Maar dat was voor sept-11 toch ook al het geval? Er is bijna altijd wel iets waardoor ze je "kostbare" tijd in beslag kunnen nemen. Ik heb ooit eens plechtig moeten verklaren dat ik de afgelopen tijd niet op een boerderij was geweestquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
Je moet dus even met al je bagage door een poortje lopen en dan de ruimbagage weer afgeven.
Nee dat haal je nooitquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Liejannuh het volgende:
Het punt is dus dat ik een voordelige vlucht heb gevonden, maar die heeft dus een overstaptijd van 1.10 uur op Houston.
Ga ik dat redden?
Volgens die gast op het reisbureau (wat ik overigens best een eikel vond) dus niet.
Kan ook, wat het ook was, het was iig zijn eerste dag.............quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:21 schreef devzero het volgende:
Ik neem aan dat iedereen de immigration service bedoelt als ze het over douane hebben? Dus de instantie waar je visa-waiver/J1-visum/whatever wordt afgestempeld; het eerste loket nadat je het vliegtuig hebt verlaten. Daarna heb je de douane en die zijn over het algemeen een stuk vriendelijker en je hebt er nooit echt lange wachttijden.
Als ze de optie aanbieden dan is het dus mogelijk het volgende vliegtuig te halen. Gezien de overstap in Houston zal je vlucht wel met Continental Airlines zijn, en die vertrekken nagenoeg altijd op tijd vanuit Schiphol naar Houston, dus je komt eerder te vroeg dan te laat aan in Houston.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Liejannuh het volgende:
Het punt is dus dat ik een voordelige vlucht heb gevonden, maar die heeft dus een overstaptijd van 1.10 uur op Houston.
Ga ik dat redden?
Volgens die gast op het reisbureau (wat ik overigens best een eikel vond) dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |