COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaagquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
Eerste echte grote game die ik haal op de PS4 naast The Last Of Usquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
wrm?quote:Op maandag 1 september 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaag
Kut spel , nu al
Garden Warfare >>>> Destinyquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruikenquote:Op maandag 1 september 2014 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Garden Warfare >>>> Destiny
Hier werkt het uitstekend. Briljant spelquote:Op maandag 1 september 2014 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruiken
Er is altijd wel iemand die mazzel heeftquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hier werkt het uitstekend. Briljant spel
Lijkt mij ook een routerprobleem ja, maar ik heb daar geen verstand van. Ik heb niks veranderd. Kwestie van schijfje erin en daarna installeren/updaten ofzo en hotsa aan het schietenquote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die mazzel heeft
Heb je dan iets aan je instellingen van je router moeten doen? Als ik het zaterdag nog niet aan de gang heb stuur ik het weer terug en zoek ik wel wat uit voor een retourbon.
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende gamesquote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok dan moet je zeggen Infamous SS en niet alle infamous games ja!
quote:Op maandag 1 september 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende games
quote:Op maandag 1 september 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met wat geduld en assumptions: ja
beter dan niet spelen, Yakuza vind ik altijd tof.
yup..quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
hier is die groen , de plr 2quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu al heel erg allergisch voor season pass' etc.
Elke uitgever/ontwikkelaar moet echt even naar Rockstar GTA V kijken.
Die hebben nu al meerdere DLC's uitgebracht voor gratis.
Letten we even op? Voor gratis.
Niet dat kk gierige gejank van de rest.
nah gewoon de gamequote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
misschien heeft het met je health te maken?
Indiesquote:
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.quote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.
Wat? Maar dan ook echt serieus wat?quote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer wegquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Auto's en kleding zijn ook verkrijgbaar in de singleplayer.quote:Op maandag 1 september 2014 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer weg
Garden Warfare nog veel meer gratis DLCquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,
Ja klopt, op Marktplaats staan er mensen die een editie per ongeluk te veel hadden gekocht.quote:Op maandag 1 september 2014 23:31 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.
En die levering gaat niet via bol.com hé, maar door een andere winkel die die belachelijke prijs vraagt. Wel een beetje triest dat die winkel die adviesprijs dik negeert om misbruik te maken van de situatie (lijkt marktplaats wel), hiervoor hadden ze de editie nog voor de 'normale' prijs van 150 euro in de schappen liggen. Trieste winkel IMO. Maar die zijn ook al door hun voorraad heen.
Leuk feitje was dat op Ebay er een Ghost Edition was verkocht voor 500+.
vanaf deel 1 en ik tekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Beyond 2 souls ook naar ps4goede game wel.
Enige port die ik op dit moment wil zien is MASS EFFECT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |