Neem van allebei de helft, maar als je dat niet wilt zou ik voor de PS4 gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef PRESlDENT het volgende:
Hoi,
Ik ben op het punt gekomen dat ik één van beide nieuwe generatie consoles ga aanschaffen. Omdat ik voorheen een playstation heb gehad neig ik meer naar Sony. Echter schijnt de Kinect functie op de Xbox One ook mooi te zijn.
Welke moet ik kiezen vinden jullie?
Groet,
Marcel
Zelfde verhaal als de PS4 bij mijquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wii U, zo'n kekke tablet om mee te spielen
Mario Kartquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als de PS4 bij mij.
Nooit leuk gevonden, dus nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mario Kart
That's it. Give nintendo your money
Voor dat geld heb je geen PC die games kan spelen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef ems. het volgende:
WiiU. Als je een playstation of xbox wilt kan je beter van dat geld een PC kopen.
Klopt, is alleen leuk in gezelschappen, op feestjes oid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kinect speel je een paar keer mee en dan is de lol er vanaf. PS4 heeft ook een camera met kinect functies
Een systeem waar je de volgende 12/13 jaar mee vooruit kan kwa games? En dat voor 800 euro? Zou ik knap vinden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef ems. het volgende:
Dat heb je vrij gemakkelijk voor dat geld, maar inderdaad, je kan er beter iets bijleggen zodat je ook de volgende generatie spelcomputers kan laten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |