Dacht dat die mislukt was bij nacquote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel komt uit Volendam. Daar zijn ze zo gewoon gebleven.
sven?quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
LittleRabbit is ook fan van Kramer
altijd als ik keek kon je de klok er op gelijk zetten dat het 1e lekkere wijf wat in beeld kwam bij Hank Moody in bed belandenquote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat Moody heeft, noem jij succes?
Van Volendam vandaan, dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat die mislukt was bij nac
Twixquote:
ah zoquote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Volendam vandaan, dat bedoelde ik natuurlijk.
Nou hij neukt de een na de ander iig.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat Moody heeft, noem jij succes?
Kate Upton.quote:
Daar lopen genoeg jongens rond met lekker Hollandse namen.quote:
Schooljongetjes als Veltman levend opetenquote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaaa en hij is niet meer geblesseerd, dus hopelijk doet hij mee tegen Ajax
Bedankt, Hans.quote:
Henk Veerman , wat een god is dat zegquote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lopen genoeg jongens rond met lekker Hollandse namen.
Kevin van Kippersluis
Theo Timmermans
Henny Schilder
Tom Overtoom
Gerry Koning
Genot.
Veltman zouden jij en ik doen. Niet liegen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schooljongetjes als Veltman levend opeten
quote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Veltman zouden jij en ik doen. Niet liegen.
Zijn meestal de idioten die alles goedpratenquote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Siggy, sommige ajacieden vinden hem een prima spits.
Heerlijk man. Binnenkort staat 'ie op 40 goals in de Juup.quote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk Veerman , wat een god is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |