Zij is niet voor de pous.quote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
http://amillionfaces.nl/project/steffi-de-pous/
Ze heet dus echt zo
Ze presenteerde altijd de pokerprogramma's van RTLquote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
http://amillionfaces.nl/project/steffi-de-pous/
Ze heet dus echt zo
Dat was een schnabbel, haar echte passie ligt bij yoga.quote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze presenteerde altijd de pokerprogramma's van RTL
MAND!quote:Op maandag 1 september 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen kunst en kansloos was ook een groot succes.
Het is dat ik nog geen show heb.quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Maxim is echt de enige man waar ik hardop om kan lachen op tv
Ken jij trouwens de grote GGMM show?quote:Op maandag 1 september 2014 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat ik nog geen show heb.
Die kwam niet?quote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de grote GGMM show?
metsjfiksingquote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is telkens A. Dat is geen toeval.
Even overnieuw dan.quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je mij een voorzetje geeft.
Nee, nu is de clue al verklapt.quote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even overnieuw dan.
Ik ken de grote GGMM show niet johannes.
Niemand leest dit terug.quote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, nu is de clue al verklapt.
Nee, wat is daar mee dan?quote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de grote GGMM show?
En dat noemt hij dan: "net niet de top''. Haha.quote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haten op de voormalig speler van het tweede van FC Amsterdam.
24 jaar jonger is best aanzienlijk ja.quote:Op maandag 1 september 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft een jonge vriendin gescoord.
Het is niet normaal! Het is abnormaal!quote:
Ja ho maar.quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet normaal! Het is abnormaal!
Scheurvastquote:Op maandag 1 september 2014 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ratelband met zijn Stone island. EMILE RELSCHOPPERT!
Zal wel omhoog moeten anders komt hier ook geen tweede seizoen van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al beter dan Omroep Maxim al staat het nu ook wel prima voor hem geprogrammeerd.
Het ligt er een beetje aan hoe het in de doelgroep scoort. Op RTL 8 zijn ze bv blij met dit soort cijfers (zolang het allemaal huisvrouwen zijn).quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel omhoog moeten anders komt hier ook geen tweede seizoen van.
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.quote:
Zag onlangs ook een onelinershow met Maxim Hartman. Dat was pijnlijk niet-grappig. Maar dit soort programma's kan ie wel. Het is geen cabaretier, het is gewoon een heerlijke rotvent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.
Ik heb het niet gezien, zolang hij in de interactie met mensen is dan is het wel grappig. In z'n eentje een monoloog vullen is vrij pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zag onlangs ook een onelinershow met Maxim Hartman. Dat was pijnlijk niet-grappig. Maar dit soort programma's kan ie wel. Het is geen cabaretier, het is gewoon een heerlijke rotvent.
Zijn optredens bij een DWDD vind ik ook altijd ietwat geforceerd overkomen. Gek vind ik dat wel als je ziet hoe ad rem en leuk hij kan zijn en is in zijn programma'squote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.
Het was echt leuk. Terugkijken waard als zijn overige programma's je wel bevielenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, zolang hij in de interactie met mensen is dan is het wel grappig. In z'n eentje een monoloog vullen is vrij pijnlijk om te zien
Ik vond hem in dat andere topic leukerquote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef DrDentz het volgende:
We gaan weer Leen Bakker huishoudens analyseren!
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef Evertjan het volgende:
gluren naar hockeymeisjesLekker actueel
dit worden kamervragenquote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Marianne Thieme vindt dit niet leuk.
Dit is pas aflevering 2. aflevering 1 trok 227.000 kijkersquote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Trekt dit programma eigenlijk meer kijkers dan truckers op het ijs of die wegmisbruikers beelden uit 1992?
is wel netjes voor RTL 7 begrippenquote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is pas aflevering 2. aflevering 1 trok 227.000 kijkers
twitter:maximhartman twitterde op maandag 08-09-2014 om 23:27:50Mensen, er waren 321.000 kijkers voor Nog Meer Voor Mannen.Ik huil nu van geluk. En hoef mijn huis niet meer uit! Dankdank!!! reageer retweet
Haxball spelen met Alorsquote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit programma is zo dom dat ik als vrouwonvriendelijk persoon nog liever haxball zou spelen met alors
Rare dag was het wel. Laat hem dan op maandag aanschuiven of anders vrijdag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanavond zit Maxim trouwens bij DWDD. Even dit programma promoten.
Niet eens Gasselterboerveenschemond?quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marle, echt het kleinste dorp dat er is
Daar heb ik werkelijk nooit van gehoordquote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet eens Gasselterboerveenschemond?
quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Mijn ervaring is dat dat soort volk altijd dronken is
Amateurs district 7quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef OProg het volgende:
Er zal nu vast iemand gaan kijken op pagina 677.
krijg de neiging om op youtube rembo en rembo filmpjes terug te kijkenquote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan hier gewoon uren naar kijken
bouwtekeningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |