Er zijn mongolen genoeg die voor de nieuwste iPhone graag 900 euro neerleggen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android.
Ja dus.quote:Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
na een paar jaar zullen de prijzen van tweedehands modellen wel zakkenquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom is een Audi RS7 zo duur?
FANTASTISCH!quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Karig_Hutje het volgende:
Dat is 2x 450 ¤ dat is toch......
Dit.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
quote:
Ben jij tam?quote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
beter dan complexe aziatische android pauper troep
quote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
beter dan complexe aziatische android pauper troep
3 jaar lang updates per toestel. Simpel grotendeels en draait soepel. Lange batterij tijdquote:
Onwetende users die nog steeds met een inferieur Android systeem werkenquote:
interessant om te weten! Ik wou ook een smartphone kopen...quote:Op maandag 1 september 2014 19:08 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
3 jaar lang updates per toestel. Simpel grotendeels en draait soepel. Lange batterij tijd![]()
Nu weer on topic!
Deze man weetquote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Onwetende users die nog steeds met een inferieur Android systeem werken
WP 8.1
De foto kwaliteit van de lumia toestellen os daarnaast ongeëvenaard.
Ik heb een Nokia Lumia 520, en ff tijdelijk een 930 gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
interessant om te weten! Ik wou ook een smartphone kopen...
welke heb je?![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
Mensen die niet weten.quote:Op maandag 1 september 2014 18:47 schreef NightH4wk het volgende:
iOS op de iPhone loopt gewoon wat achter met een paar zaken. Multitasking zijn ze ook pas recent aan het verbreteren.
Had een artikel gelezen die ik niet meer terug kan vinden. Daarin stond dat de 4.7 inch even duur zal zijn als iphone 5s in het begin(700 euro). De 5.5 inch zal dan rond 900 euro zijn voor 16 gig.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef tja77 het volgende:
Waar komt die 900 Euro bullshit vandaan?
Denk eerder rond de 700 Euro.
Als je je waardevaste (want ja dat zijn ze) Iphone 5, voor 250-300 Euro verkoopt, je pakt er een 2 jarig abb. bij, dan ben je voor een paar honderd Euro weer helemaal het mannetje met je Iphone 6.
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audiquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
4,7 inch is toch al groot zat?quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Had een artikel gelezen die ik niet meer terug kan vinden. Daarin stond dat de 4.7 inch even duur zal zijn als iphone 5s in het begin(700 euro). De 5.5 inch zal dan rond 900 euro zijn voor 16 gig.
Onwetende Michielos die anderen de les probeert te lezen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audi![]()
Care je om alles behalve design, koop je geen iPhone met een bij elkaar gejat OS. Wil je graag een overpriced middenmoot, pak dan een Apple product
Films kijken op een vier inch schermquote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
4,7 inch is toch al groot zat?
Wat moet je in hemelsnaam met 5,5 inch? Tenzij je motoriek niet helemaal is wat hij hoort te zijn.
Komt hij ook weerquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onwetende Michielos die anderen de les probeert te lezen.
Beetje raar ja. Daar heb je toch gewoon een televisie voor?quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Films kijken op een vier inch scherm
Films kijken op een telefoonquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij neemt je tv mee in de trein?quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje raar ja. Daar heb je toch gewoon een televisie voor?
Koop een tabletquote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij neemt je tv mee in de trein?
Met de trein.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij neemt je tv mee in de trein?
Looooolquote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audi![]()
Care je om alles behalve design, koop je geen iPhone met een bij elkaar gejat OS. Wil je graag een overpriced middenmoot, pak dan een Apple product
Een Iphone vergelijken met een Opel kadett, en vervolgens over de "trein" beginnen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen surfen op een iPhone?quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef Druppelss het volgende:
iphone's zijn gigantisch achterhaald en zijn eigenlijk alleen geschikt voor te bellen, sms'en en een whatsappje te sturen of je facebook te checken. Wil je meer doen met je telefoon (surfen e.d.) kan je veel beter naar een andere telefoon kijken (liefst met groter scherm dan ook).
Ow, ja, ook voor oude personen waarbij alles simpel moet is Apple wel prima.
Van die mensen die hun telefoon in hun zak bewaren ipv in hun nektasje bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef Druppelss het volgende:
Ow, ja, ook voor oude personen waarbij alles simpel moet is Apple wel prima.
Iets met rendement. Veel verkopen betekent ook niet dat je daadwerkelijk veel winst draait. Apple pakt het heel slim aan maar gelukkig zijn er genoeg simpele zielen als jij die daar niets van snappen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android. Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Zoals wat?quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Loooool
Niet weten dat iPhone vrijwel alles gemaakt heeft waardoor dat inferieure schijt android nu nog kan leven
Oh , en Android![]()
en natuurlijk Samsungx100
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.quote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heel Ios7 is zowat bij elkaar gejat van Android en custom roms.
Wat was die faal ook alweer?quote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner. App-winkel opwaarden? Je kan gewoon met paypal betalen bij android, dan waardeer je je paypal op. Of je kan een prepaid creditcard kopen. Automatische helderheid? Denk je echt dat alleen iphone dat heeft? Ik heb met mijn Nexus 5 ook nooit last van automatisch opstarten. Ik heb het letterlijk 0 keer gehad. En er was een artikel waarin stond dat iphone apps vaker crashen dan android.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
Want bij Android start het toestel wel gewoon at random op? Wat lul jequote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
iOS is niets specialer dan android...quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef wip_kip het volgende:
Daarentegen draait iPhone op iOS wat ik een verschrikkelijk lekker besturingssysteem vind (+ loopt zeer soepeltjes samen met alle andere Apple overpriced shit).
Maar verder vind ik je klacht redelijk gegrond ja.
De NSA moest gniffelen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
Ik kan iPhone kopen maar ik doe het niet. Je hele stelling gaat dus niet op.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef GhpH het volgende:
Ieder bedrijf moet winst maken maar een iPhone maken kost apple $194 USD.Apple zal failliet gaan want het gaat steeds achteruit.
Überhaupt reizen met het OV.quote:
160 miljard in een potje waar ze bij god niet weten wat ze ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
Want dat je veel hebt is een garantie dat je de topper blijft? Ik heb het niet over vandaag op morgen. Maar paar jaar geleden was de appel hype veel groter. Nu is appel het mislukte buitenbeentje. Alleen al dat gekut met apart gevormde poorten of dingen als de ipad mini laten al zien dat ze schijt hebben aan de rest en het liefst mogelijk de klant leegmelken. Dit heeft men eindelijk eens door.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
eehm.. zelfde hardware als in elke andere telefoon, alleen niet de laatste nieuwe versiequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Je betaald nou eenmaal voor kwaliteit.
Een telefoon vergelijken met een besturingssysteem.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Loooool
Niet weten dat iPhone vrijwel alles gemaakt heeft waardoor dat inferieure schijt android nu nog kan leven
Oh , en Android![]()
en natuurlijk Samsungx100
Er is nog niets bewezen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:35 schreef Michielos het volgende:
werd ook gezeikt over dat er zoiets als usernames doorgestuurd zou worden naar servers bij bepaalde Android devices, blijkt opeens dat hele iOs zo lek als een zeef te zijn![]()
Apple onderzoekt uitlekken naaktfoto's
wow.. just wow ...![]()
![]()
Maar goed, dit zal natuurlijk wel door de heilige Apple elite hier rechtgeluld worden, want Apple is de heiligheid zelve. TOP producten voor een schappelijk prijssie, doen niks fout, zijn de goedheid zelve enz
Je leest niet. Ik noem dingen op - die bij mij in ieder geval - beter werken dan bij Android. De vingerafdrukscanner bij de Galaxy S5 werkt gewoon kut. Opwaarderen bij de iPhone is kaartje scannen met de camera en het staat erop. Veel makkelijker dan online een code kopen en die in moeten voeren.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner. App-winkel opwaarden? Je kan gewoon met paypal betalen bij android, dan waardeer je je paypal op. Of je kan een prepaid creditcard kopen. Automatische helderheid? Denk je echt dat alleen iphone dat heeft? Ik heb met mijn Nexus 5 ook nooit last van automatisch opstarten. Ik heb het letterlijk 0 keer gehad.
Ja. Mijn Nexus 5 start zomaar opnieuw op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want bij Android start het toestel wel gewoon at random op? Wat lul je
Als je die te duur vindt kan je ook in een Skoda Fabia gaan rijden.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bentquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja. Mijn Nexus 5 start zomaar opnieuw op.
Wat een ontzettend goed argument! Chapeau.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bent
Nee, dan kun je beter zo reageren...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:41 schreef mergbot het volgende:
Mensen die in dit topic reageren en hun eigen voorkeur de hemel in prijzen![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bent
Sonyquote:Op maandag 1 september 2014 21:25 schreef eend112 het volgende:
Geen 5s hebbengeen 6 kopen direct bij de release
huilie doen over de price
arm zijn
![]()
Huawei
Samsung![]()
Htc
Ben recent van een Nexus naar een iPhone gegaan, maar om nou te zeggen dat het allemaal beter is..... nou nee. De bouwkwaliteit van het toestel is inderdaad beter, maar het OS en gebruiksgemak is zo goed of net even slechter. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef .sfinx het volgende:
Android peasants die altijd maar afgeven op het beste merk en systeem wat er isAccepteer gewoon dat je plastic pauper telefoontje helemaal kut is.
Het is vrij onwaarschijnlijk dat de nieuwe iPhone onder het prijspeil van de 5s gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:06 schreef very het volgende:
Ten eerste is er nog NIKS over de prijs bekend, behalve geruchten.
Ten tweede lopen ze niet achter de feiten aan, ze implementeren pas bepaalde zaken op het moment dat zij vinden dat het er tijd voor is of van mening zijn dat ze het optimaal doorontwikkeld hebben.
Eronder zal inderdaad niet, maar de prijzen zouden eventueel gelijk kunnen blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is vrij onwaarschijnlijk dat de nieuwe iPhone onder het prijspeil van de 5s gaat zitten.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Pff zeg de iphone 6 met 5 inch scherm kost godvergeten minimaal 900 euro. Dat is voor de basisversie. WTF?
quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Nobu het volgende:
Rot toch op met je reuzenschermen man, als ik een tablet wil koop ik wel een tablet.
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.quote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen surfen op een iPhone?
Verzonden vanaf mijn iPhone xox
Wat is dat nou weer voor onzinnige conclusie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.
Dit is overigens niet alleen een iphone probleem maar een smartphone probleem in het algemeen.
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.
Dit is overigens niet alleen een iphone probleem maar een smartphone probleem in het algemeen.
Waarom zou je met zo'n lomp grote telefoon willen lopen? Je moet bijna een rugzak hebben tegenwoordig om sommige telefoons bij je te kunnen dragen. Bijv. die xperia z2, 5 inch, heb dat ding zien liggen.. wat een joekel, dat is bijna een draagbaar bioscoopscherm. Die kan je zo in een voetbalstadion hangen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Iphone loopt al jaren achter de feiten aan. Iedere andere smartphone fabrikant is overgestapt op 5+ inch schermen behalve iphone.
Bedankt voor deze verhelderende blikquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter zo reageren...
[..]
nee, lul je er zo maar uit inderdaadquote:
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk? Het is toch gewoon een feit dat veel apps er zijn juist vanwege het gebrekkige browsen op een smartphone.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige conclusie?
Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phonequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden johquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reden dat ik overgestapt ben van Samsung naar Apple is juist omdat ik het fijn vind om een kleiner beeld te hebben (en deze fatsoenlijk te kunnen bedienen met mijn kleine handjes). De S3 kon ik niet met 1 hand bedienen, deze die ik nu heb wel. Puur gemakzucht voor mij dus
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoegquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
en er zijn geen goede kleine android toestellen? Ben gewoon eerlijk en zeg de ware reden joh
De Sony Xperia Z1 Compact is volgens mij de enige smartphone in mini versie die dezelfde specificaties als de grote broer heeft. De mini's van Samsung hebben mindere specs dan hun grote broer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, ik had een Samsung S3 en die mini versies vind ik bij lange na niet goed genoeg
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Welke iPhone gebruik je om de s3 me te vergelijken?
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhonequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 5s. Beter dan de S3 dus. Maar ben er wel super blij mee hoor. Alleen ben geen fanboy of zo.
Maar geen iOSquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Precies dus als ik dan zou moeten kiezen qua specificaties, besturingssysteem enz, ben ik toch voor iPhone gegaan. Ik heb vroeger ook al iPhones gehad dus ik wist gewoon wel zeker dat het goed zat. Ik had trouwens een Nokia Lumia gekocht voordat ik over ging op 5S, wat een vreselijk toestel. Meteen teruggestuurd.quote:
Misschien tijd voor een bril?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een scherm van een iphone is domweg te klein voor goed browsen, zelf gebruik ik ook een iphone en browsen is een drama maar dat geld ook voor mijn android en windows phone
Beetje met dezelfde telefoon gaan rondlopen als de ICT-ers in de kelder, dacht het niet hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja de 5s Is inderdaad beter dan de s3 mini ja (5 keer ofzo). Maar goed, voor 150 euro had je een jiayu g4s gehad (voorbeeld) met 4.7 inch scherm en dat verschilt geeneens zoveel ivm iPhone
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk? Het is toch gewoon een feit dat veel apps er zijn juist vanwege het gebrekkige browsen op een smartphone.
Voor sites als nu.nl, buienradar en vele anderen zou een app eigenlijk overbodig moeten zijn.
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Michielos zijn pillen zijn weer op hoor, pure intense haat jegens een merk. Is er nog niemand op het idee gekomen om de GG&D te bellen voor geestesziekten?.
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je hebt de anti Android quotes in dit topic waarschijnlijk gemist en hoe sommige users zich wel heel elitair voelen met een overpriced klommeltjeselectieve verontwaardiging weer van je want NPS is ook een persoonlijkheidsstoornis, net zo goed
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eerder een zegen dan een vloek voor mij
Haha moeite met kritiek? Vind de iphone een prima smartphone, wellicht een beetje saai maar functioneerd verder prima, alleen het browsen is net zoals op andere smartphones niet echt optimaal te noemen.quote:
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon onzin aangezien ik zelf een Galaxy heb he?
En je post alles met zo'n minachting, zo'n verontwaardigdheid dat mensen het GORE LEF! hebben om een Apple te kopen.
Dat spoort gewoon echt niet.
Ik lig er niet echt wakker van kerelquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zijn, maar die hetze die je hier al tijden tentoonspreid tegen alles wat met iPhones te maken heeft, zorgt er niet echt voor dat ik je serieus kan nemen mbt je mening over alles wat telefoons te maken heeft.
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef very het volgende:
[..]
Nee, die apps zijn er gewoon omdat het kan. Net als dat er ook veel calculator-apps te vinden zijn. Toch is er niks mis met de standaard calculator.
En dat nu.nl etc een app hebben is omdat ze zelf blijkbaar niet in staat zijn of zin hebben om een adaptive site te bouwen die het mobiel ook gewoon goed doet. Daarbij is het wel zo dat een losse app sneller even wordt aangeklikt dan een url ingetypt.
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Weet ik, snap alleen niet waar je zo anti iets kan zijn, waar je zelf geen bal mee te maken hebt. Lekker fucking boeiend als iemand blij wordt van iOS, of van Windows phone of android, moeten ze toch lekker zelf weten joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt wakker van kerel
Je ziet het echt niet hé??quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.
Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
Zoals jij het blijkbaar handig vind is die app niet meer dan een bookmark.
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.quote:
Omdat dat niet gaat op een vier inch schermquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
"stukken sneller "quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Je moet beter zoeken OF niet liegen. Kies maar uit welke beter bij je past.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
Okayquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.
Het wordt slechts geclaimd. Er zijn geen bewijzen en zolang er geen bewijzen zijn, kun je niet stellen dat het zo is. Sterker nog, als je het buiten de media volgt dan kom je erachter dat veel andere verklaringen zijn die eveneens logischer zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, lul je er zo maar uit inderdaad
Heb je het artikel zelf wel gelezen?quote:
Bla bla bla.quote:Gewoon vies hard ontkennen, de hele wereld is gek, want wij zijn Apple.. en tja. Apple is magistraal. Zij doen niks fout en het is het beste technologiemerk of all time![]()
Dat ze revolutionair waren in 2006 ofzo (en zelfs dat is een aparte discussie want het is eerder "revolutie door wat goed jatwerk"), wil niet zeggen dat het nu nog steeds zo glorieus is.
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef very het volgende:
[..]
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslagquote:Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.
Maar schijnbaar is dat toch lastiger dan gewoon een losse app te maken
quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat dat niet gaat op een vier inch scherm![]()
Ze voelen wel continu de behoefte om hun oogappel tot de dood te verdedigen
Op een iPhone en iPad wel, ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk?
Alleen klopt die quote niet, het simpele hoort meer bij ios en dat maakt het ook een prettiger os dan android.quote:
Er kunnen natuurlijk meerdere redenen zijn om voor Android te kiezen. Prijs is vaak niet de reden want ook de Android toestellen in het topsegment zijn vaak ook duur, ook al vraagt Apple bizar veel voor wat extra geheugen. Het heeft meer te maken met het willen hebben van een groter scherm, uitbreidbaar geheugen en dat je practisch alles aan kan passen (flexibiliteit).quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.quote:
Heb je het nu over plugins etc? Want dat zal natuurlijk altijd zo blijven en vind ik ook niet de mobiele browsers te verwijten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslag
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...
Je bent een kleine kleuter qua gedrag, maar met extremistische trekjes, bijna eng.
Normaal gezien zou je helemaal gelijk hebben, maar iemand die al jaren zo'n haat laat zien is net ff anders dan iemand die je 1 keer iets ziet posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.
Met Apple is niet zoveel mis, met de fanboys wel.
Ik denk niet dat dat de aanleiding is voor zijn vergelijkingquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Vrij weinig maar het ging me meer om de gehele opmerking "dat het bij Apple uiteraard wel goed is" , dat geeft alleen maar aan dat je gewoon niet met kritiek om kunt gaan op je favoriete merk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
Ik ondervind zelf totaal geen problemen met browsen op mijn iPhone, kan gewoon chill surfen. Dus ik snap sowieso niet zo goed waar dat argument vandaan komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
Heb nooit met een note gewerkt, maar waarom is het prettiger dan op een ander vergelijkbaar scherm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Chewie het volgende:
webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een iphone of andere smartphones met vergelijkbaar groot scherm.
grote van het scherm, dat leest toch prettiger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef very het volgende:
[..]
Heb nooit met een note gewerkt, maar waarom is het prettiger dan op een ander vergelijkbaar scherm?
Ik vind webbrowsen op Android niet fijn en dus niet goed werkbaar dus nee, ik kan niet stellen dat ik webbrowsen op een smartphone, ongeacht merk, goed werkbaar vind.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag
Dimens claimt ook nergens dat het niet goed werkbaar zou zijn op niet-Apple apparatuur. Dat maak je er nu min of meer zelf van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vrij weinig maar het ging me meer om de gehele opmerking "dat het bij Apple uiteraard wel goed is" , dat geeft alleen maar aan dat je gewoon niet met kritiek om kunt gaan op je favoriete merk.
webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een iphone of andere smartphones met vergelijkbaar groot scherm.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
grote van het scherm, dat leest toch prettiger.
quote:webpagina's bekijken op een note3 is namelijk ook een stuk prettiger dan op een vergelijkbaar groot scherm.
Kan je ook beargumenteren waarom? De stock browser van bijvoorbeeld een HTC One M7 doet naar mijn mening en ook van een heleboel andere mensen niet onder voor safari op een iPhone. Niet qua soepelheid en ook niet qua functies.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind webbrowsen op Android niet fijn en dus niet goed werkbaar dus nee, ik kan niet stellen dat ik webbrowsen op een smartphone, ongeacht merk, goed werkbaar vind.
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.quote:
Ik heb daar echt geen last van...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.
Een groter scherm leest toch beter.
Oh zoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
android of windows phones smarphones met (ongeveer) zelfde schermafmetingen als een iphone bedoel ik.
Ik heb (nadat ik altijd een iPhone had) nu zo'n samsung s5 geregeld, veelste groot joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen last van hebben is weer iets anders. Ik ben er 100% van overtuigd dat je browsen op een 4.7" iPhone prettiger zou vinden dan op een 4.0" iPhone tenzij je wellicht kinderhanden hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van...
Dat doe ik dan ook gewoon in mijn bioscoop...quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
Welk deel van de volgende quote begrijp je niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Haha moeite met kritiek? Vind de iphone een prima smartphone, wellicht een beetje saai maar functioneerd verder prima, alleen het browsen is net zoals op andere smartphones niet echt optimaal te noemen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.
Ik heb inderdaad kleine handjes, en natuurlijk zou een groter beelscherm fijner zijn. Maar dat is geen reden voor mij om een groter toestel aan te schaffen (zoals dus bijvoorveeld een s5) omdat ik het toestel gewoon veel te groot vind voor mijn handen. En als ik een groot scherm wil browsen start ik mijn PC wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Geen last van hebben is weer iets anders. Ik ben er 100% van overtuigd dat je browsen op een 4.7" iPhone prettiger zou vinden dan op een 4.0" iPhone tenzij je wellicht kinderhanden hebt.
Kennelijk nog nooit in de VS geweest (laat staan dat je een paspoort hebt)?quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
4,7 is nog acceptabel, al zou ik liever gehad hebben dat het formaat van de 5S gehandhaafd zou blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef HexHunter het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen het gemiddeld grotere formaat van Android toestellen afkraken en de aanpak van Apple ophemelen terwijl Apple precies diezelfde kant op gaat met de iPhone 6.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
4,7 is nog acceptabel, al zou ik liever gehad hebben dat het formaat van de 5S gehandhaafd zou blijven.
De "feeling" op een Android-toestel is heel anders. Het voelt geforceerd en traag aan. Dat zal wel komen door de JIT compiler waar iOS gebruik maakt van een AOT compiler. Misschien dat dit met de ART compiler anders wordt maar die wordt nog niet grootschalig gebruikt en niet alle apps hebben dan een goede werking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Kan je ook beargumenteren waarom? De stock browser van een HTC One M7 doet naar mijn mening en ook van een heleboel andere mensen niet onder voor safari op een iPhone. Niet qua soepelheid en ook niet qua functies.
Misschien heb je dan wel meer overzicht, de bediening vind ik minder fijn. Grote formaten kun je niet fijn met een hand bedienen.quote:Bovendien zorgt het grotere scherm bij de high-end modellen dat je een beter overzicht hebt tijdens het browsen wat nogal een groot pluspunt is.
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef HexHunter het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen het gemiddeld grotere formaat van Android toestellen afkraken en de aanpak van Apple ophemelen terwijl Apple precies diezelfde kant op gaat met de iPhone 6.
Zou je de iPhone zes wel kopen uiteindelijk? Stel dat ie enkel een vijf inch screen zou hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Ligt eraan. Maar de geruchte zeggen dat er geen 5" scherm gaat komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zou je de iPhone zes wel kopen uiteindelijk? Stel dat ie enkel een vijf inch screen zou hebben
Dit inderdaad. Vind de 5/5s echt een fijn formaat hebben, groter hoeft wat mij betreft niet. Ben er echter bang voor dat het toch helemaal gaat verdwijnen. Nu hoef ik nog niet direct een nieuwe, want heb deze nog maar iets langer dan een jaar maar de 6s zal niet veel anders zijn dan de 6.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit in de VS geweest (laat staan dat je een paspoort hebt)?
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar de geruchte zeggen dat er geen 5" scherm gaat komen.
De paranoia is sterk in dezequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Nja, zolang de 5s goed is en zijn tijd ver vooruit is hoef je natuurlijk geen nieuwequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:18 schreef Dimens het volgende:
Maar eigenlijk hoor ik natuurlijk te zeggen; "Natuurlijk, als het Apple is koop ik het sowieso."
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:17 schreef very het volgende:
[..]
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.
Lekker allemaal bang zijn, daar wordt de wereld beter vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
'Paranoid should be the default status of anybody'
En zelfs dan niet. Anderen zetten toch wel foto's van jou op het web en dergelijken. Mijn naam staat ook een paar keer op het internet op websites waar ik het liever nooit had zien staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
ohjaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
Ligt er aan hoe ze die gps data gaan gebruiken, maar anders zie ik daar best voordelen in ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Anyway... point taken. Dit is niet het topic is om dit inhoudelijk verder te bediscussieren.
De gegevens van de scan worden niet bij Apple opgeslagen maar in de A7 processor van de iPhone. Er wordt ook geen back-up van gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb een voertuigvolgsysteem en dat profileren gebeurt ook wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Ik heb bijzonder veel te verbergen zelfs...quote:Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Apple heeft je vingerafdruk niet. bronquote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
quote:Touch ID doesn't store any images of your fingerprint. It stores only a mathematical representation of your fingerprint. It isn't possible for your actual fingerprint image to be reverse-engineered from this mathematical representation. iPhone 5s also includes a new advanced security architecture called the Secure Enclave within the A7 chip, which was developed to protect passcode and fingerprint data. Fingerprint data is encrypted and protected with a key available only to the Secure Enclave. Fingerprint data is used only by the Secure Enclave to verify that your fingerprint matches the enrolled fingerprint data. The Secure Enclave is walled off from the rest of A7 and the rest of iOS. Therefore, your fingerprint data is never accessed by iOS or other apps, never stored on Apple servers, and never backed up to iCloud or anywhere else. Only Touch ID uses it, and it can't be used to match against other fingerprint databases.
Helaas is die awkward in gebruik en niet zo goed als TouchID.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner.
http://appleinsider.com/a(...)t&utm_medium=twitterquote:Op dinsdag 2 september 2014 03:35 schreef Michielos het volgende:
werd ook gezeikt over dat er zoiets als usernames doorgestuurd zou worden naar servers bij bepaalde Android devices, blijkt opeens dat hele iOs zo lek als een zeef te zijn![]()
Apple onderzoekt uitlekken naaktfoto's
wow.. just wow ...![]()
![]()
Maar goed, dit zal natuurlijk wel door de heilige Apple elite hier rechtgeluld worden, want Apple is de heiligheid zelve. TOP producten voor een schappelijk prijssie, doen niks fout, zijn de goedheid zelve enz
ja, zeiden ze bij Xiaomi ook, maar toen was het allemaal bagger en zegt het niks. Bewijs wil ik zien, geen wanhopige statementsquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://appleinsider.com/a(...)t&utm_medium=twitter
Blijkt dus geen lek in iCloud te zijn.
Apple kan nooit bewijzen dat iets niet gebeurd is (per definitie onmogelijk). Dat jij bewijs wil zien is een goede houding, maar dat moet dan gaan over bewijs dat iCloud wél gehackt is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, zeiden ze bij Xiaomi ook, maar toen was het allemaal bagger en zegt het niks. Bewijs wil ik zien, geen wanhopige statements
weet ik ook wel joh, bewijslast ligt bij de claimer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple kan nooit bewijzen dat iets niet gebeurd is (per definitie onmogelijk). Dat jij bewijs wil zien is een goede houding, maar dat moet dan gaan over bewijs dat iCloud wél gehackt is.
Je kan niet zeggen: iCloud is gehackt, bewijs maar het tegendeel. Je moet bewijzen dat iCloud wél gehackt is, niet dat iCloud niet gehackt is.
Nou dan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
weet ik ook wel joh, bewijslast ligt bij de claimer.
De bevolking snapt het niet meer. Zo zijn er nog altijd mensen die denken dat Google je data doorverkoopt en dat Apple je vingerafdruk heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Dimens het volgende:
Het vervelende is wel dat je straks al die onwetende mensen over je heen gaat krijgen die dan tegen je gaan zeggen dat Apple onveilig is want ze hebben iets gelezen in de krant. En je zult ook zien dat dit keer op keer aangehaald gaat worden op FOK! dat je hierom geen Apple moet kopen. Let maar op.
En dan vervolgens zelf alles van Google gebruiken en naaktfoto's van de (klein)kinderen op Facebook zetten.
Dat kan, maar is niet een beperking van Android. Samsung heeft besloten om het zo te implementeren terwijl ze het op dezelfde manier konden implementeren als iphone.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Helaas is die awkward in gebruik en niet zo goed als TouchID.
Nou, blijkbaar konden ze dat niet hè. Anders hadden ze het wel gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat kan, maar is niet een beperking van Android. Samsung heeft besloten om het zo te implementeren terwijl ze het op dezelfde manier konden implementeren als iphone.
Nee qua technologie konden ze het wel, maar ze hebben het niet gedaan omdat ze dachten dat hun eigen implementatie beter is, en dat je het slechter vind betekent niet dat het ook daadwerkelijk slechter is. Overigens ben ik helemaal geen fan van Samsung, maar wil ik enkel aangeven dat de vingerscanner niets met Andoid of iOS te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar konden ze dat niet hè. Anders hadden ze het wel gedaan.
Er is ook niemand die beweert dat het iets met iOS of Android te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee qua technologie konden ze het wel, maar ze hebben het niet gedaan omdat ze dachten dat hun eigen implementatie beter is, en dat je het slechter vind betekent niet dat het ook daadwerkelijk slechter is. Overigens ben ik helemaal geen fan van Samsung, maar wil ik enkel aangeven dat de vingerscanner niets met Andoid of iOS te maken heeft.
Wat lul je manquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is ook niemand die beweert dat het iets met iOS of Android te maken heeft.
Hoe weet jij wat Samsung dacht? Elke blinde idioot kan zien dat hun vingerafdrukscanner bagger is. Ze wisten heus wel dat het brak was, maar ze konden gewoon niet beter. Ze zijn heus niet achterlijk bij Samsung.
De scanner van de SGS5 is duidelijk inferieur aan die van 5S, ik ga die discussie niet eens aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat lul je manWe hebben over een van de grootste tech bedrijven ooit. Ze konden het echt wel. Zo lastig het is ook niet.
Deze Iphone fanboy zegt zelf dat beide scanners evengoed zijn.
Godverdomme man het gaat om een fucking vingerscanner. Het is geen rocketscience. Het is oud technologie. Zelf bij mijn gemeente hebben ze het. Je reageert alsof het fucking tyfus je gedachte kan lezen en bepalen of je aan de juiste code denkt. Een bedrijf als Samsung is in staat om een vingerscanner te maken die in de iphone 5s zit, het was een bewuste keuze van Samsung om dat niet te doen PUNT!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
De scanner van de SGS5 is duidelijk inferieur aan die van 5S, ik ga die discussie niet eens aan.
Dat je een groot tech bedrijf bent wil niet zeggen dat je een magische toverstaf hebt waarmee je elke techniek direct beschikbaar hebt. Apple heeft er >2 jaar over gedaan om dit te ontwikkelen, het bedrijf dat ze daarvoor gekocht hadden was er al veel langer mee bezig. Al met al meerdere jaren R&D. Hoezo denk jij dat Samsung dat in minder dan een jaar kan?
Vriend, het is geen oude technologie, het is een nieuwe technologie. De vingerafdrukscanner van de 5S werkt fundamenteel anders dan die van SGS5 en andere scanners en is daardoor beter en sneller.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Godverdomme man het gaat om een fucking vingerscanner. Het is geen rocketscience. Het is oud technologie. Zelf bij mijn gemeente hebben ze het. Je reageert alsof het fucking tyfus je gedachte kan lezen en bepalen of je aan de juiste code denkt. Een bedrijf als Samsung is in staat om een vingerscanner te maken die in de iphone 5s zit, het was een bewuste keuze van Samsung om dat niet te doen PUNT!
Nogmaals ik ben zeker geen fan van Samsung, ik vind het kuttelefoons. Dat veranderd niets aan het feit dat samsung technologie uit de 20ste eeuw kan maken.
Boeien, wat heb je aan een goede vingerscanner als de rest zoals iOS bagger is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vriend, het is geen oude technologie, het is een nieuwe technologie. De vingerafdrukscanner van de 5S werkt fundamenteel anders dan die van SGS5 en andere scanners en is daardoor beter en sneller.
Die van de iPhone 5S is goed, de rest is bagger.
Nigga whaaaat is je probleem? Heeft Tim Cock zijn woord gegeven dat hij jou anaal gaat bevredigen als je zo praat? Reageer niet aub. Ik smeek je reageer gewoon niet op deze post.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vriend, het is geen oude technologie, het is een nieuwe technologie. De vingerafdrukscanner van de 5S werkt fundamenteel anders dan die van SGS5 en andere scanners en is daardoor beter en sneller.
Die van de iPhone 5S is goed, de rest is bagger.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Boeien, wat heb je aan een goede vingerscanner als de rest zoals iOS bagger is.
Gaat niet om Tim Cook of Apple, gaat erom dat jij zo debiel bent dat je denkt dat R&D een soort toverstaf is waarbij je à la minute elke techniek denkbaar kan toepassen. Hoe dom kan je zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nigga whaaaat is je probleem? Heeft Tim Cock zijn woord gegeven dat hij jou anaal gaat bevredigen als je zo praat? Reageer niet aub. Ik smeek je reageer gewoon niet op deze post.
Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt. Meest basale iets ooit. Dafuuuuuuuuk bro. Het is uiteraard een bewuste keuze van steve blowjobs om mensen te irriteren met zijn ifuktunes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En waarom is het precies "bagger"? Wat kun je met iOS niet?
Ik heb genoeg video's gezien waarin de vingerprintscanner van de S5 vaak weigerde. Beide scanners zijn dus niet even goed, die van de iPhone blijft het beste. Alleen al omdat je je vinger er op kan laten liggen en er niet overheen hoeft te slepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat lul je man
Deze Iphone fanboy zegt zelf dat beide scanners evengoed zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt.
Jaman, nu wil ik ook nooit meer een Iphone. Wat een lelijke telefoon die HTC trouwens.quote:
dit geld voor zowat alles. Zie heel vaak op Facebook berichten voorbij komen die op kaas slaan zoals : "Nederland klaar voor onderhuidse chip" , "Mh17 neergeschoten door CIA" enz. en dan allemaal lui die enkel de titel lezen en erop reageren met:quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Dimens het volgende:
Het vervelende is wel dat je straks al die onwetende mensen over je heen gaat krijgen die dan tegen je gaan zeggen dat Apple onveilig is want ze hebben iets gelezen in de krant. En je zult ook zien dat dit keer op keer aangehaald gaat worden op FOK! dat je hierom geen Apple moet kopen. Let maar op.
En dan vervolgens zelf alles van Google gebruiken en naaktfoto's van de (klein)kinderen op Facebook zetten.
Niet? Vreemd, ik heb toch 1270 MP3's en 291 M4A-bestanden op mijn iPhone die allemaal zonder enig probleem door de standaard muziekspeler afgespeeld worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt. Meest basale iets ooit. Dafuuuuuuuuk bro. Het is uiteraard een bewuste keuze van steve blowjobs om mensen te irriteren met zijn ifuktunes.
nja, als geclaimed wordt dat zelfs je oma ermee overweg zou moeten kunnen, zou je uiteindelijk toch verwachten dat een mongooltje dat ook wel zou kunnenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet? Vreemd, ik heb toch 1270 MP3's en 291 M4A-bestanden op mijn iPhone die allemaal zonder enig probleem door de standaard muziekspeler afgespeeld worden.
Weet je zeker dat je niet gewoon verstandelijk beperkt bent, dat het jou daarom niet lukt? Gezien de grammatica in je posts lijkt mij dan geen verkeerde aanname.
Jij moet echt een keer wat zelfkennis opdoen. Je zit op een forum met tieners en gedraagd je er zelf ook naar, met enkel op mening en aanname gebaseerde flame posts. En als een ander dat doet zint je het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...
Je bent een kleine kleuter qua gedrag, maar met extremistische trekjes, bijna eng.
Ik vind het juist heerlijk om op een subforum ongegeneerd te kunnen zeiken. Vind het zelf sneu dat er op een forum als KLAAGBAAK (waar zeiken moet kunnen) over gezeurd wordt, erger nog... hetgene waarvan ik beticht wordt, doet ie zelf ook gewoon.. maar dan mag het natuurlijk wel !quote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef mergbot het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer wat zelfkennis opdoen. Je zit op een forum met tieners en gedraagd je er zelf ook naar, met enkel op mening en aanname gebaseerde flame posts. En als een ander dat doet zint je het niet.
Dit is absoluut geen redelijke test met betrekking tot snelheid. Zeker niet als ook nog eens blijkt dat er bijvoorbeeld bij Netflix 2 secondes wordt gewacht alvorens bij iOS de app afgesloten wordt waar Netflix bij Android al direct bij 2 secondes begint en direct wordt afgesloten.quote:
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager. Alsof htc helemaal geen transities heeft en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc. Je kan niet alle nadelen wegdenken zeggen kijk nu is iPhone sneller. dafuuuuk bra.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen redelijke test met betrekking tot snelheid. Zeker niet als ook nog eens blijkt dat er bijvoorbeeld bij Netflix 2 secondes wordt gewacht alvorens bij iOS de app afgesloten wordt waar Netflix bij Android al direct bij 2 secondes begint en direct wordt afgesloten.
Redelijk is dan om alleen daarom al 1.37 vs 1.43 aan te houden. En dan heb je ook nog Google Earth waarbij zooming onder Android veel sneller gaat. Met dezelfde snelheid in iOS zou iOS sneller klaar kunnen zijn. Dat is echter niet zichtbaar omdat het trager inzoomt en trager inzoomen heeft niets met de snelheid van de app te maken. Kan ook zo weer 2 secondes schelen wat het 1.41 maakt. Ineens slechts 4 secondes "trager".
Dan heb je nog de transitions van iOS waar je rekening mee moet maken. Bij het hibernaten van een app duurt het in iOS langer omdat er een langere transistion time is om terug te keren naar het home-scherm. Ook dit heeft niets met de snelheid van het toestel te maken alhoewel dit wel sneller kan (Wat zichtwaar was van iOS 7 naar iOS 7.1). Had dit sneller geweest, was de tijd ook korter geweest. Het terugkeren naar het home-screen in Android is immers gewoon PATS BOEM hier heb je het home-screen. Ik vind dat niet natuurlijk aanvoelen.
Stel dat iedere transitie 0,5 secondes duurt en je hebt 11 keer dat apps afgesloten worden, kom je dus uit op een totaal van 5,5 secondes. Dan zou de iPhone dus de winnaar zijn.
Maar voor exacte metingen zou je daarvoor meetapparatuur moeten gebruiken en niet iemand die er misschien net wat te lang over doet om op een app te drukken of eerst 2 secondes wacht voordat het een app afsluit.
De iPhone heeft idd snellere hardware, ok, nu zijn er snellere uitgekomen dan de 5s, maar de a7 van Apple is sneller dan de Quad Cores in de meeste androids ja. Dat is al een paar honderd keer aangetoond hier.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager. Alsof htc helemaal geen transities heeft en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc. Je kan niet alle nadelen wegdenken zeggen kijk nu is iPhone sneller. dafuuuuk bra.
Nee dat is niet aangetoond. Hoogstens is aangetoond dat hard en software perfect bij elkaar passen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De iPhone heeft idd snellere hardware, ok, nu zijn er snellere uitgekomen dan de 5s, maar de a7 van Apple is sneller dan de Quad Cores in de meeste androids ja. Dat is al een paar honderd keer aangetoond hier.
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee dat is niet aangetoond. Hoogstens is aangetoond dat hard en software perfect bij elkaar passen.
Nee die heb ik niet gezien. Ik haal 42.900/43.900 op mijn toestel btw (antutu)quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weerquote:
Logisch, als je zo'n fundi hebt die vanalles loopt te blaten wat niet klopt is tegenwicht gewenst, maar zoals bij alle fundi's haalt dat toch niets uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien. Ik haal 42.900/43.900 op mijn toestel btwiPhone 5s is overigens snel genoeg, daar niet van.
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?
Antutu benchmark test scorequote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?.
GHz zeggen al jaren niet meer hoe snel een processor is. Dat is alleen een argument voor onwetenden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager.
In dat filmpje ziet het eruit van niet.quote:Alsof htc helemaal geen transities heeft
Wat?quote:en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc.
Die doet het zeker niet voor iOS of wel?quote:
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.
Tuurlijk, maar juist de argumenten tegen de iPhone zijn dat de hardware zo "oud" zou zijn, terwijl dat gewoon pure bullshit is.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.
Nee, zou ik wel vet vinden btwquote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die doet het zeker niet voor iOS of wel?
Vind ik niet als ik kijk naar cyanogen en MIUI(en.miui.com). Maar dat kan subjectief zijn, dat geef ik toequote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.
Gebruik laatste tijd mijn Xiaomi met MIUI zes en daar is het echt gewoon per direct zonder lag ofzo. Op mijn s3 moest ik echt een half jaar wachten ofzo.. Hele foto moment al weg en mijn kleren uit de mode toen de app eindelijk gestart was dus ik herken dat wel van Android en dan met name Samsungquote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Cyanogen is zeker een verbetering tov Samsungs meuk, maar ook die rebootte van de week spontaan en het opstarten van de camera duurt zeker 2-3 keer zo lang opeens.
Helemaal niet. Ik heb die argument niet gebruikt. Het was juist de iPhone fanboy die zei dat iPhone ten allen tijden sneller is dan Android, dus juist ik ben degene die tegengas geef op pure leugens.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar juist de argumenten tegen de iPhone zijn dat de hardware zo "oud" zou zijn, terwijl dat gewoon pure bullshit is.
Ah ja, net als die mp3's waarvan je niet kunt verwachten dat die op je iDevice afgespeeld kunnen worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
ik ben degene die tegengas geef op pure leugens.
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitsprakenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, net als die mp3's waarvan je niet kunt verwachten dat die op je iDevice afgespeeld kunnen worden.
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitspraken.
Onzin, gaat prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.
Weer zo'n sjaakquote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef Druppelss het volgende:
Applede echte telefoons voor senioren.
De fanbase begint ook sterk af te nemen voor appel
Ligt eraan hoe het woord "surfen" geïnterpreteerd wordt. Als daarmee het surfen op het water bedoeld wordt dan heeft degene die dat zei wel degelijk gelijk. Maar dat geldt overigens ook voor andere toestellen dus dan is het wel weer een beetje een bout-opmerking.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitspraken.
Helemaal gelijk in, zodra je gaat surfen op een S4 of haast ieder ander toestel merk je hoe beperkt het gaat op een iPhone.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.
Nou, laat ik nou een S4 hebben, en ik vind het prima te doen op een iPhone s5, kleiner scherm ja, maar prima leesbaar, snel en beter met zoomen dan op de galaxy.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in, zodra je gaat surfen op een S4 of haast ieder ander toestel merk je hoe beperkt het gaat op een iPhone.
Spontane reboots heb ik ook wel gehad met mijn iphone, alleen met mijn huidige iphone 5 nog niet. De 4s ging nog wel eens rebooten als die niet kon bellen (scherm bleef dan op " bellen..." staan/hangen en kreeg dan een herstart).quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Cyanogen is zeker een verbetering tov Samsungs meuk, maar ook die rebootte van de week spontaan en het opstarten van de camera duurt zeker 2-3 keer zo lang opeens.
Ik wilde ook die grap maken, maar ik dacht laat ik het niet doen want het is een tyfusgrap.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het woord "surfen" geïnterpreteerd wordt. Als daarmee het surfen op het water bedoeld wordt dan heeft degene die dat zei wel degelijk gelijk. Maar dat geldt overigens ook voor andere toestellen dus dan is het wel weer een beetje een bout-opmerking.
En als dat voor Android geld is het argument: "Ja, maar met Apple kan zelfs mijn oma en tante overweg, Android is te complex"quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
iTunes heeft een leercurve, iedereen die dat niet wil accepteren is gewoon lui
Omdat apple fanboys niks anders willen dan stoer doen met hun apple producten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
En als dat voor Android geld is het argument: "Ja, maar met Apple kan zelfs mijn oma en tante overweg, Android is te complex"
Waarom is het dan nu in dit geval anders?
Jongen ik weet niet of het je het weet, maar dat kon echt niet eerst. Je kon niet simpelweg je iPhone koppelen aan je pc met usb en een paar mp3's droppen en verwachten dat het werkt. Dat is niet omdat ik incapabel ben, niemand kon dat, was simpelweg niet mogelijk. Maar uit jouw reacties begrijp ik dat het nu wel kan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, net als die mp3's waarvan je niet kunt verwachten dat die op je iDevice afgespeeld kunnen worden.
bij mij hoefde ik enkel op 1 knopje te drukken en had ik al mijn oude contacten op mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Spontane reboots heb ik ook wel gehad met mijn iphone, alleen met mijn huidige iphone 5 nog niet. De 4s ging nog wel eens rebooten als die niet kon bellen (scherm bleef dan op " bellen..." staan/hangen en kreeg dan een herstart).
Maar over het algemeen is ios in mijn ervaring wel een stuk stabieler en vriendelijker in het gebruik, zaken zoals account overzetten van oude naar nieuwe telefoon kan android nog genoeg leren van de anderen. Van oude iphone naar nieuwe is binnen een paar tellen geregeld terwijl van de ene htc naar de andere je toch veel tijd kwijt bent om alles weer goed te zetten, WP naar nieuwe WP is ook zeer goed geregeld maar wat WP weer voor heeft op de andere 2 is het overstappen van android/BB/ios naar WP.
Ja, dat is een beetje inherent aan "fanboy" he? Dat gaat net zo hard op voor Android fanboys.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Sasman het volgende:
[..]
Omdat apple fanboys niks anders willen dan stoer doen met hun apple producten.
Daarom.
Contacten zijn maar een klein onderdeel van het opnieuw instellen van een telefoon, als ik bijvoorbeeld kijk hoeveel tijd het kost om de rest (zoals apps) weer terug te krijgen dan hebben ios en WP het beter voor elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef Michielos het volgende:
Op welke manier kan Android dit dan NOG beter maken volgens jou? Of is 1 knopje indrukken te lastig voor mensen denk je? (ik weet het niet hoor, maar misschien kan het nog makkelijker dan een druk op 1 knop)
Ow ja, jij was dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog even, ik heb ook echt beweerd dat Windows slecht is. Wederom een verzinsel, het begint nu intriest te worden.
Ik ben MCSE/MCP/MVP, werk al 20 jaar in de IT, ben nu hoofdverantwoordelijk voor het uitrollen van 250+ VM's op een EMC based SAN in een nieuw opgezet Datacentre waar ik tussen nu en 2017 alle bestaande machines ga migreren naar het nieuwe platform incl nieuwe te ontwikkelen applicaties.
verder ben ik ook nog Apple Certified tot 10.8 server.
maar nee, geen idee waar ik het over heb.
ja, de apps moet je weer opnieuw downloaden inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Contacten zijn maar een klein onderdeel van het opnieuw instellen van een telefoon, als ik bijvoorbeeld kijk hoeveel tijd het kost om de rest (zoals apps) weer terug te krijgen dan hebben ios en WP het beter voor elkaar.
Nee. Eigenlijk is iTunes zeer makkelijk in qua gebruik en kan iedereen ermee overweg. Het probleem ontstaat pas als men de iPhone aansluit op een andere computer en dan liedjes gaat proberen over te zetten. Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
iTunes heeft een leercurve, iedereen die dat niet wil accepteren is gewoon lui
Wat is precies de gedachtegang daar achter dan? Gewoon ter interesse.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk is iTunes zeer makkelijk in qua gebruik en kan iedereen ermee overweg. Het probleem ontstaat pas als men de iPhone aansluit op een andere computer en dan liedjes gaat proberen over te zetten. Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
Dat je niet de aangekochte muziek van je vrienden op jouw device zet. Die muziek heb jij immers niet gekocht.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat is precies de gedachtegang daar achter dan? Gewoon ter interesse.
En gedownloade songs dan? Of heb jij echt enkel gekochte liedjes op je iDevice?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je niet de aangekochte muziek van je vrienden op jouw device zet. Die muziek heb jij immers niet gekocht.
In principe is alle muziek aangekochte muziek.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
En gedownloade songs dan? Of heb jij echt enkel gekochte liedjes op je iDevice?
Dat vind ik niet heel logisch en zeker niet gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Dimens het volgende:
Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
Dat vind ik dus ook niet, ook niet na de toelichting.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet heel logisch en zeker niet gebruiksvriendelijk.
Vanuit gebruikers perspectief is het niet logisch bedoel ik eigenlijk, vanuit iTunes verdienmodel (en waarschijnlijk afspraken met de uitgevers) is het wel logisch te noemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook niet, ook niet na de toelichting.
Jij vindt het onlogisch dat Apple het niet toestaat om muziek gedownload uit iTunes waarvoor is betaald niet zomaar op een ander toestel gezet kan worden waarvoor niet is betaald?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet heel logisch en zeker niet gebruiksvriendelijk.
ja dat iphone gedeelte bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk is iTunes zeer makkelijk in qua gebruik en kan iedereen ermee overweg. Het probleem ontstaat pas als men de iPhone aansluit op een andere computer en dan liedjes gaat proberen over te zetten. Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
Jij vind het logisch dat als je betaald voor muziek, je deze niet mag afspelen op een apparaat van je keuze? Vreemde gedachtegang.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vindt het onlogisch dat Apple het niet toestaat om muziek gedownload uit iTunes waarvoor is betaald niet zomaar op een ander toestel gezet kan worden waarvoor niet is betaald?
Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Dafiik duude. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vindt het onlogisch dat Apple het niet toestaat om muziek gedownload uit iTunes waarvoor is betaald niet zomaar op een ander toestel gezet kan worden waarvoor niet is betaald?
Ik vind dat meer dan logisch van Apple. Zij verdienen er geld aan.
Ik mag het afspelen op ieder iDevice naar keuze zolang het apparaat maar is gekoppeld aan het iTunes account waarmee de muziek is aangekocht. En koppel je een iDevice met een iTunes account, dan wordt alle aangekochte muziek met het andere account van het toestel verwijderd. Heel logisch.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jij vind het logisch dat als je betaald voor muziek, je deze niet mag afspelen op een apparaat van je keuze? Vreemde gedachtegang.
Je kan geen MP3's op je iPhone zetten. Dat is immers wat je niet zo lang geleden in dit topic beweerde, toch? Ga eerst daar maar over klagen bij Apple dat je dat zo kunt vindt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?
Waarom zou dat volgens jou niet kunnen dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Dafiik duude. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?
zo werkt het wel voor muziek. Zo heeft het altijd gewerkt voor muziek. Behalve bij iPhone. Stel je heb 1 jaar iPhone gehad en allerlei muziek gekocht. Je hebt besloten je iPhone te vervangen door Android. Dan kan je je aangekochte muziek niet afspelen op je nieuwe smartphone. In welke (Dimens)ie is dat logisch?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mag het afspelen op ieder iDevice naar keuze zolang het apparaat maar is gekoppeld aan het iTunes account waarmee de muziek is aangekocht. En koppel je een iDevice met een iTunes account, dan wordt alle aangekochte muziek met het andere account van het toestel verwijderd. Heel logisch.
Dat men het dan vreemd vindt dat je aangekochte muziek niet ineens van alles en iedereen is, is een ander verhaal. Maar dan is het blijkbaar ook vreemd dat je met Netflix maar twee streams tegelijk kan kijken. "Je betaalt er toch voor dus dan moet ik nit gelimiteerd zijn. Ik wil mijn Netflix-account met de hele familie delen dus iedereen moet tegelijk kunnen kijken."
Zo werkt het nou eenmaal niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou dat volgens jou niet kunnen dan?
Sowieso WoordenShuffelaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt. Meest basale iets ooit. Dafuuuuuuuuk bro. Het is uiteraard een bewuste keuze van steve blowjobs om mensen te irriteren met zijn ifuktunes.
Volgens mij heeft die gast geen idee waar de fuck hij het over heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |