Haha je kijkt films op een tv kanaal.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen maar Johnny English kijken, bazenfilm
de Nederlandse Hank Moodyquote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kieft kan zo in een afwasmiddel voor zwarte kleding reclame.
Sinds het begin van dit VI seizoen...en wat bedoel je met ''en how'' ? Bij mannen is het zo dat een ruzie na een tijdje gewoon weer goed is. Er hoeft daarvoor niets bijzonders te gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
Is het nou opeens weer goed tussen Gijp en Derksen wist ik wel. Maar sinds wanneer en how
geen idee maar hij is ook een onbegrepen geniequote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft Kieft ook zoveel succes bij de vrouwen dan?
Wat Moody heeft, noem jij succes?quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft Kieft ook zoveel succes bij de vrouwen dan?
Niet zo maar iemand hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die iemand alleen naar de bioscoop liet gaan?
Dacht dat die mislukt was bij nacquote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel komt uit Volendam. Daar zijn ze zo gewoon gebleven.
sven?quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
LittleRabbit is ook fan van Kramer
altijd als ik keek kon je de klok er op gelijk zetten dat het 1e lekkere wijf wat in beeld kwam bij Hank Moody in bed belandenquote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat Moody heeft, noem jij succes?
Van Volendam vandaan, dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat die mislukt was bij nac
Twixquote:
ah zoquote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Volendam vandaan, dat bedoelde ik natuurlijk.
Nou hij neukt de een na de ander iig.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat Moody heeft, noem jij succes?
Kate Upton.quote:
Daar lopen genoeg jongens rond met lekker Hollandse namen.quote:
Schooljongetjes als Veltman levend opetenquote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaaa en hij is niet meer geblesseerd, dus hopelijk doet hij mee tegen Ajax
Bedankt, Hans.quote:
Henk Veerman , wat een god is dat zegquote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lopen genoeg jongens rond met lekker Hollandse namen.
Kevin van Kippersluis
Theo Timmermans
Henny Schilder
Tom Overtoom
Gerry Koning
Genot.
Veltman zouden jij en ik doen. Niet liegen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schooljongetjes als Veltman levend opeten
quote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Veltman zouden jij en ik doen. Niet liegen.
Zijn meestal de idioten die alles goedpratenquote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Siggy, sommige ajacieden vinden hem een prima spits.
Heerlijk man. Binnenkort staat 'ie op 40 goals in de Juup.quote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk Veerman , wat een god is dat zeg
Wie?quote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Siggy, sommige ajacieden vinden hem een prima spits.
Zóquote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was ook een flink bovenlichaam.
Transfertje a la Jak Tuyp naar Groningen volgend jaarquote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk man. Binnenkort staat 'ie op 40 goals in de Juup.
In 2016 op hangende pootjes terug naar de palingvissers aan de slootranden in Volendam omdat er heimwee is.quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Transfertje a la Jak Tuyp naar Groningen volgend jaar
Z,on jongen moet Volendam (paling) ruiken . Zelfde met Muhrenquote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2016 op hangende pootjes terug naar de palingvissers aan de slootranden in Volendam omdat er heimwee is.
Transfernieuws? Daar is het internet voor.quote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk komt er nog wat transfer nieuws. Redelijk saai tot nu toe
Misschien komt MKrabby nog of ThijsSlegers.quote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk komt er nog wat transfer nieuws. Redelijk saai tot nu toe
Hij is wel snel moequote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het is leuk
Kieft is top gast.
Dit gaat echt te ver.quote:Op maandag 1 september 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik de uitzending van vrijdag niet gezien heb.
Schuld van GGMM
Gelukkig was ik er vrijdag nietquote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
Vind deze uitzending trouwens een stuk beter dan die van vrijdag.
Wat was dat een kutuitzending zeg.
Opportunismequote:
Nee, ik heb geen uitkering.quote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef Ralluff het volgende:
Kunnen ze niet elke dag van 20:00 tot 03:00 VI uitzenden?
Sin City 2 was wel leukquote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
Vind deze uitzending trouwens een stuk beter dan die van vrijdag.
Wat was dat een kutuitzending zeg.
quote:Op maandag 1 september 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar slaat de "Tweede Waterreus" vergelijking op?
Jullie zijn weer goed. Gelukkigquote:Op maandag 1 september 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind deel 1 de beste film aller tijden.
dat hij 'ervaren' keepers eruit speeltquote:Op maandag 1 september 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Die overleefde ook de nodige keepers die psv kochtquote:Op maandag 1 september 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan weet United ook direct waar ze staan. WAARDELOOSquote:Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef gniffie het volgende:
Vermeer was te klein voor de top maar was wel in het eerste gekomen bij United
Johan
Je bent zelf kutquote:Op maandag 1 september 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
Vermeer, Depay, waarom zijn ze tegenwoordig allemaal zo kut met de pers?
Wie wil nou niet spelen met Immers, Verhoek en Nelom?quote:Op maandag 1 september 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet United ook direct waar ze staan. WAARDELOOS
Wat zegt hij verkeerd dan?quote:Op maandag 1 september 2014 20:52 schreef Shreyas het volgende:
Zo Feyenoord gaat lekker om met Mulder
Wie wil Mulder?quote:Op maandag 1 september 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik Mulder zou zijn was ik vertrokken
quote:Op maandag 1 september 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh wacht. Ik zie de foto van Mulder op de achtergrond. Ik snap Van Geel ineens wel weer.
Dienstplichtquote:Op maandag 1 september 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft van Geel gaten in zijn wangen?
Ik moest hardop lachen gisterenquote:Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij pakt geen punten.
Beter dan een keeper die wel punten pakt, want die kost ook veel punten
Nee jij bent stoerquote:Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Zo hey, wat stoer Derksen beledigt even elke Nederlander.
http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Yushchenko#Dioxin_poisoningquote:Op maandag 1 september 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft van Geel gaten in zijn wangen?
GMTA.quote:Op maandag 1 september 2014 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Yushchenko#Dioxin_poisoning
Bruggetje open bruggetje dicht.quote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Gijp gooit zichzelf binnenkort van een brug.
Ja, het kwam er lekker geloofwaardig uit iddquote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Overslaande stem. "HET MAAKT MIJ HELEMAAL NIKS UIT"
De brug die leidt naar Amersfoort?quote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruggetje open bruggetje dicht.
Ik weet welke brug.
Het zal mij een TERINGZORG zijnquote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Overslaande stem. "HET MAAKT MIJ HELEMAAL NIKS UIT"
Oké Rens.quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
René trekt dit zich heel erg veel aan hoor.
Hij zegt net juist dat het hem niks doet!quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, maar Rens wel wel beter hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zegt net juist dat het hem niks doet!
Ik geloof René gewoon op zijn woord. Het zit hem in de naam. Mensen die René heten zijn betrouwbaar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
En dat geloven we!quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat zou de reactie zijn van GGMM en Johannes als er een boek over hun komt?quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dat geloof jij?quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |