Lache zegquote:
Zit dat echt zo in de serie (of is het een film) of is het een dub? Ik vind mooi.quote:
http://abridgedseries.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_ Z_Abridgedquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zit dat echt zo in de serie (of is het een film) of is het een dub? Ik vind mooi.
Yes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zit dat echt zo in de serie (of is het een film) of is het een dub? Ik vind mooi.
Dan is Ainsly met zijn pancakes en kutflapjes toch echt leuker, maar niet beschikt voor hier.quote:
DM pls.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dan is Ainsly met zijn pancakes en kutflapjes toch echt leuker, maar niet beschikt voor hier.
quote:
De xxx versie van deze?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dan is Ainsly met zijn pancakes en kutflapjes toch echt leuker, maar niet beschikt voor hier.
Oui oui!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
De xxx versie van deze?
[ afbeelding ]
Is dat je eigengemaakte compilatie? Met 21 views....?quote:
5sec zoekwerk:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:23 schreef Juup© het volgende:
http://2be.be/daar-wil-ik-wel-eens-op-zitten
Kan hier niet embedden helaas.
Heb ze ook van verschillende bronnen moeten halen; misschien scheelt dat ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef Mirel het volgende:
John Malkovich?![]()
Ik stoor me overigens meer dan normaal aan het feit dat ergens halverwege hij ineens aan de linkerkant zit. De photoshopper moet poep eten omdat hij die shit uithaalt. Doe lekker consequent ofzo.
De foto's zijn van fotograaf Sandro Miller; hij heeft in het verleden al vaker met John Malkovich samengewerkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef davako het volgende:
Wat een collectie van Jogn Malkovich. Heeft hij zich hier voor geleend of is dit met standaard foto's gemaakt? Zitten wel echt pareltjes tussen.
Dit hebben ze ook in Canada, daar ik het leuker zoek naar eens op joetoep.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:26 schreef GekkePoes het volgende:
Dit blijft geniaal, en zulke mensen rijden nu gewoon op de weg tussen het verkeer.
Ik ga zo even zoeken .quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit hebben ze ook in Canada, daar ik het leuker zoek naar eens op joetoep.
Leukste stukje op 29:29quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:26 schreef GekkePoes het volgende:
Dit blijft geniaal, en zulke mensen rijden nu gewoon op de weg tussen het verkeer.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het die Pistolotov kerel wasquote:
Wat is er grappig preciesquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:54 schreef mien-moeke het volgende:
Japan
http://www.zwokbor.nl/news/kutkajak-4517
quote:The two-door, £230,000 luxo land yacht is touted as the most ‘sporting' model in the blue-blooded Brits lineup, ‘a debonair gentleman's GT' in Rolls' own words. To Tax The Rich, it's an invitation to go sideways around someone's rather splendid garden.
As you'll see in the video, once the Wraith lowers onto its springs, it loosens up like Jeeves after a Jägerbomb chaser.
After a sharp stab of the throttle into the thick layer of lambswool, the ‘Power Reserve' quickly winds round to 0%. With all 624 horsepowers silently triggered, the 2.3 ton Downton-Abbey-on-wheels swings its arse around plush Palladian outhouses, cedar trees and down a narrow corridor of petunias and fuchsias. It's like Ground Force with added oversteer.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het die Pistolotov kerel was
Bedankt, ik was die kerel net weer vergetenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
Tip van Top Gear gekregen: Watch a Rolls Wraith rip up a garden
[..]
Sowieso wel een aanrader dat Youtube kanaal:
Hier bijvoorbeeld nog een Rolls (nu een Phantom) die een identiteitscrisis heeft op het platteland.
Daar was Rolls Royce overigens niet blij mee. De auto was geleend van een dealer (die dacht dat ze 'm wilden kopen). Toen werd het filmpje een hit en keek Rolls eens beter naar de auto; het bleek de enige blauwe Phantom LWB in Engeland te gaan
Tot het wel heel erg populair filmpje werd; blijkbaar heeft Rolls bovenstaande Wraith aan hen geleend na het succes van het Phantom filmpje.
Of een Ferrari Enzo:
Of een showdown tussen 2 Ferrari F50's:
Wormsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |