Nee, dat is het probleem niet. Ben er 's ochtends gewoon godverdomme een half uur mee bezig, met ontbijtenquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien is eerder naar bed een betere optie
koffie schijnt het in dat geval wel goed te doen als je iets wil uitvoerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:51 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet. Ben er 's ochtends gewoon godverdomme een half uur mee bezig, met ontbijten
Nee, heb dan honger. Mij zie je echt niks doen 's ochtends voordat ik dat hele ganze ontbijt naar binnen heb gewerkt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
koffie schijnt het in dat geval wel goed te doen als je iets wil uitvoeren
zelf werk ik gewoon wat boterhammen naar binnen, maar die tip lijkt het nooit al te goed te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:53 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Nee, heb dan honger. Mij zie je echt niks doen 's ochtends voordat ik dat hele ganze ontbijt naar binnen heb gewerkt.
Gadverdammequote:
Een flinke kom Havermoutquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:48 schreef Nelvalhil het volgende:
Iemand enig idee wat (goed) vult om als ontbijt te eten? Kornflakes en muesli etc. moet ik ook een kom of 3 voor op hebben voordat ik wat uitvoer 's ochtends.
Melk is niet voor mensen man super ongezond. Melk is bedoelt voor kalfjes, je drinkt toch ook niet aan de borst meer? Drink soja of kokos melk en als je broke als mij bent. Water.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
zoals hierboven al beschreven, richt je meer op Havermout/brinta, en niet op brood. Je denkt veel te eten, maar kwa kcals zit erhelemaal niet zoveel in brood....
ik zag in je andere topic dat je op 4000kcals zat? Dat is helemaal niet zo extreem veel, en is goed te doen als je bijv. een paar liter volle melk per dag erbij pakt, havermout/brinta, eieren, kwark.
. Focus je op dergelijke producten met relatief weinig volume en veel kcals.
Je hebt echt de ballen verstand dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Melk is niet voor mensen man super ongezond. Melk is bedoelt voor kalfjes, je drinkt toch ook niet aan de borst meer? Drink soja of kokos melk en als je broke als mij bent. Water.
Mijn ouders doen dit ook met fruit erbij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bakje yoghurt met cruesli. Voorheen zwoer ik bij een dubbele espresso met een Gauloises.
Kalf is volwassenen gewicht na 18 maanden of zo. Het mechanisme van een koe is ook anders geitenmelk is dan gezonder. Het beste is kokos melk. Melk is niet zo gezond als je denkt daarom bekeek ik het.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt echt de ballen verstand dat is wel duidelijk
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kalf is volwassenen gewicht na 18 maanden of zo. Het mechanisme van een koe is ook anders geitenmelk is dan gezonder. Het beste is kokos melk. Melk is niet zo gezond als je denkt daarom bekeek ik het.
http://mens-en-gezondheid(...)elk-is-ongezond.htmlquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
bekijk het nog maar een keer, en onderbouw maar eens goed, want het slaat totaal nergens op wat je schrijft.
Endan met name het woordje "gezond" even goed onderbouwen aub
In melk zitten gewoon prima macro's. Als je gezond wilt eten zou ik eerst eens beginnen met het monitoren van je voeding en dus niet allen maar denken in "oeh daar zit vet in" en "oeh daar zitten koolhydraten in"quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)elk-is-ongezond.html
Sterkte man.
Drink jij maar een liter melk per dag succes met je ontstekingen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In melk zitten gewoon prima macro's. Als je gezond wilt eten zou ik eerst eens beginnen met het monitoren van je voeding en dus niet allen maar denken in "oeh daar zit vet in" en "oeh daar zitten koolhydraten in"
Die heb je namelijk allemaal nodig en in de "juiste" hoeveelheden.
En kom niet aan met eoa '92 artikel maar met iets wat wel wetenschappelijk onderbouwd is. THanks.
Sterkte er mee idd.
"Joris driepinter dronk 3 glazen melk perdag en heeft flink aantal allergieenhet is slecht afgelopen met joris"
![]()
ik drink al zo'n 3 jaar lang 3 Liter Volle melk per dag, elke dag. En daarvoor 2literquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Drink jij maar een liter melk per dag succes met je ontstekingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een Aziaat een glas melk van een koe opdrinkt is hij binnen een uur dood. Zo gezond is het. Die drinken dat nooit. Boeren overlijden vraag vroegtijdig aan een hartaanval door het drinken van hun eigen melk, zijn onderzoeken naar gedaan vanwege het hoge aantal gevallen onder boeren. Lactose intolerantie komt bij 80% van de mensheid voor gewoon omdat het erg ongezond voor je is. Ook vele vormen van kanker worden direct gelinkt aan consumptie van melk producten. Het internet staat er vol mee maar geloof maar in het reclame verhaal van de Nederlandse overheid. Ook breekt het je botten af ipv dat het helpt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In melk zitten gewoon prima macro's. Als je gezond wilt eten zou ik eerst eens beginnen met het monitoren van je voeding en dus niet allen maar denken in "oeh daar zit vet in" en "oeh daar zitten koolhydraten in"
Die heb je namelijk allemaal nodig en in de "juiste" hoeveelheden.
En kom niet aan met eoa '92 artikel maar met iets wat wel wetenschappelijk onderbouwd is. THanks.
Sterkte er mee idd.
"Joris driepinter" dronk 3 glazen melk perdag en heeft flink aantal allergieenhet is slecht afgelopen met joris"
![]()
wie gelooft hier nu?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:38 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Als een Aziaat een glas melk van een koe opdrinkt is hij binnen een uur dood. Zo gezond is het. Die drinken dat nooit. Boeren overlijden vraag vroegtijdig aan een hartaanval door het drinken van hun eigen melk, zijn onderzoeken naar gedaan vanwege het hoge aantal gevallen onder boeren. Lactose intolerantie komt bij 80% van de mensheid voor gewoon omdat het erg ongezond voor je is. Ook vele vormen van kanker worden direct gelinkt aan consumptie van melk producten. Het internet staat er vol mee maar geloof maar in het reclame verhaal van de Nederlandse overheid.
Zo dat heb je snel bekeken binnen 10 seconden. Je roept maar wat en denkt het gelijk te hebben. Je bent in die val getrapt. Einde discussie.quote:
welke discussie? noem je zo een kromme gedachten een discussie?? LOLquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel bekeken binnen 10 seconden. Je roept maar wat en denkt het gelijk te hebben. Je bent in die val getrapt. Einde discussie.
Bulgaarse yoghurt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:35 schreef -supergirl- het volgende:
Hahaha. TS baas. Ik kan niet tegen mensen die zeuren 'pfoe ik krijg echt niets weg s ochtends hoor![]()
![]()
' het zal aan mij liggen maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Ik ontbijt met yoghurt en muesli. TS ik zou je wekker gewoon eerder zetten
Geen energie aan besteden. Mensen die infonu als bron gebruiken zijn sowieso helemaal de weg kwijt. Artikeltjes geschreven door pubers om via de hits wat stuivers bij te verdienenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
welke discussie? noem je zo een kromme gedachten een discussie?? LOL
Lactose-intolerantie komt voor omdat het ongezond voor je is? Whut?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:38 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Als een Aziaat een glas melk van een koe opdrinkt is hij binnen een uur dood. Zo gezond is het. Die drinken dat nooit. Boeren overlijden vraag vroegtijdig aan een hartaanval door het drinken van hun eigen melk, zijn onderzoeken naar gedaan vanwege het hoge aantal gevallen onder boeren. Lactose intolerantie komt bij 80% van de mensheid voor gewoon omdat het erg ongezond voor je is. Ook vele vormen van kanker worden direct gelinkt aan consumptie van melk producten. Het internet staat er vol mee maar geloof maar in het reclame verhaal van de Nederlandse overheid. Ook breekt het je botten af ipv dat het helpt.
whaha idd ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Lactose-intolerantie komt voor omdat het ongezond voor je is? Whut?Klok/klepel. Houd gewoon je mond dicht.
Nee en Nee. Kortzichtigheid is jouw niet onbekend heb ik al gezien. Beetje provoceren kun je goed. Klaar met je ga iemand anders maar vervelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Lactose-intolerantie komt voor omdat het ongezond voor je is? Whut?Klok/klepel. Houd gewoon je mond dicht.
Je hebt niet vooraan gestaan he.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaha idd ja.
En verder staat er geen normale regel in in dat hele stukje tekst van die gozer niet. allemaal bij eklaar geraapt ongefundeerd geschreeuw
Kreeg een melkvat op haar kop?quote:
AZIATEN GAAN DOOD NA HET DRINKEN VAN 1 GLAS MELK!quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaha idd ja.
En verder staat er geen normale regel in in dat hele stukje tekst van die gozer niet. allemaal bij eklaar geraapt ongefundeerd geschreeuw
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
een dubbele espresso met een Gauloises.
Ik krijg daar juist trek van. Ik sta op met een peuk en koffie. Even snel douchen, daarna moet ik echt vreten hoor.quote:
Ik provoceer inderdaad de dommen en mensen die bivakkeren onder een allu-hoedje. Vandaar dat je een geliefd slachtoffer bent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:26 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee en Nee. Kortzichtigheid is jouw niet onbekend heb ik al gezien. Beetje provoceren kun je goed. Klaar met je ga iemand anders maar vervelen.
Als de toestroom koffie en tabak een beetje op peil blijft, kan ik zo ontbijten met het avondetenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik krijg daar juist trek van. Ik sta op met een peuk en koffie. Even snel douchen, daarna moet ik echt vreten hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |