Noem eens wat? Ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, keihard dingen verzinnen en liegen, hoe volwassen weer.
Ik werk op dagelijkse basis met Windows op manieren waarvan jij het bestaan niet eens afweet, maar lul maar weer verder als een kleuter hoor.
Dat blijkt anders uit niks en aangezien ik nu ruim 20 jaar zakelijke ervaring heb met zowel Windows en Mac lijkt het mij vrij sterk dat jij erggens meer verstand van zou hebben, maar blijf dromen en blijf je vooral voorhouden dat Windows zo slecht is, bespaart je wellicht een burnoutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk op dagelijkse basis met Windows op manieren waarvan jij het bestaan niet eens afweet, maar lul maar weer verder als een kleuter hoor.
maar je weet ook niet het fijne over Macs dus ik weet niet op welke manieren jij op Windows werkt maar het klinkt niet heel indukwekkendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is met stip het meest achterlijke AppleFanBoy argument van de maand augustus 2014, gefeliciteerd...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je gewoon even nadenkt zonder waas moet je kunnen beredeneren dat het echt niet denkbaar is dat Apple zoveel spullen verkoopt elk jaar puur omdat het "schapen" zijn.
Ja, nog even, ik heb ook echt beweerd dat Windows slecht isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat blijkt anders uit niks en aangezien ik nu ruim 20 jaar zakelijke ervaring heb met zowel Windows en Mac lijkt het mij vrij sterk dat jij erggens meer verstand van zou hebben, maar blijf dromen en blijf je vooral voorhouden dat Windows zo slecht is, bespaart je wellicht een burnout
stoere boiiiiiiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog even, ik heb ook echt beweerd dat Windows slecht is. Wederom een verzinsel, het begint nu intriest te worden.
Ik ben MCSE/MCP/MVP, werk al 20 jaar in de IT, ben nu hoofdverantwoordelijk voor het uitrollen van 250+ VM's op een EMC based SAN in een nieuw opgezet Datacentre waar ik tussen nu en 2017 alle bestaande machines ga migreren naar het nieuwe platform incl nieuwe te ontwikkelen applicaties.
verder ben ik ook nog Apple Certified tot 10.8 server.
maar nee, geen idee waar ik het over heb.
Herstel mijn laatste commentquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog even, ik heb ook echt beweerd dat Windows slecht is. Wederom een verzinsel, het begint nu intriest te worden.
Ik ben MCSE/MCP/MVP, werk al 20 jaar in de IT, ben nu hoofdverantwoordelijk voor het uitrollen van 250+ VM's op een EMC based SAN in een nieuw opgezet Datacentre waar ik tussen nu en 2017 alle bestaande machines ga migreren naar het nieuwe platform incl nieuwe te ontwikkelen applicaties.
heb hem ook al proberen duidelijk te maken dat dat een Reductio ad Populum is, maar het wil er maar niet inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is met stip het meest achterlijke AppleFanBoy argument van de maand augustus 2014, gefeliciteerd...
Mijn god...
A billion flies can't be wrong, eat shit!
Wel eentje die blijkbaar als enige echt weet waar hij het over heeft ipv te liegen om een discussie te winnen.quote:
Dat laat je in dit soort topics anders niet merken, zelfs een klacht over fanboys laat je reageren of je favoriete merk aangevallen is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, want nu heb jij gelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Herstel mijn laatste comment
Je overtreft jezelf telkens weer, wat knap...
Idd, hilarisch hoe je je voor lul zet door opeens NIETS meer terug te kunnen zeggen ipv wat msilies.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
verder ben ik ook nog Apple Certified tot 10.8 server.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik verzin niets over jou vriendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eentje die blijkbaar als enige echt weet waar hij het over heeft ipv te liegen om een discussie te winnen.
ChevyCaprice is een kindermoordenaar, en het is waar want ik heb het net gezegd.
Mijn vriend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik verzin niets over jouw vriend
typoquote:
Het gaat al lang niet meer over wie er gelijk heeft, maar wie er kan overkomen als de meest achterlijke user ooit, en dat win jij met stip, mijn hemel....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, want nu heb jij gelijk.
kansloos kennisloos zooitje blijkbaar, geeft niet, maar ga niet als een 5jarige liegen om te "winnen"
ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het gaat al lang niet meer over wie er gelijk heeft, maar wie er kan overkomen als de meest achterlijke user ooit, en dat win jij met stip, mijn hemel....
De treurigheid spat er gewoon vanaf met je "ik bla bla bla "
Is goed hoor, wat jij wil verderquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het gaat al lang niet meer over wie er gelijk heeft, maar wie er kan overkomen als de meest achterlijke user ooit, en dat win jij met stip, mijn hemel....
De treurigheid spat er gewoon vanaf met je "ik bla bla bla "
Ik geloof er echt geen drol vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hou op met je verhaaltjes over je 20 jaar IT, komt zo infantiel overquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat jij wil verder.
Hou alleen op met dingen verzinnen,komt zo infantiel over.
Ik ben niet degene die dingen verzint hier hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat jij wil verder.
Hou alleen op met dingen verzinnen,komt zo infantiel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |