abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24244969
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:20 schreef Smeich het volgende:
Ok, ik post het ook maar alvast, maar ik zoek goedkope vluchten richting San Francisco rond midden januari en zal daar, voor studie, een half jaartje blijven. Iemand die mij kan helpen aub?

Ik las op de KLM site dat er voor studenten met ov-jaarkaart korting is, maar dat is dan zonder belastingen en dat zal ook wel veel zijn neem ik aan, toch?
Noooooit direct via de KLM site boeken voor losse tickets. Je betaalt hier een godsvermogen aan tickets die op een site als Vliegwinkel.nl tientallen euro's goedkoper is. Vliegwinkel koopt een groot aantal stoelen in en kan die dus veel goedkoper aanbieden dan de site van de KLM.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_24245425
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Noooooit direct via de KLM site boeken voor losse tickets. Je betaalt hier een godsvermogen aan tickets die op een site als Vliegwinkel.nl tientallen euro's goedkoper is. Vliegwinkel koopt een groot aantal stoelen in en kan die dus veel goedkoper aanbieden dan de site van de KLM.
Niet helemaal waar. De studententarieven van de KLM kunnen aantrekkelijk zijn t.o.v. Vliegwinkel. ook omdat je bij de site van KLM enkele reizen kan boeken, terwijl je daar anders voor bij het reisbureau langs moet (en dus 25 euro boekingskosten moet betalen).
De normale tickets zijn ook aardig in prijs gedaald en je kunt nu met de nieuwe boekingsengine zien wanneer het duurder of goedkoper is. Vervolgens kun je dan bij een andere site die data weer invullen

Zelf houd ik het bij www.atp.nl of www.nl.lastminute.com als ik niet met een budgetmij vlieg. Maar een half uurtje zoeken langs de verschillende sites kan zeker vele euro's schelen. maar persoonlijk zou ik nooit KLM vliegen, tenzij het echt veel goedkoper is
pi_24245520
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. De studententarieven van de KLM kunnen aantrekkelijk zijn t.o.v. Vliegwinkel. ook omdat je bij de site van KLM enkele reizen kan boeken, terwijl je daar anders voor bij het reisbureau langs moet (en dus 25 euro boekingskosten moet betalen).
De normale tickets zijn ook aardig in prijs gedaald en je kunt nu met de nieuwe boekingsengine zien wanneer het duurder of goedkoper is. Vervolgens kun je dan bij een andere site die data weer invullen

Zelf houd ik het bij www.atp.nl of www.nl.lastminute.com als ik niet met een budgetmij vlieg. Maar een half uurtje zoeken langs de verschillende sites kan zeker vele euro's schelen.
Over de studentarieven moet ik je gelijk geven. Ik heb hier in mijn eerdere post ook geen rekening gehouden. Ik heb puur en alleen gekeken naar retourtarieven zonder kortingen e.d.
pi_24245746
Waarom wil je niet met KLM vliegen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24247325
[Off topic]
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zelf erg slechte ervaringen mee, zowel wat betreft de organisatie (als zijnde een voormalig staatsbedrijf) als de dienstverlening. Klachten die ik tijdens mijn werk op Schiphol vaak gehoord heb over de KLM.

[/Off Topic]
pi_24247340
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar lees jij dat ik niet met KLM wil vliegen, als ik even aanneem dat "je" op mij slaat?
pi_24247355
Ik had het eigenlijk tegen je voorganger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24267375
Ik heb op alle 1629 vliegticket sites gezocht naar t goedkoopste ticket van amsterdam naar seattle van 28mei-8juni en kom eigenlijk altijd op 620 (klm) uit. Is het beter te gaan wachten op speciale acties of toch nu al boeken? Ik wil uiterlijk eind februari gaan boeken, dus twijfel tussen nu of dan...
  woensdag 29 december 2004 @ 11:13:14 #209
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24272799
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:29 schreef amsterdam19 het volgende:
Ik heb op alle 1629 vliegticket sites gezocht naar t goedkoopste ticket van amsterdam naar seattle van 28mei-8juni en kom eigenlijk altijd op 620 (klm) uit. Is het beter te gaan wachten op speciale acties of toch nu al boeken? Ik wil uiterlijk eind februari gaan boeken, dus twijfel tussen nu of dan...
beter zoeken

United Airlines 581.91 euro (incl. tax)
US Airways 555.24 euro (incl. tax)
en als je één van die tarieven wilt moet je naar mijn mening wel zo snel mogelijk boeken, deze sites rekenen namelijk af in Amerikaanse dollars, en met de huidige koers is dat voor een Europeaan niet echt onprettig

[ Bericht 14% gewijzigd door EagleJ op 29-12-2004 11:19:45 ]
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_24272963
United Airlines 505,00 + 65,83 = 570,83 in euro's via vliegwinkel.
pi_24273145
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:23 schreef Jaguarized het volgende:
United Airlines 505,00 + 65,83 = 570,83 in euro's via vliegwinkel.
Dank beide maar ik wil niet met deze maatschappijen (moet overstappen+minder kwaliteit).Vroeg t me me meer af mbt de tarieven van KLM. Of die nog standaard acties krijgen die ik kan verwachten.
pi_24273248
Of via http://www.atp.nl voor EUR 560,82 inclusief tax en boekingskosten... krijg je het ticket nog thuisgestuurd ook

of EUR 557,78 bij http://www.nl.lastminute.com met laagste prijsgarantie

Zou je aanraden wel zsm te boeken, want veel goedkoper zal het denk ik niet worden.

Wachten op een speciale aanbieding naar NYC of Washington en dan verder met een low-cost maatschappij in de US is geen optie, want naar Seattle vliegen er maar een beperkt aan low-cost carriers en dan ook nog met een omweg.

Rechtstreeks vliegt inderdaad alleen KLM en dan zit je aan het tarief van die 620 vast, dat niet meer beschikbaar is volgens verschillende websites, waardoor je nu 724 euro betaalt met de KLM.

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchTrain op 29-12-2004 12:01:45 ]
pi_24274547
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef DutchTrain het volgende:

Rechtstreeks vliegt inderdaad alleen KLM en dan zit je aan het tarief van die 620 vast, dat niet meer beschikbaar is volgens verschillende websites, waardoor je nu 724 euro betaalt met de KLM.
Dank! Ik zie het ja op de KLM site. Binnen 1 dag opeens 100 euro duurder Ik denk dat ik dan maar eens snel ga boeken.
Ik wil uiteindelijk naar Portland, maar de trein van Seattle naar Portland is maar 25dollar, dus goedkoper dan een doorvlucht te nemen.
pi_24379442
Ik weet niet of ik hier goed zit; maar voor een kennis zoek ik een ticket van ankara (turkije) naar NL... asap... alleen is mijn zoekkennis in het turks nogal uh miniem... iemand een suggestie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24382237
je kan gewoon bij atp.nl, lastminute.com enzo boeken met vertrek uit Ankara en aankomst in Amsterdam. je krijgt dan ofwel een e-ticket, je ticket wordt opgestuurd of het kan worden klaargelegd op de luchthaven (met extra kosten)

Bij http://www.opodo.de/otpbvpl/Jsp/opodo/HomeServlet?locale=de_DE kun je met vertrek op 10 januari voor 471 euro vliegen incl. tax met 1 overstap.
pi_24407327
tvp
pi_24411782
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:35 schreef amsterdam19 het volgende:

[..]

Dank beide maar ik wil niet met deze maatschappijen (moet overstappen+minder kwaliteit).Vroeg t me me meer af mbt de tarieven van KLM. Of die nog standaard acties krijgen die ik kan verwachten.
Dat overstappen is idd zo, maar daardoor spaar je wellicht veel geld uit.

Wat betreft de kwaliteit denk ik dat je je vergist. Ik hoor de laatste tijd alleen maar positieve geluiden over United (met name over het in-flight entertainment )
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24413528
Ik heb een vraagje..
wij hebben via internet (volgens mij vliegwinkel.nl) ons ticket naar San Fransisco geboekt. In Chicago moeten we overstappen.
Ik heb net ons reisschema gekregen en nou zie ik dat we op de heenweg 1,5 uur hebben in chicago tussen aankomst en vertrek, waarbij we van terminal en vliegtuig moeten veranderen.
Op de terugweg is dat zelfs maar 3 kwartier! dan moeten we wel van vliegtuig maar niet van terminal verplaatsen.

Moet je bij zulke overstaps ook door de douane ed? En gaan we dit redden in die tijd of gaan we ons vliegtuig missen?
pi_24415372
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef M1RR1E het volgende:
Moet je bij zulke overstaps ook door de douane ed? En gaan we dit redden in die tijd of gaan we ons vliegtuig missen?
45 minuten is wat kort, bel even met vliegwinkel of zij weten of dit een gegarandeerde overstap is en of je niet beter een vlucht eerder kan nemen zodat je tijd genoeg hebt om over te stappen.

zie ook:
Overstappen/transfer in VS; echt zo erg???
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:31:55 #220
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24432357
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef M1RR1E het volgende:
Ik heb een vraagje..
wij hebben via internet (volgens mij vliegwinkel.nl) ons ticket naar San Fransisco geboekt. In Chicago moeten we overstappen.
Ik heb net ons reisschema gekregen en nou zie ik dat we op de heenweg 1,5 uur hebben in chicago tussen aankomst en vertrek, waarbij we van terminal en vliegtuig moeten veranderen.
Op de terugweg is dat zelfs maar 3 kwartier! dan moeten we wel van vliegtuig maar niet van terminal verplaatsen.

heen moet je door de US Immigration (douane) in Chicago, terug ga je direct in San Francisco al door de douane, dat hoef je dan in Chicago niet nog eens te doen, dus dan is drie kwartier genoeg tijd. en ook anderhalf uur voor de heenreis lijkt me voldoende tijd.
pi_24503055
ik ben student (alleen dit jaar niet vanwege mn reis en het werken daarvoor dus kom ik weer niet in aanmerking voor studententickets)wil in april voor 4 maanden naar malawi en tanzania (oost afrika), en ben al n tijdje bezig met het bekijken van ticketprijzen e.d.

ik wil het liefst een open ticket, of een tick et dat tegen niet te hoge boetes is aan te passen (vooral de terugkomstdatum zou liefst verschuifbaar moeten zijn.
vorig jaar leek british airways het goedkoopst qua vlucht van amsterdam naar lilongwe (AMS LLW), maar die vluchten kan ik nergens meer vinden, alleen south african airways. de prijs i prima (930 euro ofzo), maar de boete voor verschuiven is 100%! KLM is veel te duur (14-1500 euro). Wie heeft er ideeen? vliegen vanaf Amsterdam, rotterdam, eindhoven, maastricht en duitsland geen probleem.

We willen het liefst in de 1e week van april vliegen en terug in de 1e week van augustus/laatste week van juli.

edit: dit vindt statravel.de vanuit frankfurt

normal 727 +145 KLM Royal Dutch Airlines Lilongwe
normal 758 +70 Ethiopian Airlines Lilongwe

maar voorzover ik kan zien zijn dat vaste tickets
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24505579
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:12 schreef knuppelhout het volgende:
ik ben student (alleen dit jaar niet vanwege mn reis en het werken daarvoor dus kom ik weer niet in aanmerking voor studententickets)wil in april voor 4 maanden naar malawi en tanzania (oost afrika), en ben al n tijdje bezig met het bekijken van ticketprijzen e.d.
Als je jonger dan 26 bent kun je voor 10 euro een IYTC kaart aanvragen en daarmee heb je recht op jongeren/studenten tickets. Informeer eens bij Kilroy travels. Zij hebben vaak goede (flexibele) aanbiedingen en daar kun je ook zo'n kaart aanvragen. Succes!!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_24506021
dankje, heb kilroy wel al gemaild maar hadden geen echt goedkope tickets (alleen klm en dat was ERG duur)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24667755
Jezus, wat is het duur om op Athene te vliegen. Het lijkt wel of naar de VS vliegen goedkoper is :/ Ik ben zo'n beetje alle sites afgegaan, klopt het dat echt een 300E voor een ticket moet denken?
pi_24669418
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:04 schreef Passione het volgende:
Jezus, wat is het duur om op Athene te vliegen. Het lijkt wel of naar de VS vliegen goedkoper is :/ Ik ben zo'n beetje alle sites afgegaan, klopt het dat echt een 300E voor een ticket moet denken?
Nee ik ga binnenkort met Virgin Express, vertrek vanaf Brussel voor 110 euro retour incl. tax etc. ( www.virginexpress.com ).

Germanwings (www.germanwings.de) vliegt ook naar Athene, maar dan vanaf Keulen-Bonn. Ik meen dat dat iets van 90 euro voor een retour is, als je het goedkoopste tarief boekt.

Andere optie is een combinatie van Skyeurope.com en Wizzair.com en dan overstappen in Warschau. Met vertrek vanaf Schiphol ben je dan iets van 100 euro kwijt incl. tax in het meest gunstige geval. En dan kun je ook nog een bezoekje aan Warschau brengen...
pi_24686640
Was vergeten te vermelden dat het om de zomermaanden ging Om precies te zijn, in juli.
pi_24686846
Hoeveel vraagt Transavia? Verder is het een kwestie van vraag/aanbod natuurlijk. Veel mensen willen naar Griekenland, met name in de zomer, dus daar betaal je dan ook voor natuurlijk.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:58:48 #228
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24687605
Swiss International Airlines: (juli) vanaf 113.00 euro retour excl. tax (Amsterdam - Athene)
KLM: 262.26 incl. tax voor Amsterdam - Athene in juli
Alitalia: 222.08 incl. tax voor Brussel - Athene in juli
Virgin Express 212.76 incl. tax (en creditcardtoeslag) Brussel - Athene in juli
pi_24689256
waar gevonden dan? En welke dagen gebruikt? Want ik vind zulke bedragen alleen op dagen die niet meer beschikbaar zijn.
pi_24690440
via opode of http://www.nl.lastminute.com/ of www.atp.nl bijv. 13-20 juli (dinsdagen en woensdagen zijn de minst populaire dagen over het algemeen)

transavia kost 278 euro, maar dan moet je wel om 5.00 op Schiphol zijn en op dinsdag willen vliegen...
pi_24878500
Deze zomer ga ik met mijn vriendin naar Egypte. We gaan rondreizen maar niet naar de Rode Zee.
Weet iemand waar de goedkoopste tickets te vinden zijn?

Het zou het mooiste zijn om een enkeltje naar Cairo te nemen en een enkeltje terug vanaf Luxor, of visa verse. Maar als het veel duurder is dan is een retourtje ook goed.
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_24900187
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:43 schreef TheHolyOne het volgende:
Deze zomer ga ik met mijn vriendin naar Egypte. We gaan rondreizen maar niet naar de Rode Zee.

Het zou het mooiste zijn om een enkeltje naar Cairo te nemen en een enkeltje terug vanaf Luxor, of visa verse. Maar als het veel duurder is dan is een retourtje ook goed.
Egypte is leuk, maar in de zomer wel loeiheet, daar zou ik wel ff rekening mee houden.. helemaal omdat je niet naar de Rode zee wilt. 2 enkeltjes is in de meeste gevallen duurder als een retourtje dus als ik jou was zou ik een ticket naar Cairo boeken (momenteel 299 ex tax) en vanaf daar de nachttrein naar Luxor. Als je je nog bedenkt kun je vanaf Luxor makkelijk bij de rode zee komen, en vanaf de rode zee ben je met de bus ook weer in een uurtje of 8 in Cairo, afhankelijk van waar je dan zit.
pi_24905506
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 09:43 schreef TheHolyOne het volgende:

Ander mogelijkheid is om een pakketreis te boeken bij iets als www.reis.nl of www.lastminutes.nl naar een stad als Hurghada en dan zelf op pad te gaan. Vanaf de stadjes aan de Rode Zee kust rijden er bussen richting Luxor en Caďro. Vaak is het goedkoper om zo'n complete reis te boeken dan om een retourticket naar Caďro te kopen.
pi_24950617
quote:
Op zondag 6 februari 2005 10:09 schreef dora50 het volgende:
hallo allemaal , ik ben nieuw hier dus heb geduld met mij aub , ik wil zaterdag 12 februari 4 vliegtickets hebben voor neurenberg (duitsland) terugvlucht is 13 februari, waar en hoe vind ik goedkope vluchten/tickets, bijvoorbaat dank
Er zijn geen low-cost maatschappijen die vanuit Nederland naar Nuremberg vliegen.
Airberlin heeft wel zijn hub in Nuremberg, maar die vliegen niet op zaterdag en zijn op zo'n korte termijn ook niet echt voordelig en vliegen alleen vanaf Keulen, Münster en Düsseldorf.

Via www.atp.nl kost een retourtje 318 euro, met een omweg via Zwitserland (Swiss Airlines)
Rechtstreeks met KLM is al volgeboekt, maar zou 590 euro gekost hebben.

Goedkoopste - en snelste - optie is met de trein, met vier personen kost dit totaal 356 euro van Duisburg naar Nuremberg. (weet niet waar je vandaan komt in NL). Dit is te boeken via http://bahn.hafas.de ; wel minimaal 3 dagen voor vertrek boeken.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:37:08 #235
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24951178
Neurenberg?? dan kun je toch veel beter met trein of auto gaan?? Dat is minder dan 5 uur rijden met de auto als je rustig rijdt. Met het vliegtuig ben je inclusief transfers altijd langzamer.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24951505
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Er zijn geen low-cost maatschappijen die vanuit Nederland naar Nuremberg vliegen.
Airberlin heeft wel zijn hub in Nuremberg, maar die vliegen niet op zaterdag en zijn op zo'n korte termijn ook niet echt voordelig en vliegen alleen vanaf Keulen, Münster en Düsseldorf.

Via www.atp.nl kost een retourtje 318 euro, met een omweg via Zwitserland (Swiss Airlines)
Rechtstreeks met KLM is al volgeboekt, maar zou 590 euro gekost hebben.

Goedkoopste - en snelste - optie is met de trein, met vier personen kost dit totaal 356 euro van Duisburg naar Nuremberg. (weet niet waar je vandaan komt in NL). Dit is te boeken via http://bahn.hafas.de ; wel minimaal 3 dagen voor vertrek boeken.
ik kom vanuit Roosendaal, dus dan moet ik eerst naar duisburg , dan kan ik idd net zo goed met de auto gaan , helaas ik was benieuwd of er ergens een goedkope ticket te koop was waar ze zoveel mee stunten, erg jammer maar heel hartelijk bedankt voor jullie snelle reacties en hulp.
pi_24951524
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Neurenberg?? dan kun je toch veel beter met trein of auto gaan?? Dat is minder dan 5 uur rijden met de auto als je rustig rijdt. Met het vliegtuig ben je inclusief transfers altijd langzamer.
Toch nog altijd 625 km vanaf Utrecht, volgens map24.nlofwel op een paar stukjes autobahn even 200+ rijden om het in minder dan 5 uur te halen
pi_24951634
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Toch nog altijd 625 km vanaf Utrecht, volgens map24.nlofwel op een paar stukjes autobahn even 200+ rijden om het in minder dan 5 uur te halen
trein info geeft toch meer dan 6 uur aan
  zondag 6 februari 2005 @ 17:00:01 #239
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_24955506
Ik ben helemaal in-to-Skybreakers, te vinden op www.skybreakers.nl. Hele lage tarieven. Kilroy vind ik dikke naaierij, ik volg de tarieven daar nu al een tijdje voor een vlucht naar New York en elke keer zijn de tickets minstens 100 euro duurder...Studententarieven kan ik het dus niet noemen...
pi_24956579
Kolere zeg...bij Skybreakers van Eindhoven naar Malaga gaat het me 930 euro kosten, voor een enkeltje. Echt goedkoop vind ik dat nou ook niet. Kan ik beter zelf gaan rijden.

Edit: Direct vanuit Amsterdam scheelt 300 euro
  zondag 6 februari 2005 @ 18:20:49 #241
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24956876
pfff dat kan vast veel goedkoper! heb je al eens bij ATP gekeken, of bij vliegwinkel.nl en vliegtarieven.nl ?? Ik heb een lijnvlucht retour Jakarta met singapore airlines voor minder dan 700 euro gekocht incl alle taxen en dat is meer 10x zo ver.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24957075
Hoe ver een bestemming is, zegt niet altijd wat over de prijzen. Als er meer vluchten naar een bestemming gaan, dan zijn de prijzen lager. Vraag en aanbod enzo.
  zondag 6 februari 2005 @ 18:34:07 #243
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24957122
maar malaga of all places hoef je zeker niet zoveel voor te betalen!! wordt regelmatig mee gestunt!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 februari 2005 @ 18:38:12 #244
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24957203
bij d reizen:
quote:
Specificatie reissom: TicketPrijs Belasting
Volwassenen: 144.- 47.99 p.p.
Totale reissom voor alle deelnemers: 191.99

Totale reisduur heen:
Totale reisduur retour: 4:30 uur
5:05 uur

08 mrt 2005 Amsterdam (AMS) Nederland
Vertrek 13:20 uur Barcelona (BCN) Spanje
Aankomst 15:25 uur Iberia Airlines
4247
08 mrt 2005 Barcelona (BCN) Spanje
Vertrek 16:20 uur Malaga (AGP) Spanje
Aankomst 17:50 uur Iberia Airlines
1238
08 apr 2005 Malaga (AGP) Spanje
Vertrek 07:10 uur Barcelona (BCN) Spanje
Aankomst 08:35 uur Iberia Airlines
1233
08 apr 2005 Barcelona (BCN) Spanje
Vertrek 10:00 uur Amsterdam (AMS) Nederland
Aankomst 12:15 uur Iberia Airlines
4248

Specificatie reissom: TicketPrijs Belasting
Volwassenen: 140.- 55.41 p.p.
Totale reissom voor alle deelnemers: 195.41

Totale reisduur heen:
Totale reisduur retour: 6:40 uur
6:00 uur

08 mrt 2005 Amsterdam (AMS) Nederland
Vertrek 15:25 uur Parijs Charles de Gaulle (CDG) Frankrijk
Aankomst 16:40 uur Air France
1741
08 mrt 2005 Parijs Charles de Gaulle (CDG) Frankrijk
Vertrek 19:35 uur Malaga (AGP) Spanje
Aankomst 22:05 uur Air France
1030
08 apr 2005 Malaga (AGP) Spanje
Vertrek 16:05 uur Parijs Charles de Gaulle (CDG) Frankrijk
Aankomst 18:35 uur Air France
2131
08 apr 2005 Parijs Charles de Gaulle (CDG) Frankrijk
Vertrek 20:50 uur Amsterdam (AMS) Nederland
Aankomst 22:05 uur Air France
8242

en dan heb ik nog niet eens echt gezocht, retour malaga kan zeker voor minder dan 200 euro incl belastingen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24958557
Crap, das inderdaad niet duur!
Die skybreakers is echt een kutsite

Nooit gedacht dat BHFH ooit nog eens met goede raad zou komen 8) Maar bedankt, maat
  zondag 6 februari 2005 @ 20:43:31 #246
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_24959275
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef jochem8 het volgende:
Crap, das inderdaad niet duur!
Die skybreakers is echt een kutsite

Nooit gedacht dat BHFH ooit nog eens met goede raad zou komen 8) Maar bedankt, maat
Hmm ik heb met Skybreakers nu toch even een goedkoper ticket weten te vinden dan waar dan ook...D-Reizen, Expedia, HappyTravel zijn allemaal duurder....

pi_24960993
voor bestemmingen als Malaga is er www.wegolo.nl ... enkeltje vanaf Rotterdam of Amsterdam voor 120 euro - die kan je vervolgens dan weer zelf vinden op de site van www.transavia.com
  maandag 7 februari 2005 @ 11:49:19 #248
98634 Lempicka
Back to Life
pi_24968391
Ik wil in Maart een lang weekend naar Rome of venetie, heeft iemand daar nog een goedkope vlieg (en hotel) suggestie voor?
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_24968935
Rome: Ryanair vanaf Eindhoven/Charleroi.

Hotels: via reisgids of Internet zoeken in de buurt van Termini station, is niet de beste buurt, ook geen slechte, maar wel relatief cheap.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 7 februari 2005 @ 19:33:29 #250
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24975380
Venetië:
Ryanair naar "Venice Treviso" vanaf Charleroi
Transavia naar Treviso vanaf Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: