Zal wel omhoog moeten anders komt hier ook geen tweede seizoen van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al beter dan Omroep Maxim al staat het nu ook wel prima voor hem geprogrammeerd.
Het ligt er een beetje aan hoe het in de doelgroep scoort. Op RTL 8 zijn ze bv blij met dit soort cijfers (zolang het allemaal huisvrouwen zijn).quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel omhoog moeten anders komt hier ook geen tweede seizoen van.
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.quote:
Zag onlangs ook een onelinershow met Maxim Hartman. Dat was pijnlijk niet-grappig. Maar dit soort programma's kan ie wel. Het is geen cabaretier, het is gewoon een heerlijke rotvent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.
Ik heb het niet gezien, zolang hij in de interactie met mensen is dan is het wel grappig. In z'n eentje een monoloog vullen is vrij pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zag onlangs ook een onelinershow met Maxim Hartman. Dat was pijnlijk niet-grappig. Maar dit soort programma's kan ie wel. Het is geen cabaretier, het is gewoon een heerlijke rotvent.
Zijn optredens bij een DWDD vind ik ook altijd ietwat geforceerd overkomen. Gek vind ik dat wel als je ziet hoe ad rem en leuk hij kan zijn en is in zijn programma'squote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Oneens. Vorig jaar had ie een soort van cabaretshow op Lowlands, geen flikker aan. Ben halverwege weggelopen.
Het was echt leuk. Terugkijken waard als zijn overige programma's je wel bevielenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, zolang hij in de interactie met mensen is dan is het wel grappig. In z'n eentje een monoloog vullen is vrij pijnlijk om te zien
Ik vond hem in dat andere topic leukerquote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef DrDentz het volgende:
We gaan weer Leen Bakker huishoudens analyseren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |