COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaagquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
Eerste echte grote game die ik haal op de PS4 naast The Last Of Usquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
8 dagen tot DestinyEindelijk weer eens een mp game, CoD komt het huis toch niet in
wrm?quote:Op maandag 1 september 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
COd toch maar besteld voor 52eur bij wehkamp vandaag
Kut spel , nu al
Garden Warfare >>>> Destinyquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruikenquote:Op maandag 1 september 2014 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Garden Warfare >>>> Destiny
Hier werkt het uitstekend. Briljant spelquote:Op maandag 1 september 2014 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meh, GW werkt niet eens bij mij, en ik heb het nog wel gehaald omdat PvZ. Krijg geen connectie met de servers. Op fora is genoeg te vinden dat EA weer denkt dat ze goed zijn door niet gewoon de services van PSN te gebruiken
Er is altijd wel iemand die mazzel heeftquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hier werkt het uitstekend. Briljant spel
Lijkt mij ook een routerprobleem ja, maar ik heb daar geen verstand van. Ik heb niks veranderd. Kwestie van schijfje erin en daarna installeren/updaten ofzo en hotsa aan het schietenquote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die mazzel heeft
Heb je dan iets aan je instellingen van je router moeten doen? Als ik het zaterdag nog niet aan de gang heb stuur ik het weer terug en zoek ik wel wat uit voor een retourbon.
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende gamesquote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok dan moet je zeggen Infamous SS en niet alle infamous games ja!
quote:Op maandag 1 september 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok ok Infamous SS dan . 1 en 2 waren uitstekende games
quote:Op maandag 1 september 2014 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met wat geduld en assumptions: ja
beter dan niet spelen, Yakuza vind ik altijd tof.
yup..quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
hier is die groen , de plr 2quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zonder te Googlen:
Lightbar van mijn tweede controller is rood tijdens het spelen van een multiplayergame, LEGO in dit geval. Controller is niet leeg. Gewoon de kleur van Player 2 dan, dat rode?
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu al heel erg allergisch voor season pass' etc.
Elke uitgever/ontwikkelaar moet echt even naar Rockstar GTA V kijken.
Die hebben nu al meerdere DLC's uitgebracht voor gratis.
Letten we even op? Voor gratis.
Niet dat kk gierige gejank van de rest.
nah gewoon de gamequote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
misschien heeft het met je health te maken?
Indiesquote:
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja retweet! Die spellen zijn al best duur. Maarja zolang iedereen er intrapt blijven ze melken...
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Games worden na verloop van tijd saai. iig de games waar geen competitieve leagues aan vasthangen.
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.quote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja? Rockstar laat zien dat je dat ook gratis kan doen.
Wat? Maar dan ook echt serieus wat?quote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je beseft denk ik niet hoe groot de GTA serie is en hoe groot de kans was dat zij geen geld zouden verdienen met de game. Dat ligt voor sommige andere franchises wel anders.
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer wegquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Auto's en kleding zijn ook verkrijgbaar in de singleplayer.quote:Op maandag 1 september 2014 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal GTA Online? Ze zullen wel moeten, anders zijn de spelers vrij rap weer weg
Garden Warfare nog veel meer gratis DLCquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De prijs kan eigenlijk echt mijn reed likken. Dat interesseert me niet.
Het gaat mij meer om het zielige trucje om je nog even wat extra geld uit de zak te kloppen. Ik ben wel iemand die collector's editions koopt hoor. Zat net naar de Destiny : Ghost edition te kijken maar die wordt op bol.com voor €399,99 aangeboden!!!!!!!
Voor dat spel heb ik wel wat meer over, maar ja het zou beter zijn als ze wat meer uitbrengen voor gratis.
Een beetje coulance in de game-wereld en je hebt spelers tot aan het einde.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat je er moe van wordt, begrijp ik. De vraag is of je die shit toch koopt!? Zo ja, dan moet je gewoon je bek houden, want dan heb je weinig recht van spreken natuurlijk,
Ja klopt, op Marktplaats staan er mensen die een editie per ongeluk te veel hadden gekocht.quote:Op maandag 1 september 2014 23:31 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met DLC te maken. Bungie had aangegeven dat de limited edition echt 'limited' zou zijn. Je moest er gewoon de eerste week bijzijn, daarna waren ze overal uitverkocht (Ghost Edition). Dus niet zo gek dat men ze voor heel veel wilt gaan (door)verkopen, genoeg gekken die het ervoor over hebben. Het is maar de vraag wat je er voor over hebt. De advies prijs was gewoon 150 euro.
En die levering gaat niet via bol.com hé, maar door een andere winkel die die belachelijke prijs vraagt. Wel een beetje triest dat die winkel die adviesprijs dik negeert om misbruik te maken van de situatie (lijkt marktplaats wel), hiervoor hadden ze de editie nog voor de 'normale' prijs van 150 euro in de schappen liggen. Trieste winkel IMO. Maar die zijn ook al door hun voorraad heen.
Leuk feitje was dat op Ebay er een Ghost Edition was verkocht voor 500+.
vanaf deel 1 en ik tekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Beyond 2 souls ook naar ps4goede game wel.
Enige port die ik op dit moment wil zien is MASS EFFECT
Naja gamequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Inderdaad, maar weer een port die ik niet vrijwillig zal spelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Ik ga BTS zeker halenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:30 schreef Rijst het volgende:
Ik moet 4 nog uitspelen maar ik vind het te moeilijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Disgaea 5 komt er aan. Ik slaak een nerdkreetje.
Maar daarna kan je hem wel halenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben benieuwd wat de reviews gaan worden. Sowieso geen day 1 voor mij, moet eerst D3 platinum hebben en daar gaat nog wel wat tijd in zitten.
Oh gaat ook zeker wel gebeuren... meer loot is altijd welkom. Hoop alleen dat het PvE gedeelte een beetje in orde is, en wat ik laatst las over raids (kan alleen met vrienden) was ook niet al te best. Hoop niet dat het teveel gericht is op PvP.quote:
Als de previews wat waard zijn, dan wordt het goud. Zelf heb ik de pre-order staan en laat ik hem ook staan. Ik vertrouw er op hier op Fok genoeg mensen te kunnen vinden om die raids mee te doen. PvP laat ik links liggen, maar ik ben er zeker van dat PvE genoeg content biedt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben benieuwd wat de reviews gaan worden. Sowieso geen day 1 voor mij, moet eerst D3 platinum hebben en daar gaat nog wel wat tijd in zitten.
moet zeggen dat dit wel de eerste game in jaren is waar ik de PVP echt heel tof van vond, dus als ze dat mooi balanceren zou het tof zijnquote:
Als de gamewereld één ding geleerd moet hebben, is dat het altijd sneller wordt uitgespeeld dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet zeggen dat dit wel de eerste game in jaren is waar ik de PVP echt heel tof van vond, dus als ze dat mooi balanceren zou het tof zijn
T schijnt dat raid elke week resetten zoals in Wow en het wel een week kan duren tot je er een uit hebt
Ik krijg een soort FPS WoW gevoelens.
Ik hoop het... was flink teleurgesteld nadat bekend werd dat er maar een area per planeete is. Kwa grootte zal het waarschijnlijk (hopelijk) wel goed zitten maar ik had graag wat meer afwisseling gezien, zoals in Borderlands 2.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als de previews wat waard zijn, dan wordt het goud. Zelf heb ik de pre-order staan en laat ik hem ook staan. Ik vertrouw er op hier op Fok genoeg mensen te kunnen vinden om die raids mee te doen. PvP laat ik links liggen, maar ik ben er zeker van dat PvE genoeg content biedt.
Er zit gewoon niet zoveel diepte/stats in de gear die ik tot nu toe heb gehad. Ze hebben geen unieke eigenschappen die bepaalde builds interessant maken maar misschien is dat wel het geval bij end-game gear. Dat wil ik allemaal nog even afwachten. Bij diablo en Borderlands ben ik echt exited als ik iets nieuws heb. Hier lijken de guns gewoon op een simpele upgrade van de gun die je al had. Wel wel tof is, is dat ze mee levelen en daardoor wat langer mee kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer.
Buy your game one piece at a timequote:De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Aan de ene kant ben ik pissed dat ze snel met expansions komen, waarom stop je dat niet direct in de game, maar aan de andere kant ben ik blij. De content van wat voor game dan ook heeft vaak niet een langere houdbaardheidsdatum dan een maand of drie tot je eindeloos gaat repeteren.
Ja het coop-element is ook doorslaggevend voor mij hoor... met z'n drieën al die missies doen was a lot of fun. Het is gewoon nog even afwachten of het leuk genoeg is/blijft om er de volle pond voor te betalen of niet.quote:Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
mwah ik en mn maten hebben een full time baanquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als de gamewereld één ding geleerd moet hebben, is dat het altijd sneller wordt uitgespeeld dan je denkt.
Wat ik heel erg hoop is dat er ook Heroic / Legendary content uitkomt. Waarbij als je dit uitspeelt je betere gear kan verwachten. Ik ben best wel hyped als het om Destiny gaat :>.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer. De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Aan de ene kant ben ik pissed dat ze snel met expansions komen, waarom stop je dat niet direct in de game, maar aan de andere kant ben ik blij. De content van wat voor game dan ook heeft vaak niet een langere houdbaardheidsdatum dan een maand of drie tot je eindeloos gaat repeteren.
Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
Je had toch helemaal geen inferno meer in RoS? Dat was heette anders en volgens mij was T6 te vergelijken met het vroege (dan heb ik het over de eerste maand inferno mode op D3.) inferno.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik en mn maten hebben een full time baan
tegen de tijd dat we max lvl zijn, en raidklaar zijn zijn we weken verder
Weet nog wel met diablo 3Het zou maaanden duren voor inferno uitgespeeld zou worden.
2-3 dagen heeft het gekost geloof ik voor we allemaal matheal op inferno dood maakten
Dat duurt even, paar keer rond kijken dan ligt er een foetus in de wasbak en dan gaat uiteindelijk de deur weer open.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb dat pt gespeeld. Zit opgesloten in de badkamer....daarna eraf gegooid...bout spel
Klopt inderdaad. De eerste infernomode op de pc was echt zo goed als unbeatable... ging nergens overquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je had toch helemaal geen inferno meer in RoS? Dat was heette anders en volgens mij was T6 te vergelijken met het vroege (dan heb ik het over de eerste maand inferno mode op D3.) inferno.
Viel reuze mee ik had in de eerste week tot Diablo op inferno uitgespeeld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. De eerste infernomode op de pc was echt zo goed als unbeatable... ging nergens overIs ook vrij snel generfd met de monsterpowers/masterlevels en sinds 2.0 met de torment difficulties.
Oh, naja op hardcore was het iig altijd redelijk spannend voor mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Viel reuze mee ik had in de eerste week tot Diablo op inferno uitgespeeld.
Daar heb ik ook nog een paar feat of strenght banners van. Waar ik pas bij RoS achterkwam
http://games.fok.nl/review/574971/1/1/100/nano-assault-neo.htmltwitter:ShinenGames twitterde op maandag 01-09-2014 om 08:50:44It's official:Nano Assault Neo is coming to PS4 this year! reageer retweet
Toffe leaderboard-game.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nano Assault komt naar PS4.http://games.fok.nl/review/574971/1/1/100/nano-assault-neo.htmltwitter:ShinenGames twitterde op maandag 01-09-2014 om 08:50:44It's official:Nano Assault Neo is coming to PS4 this year! reageer retweet
Wel weer een port van een jarenoude game, maar toch goed nieuws voor die ongelukkige PlayStation 4-gamer zonder WiiU. Must Have!
Hopelijk krijgt de game wel genoeg aandacht en raakt hij niet ondergesneeuwd door Geometry Wars 3...
WiiU-trailer (PS4-versie krijgt misschien via Vita dezelfde remote play-opties, maar dat weet ik niet)
De beste 360-launchgame was een doorgeschoven GameCube-game.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Al die remastered games zijn echt belachelijk, filtertje op je game en voor 60 euro in de schappen gooien. Kan mij niet bedenken dat dit met de switch van xbox naar 360 ook gebeurde.
Ligt aan de moeilijkheidsgraad... als je een beetje een uitdaging wil dan zou ik hem zeker op hard spelen en dan ben je een uurtje of 15/20 bezig?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:26 schreef Waterbed het volgende:
Bezorgdatum: vandaag 18:00-20:00.
PS4 met The Last of Us heb er zin in.
Hoe lang is de singleplayer hiervan ongeveer?
Oke, perfect.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt aan de moeilijkheidsgraad... als je een beetje een uitdaging wil dan zou ik hem zeker op hard spelen en dan ben je een uurtje of 15/20 bezig?
Kameo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste 360-launchgame was een doorgeschoven GameCube-game.
Yupquote:
Ik speelde hem in 11 uur uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:15 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Oke, perfect.
Ook gelijk Destiny besteld, dus een weekje moet wel lukken.
Hij kan automatisch downloaden, als je hem in standby laat staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef n8n het volgende:
Ik dacht dat die ps4 automatisch zou updaten. Wat een pokkeding, kan ik alsnog 10 minuten wachten
dat heb ik, lame dat de installatie ook niet automatisch gaat, en anders dat je iig online kan met de een na laatste versie zodat je eerst kan gamen en daarna kan updaten. Gezeikquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij kan automatisch downloaden, als je hem in standby laat staan.
Gamen met een oudere versie? Dat lijkt me onwenselijk. Voor nerfs, bugs etc in online spellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:03 schreef n8n het volgende:
[..]
dat heb ik, lame dat de installatie ook niet automatisch gaat, en anders dat je iig online kan met de een na laatste versie zodat je eerst kan gamen en daarna kan updaten. Gezeik
Er zullen toch ook wel meer gebieden per planeet nog komen? Tenminste je kunt op de aarde toch nog wel wat toffe omgevingen er in knallen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook een totaal andere setting. Ik ben idolaat van Borderlands, maar die sfeer is een soort Mad Max, maar dan nog meer over-the-top. Dan kan je wegkomen met bizarre items. Destiny is veel serieuzer. De fetchquests heb ik niet zo'n moeite mee (heb jaren WoW gespeeld, immers) en de setting vind ik fantastisch. Eén area per planeet is wel jammer, maar de expansions volgens elkaar blijkbaar heel snel op en in de Grimoire cards is al te zien dat ook Jupiter, Saturnus en nog wat planeten hun opwachting maken.
Ik waag het er gewoon op. De game zal echt geen aanfluiting worden. Ik hoop gewoon dat het coop-element leuk genoeg blijft.
Wat knap dat je dat nu al weetquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef Che_ het volgende:
Wat is die hele hype rond Destiny? Is gewoon een middelmatige shooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |