Er zijn mongolen genoeg die voor de nieuwste iPhone graag 900 euro neerleggen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android.
Ja dus.quote:Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
na een paar jaar zullen de prijzen van tweedehands modellen wel zakkenquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom is een Audi RS7 zo duur?
FANTASTISCH!quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Karig_Hutje het volgende:
Dat is 2x 450 ¤ dat is toch......
Dit.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
quote:
Ben jij tam?quote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
beter dan complexe aziatische android pauper troep
quote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
beter dan complexe aziatische android pauper troep
3 jaar lang updates per toestel. Simpel grotendeels en draait soepel. Lange batterij tijdquote:
Onwetende users die nog steeds met een inferieur Android systeem werkenquote:
interessant om te weten! Ik wou ook een smartphone kopen...quote:Op maandag 1 september 2014 19:08 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
3 jaar lang updates per toestel. Simpel grotendeels en draait soepel. Lange batterij tijd![]()
Nu weer on topic!
Deze man weetquote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Onwetende users die nog steeds met een inferieur Android systeem werken
WP 8.1
De foto kwaliteit van de lumia toestellen os daarnaast ongeëvenaard.
Ik heb een Nokia Lumia 520, en ff tijdelijk een 930 gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
interessant om te weten! Ik wou ook een smartphone kopen...
welke heb je?![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
Mensen die niet weten.quote:Op maandag 1 september 2014 18:47 schreef NightH4wk het volgende:
iOS op de iPhone loopt gewoon wat achter met een paar zaken. Multitasking zijn ze ook pas recent aan het verbreteren.
Had een artikel gelezen die ik niet meer terug kan vinden. Daarin stond dat de 4.7 inch even duur zal zijn als iphone 5s in het begin(700 euro). De 5.5 inch zal dan rond 900 euro zijn voor 16 gig.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef tja77 het volgende:
Waar komt die 900 Euro bullshit vandaan?
Denk eerder rond de 700 Euro.
Als je je waardevaste (want ja dat zijn ze) Iphone 5, voor 250-300 Euro verkoopt, je pakt er een 2 jarig abb. bij, dan ben je voor een paar honderd Euro weer helemaal het mannetje met je Iphone 6.
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audiquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
4,7 inch is toch al groot zat?quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Had een artikel gelezen die ik niet meer terug kan vinden. Daarin stond dat de 4.7 inch even duur zal zijn als iphone 5s in het begin(700 euro). De 5.5 inch zal dan rond 900 euro zijn voor 16 gig.
Onwetende Michielos die anderen de les probeert te lezen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audi![]()
Care je om alles behalve design, koop je geen iPhone met een bij elkaar gejat OS. Wil je graag een overpriced middenmoot, pak dan een Apple product
Films kijken op een vier inch schermquote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
4,7 inch is toch al groot zat?
Wat moet je in hemelsnaam met 5,5 inch? Tenzij je motoriek niet helemaal is wat hij hoort te zijn.
Komt hij ook weerquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onwetende Michielos die anderen de les probeert te lezen.
Beetje raar ja. Daar heb je toch gewoon een televisie voor?quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Films kijken op een vier inch scherm
Films kijken op een telefoonquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Films kijken op een vier inch scherm
Jij neemt je tv mee in de trein?quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje raar ja. Daar heb je toch gewoon een televisie voor?
Koop een tabletquote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij neemt je tv mee in de trein?
Met de trein.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij neemt je tv mee in de trein?
Looooolquote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil Is dat een iPhone eerder een te dure opel kadett Is ipv een audi![]()
Care je om alles behalve design, koop je geen iPhone met een bij elkaar gejat OS. Wil je graag een overpriced middenmoot, pak dan een Apple product
Een Iphone vergelijken met een Opel kadett, en vervolgens over de "trein" beginnen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen surfen op een iPhone?quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef Druppelss het volgende:
iphone's zijn gigantisch achterhaald en zijn eigenlijk alleen geschikt voor te bellen, sms'en en een whatsappje te sturen of je facebook te checken. Wil je meer doen met je telefoon (surfen e.d.) kan je veel beter naar een andere telefoon kijken (liefst met groter scherm dan ook).
Ow, ja, ook voor oude personen waarbij alles simpel moet is Apple wel prima.
Van die mensen die hun telefoon in hun zak bewaren ipv in hun nektasje bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef Druppelss het volgende:
Ow, ja, ook voor oude personen waarbij alles simpel moet is Apple wel prima.
Iets met rendement. Veel verkopen betekent ook niet dat je daadwerkelijk veel winst draait. Apple pakt het heel slim aan maar gelukkig zijn er genoeg simpele zielen als jij die daar niets van snappen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android. Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Zoals wat?quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Loooool
Niet weten dat iPhone vrijwel alles gemaakt heeft waardoor dat inferieure schijt android nu nog kan leven
Oh , en Android![]()
en natuurlijk Samsungx100
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.quote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heel Ios7 is zowat bij elkaar gejat van Android en custom roms.
Wat was die faal ook alweer?quote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner. App-winkel opwaarden? Je kan gewoon met paypal betalen bij android, dan waardeer je je paypal op. Of je kan een prepaid creditcard kopen. Automatische helderheid? Denk je echt dat alleen iphone dat heeft? Ik heb met mijn Nexus 5 ook nooit last van automatisch opstarten. Ik heb het letterlijk 0 keer gehad. En er was een artikel waarin stond dat iphone apps vaker crashen dan android.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
Want bij Android start het toestel wel gewoon at random op? Wat lul jequote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
iOS is niets specialer dan android...quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef wip_kip het volgende:
Daarentegen draait iPhone op iOS wat ik een verschrikkelijk lekker besturingssysteem vind (+ loopt zeer soepeltjes samen met alle andere Apple overpriced shit).
Maar verder vind ik je klacht redelijk gegrond ja.
De NSA moest gniffelen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
Ik kan iPhone kopen maar ik doe het niet. Je hele stelling gaat dus niet op.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef GhpH het volgende:
Ieder bedrijf moet winst maken maar een iPhone maken kost apple $194 USD.Apple zal failliet gaan want het gaat steeds achteruit.
Überhaupt reizen met het OV.quote:
160 miljard in een potje waar ze bij god niet weten wat ze ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
Want dat je veel hebt is een garantie dat je de topper blijft? Ik heb het niet over vandaag op morgen. Maar paar jaar geleden was de appel hype veel groter. Nu is appel het mislukte buitenbeentje. Alleen al dat gekut met apart gevormde poorten of dingen als de ipad mini laten al zien dat ze schijt hebben aan de rest en het liefst mogelijk de klant leegmelken. Dit heeft men eindelijk eens door.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
eehm.. zelfde hardware als in elke andere telefoon, alleen niet de laatste nieuwe versiequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Je betaald nou eenmaal voor kwaliteit.
Een telefoon vergelijken met een besturingssysteem.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Loooool
Niet weten dat iPhone vrijwel alles gemaakt heeft waardoor dat inferieure schijt android nu nog kan leven
Oh , en Android![]()
en natuurlijk Samsungx100
Er is nog niets bewezen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:35 schreef Michielos het volgende:
werd ook gezeikt over dat er zoiets als usernames doorgestuurd zou worden naar servers bij bepaalde Android devices, blijkt opeens dat hele iOs zo lek als een zeef te zijn![]()
Apple onderzoekt uitlekken naaktfoto's
wow.. just wow ...![]()
![]()
Maar goed, dit zal natuurlijk wel door de heilige Apple elite hier rechtgeluld worden, want Apple is de heiligheid zelve. TOP producten voor een schappelijk prijssie, doen niks fout, zijn de goedheid zelve enz
Je leest niet. Ik noem dingen op - die bij mij in ieder geval - beter werken dan bij Android. De vingerafdrukscanner bij de Galaxy S5 werkt gewoon kut. Opwaarderen bij de iPhone is kaartje scannen met de camera en het staat erop. Veel makkelijker dan online een code kopen en die in moeten voeren.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner. App-winkel opwaarden? Je kan gewoon met paypal betalen bij android, dan waardeer je je paypal op. Of je kan een prepaid creditcard kopen. Automatische helderheid? Denk je echt dat alleen iphone dat heeft? Ik heb met mijn Nexus 5 ook nooit last van automatisch opstarten. Ik heb het letterlijk 0 keer gehad.
Ja. Mijn Nexus 5 start zomaar opnieuw op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want bij Android start het toestel wel gewoon at random op? Wat lul je
Als je die te duur vindt kan je ook in een Skoda Fabia gaan rijden.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bentquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja. Mijn Nexus 5 start zomaar opnieuw op.
Wat een ontzettend goed argument! Chapeau.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bent
Nee, dan kun je beter zo reageren...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:41 schreef mergbot het volgende:
Mensen die in dit topic reageren en hun eigen voorkeur de hemel in prijzen![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een mongool bent
Sonyquote:Op maandag 1 september 2014 21:25 schreef eend112 het volgende:
Geen 5s hebbengeen 6 kopen direct bij de release
huilie doen over de price
arm zijn
![]()
Huawei
Samsung![]()
Htc
Ben recent van een Nexus naar een iPhone gegaan, maar om nou te zeggen dat het allemaal beter is..... nou nee. De bouwkwaliteit van het toestel is inderdaad beter, maar het OS en gebruiksgemak is zo goed of net even slechter. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef .sfinx het volgende:
Android peasants die altijd maar afgeven op het beste merk en systeem wat er isAccepteer gewoon dat je plastic pauper telefoontje helemaal kut is.
Het is vrij onwaarschijnlijk dat de nieuwe iPhone onder het prijspeil van de 5s gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:06 schreef very het volgende:
Ten eerste is er nog NIKS over de prijs bekend, behalve geruchten.
Ten tweede lopen ze niet achter de feiten aan, ze implementeren pas bepaalde zaken op het moment dat zij vinden dat het er tijd voor is of van mening zijn dat ze het optimaal doorontwikkeld hebben.
Eronder zal inderdaad niet, maar de prijzen zouden eventueel gelijk kunnen blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is vrij onwaarschijnlijk dat de nieuwe iPhone onder het prijspeil van de 5s gaat zitten.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Pff zeg de iphone 6 met 5 inch scherm kost godvergeten minimaal 900 euro. Dat is voor de basisversie. WTF?
quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Nobu het volgende:
Rot toch op met je reuzenschermen man, als ik een tablet wil koop ik wel een tablet.
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.quote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen surfen op een iPhone?
Verzonden vanaf mijn iPhone xox
Wat is dat nou weer voor onzinnige conclusie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.
Dit is overigens niet alleen een iphone probleem maar een smartphone probleem in het algemeen.
Ik ervaar geen problemen met surfen op mijn iPhone met Safari.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat blijkt toch wel uit de onzinnige hoeveelheid apps die er eigenlijk alleen maar zijn vanwege de gebrekkige browser functionaliteit.
Dit is overigens niet alleen een iphone probleem maar een smartphone probleem in het algemeen.
Waarom zou je met zo'n lomp grote telefoon willen lopen? Je moet bijna een rugzak hebben tegenwoordig om sommige telefoons bij je te kunnen dragen. Bijv. die xperia z2, 5 inch, heb dat ding zien liggen.. wat een joekel, dat is bijna een draagbaar bioscoopscherm. Die kan je zo in een voetbalstadion hangen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Iphone loopt al jaren achter de feiten aan. Iedere andere smartphone fabrikant is overgestapt op 5+ inch schermen behalve iphone.
Bedankt voor deze verhelderende blikquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter zo reageren...
[..]
nee, lul je er zo maar uit inderdaadquote:
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk? Het is toch gewoon een feit dat veel apps er zijn juist vanwege het gebrekkige browsen op een smartphone.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |