COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaagquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
Eerste echte grote game die ik haal op de PS4 naast The Last Of Usquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
wrm?quote:Op maandag 1 september 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaag
Kut spel , nu al
Garden Warfare >>>> Destinyquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruikenquote:Op maandag 1 september 2014 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Garden Warfare >>>> Destiny
Hier werkt het uitstekend. Briljant spelquote:Op maandag 1 september 2014 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruiken
Er is altijd wel iemand die mazzel heeftquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hier werkt het uitstekend. Briljant spel
Lijkt mij ook een routerprobleem ja, maar ik heb daar geen verstand van. Ik heb niks veranderd. Kwestie van schijfje erin en daarna installeren/updaten ofzo en hotsa aan het schietenquote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die mazzel heeft
Heb je dan iets aan je instellingen van je router moeten doen? Als ik het zaterdag nog niet aan de gang heb stuur ik het weer terug en zoek ik wel wat uit voor een retourbon.
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende gamesquote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok dan moet je zeggen Infamous SS en niet alle infamous games ja!
quote:Op maandag 1 september 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende games
quote:Op maandag 1 september 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met wat geduld en assumptions: ja
beter dan niet spelen, Yakuza vind ik altijd tof.
yup..quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
hier is die groen , de plr 2quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu al heel erg allergisch voor season pass' etc.
Elke uitgever/ontwikkelaar moet echt even naar Rockstar GTA V kijken.
Die hebben nu al meerdere DLC's uitgebracht voor gratis.
Letten we even op? Voor gratis.
Niet dat kk gierige gejank van de rest.
nah gewoon de gamequote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
misschien heeft het met je health te maken?
Indiesquote:
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.quote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.
Wat? Maar dan ook echt serieus wat?quote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer wegquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Auto's en kleding zijn ook verkrijgbaar in de singleplayer.quote:Op maandag 1 september 2014 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer weg
Garden Warfare nog veel meer gratis DLCquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,
Ja klopt, op Marktplaats staan er mensen die een editie per ongeluk te veel hadden gekocht.quote:Op maandag 1 september 2014 23:31 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.
En die levering gaat niet via bol.com hé, maar door een andere winkel die die belachelijke prijs vraagt. Wel een beetje triest dat die winkel die adviesprijs dik negeert om misbruik te maken van de situatie (lijkt marktplaats wel), hiervoor hadden ze de editie nog voor de 'normale' prijs van 150 euro in de schappen liggen. Trieste winkel IMO. Maar die zijn ook al door hun voorraad heen.
Leuk feitje was dat op Ebay er een Ghost Edition was verkocht voor 500+.
vanaf deel 1 en ik tekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Beyond 2 souls ook naar ps4goede game wel.
Enige port die ik op dit moment wil zien is MASS EFFECT
Naja gamequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Inderdaad, maar weer een port die ik niet vrijwillig zal spelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Ik ga BTS zeker halenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Ik moet 4 nog uitspelen maar ik vind het te moeilijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Disgaea 5 komt er aan. Ik slaak een nerdkreetje.
Maar daarna kan je hem wel halenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben benieuwd wat de reviews gaan worden. Sowieso geen day 1 voor mij, moet eerst D3 platinum hebben en daar gaat nog wel wat tijd in zitten.
Oh gaat ook zeker wel gebeuren... meer loot is altijd welkom. Hoop alleen dat het PvE gedeelte een beetje in orde is, en wat ik laatst las over raids (kan alleen met vrienden) was ook niet al te best. Hoop niet dat het teveel gericht is op PvP.quote:
Als de previews wat waard zijn, dan wordt het goud. Zelf heb ik de pre-order staan en laat ik hem ook staan. Ik vertrouw er op hier op Fok genoeg mensen te kunnen vinden om die raids mee te doen. PvP laat ik links liggen, maar ik ben er zeker van dat PvE genoeg content biedt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben benieuwd wat de reviews gaan worden. Sowieso geen day 1 voor mij, moet eerst D3 platinum hebben en daar gaat nog wel wat tijd in zitten.
moet zeggen dat dit wel de eerste game in jaren is waar ik de PVP echt heel tof van vond, dus als ze dat mooi balanceren zou het tof zijnquote:
Als de gamewereld één ding geleerd moet hebben, is dat het altijd sneller wordt uitgespeeld dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet zeggen dat dit wel de eerste game in jaren is waar ik de PVP echt heel tof van vond, dus als ze dat mooi balanceren zou het tof zijn
T schijnt dat raid elke week resetten zoals in Wow en het wel een week kan duren tot je er een uit hebt
Ik krijg een soort FPS WoW gevoelens.
Ik hoop het... was flink teleurgesteld nadat bekend werd dat er maar een area per planeete is. Kwa grootte zal het waarschijnlijk (hopelijk) wel goed zitten maar ik had graag wat meer afwisseling gezien, zoals in Borderlands 2.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als de previews wat waard zijn, dan wordt het goud. Zelf heb ik de pre-order staan en laat ik hem ook staan. Ik vertrouw er op hier op Fok genoeg mensen te kunnen vinden om die raids mee te doen. PvP laat ik links liggen, maar ik ben er zeker van dat PvE genoeg content biedt.
Er zit gewoon niet zoveel diepte/stats in de gear die ik tot nu toe heb gehad. Ze hebben geen unieke eigenschappen die bepaalde builds interessant maken maar misschien is dat wel het geval bij end-game gear. Dat wil ik allemaal nog even afwachten. Bij diablo en Borderlands ben ik echt exited als ik iets nieuws heb. Hier lijken de guns gewoon op een simpele upgrade van de gun die je al had. Wel wel tof is, is dat ze mee levelen en daardoor wat langer mee kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer.
Buy your game one piece at a timequote:De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Aan de ene kant ben ik pissed dat ze snel met expansions komen, waarom stop je dat niet direct in de game, maar aan de andere kant ben ik blij. De content van wat voor game dan ook heeft vaak niet een langere houdbaardheidsdatum dan een maand of drie tot je eindeloos gaat repeteren.
Ja het coop-element is ook doorslaggevend voor mij hoor... met z'n drieën al die missies doen was a lot of fun. Het is gewoon nog even afwachten of het leuk genoeg is/blijft om er de volle pond voor te betalen of niet.quote:Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
mwah ik en mn maten hebben een full time baanquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als de gamewereld één ding geleerd moet hebben, is dat het altijd sneller wordt uitgespeeld dan je denkt.
Wat ik heel erg hoop is dat er ook Heroic / Legendary content uitkomt. Waarbij als je dit uitspeelt je betere gear kan verwachten. Ik ben best wel hyped als het om Destiny gaat :>.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer. De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Aan de ene kant ben ik pissed dat ze snel met expansions komen, waarom stop je dat niet direct in de game, maar aan de andere kant ben ik blij. De content van wat voor game dan ook heeft vaak niet een langere houdbaardheidsdatum dan een maand of drie tot je eindeloos gaat repeteren.
Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
Je had toch helemaal geen inferno meer in RoS? Dat was heette anders en volgens mij was T6 te vergelijken met het vroege (dan heb ik het over de eerste maand inferno mode op D3.) inferno.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik en mn maten hebben een full time baan
tegen de tijd dat we max lvl zijn, en raidklaar zijn zijn we weken verder
Weet nog wel met diablo 3Het zou maaanden duren voor inferno uitgespeeld zou worden.
2-3 dagen heeft het gekost geloof ik voor we allemaal matheal op inferno dood maakten
Dat duurt even, paar keer rond kijken dan ligt er een foetus in de wasbak en dan gaat uiteindelijk de deur weer open.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb dat pt gespeeld. Zit opgesloten in de badkamer....daarna eraf gegooid...bout spel
Klopt inderdaad. De eerste infernomode op de pc was echt zo goed als unbeatable... ging nergens overquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je had toch helemaal geen inferno meer in RoS? Dat was heette anders en volgens mij was T6 te vergelijken met het vroege (dan heb ik het over de eerste maand inferno mode op D3.) inferno.
Viel reuze mee ik had in de eerste week tot Diablo op inferno uitgespeeld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. De eerste infernomode op de pc was echt zo goed als unbeatable... ging nergens overIs ook vrij snel generfd met de monsterpowers/masterlevels en sinds 2.0 met de torment difficulties.
Oh, naja op hardcore was het iig altijd redelijk spannend voor mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Viel reuze mee ik had in de eerste week tot Diablo op inferno uitgespeeld.
Daar heb ik ook nog een paar feat of strenght banners van. Waar ik pas bij RoS achterkwam
http://games.fok.nl/review/574971/1/1/100/nano-assault-neo.htmltwitter:ShinenGames twitterde op maandag 01-09-2014 om 08:50:44It's official:Nano Assault Neo is coming to PS4 this year! reageer retweet
Toffe leaderboard-game.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nano Assault komt naar PS4.http://games.fok.nl/review/574971/1/1/100/nano-assault-neo.htmltwitter:ShinenGames twitterde op maandag 01-09-2014 om 08:50:44It's official:Nano Assault Neo is coming to PS4 this year! reageer retweet
Wel weer een port van een jarenoude game, maar toch goed nieuws voor die ongelukkige PlayStation 4-gamer zonder WiiU. Must Have!
Hopelijk krijgt de game wel genoeg aandacht en raakt hij niet ondergesneeuwd door Geometry Wars 3...
WiiU-trailer (PS4-versie krijgt misschien via Vita dezelfde remote play-opties, maar dat weet ik niet)
De beste 360-launchgame was een doorgeschoven GameCube-game.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Al die remastered games zijn echt belachelijk, filtertje op je game en voor 60 euro in de schappen gooien. Kan mij niet bedenken dat dit met de switch van xbox naar 360 ook gebeurde.
Ligt aan de moeilijkheidsgraad... als je een beetje een uitdaging wil dan zou ik hem zeker op hard spelen en dan ben je een uurtje of 15/20 bezig?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:26 schreef Waterbed het volgende:
Bezorgdatum: vandaag 18:00-20:00.
PS4 met The Last of Us heb er zin in.
Hoe lang is de singleplayer hiervan ongeveer?
Oke, perfect.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt aan de moeilijkheidsgraad... als je een beetje een uitdaging wil dan zou ik hem zeker op hard spelen en dan ben je een uurtje of 15/20 bezig?
Kameo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste 360-launchgame was een doorgeschoven GameCube-game.
Yupquote:
Ik speelde hem in 11 uur uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:15 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Oke, perfect.
Ook gelijk Destiny besteld, dus een weekje moet wel lukken.
Hij kan automatisch downloaden, als je hem in standby laat staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef n8n het volgende:
Ik dacht dat die ps4 automatisch zou updaten. Wat een pokkeding, kan ik alsnog 10 minuten wachten
dat heb ik, lame dat de installatie ook niet automatisch gaat, en anders dat je iig online kan met de een na laatste versie zodat je eerst kan gamen en daarna kan updaten. Gezeikquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij kan automatisch downloaden, als je hem in standby laat staan.
Gamen met een oudere versie? Dat lijkt me onwenselijk. Voor nerfs, bugs etc in online spellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:03 schreef n8n het volgende:
[..]
dat heb ik, lame dat de installatie ook niet automatisch gaat, en anders dat je iig online kan met de een na laatste versie zodat je eerst kan gamen en daarna kan updaten. Gezeik
Er zullen toch ook wel meer gebieden per planeet nog komen? Tenminste je kunt op de aarde toch nog wel wat toffe omgevingen er in knallen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer. De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
Wat knap dat je dat nu al weetquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef Che_ het volgende:
Wat is die hele hype rond Destiny? Is gewoon een middelmatige shooter
Nope.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zullen toch ook wel meer gebieden per planeet nog komen?
Nope, er komt gewoon massas aan DLC.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zullen toch ook wel meer gebieden per planeet nog komen? Tenminste je kunt op de aarde toch nog wel wat toffe omgevingen er in knallen.
Voor mij ook de grote reden om die game niet te halen idd. Vond de Beta best leuk, maar het vooruitzicht dat ze dit toch weer helemaal uit gaan melken.... fuck it. Dan ben je straks 120-130 euro kwijt voor een complete game. Rot op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, er komt gewoon massas aan DLC.
Precies de reden waarom ik besloten heb om de game toch niet bij release te halen, ik heb wel genoeg van die activision-praktijken
[/Yi-Long]
Geen idee. De nieuwe aanbieidngen kwamen eerst vaak op donderdag, dus misschien dat ik daar dan mee in de war ben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij altijd op woensdag toch?
het werkte daarvoor ook, 1 gamesessie met 1 versie terug kan prima. Automatisch updaten kan ook prima. Ik dacht dat het update-gehannes voorbij zou zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gamen met een oudere versie? Dat lijkt me onwenselijk. Voor nerfs, bugs etc in online spellen
Beta was matig. Lijkt me sterk dat de game nu compleet anders is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat nu al weet
Niet mee eens, het was een prima beta... helemaal als je een vast fireteam hebt waar je mee kan spelen. Nee, ik kan me zeker voorstellen waarom mensen hyped zijn om die game.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beta was matig. Lijkt me sterk dat de game nu compleet anders is.
Ja met €10 verzendkosten dus gewoon net zo duur als bij bol.comquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:36 schreef poker4lifee het volgende:
Destiny bundel al 390 bij wehkamp nu.
Echt een fout gemaakt door 'm los te kopen zeg
Vandaag bedoel je of de laatste tijd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Zijn er meer mensen met enorme lag in bf4? Al sinds een tijdje is het bijna onspeelbaar
Yeah heb mn ps4 nu een paar dagen, en afgelopen 2 dagen is het framedrop heaven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Zijn er meer mensen met enorme lag in bf4? Al sinds een tijdje is het bijna onspeelbaar
Ja. Of uit een server gaan en dan blijft ie eeuwig op zwarte scherm.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo jij een PS4quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeah heb mn ps4 nu een paar dagen, en afgelopen 2 dagen is het framedrop heaven.
Is alleen maar beter johquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:12 schreef RRuben het volgende:
Al 2 week niet op mn ps4 gezetenik haat school
School > gamenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:12 schreef RRuben het volgende:
Al 2 week niet op mn ps4 gezetenik haat school
Tof! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef PBateman1978 het volgende:
De Plus game van deze week (Velocity 2x) wordt overladen met 10en in reviews.
Die moest ik opzoeken in m'n lijstje, maar al gehaald zo te zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sting Like a Bee was best lastig he.
Dan moet je naar een andere arena gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken in m'n lijstje, maar al gehaald zo te zien.
Ik zit vooral te kutten met die turrets, omdat je die bijna niet tegenkomt in de challenge maps.
Ik ben erg benieuwd... deel 1 schijnt ook echt de shit te zijn op de psp/vita.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef PBateman1978 het volgende:
De Plus game van deze week (Velocity 2x) wordt overladen met 10en in reviews.
Morgen pas toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Klonk het volgende:
Ben ik de enige bij de wie nieuwe +games niet verschijnen?
Zowel PS4 als Vita...
Al gevonden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoor
Denk dat het tegen de feestdagen nog wel goedkoper gaat worden, of misschien extra controller erbij ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef VelitoX het volgende:
Yep morgen (vraag me af of het meteen om middernacht is? heb mn ps4 net haha). Wel mooi lame die goedkope 400 euro destiny bundle, had ik ook wel gewild... agja.
Krijgt de PS4 wel een ip?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef Waterbed het volgende:
Zojuist mijn PS4 voor het eerst aangezet, jeej!![]()
Echter lukt inloggen in PSN niet.
Wanneer ik mijn gegevens invoer dat blijft er maar please wait... staan.
Wacht nu al 15 minuten.
PS aan- en uitgezet, maar dit werkt ook niet...
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nat Type is 1.
Ben benieuwd, kan wel een game gebruiken tot aan FIFAquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Velocity krijgt echt geweldige scores. Veel 5/5, 4,5/5, etc etc. Misschien wel de beste downloadable game voor PS4 tot nog toe...!? Heerlijk ...
Wat is de reden dat je ook een PS4 heb gekocht?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef VelitoX het volgende:
Yep morgen (vraag me af of het meteen om middernacht is? heb mn ps4 net haha). Wel mooi lame die goedkope 400 euro destiny bundle, had ik ook wel gewild... agja.
Via Playasia is FIFA trouwens voor minder dan 50 euro te bestellen. Black Flag trouwens ook daar redelijk OK geprijsd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben benieuwd, kan wel een game gebruiken tot aan FIFA
Ligt aan PSN denk ik, heb nu ook wat problemen (mijn connectie is gewoon goed). Sta wel ingelogd, maar Diablo geeft aan van niet, kan mijn vrienden ook niet zien, terwijl er twee online staan. Probeer het vanavond later nog eens, zo niet morgenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Wanneer ik bij View Connection Status kijk staat er een IP adres.
Zal wel lang duren met verzending?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Via Playasia is FIFA trouwens voor minder dan 50 euro te bestellen. Black Flag trouwens ook daar redelijk OK geprijsd...30 euro ofzo.
Deze maand is FIFA de must-buy waarschijnlijk, al hou ik Defense Grid 2 ook in de gaten. Origineel op de 360 is geweldig.
sowieso niks voor ons nee, wij fifa nerds moeten het op de releasedag hebbenquote:
Geen idee. Waarschijnlijk anderhalve week ofzo? Daarnaast wellicht het risico op importbelasting en inklaringskosten. Je kunt ook 'gokken' op een goede weekaanbieding bij de MediaMarkt bij de release, wat ze meestal wel hebben met nieuwe games.quote:
Oke, even geduld dan maar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ligt aan PSN denk ik, heb nu ook wat problemen (mijn connectie is gewoon goed). Sta wel ingelogd, maar Diablo geeft aan van niet, kan mijn vrienden ook niet zien, terwijl er twee online staan. Probeer het vanavond later nog eens, zo niet morgen.
Je internet is niks mis mee zo te zien.
Exactquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso niks voor ons nee, wij fifa nerds moeten het op de releasedag hebben
All4games.nl is ook vrij scherp geprijstquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk anderhalve week ofzo? Daarnaast wellicht het risico op importbelasting en inklaringskosten. Je kunt ook 'gokken' op een goede weekaanbieding bij de MediaMarkt bij de release, wat ze meestal wel hebben met nieuwe games.
Ik ben positief verrast, ga 'm in de downloadwachtrij zetten. Na mijn weekend weg maar eens P.T. en Velocity opstarten. Kijken of m'n PS4 het nog doetquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Velocity krijgt echt geweldige scores. Veel 5/5, 4,5/5, etc etc. Misschien wel de beste downloadable game voor PS4 tot nog toe...!? Heerlijk ...
Bij Playasia mag je minstens 3 weken wachten op je game en ze hebben een belabberde service. Ik heb er al eens problemen mee gehad en kon na veel moeite via Paypal mijn geld terug krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk anderhalve week ofzo? Daarnaast wellicht het risico op importbelasting en inklaringskosten. Je kunt ook 'gokken' op een goede weekaanbieding bij de MediaMarkt bij de release, wat ze meestal wel hebben met nieuwe games.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
mooi streampje
http://www.twitch.tv/dutchgirlgamer84
Had het na Mass Effect ook ja, viel echt in een soort 'gat'. Snap nog steeds het gezeik op ME3 niet, vond het een prima game, net als de rest.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
En Left Behind ook alweer klaarDat was The Last Of Us
![]()
Wel een grappig stukje DLC. Was weer eens wat anders![]()
Zal het de komende week wel wat moeilijker hebben nu ik deze game helemaal af heb. Bij de Mass Effect serie had ik dat ook toen ik het helemaal uitgespeeld had. Was echt zo jammer dat het verhaal afgelopen wasBij beide games leefde je echt mee met de characters.
Dom kutblondjequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
mooi streampje
http://www.twitch.tv/dutchgirlgamer84
Eeeeh ik heb ook gewoon een ps3 hoor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je ook een PS4 heb gekocht?![]()
Dacht dat jij puur voor het ''pc master race'' team was![]()
Die laadtijden waren echt tergend inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen ME1 echt heel erg leuk... 2 was wel aardig alleen ik heb trauma's opgelopen aan die laadtijden in de lift![]()
Zo, 3 characters @ lvl70 hardcore in diablo, nog 3 te gaan.... moet alleen nog iets van 300 bounties voor platinum
Dit is een beter blondje. http://www.twitch.tv/legendaryleaquote:
Ik ben chats gewend die praten over ass eten en mensen onderpissen dus dit valt nog meequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Dit is een beter blondje. http://www.twitch.tv/legendarylea
Maar die chat
Dan wil ik niet weten wat voor een streams jij kijkt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben chats gewend die praten over ass eten en mensen onderpissen dus dit valt nog mee
Mensen die zoveel donerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat voor een streams jij kijkt.
Die top donations gaan te ver. 23.100 dollar....
Ja dat merk ik nuquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had het na Mass Effect ook ja, viel echt in een soort 'gat'. Snap nog steeds het gezeik op ME3 niet, vond het een prima game, net als de rest.
Maaaaaaar, Destiny, nog 6 dagen en een beetje![]()
![]()
![]()
Oh dat wist ik niet johquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeeh ik heb ook gewoon een ps3 hoor?. Maar ja ik heb idd veel games op pc.... en ook veel games op ps3..... dus master race? Naaah
. Bepaalde games (en exclusives) vind ik gewoon nais op de console, en tjah... zo'n xdoos wil je niet (kan um ook niet kwijt omdat ie nie verticaal kan).
En ik maar denken dat alleen bovengemiddeld attractieve chicks dat kregen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die zoveel doneren
http://www.twitch.tv/nycfurby
http://www.twitch.tv/teamsp00ky
op deze 2 is het vaak raak
Zelfs sukkels als ManvsGame en Swiftor krijgen het somsquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen bovengemiddeld attractieve chicks dat kregen.
Masterrace = multiplatformerquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeeh ik heb ook gewoon een ps3 hoor?. Maar ja ik heb idd veel games op pc.... en ook veel games op ps3..... dus master race? Naaah
. Bepaalde games (en exclusives) vind ik gewoon nais op de console, en tjah... zo'n xdoos wil je niet (kan um ook niet kwijt omdat ie nie verticaal kan).
Dan moet ik toch maar eens zo'n PS cameraatje aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs sukkels als ManvsGame en Swiftor krijgen het soms
Je moet geluk hebben en mensen oplichten om ver te komen op twitchquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens zo'n PS cameraatje aanschaffen.
Heb nu marketing in mijn studie, dus dat oplichten moet wel lukken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet geluk hebben en mensen oplichten om ver te komen op twitch
Stream vooral 1 game of een speedrun .quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb nu marketing in mijn studie, dus dat oplichten moet wel lukken.
Ongelofelijk dat mensen hier geld voor betalenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stream vooral 1 game of een speedrun .
of ga zo praten
Topvermaakquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat mensen hier geld voor betalen
Meestal tegen 16.00 á 17.00 uurquote:Op woensdag 3 september 2014 00:08 schreef VelitoX het volgende:
Hoe laat op de dag zelf komen die ps+ games updates? vast niet nu om 12uhehe.
Die lasers zijn inderdaad echt kut, net als die ijsdingen en die throw oid.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
Ja hoor, een hardcore level 70 character was nog de laatste achievement die ik moet voor Platinum. Ga ik nu net dood op level 65ik speelde barbarian op expert en tot zover had ik nooit problemen. Mijn health ging nooit lager dan 75%, omdat ik gelijk weer gehealed werd door rend+healing rune en mijn templar. Ik kon altijd in elke fight in lasers, slime etc. staan. En zojuist wordt ik in één keer dood gemaakt door een laser
dat klopt gewoon voor geen meter!! Een half uur van te voren liep het spel nog 2-3 seconden vast en zat mijn controller erg te trillen zo van; 'trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Dat is kut, dus je hebt al 500 bounty'squote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
Ja hoor, een hardcore level 70 character was nog de laatste achievement die ik moet voor Platinum. Ga ik nu net dood op level 65ik speelde barbarian op expert en tot zover had ik nooit problemen. Mijn health ging nooit lager dan 75%, omdat ik gelijk weer gehealed werd door rend+healing rune en mijn templar. Ik kon altijd in elke fight in lasers, slime etc. staan. En zojuist wordt ik in één keer dood gemaakt door een laser
dat klopt gewoon voor geen meter!! Een half uur van te voren liep het spel nog 2-3 seconden vast en zat mijn controller erg te trillen zo van; 'trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Ik heb het nu ook wel gehad met diablo jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die lasers zijn inderdaad echt kut, net als die ijsdingen en die throw oid.
Ik start tegenwoordig alleen nog maar Diablo op om te kijken of ik gifts heb, maar dat valt tegen de laatste tijd.
Ja, level 70 hardcore character was nog de enige die ik moestquote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat is kut, dus je hebt al 500 bounty's. Zelf moet ik nog die bounty's en 2 characters op 70.
Wat ik je kan adviseren is Witch Docter of Crusader, deze hebben ook een leuk trucje, rond het level dat jij doodgaat (Witch Docter lager volgens mij) heb je een passive ability waardoor je als je doodgaat weer tot leven komt. Zitten wel wat haken en ogen aan, maar wel een soort failsafe.
Zelf met Witch Docter gedaan op Master (vanaf 45). Heel goed te doen met de pets. Makkelijkste class, lekker OP. Was er zo'n 8 uurtjes mee bezig.
En nog gecondoleerd
Ach, komt wel weer dat je zin krijgt om te spelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook wel gehad met diablo jaIk zat 5 levels van Platinum vandaan!
Ook helemaal geen zin meer om overnieuw te beginnen. Deze platinum kan mij gestolen worden!
Niet eerder dan dat 2.1 uitkomt en ik flink veel Destiny gespeeld hebquote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ach, komt wel weer dat je zin krijgt om te spelen.
Of gewoon op hard spelen tot level 70. Gegarandeerd succes (nou 98%quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ach, komt wel weer dat je zin krijgt om te spelen.
Warlock mag ik hopen?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Niet eerder dan dat 2.1 uitkomt en ik flink veel Destiny gespeeld heb
Lol, je hebt in 2/3 speelsessies een character op level70... zonde om dat te laten schieten. Waarom heb je die bounties niet beter verdeelt over je 6 characters dan? Aangezien je al 500 bounties hebt... dat is echt fucking veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook wel gehad met diablo jaIk zat 5 levels van Platinum vandaan!
Ook helemaal geen zin meer om overnieuw te beginnen. Deze platinum kan mij gestolen worden!
Krijg echt pokke veel legendary'squote:Op woensdag 3 september 2014 00:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, je hebt in 2/3 speelsessies een character op level70... zonde om dat te laten schieten. Waarom heb je die bounties niet beter verdeelt over je 6 characters dan? Aangezien je al 500 bounties hebt... dat is echt fucking veel.
Ik vind de legendary drops echt waardeloos trouwens met die bounties... echt iedere 20 treasures zit er iets in, of zelfs minder. Heb wel 2 x Ring of Royal Grandeur, maar ben nog steeds op zoek naar die boots waarmee je door vijanden heen kan lopen.
De 500 bounties had ik gehaald op 5 verschillende softcore characters. Ik hoefde alleen nog maar een barbarian te maken en die had ik als Hardcore poppetjequote:Op woensdag 3 september 2014 00:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, je hebt in 2/3 speelsessies een character op level70... zonde om dat te laten schieten. Waarom heb je die bounties niet beter verdeelt over je 6 characters dan? Aangezien je al 500 bounties hebt... dat is echt fucking veel.
Ik vind de legendary drops echt waardeloos trouwens met die bounties... echt iedere 20 treasures zit er iets in, of zelfs minder. Heb wel 2 x Ring of Royal Grandeur, maar ben nog steeds op zoek naar die boots waarmee je door vijanden heen kan lopen.
Serieus met bounty's om het uur? Ik level mijn hardcore characters altijd op alleen dmv bounties en dan als ze lvl 70 zijn open ik alle treasures tegelijk... vandaag ook weer 15 treasures zonder een legendaryquote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Krijg echt pokke veel legendary's. In één rift 5 gehad, met bounty's meestal om het uur ofzo.
Heb maar één HC, de rest SC. Maar ja, krijg er inderdaad veel, zeker tijdens het levelen. Op de characters die ik op 70 heb gaat het wat langzamer, maar kan niet klagen. Krijg wel vaak hetzelfde wapen maar dan met iets andere stats.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Serieus met bounty's om het uur? Ik level mijn hardcore characters altijd op alleen dmv bounties en dan als ze lvl 70 zijn open ik alle treasures tegelijk... vandaag ook weer 15 treasures zonder een legendary
Softcore spelenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
De 500 bounties had ik gehaald op 5 verschillende softcore characters. Ik hoefde alleen nog maar een barbarian te maken en die had ik als Hardcore poppetje
Nee ik heb het alleen erg veel op de PC gespeeld en sinds de release voor het eerst op consolequote:Op woensdag 3 september 2014 00:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Softcore spelenHoeveel heb je gegamed dan joh... echt aan een stuk door volgens mij
500 bounties, bijna alle classes op HC lvl 70 en nog softcore? Of had je shit meegenomen van D3 op de ps3?
Je moet dus wel met Barb zo te zienquote:Op woensdag 3 september 2014 00:38 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen erg veel op de PC gespeeld en sinds de release voor het eerst op console
Mijn poppetjes tot zover:
softcore:
70 crusader
70 monk
70 wizard
70 witch doctor
70 demon hunter
hardcore:
65 barbarian
Ik zat maar 5 levels van een platinum troffee af![]()
(voor de rest had ik elke trophy dus al)
Nee man, fuck hard... gaat veel te langzaam. Een hellfire ring craften, paarse ubergem er in en je kan makkelijk op expert of torment spelen. Vanaf lvl 15 kan je Wapens en headgear craften met sockets, rerollen todat je een socket hebt voor 40% extra xp, een dikke rode gem in je wapen zodat je OP bent en gaan. Cain's Fate set craften als je level 22 bent voor 30% extra xp en je bent zo level 70.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:40 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Je moet dus wel met Barb zo te zien. Niet echt de meest idiale class voor HC (imo). Als je ooit weer verdergaat, gewoon op Hard blijven spelen
. Gaat iets langzamer, maar je zal blij zijn als je de 70 aantikt.
Gezien zij geen HC characters heeft kan ze dus niet bij al die items in het begin. Deed zelf op master in 8 uur, denk op hard dat je er met 11 uur wel bent. Die lasers zijn gewoon kut, voor de rest is het allemaal inderdaad goed te doen boven hard, ze moet gewoon geluk hebben en die amulet krijgen waardoor je health krijgt van die lasersquote:Op woensdag 3 september 2014 00:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man, fuck hard... gaat veel te langzaam. Een hellfire ring craften, paarse ubergem er in en je kan makkelijk op expert of torment spelen. Vanaf lvl 15 kan je Wapens en headgear craften met sockets, rerollen todat je een socket hebt voor 40% extra xp, een dikke rode gem in je wapen zodat je OP bent en gaan. Cain's Fate set craften als je level 22 bent voor 30% extra xp en je bent zo level 70.
barbarian op hardcore, is dat niet fucking saai? ik vond hard al saai met barbarian..quote:Op woensdag 3 september 2014 00:38 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen erg veel op de PC gespeeld en sinds de release voor het eerst op console
Mijn poppetjes tot zover:
softcore:
70 crusader
70 monk
70 wizard
70 witch doctor
70 demon hunter
hardcore:
65 barbarian
Ik zat maar 5 levels van een platinum troffee af![]()
(voor de rest had ik elke trophy dus al)
Gelijk heb je. trustquote:Op woensdag 3 september 2014 00:50 schreef Disker91 het volgende:
Maar ik ga maffen, weer een dagje dichter bij Destiny![]()
![]()
Ja het was behoorlijk saai. Na level 40 had ik al geen zin meer om verder te gaan met diabloquote:Op woensdag 3 september 2014 00:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
barbarian op hardcore, is dat niet fucking saai? ik vond hard al saai met barbarian..
Haal gvd Destinyquote:Op woensdag 3 september 2014 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan iemand mij overhalen om Destiny te kopen?
Als je hem nu meteen bij launch koopt, dan hoef je maar 50-60 euro te betalen, terwijl als je hem over een paar maanden koopt, en er DLC voor uit is, dan ben je in 1 klap meer dan 80-90 euro kwijt, als je wel gewoon alles wilt spelen....quote:Op woensdag 3 september 2014 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan iemand mij overhalen om Destiny te kopen?
Maar wat onderscheid het zich van andere games?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je hem nu meteen bij launch koopt, dan hoef je maar 50-60 euro te betalen, terwijl als je hem over een paar maanden koopt, en er DLC voor uit is, dan ben je in 1 klap meer dan 80-90 euro kwijt, als je wel gewoon alles wilt spelen....
Sci-fi mp shooter voor next-gen. Daarvan zijn er niet veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wat onderscheid het zich van andere games?
Dit gaat waarschijnlijk dus de enige goeie mp-shooter zijn . hmmmquote:Op woensdag 3 september 2014 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sci-fi mp shooter voor next-gen. Daarvan zijn er niet veel.
Volgens mij ook zo'n beetje de enige MP-shooter die dit najaar uitkomt en om GOTY mee gaat doen. Tenzij de nieuwe Call of Duty opeens onverwachts heel tof gaat worden, of tenzij EA slim is en Battlefield 4 inclusief Premium voor 50-60 euro in de winkel legt om die game en community een nieuwe boost te geven.
Niet, het is multiplatform, dus beperkt, er zijn maar een paar planeten om dezelfde missies over and over te doen en ze gaan je uitmelken met DLC. Zelfs Yi-Long moet daar tegen zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 01:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wat onderscheid het zich van andere games?
Altijd maar weer dezelfde zooi over and over again . COD in space hi ha hoquote:Op woensdag 3 september 2014 05:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, het is multiplatform, dus beperkt, er zijn maar een paar planeten om dezelfde missies over and over te doen en ze gaan je uitmelken met DLC. Zelfs Yi-Long moet daar tegen zijn
I just need my fix, man!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 05:46 schreef Pheno het volgende:
Echt, de Diablo-gamers van vandaag zijn niet de gamers van vroeger. Toen je nog echt geluk moest hebben om een legendary te krijgen. Nu piept men al als ze 'maar' vijf legendaries per run krijgenEn dan luistert Blizzard ook nog om het er 10 te maken zodat ze minder piepen
Maar vroeger was alles beterquote:Op woensdag 3 september 2014 05:46 schreef Pheno het volgende:
Echt, de Diablo-gamers van vandaag zijn niet de gamers van vroeger. Toen je nog echt geluk moest hebben om een legendary te krijgen. Nu piept men al als ze 'maar' vijf legendaries per run krijgenEn dan luistert Blizzard ook nog om het er 10 te maken zodat ze minder piepen
Daar overtuigde WoW mij in 2004 ook niet van. Het gaat niet om wat je initieel neerzet, dat hoeft niet eens indrukwekkend te zijn. Het gaat er om hoe je het ondersteunt, hoe je omgaat met feedback van je spelers.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:09 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ben benieuwd of die hype om Destiny over een jaar terecht blijkt te zijn. De beta overtuigde me daar iig niet van. Leuk spel, maar ik kreeg niet het gevoel dat ik dit over een jaar nog aan het spelen ben. En dat terwijl ze deze franchise tien jaar in stand willen houden.
De nutteloze drops en action house waren écht niet beter!quote:Op woensdag 3 september 2014 07:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar vroeger was alles betervraag Yi-Long maar
meph en pindle runsquote:Op woensdag 3 september 2014 05:46 schreef Pheno het volgende:
quote:
Niet alleen de Diablo gamers...quote:Op woensdag 3 september 2014 05:46 schreef Pheno het volgende:
Dat valt allemaal best mee, er zijn nog genoeg lastige games te vinden. Over het algemeen zijn de grote titels toegankelijker geworden maar speel jij maar eens een rogue legacy, shovel knight of een Ikaruga.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Niet alleen de Diablo gamers...
Als iets te lastig is komt de nerf stick er tegenwoordig gelijk aan te pas , en hoppa!
Vroegaaaahhhh
als ik alle D2 en Counterstrike tijd toch eens in een studie had gedaan, had ik nu een paar universitaire opleidingen afgerondquote:
Vroeger wist je niet beter , dan dat je in veel games maar 1 leven had, of als je dood ging je weer helemaal opnieuw in het level moest beginnen , niks geen checkpoints of pijlen in welke richting je moest lopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat valt allemaal best mee, er zijn nog genoeg lastige games te vinden. Over het algemeen zijn de grote titels toegankelijker geworden maar speel jij maar eens een rogue legacy, shovel knight of een Ikaruga.
Ook diablo kan je zo lastig maken als je zelf wil. Tevens vind ik dat je geen recht van spreken hebt als je zonder permadeath speelt... filty casuals...
Het verbaast me dat ik niet nog steeds kramp in mijn vingers heb van het honderden uren lang bunnyhoppen in CS 1.3quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik alle D2 en Counterstrike tijd toch eens in een studie had gedaan, had ik nu een paar universitaire opleidingen afgerond![]()
In 1.6 was t nog pittigerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ik niet nog steeds kramp in mijn vingers heb van het honderden uren lang bunnyhoppen in CS 1.3
Haha , mooi was dat ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In 1.6 was t nog pittiger![]()
moet je zo schuin landen
Ja I know, ik speel sinds de sega 8 bit... ik heb alex kidd meerdere malen uitgespeeld en die shit was moeilijkquote:Op woensdag 3 september 2014 09:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Vroeger wist je niet beter , dan dat je in veel games maar 1 leven had, of als je dood ging je weer helemaal opnieuw in het level moest beginnen , niks geen checkpoints of pijlen in welke richting je moest lopen.
Oh god ja.... die had ik ook op de 8 bit, ook uitgespeeld, maar die heette volgens mij ghouls 'n ghostsquote:Op woensdag 3 september 2014 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ghouls 'n Goblins
Dat was pas moeilijk.
Kan ook ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh god ja.... die had ik ook op de 8 bit, ook uitgespeeld, maar die heette volgens mij ghouls 'n ghosts
Die game is iets te makkelijk voor een goede golfgame, maar hij is wel tofquote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Maximo:_Ghosts_to_Glory
Deze was ook nog tof en moeilijk.
edit:
Vandaag wordt ook deze in de EU gereleased, ik twijfel nog, golf-spelletjes zijn wel altijd erg relaxed.
Tiger Woods heb ik echt grijs gespeeld de vorige generaties.
Ik lees juist veel dat ie moeilijker is dan een Tiger Woods?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die game is iets te makkelijk voor een goede golfgame, maar hij is wel tof
Blaster Master.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ghouls 'n Goblins
Dat was pas moeilijk.
Yup, reken op ergens einde middag.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef f0rsythia het volgende:
Komen vandaag de nieuwe PS+ games ?
oke dankjewelquote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yup, reken op ergens einde middag.
Het toffe aan roguelikes vind ik dat je geen levels uit je hoofd kan leren omdat alles radomized is. Je zal dus echt beroep moeten doen op het ontwikkelen van skills, het leren kennen van de wereld om je heen en de vaak vele aanwezige items. Daardoor blijft het ook langer interessant vind ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blaster Master.
Ik houd wel van games met een bizarre moeilijkheidsgraad. Patronen uit je hoofd leren etc. De laatste jaren zijn er weinig goede shoot 'em ups meer, maar in de beginjaren van de 360 was er echt een revival van ziek moeilijke bullet hell shooters. Nu zijn het vooral roguelikes. Ook heel leuk, maar ik mis nog een echt leuke game in de trant van Nethack, die turn based is en waar het meer aankomt op de juiste dingen doen met je equipment.
Dat is waar. Ik vind shoot 'em ups ook alleen leuk vanwege de leaderboards. Scores verbeteren. Ik ben best competitief, maar dan vooral met mijzelf. Roguelikes vind ik leuk omdat ik ze uit wil spelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het toffe aan roguelikes vind ik dat je geen levels uit je hoofd kan leren omdat alles radomized is. Je zal dus echt beroep moeten doen op het ontwikkelen van skills, het leren kennen van de wereld om je heen en de vaak vele aanwezige items. Daardoor blijft het ook langer interessant vind ik.
Bij spelunky heb je altijd een daily challenge met leaderboards. Kwa shooters start ik nog regelmatig Ikaruga op @ m'n cube... heerlijke game.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind shoot 'em ups ook alleen leuk vanwege de leaderboards. Scores verbeteren. Ik ben best competitief, maar dan vooral met mijzelf. Roguelikes vind ik leuk omdat ik ze uit wil spelen.
Hmm die ervaring heb ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees juist veel dat ie moeilijker is dan een Tiger Woods?
Voor de mensen waar de link niet werkt :quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Altron het volgende:
[..]
http://news.softpedia.com(...)t-Today-457412.shtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- derp...dubbel...- Djehoetie / Jehuty -
of je speelt ze op de pcquote:Op woensdag 3 september 2014 12:19 schreef Rijst het volgende:
Komt er voor ons ook een EA & Rockstar sale? Zou heel graag ME trilogy willen oppikken voor 20euro.
En dan hopen dat ze de remaster niet uitbrengen op de ps4
ME met controller op pc? huhwut?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je speelt ze op de pc
controller eraan en gaan
of ik haal ze gewoon binnen op mn us accountquote:Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je speelt ze op de pc
controller eraan en gaan
gewoon, je xbox of ps3/4 controller op je pc aansluiten ?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
ME met controller op pc? huhwut?
mja in de loop vd dag melden ze dingen aan. De nieuwe sales van usa staan al online / zijn al bekend.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
of ik haal ze gewoon binnen op mn us account
De nieuwe sales komen toch tegelijk uit met de nieuwe +games?
Jep, daar was ik al van op de hoogte maar krijgen wij dezelfde titels dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)on-store-update-358/
neequote:Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jep, daar was ik al van op de hoogte maar krijgen wij dezelfde titels dan?
Jammer, 11euro voor ME trilogy is zeker nicequote:Op woensdag 3 september 2014 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee
mss dat we eens leuke ps4 deals krijgen deze week
Mijn punt is... waarom zou je ME op pc met controller willen spelen?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon, je xbox of ps3/4 controller op je pc aansluiten ?
dan ME aanzetten
en spelen maar...
Moet ie toch zelf weten?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mijn punt is... waarom zou je ME op pc met controller willen spelen?.
waarom niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mijn punt is... waarom zou je ME op pc met controller willen spelen?.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
ME met controller op pc? huhwut?
Zou er maar niet teveel op hopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee
mss dat we eens leuke ps4 deals krijgen deze week
dat nooitquote:
Velocity 1 was dan ook wel een leuk spel voor tussendoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De games staan er op! Ben ben benieuwd, op Reddit zijn ze lyrisch over velocity.
Beiden downloaden al naar mijn PS4.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De games staan er op! Ben ben benieuwd, op Reddit zijn ze lyrisch over velocity.
usa account ?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef Cikx het volgende:
Ben niet zo'n fan van Pixeljunk Shooter of Resogun, dus verwacht er niet te veel van. Maar ach, je moet een gegeven paard (van 5 dollar per maand) ook niet in de bek kijken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Velocity 1 was dan ook wel een leuk spel voor tussendoor.
Ik denk zelfs dat deze (2x) misschien wel een quasi indie is die zelfs ik kan waarderen. Metroid on steroids dit dat
Illuminatiquote:Op woensdag 3 september 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb hyped. Hij's bij mij ook aan het downloaden, straks na werk gelijk speluh!!!
Op de One scoort hij niet bijster hoog (71% op gamerankings), dat vind ik dan toch de 35 euro niet waard.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
The Golf Club is ook online, 34,99.
Volgens mij scoort ie ''laag'' omdat er geen carriere-mode in zit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op de One scoort hij niet bijster hoog (71% op gamerankings), dat vind ik dan toch de 35 euro niet waard.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef f0rsythia het volgende:
Was dat Minecraft PS4 voor vandaag een grapje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |