SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Martin van Geel 2quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kijk dit zou nou een echte paniekaankoop zijn. Oprotten met die gozert.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De boys van VAK410.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.![]()
Ah lekker, 2 klontjes suiker. Lekkere stuk vlaai er bijquote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
HAHAHAHHAHA xD xDquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
![]()
Stoere jongenquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.quote:![]()
Mike Verweij doet wel interessant de laatste tijd. Man man manHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We hebben een nieuwe bianconeri, alleen komt deze niet uit Groningen maar uit Limburg. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben je eerst gewaarschuwd, maar je bent hier nog steeds.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.
Zit al in de trein trouwens, achterstevoren natuurlijk.![]()
Jij loopt te focken kerel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.AJ![]()
Dat was de hand van Martin en Cock Jol. Die wisten wel hoe je met geld moest smijten.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Marc van der Boog wel die haalde nog een pantelic etc.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uhu, de limburgse vlaai staat klaar.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben je eerst gewaarschuwd, maar je bent hier nog steeds.
Zit al in de trein trouwens, achterstevoren natuurlijk.![]()
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn twijfels aan over de selctie van ajacs die ver onder de maat is.![]()
El Ghazy is een toppert.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn twijfels aan over de selctie van ajacs die ver onder de maat is.AJ![]()
Ik mis die tijden.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was de hand van Martin en Cock Jol. Die wisten wel hoe je met geld moest smijten.AJ![]()
Gefrustreerd?quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.![]()
Een Feyenoorder die hier even gaat verkondigen dat we dit jaar geen kampioen gaan worden.
Het moet niet gekker worden.![]()
Beetje interessant doet hij inderdaad wel. Maar goed hij heeft de laatste tijd toch aardig wat breaking news gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:
Mike Verweij doet wel interessant de laatste tijd. Man man manAFCA!![]()
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.![]()
Stop met trollen ga andere mensen vervelenquote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Met 1 man win je de oorlog niet.![]()
Geef Martin een zak met 50 miljoen en dan belt hij gewoon even naar Engeland, moet jij eens opletten wat een toppers er dan allemaal in een Ajax shirt zullen rondlopen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De Boer had hem na AZ gewaarschuwd,quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Met 1 man win je de oorlog niet.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2..AJ![]()
Kansloos figuur dit.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.![]()
Ga eens weg.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.AFCA!![]()
Tainio en Midotjes gewoon gratis opgehaalt.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef Martin een zak met 50 miljoen en dan belt hij gewoon even naar Engeland, moet jij eens opletten wat een toppers er dan allemaal in een Ajax shirt zullen rondlopen.AJ![]()
106 voor 20 tegenquote:Op maandag 1 september 2014 16:36 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Doe je crackpijp weg man, is niet gezond voor je.
xDquote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De Boer had hem na AZ gewaarschuwd,
En een gewaarschuwd mens telt voor 2..
Mijn analyse over het elftal van ajacs;
cillessen; boerenlul kan aardig keepen maar word uit nl elftal gekeept door vermeer
van Rhijntje; komt zwaar te kort in deze vorm
denswil; middelmaat, iets voor groningen ofzo
moisander; goede speler opbouwend, verdedigend matig
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
klaassen; houten klaas komt tekort voor ajax
serero; klein ondervoed veegnegertje uit Afrika
viergever; az niveau, niks voor ajax
schone; prima speler voor de eredivisie
sigthorsson; waardeloos
el ghazi; aardig talent, komt omdat hij in rotterdam is opgeleid, langzaamaan zal ajax zijn kwaliteiten wel verprutsen
Bank van ajax: pure middelmaat![]()
ga wegquote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
cillessen; boerenlul kan aardig keepen maar word uit nl elftal gekeept door vermeer
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
sigthorsson; waardeloos
el ghazi; aardig talent, komt omdat hij in rotterdam is opgeleid, langzaamaan zal ajax zijn kwaliteiten wel verprutsen
Conclusie: al vier jaar op rij kampioen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
sigthorsson; waardeloos
quote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
sigthorsson; waardeloos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
sigthorsson; waardeloos
Bank van ajax: pure middelmaat
Maar geen 5 jaar met dit matige team. jullie worden 5e want Vitesse psv feyenoord en twente eindigen boven jullie. in de play offs gaan jullie eruit tegen PEC.quote:Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Conclusie: al vier jaar op rij kampioen.![]()
Uhuh, wij denken het ook, maar wij dachten het de afgelopen 4 jaar ook.quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Maar geen 5 jaar met dit matige team. jullie worden 5e want Vitesse psv feyenoord en twente eindigen boven jullie. in de play offs gaan jullie eruit tegen PEC.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ajax -> Feyenoord; Vermeer
PEC -> Ajax; Boer
Feyenoord -> PEC; Hahn
Feyenoord wint, Ajax verliest, PEC gelijk
Het is treurig![]()
We hebben net nog gewonnen van Twente en Vitesse.quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Maar geen 5 jaar met dit matige team. jullie worden 5e want Vitesse psv feyenoord en twente eindigen boven jullie. in de play offs gaan jullie eruit tegen PEC.
maar 5 jaar is iets teveel van het goede, denk je niet? het geluk houdt een keer op,quote:Op maandag 1 september 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, wij denken het ook, maar wij dachten het de afgelopen 4 jaar ook.![]()
het geluk van de beste zijn?quote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
maar 5 jaar is iets teveel van het goede, denk je niet? het geluk houdt een keer op,.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
niet van twente. niet te veel snuiven vak410 - gangerquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben net nog gewonnen van Twente en Vitesse.![]()
Jup, PEC heeft redelijk wat knaken voor een oude keeper, plus een prima keeper ter vervanging. Feyenoord heeft voor een spotprijs een top 3 ED keeper, Ajax heeft een ouwe lul voor veel geld, ter vervanging van een prima keeper die je voor een spotprijs naar je grootste rivaal hebt gedaanquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax -> Feyenoord; Vermeer
PEC -> Ajax; Boer
Feyenoord -> PEC; Hahn
Feyenoord wint, Ajax verliest, PEC gelijk
Het is treurig![]()
![]()
Neen. Van Vitesse met geluk gewonnen, van psv en grunn verdiend verloren. Alleen tegen az verdiend gewonnen.quote:![]()
als er een supporter van 1 club wat dat betreft kennis van zaken heeft...quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Tyron het volgende:
Een Feyenoorder die hier even gaat verkondigen dat we dit jaar geen kampioen gaan worden.
Het moet niet gekker worden.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Bedankt Hans, en nou weer oprottenquote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Neen. Van Vitesse met geluk gewonnen, van psv en grunn verdiend verloren. Alleen tegen az verdiend gewonnen.![]()
Oh, dat is ook zo lekker belangrijk nog, vooralsnog hebben we 2 punten meer in deze 4 wedstrijden verzameld dan vorig jaar, we liggen prima op schema.quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Neen. Van Vitesse met geluk gewonnen, van psv en grunn verdiend verloren. Alleen tegen az verdiend gewonnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De naam is Geraedts. Tim Geraedts.quote:Op maandag 1 september 2014 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Hans, en nou weer oprotten![]()
okequote:Op maandag 1 september 2014 16:46 schreef TheTerminatorje het volgende:
neem jullie verlies gewoon al kerels en accepteer dat dit een TUSSENJAAR wordt!!!!![]()
Krijg kankerquote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
sigthorsson; waardeloos
Is het al 4 jaarquote:Op maandag 1 september 2014 16:46 schreef TheTerminatorje het volgende:
neem jullie verlies gewoon al kerels en accepteer dat dit een TUSSENJAAR wordt!!!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hoe kunnen huurlingen een miskoop zijn?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Moet je een lijstje van de afgelopen 10 jaar maken. Echt schrikbarend hoe slecht het inkoopbeleid is.quote:![]()
Gewoon weer 10 miljoen in 1 goede spits investeren net als destijds met Suarez en Huntelaar.quote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Moet je een lijstje van de afgelopen 10 jaar maken. Echt schrikbarend hoe slecht het inkoopbeleid is.AFCA!![]()
Oké, wie gaan we kopen?quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon weer 10 miljoen in 1 goede spits investeren net als destijds met Suarez en Huntelaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eigenlijk moet je dat gaan vergelijken met andere clubs met een status als Ajax.. Dan denk ik dat het zo ongeveer op hetzelfde neerkomt. Het beste blijft toch eigenlijk eigen jeugd want die kent tenminste de systemen en de verwachtingen. Bij een aankoop is het maar afwachten of hij goed integreertquote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Moet je een lijstje van de afgelopen 10 jaar maken. Echt schrikbarend hoe slecht het inkoopbeleid is.![]()
Die waren buitencategorie. Had gekunt als Pelle bijvoorbeeld in Groningen of Heerenveen had gespeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon weer 10 miljoen in 1 goede spits investeren net als destijds met Suarez en Huntelaar.![]()
http://www.wijzijnvoetbal(...)len.html#post4288894quote:Op de één of andere manier heb ik nooit veel respect gehad voor Sir Alex Ferguson. Misschien was het de manier waarop hij kauwgom kauwde, misschien was het de manier waarop hij in de pers zichzelf liet zien, of wellicht was het de manier waarop hij uit zijn ogen keek. Nooit voelde ik ook maar iets bij zijn persoon.
De coach Sir Alex Ferguson leek mij altijd een beetje een nare man. Het type coach dat meer schreeuwt dan een schouder om je arm heen slaat, iets wat figuren zoals ik op het voetbalveld soms nodig hebben. Sir Alex Ferguson had echter ontegenzeggelijk kwaliteiten. Dat is niet te ontkennen.
In zijn tijd bij Manchester United heeft hij alles gewonnen wat er maar te winnen viel, vaak zelfs meerdere keren. Hij werd landskampioen, won bekers, werd zelfs de winnaar van de Champions League. Spelers floreerden onder zijn hoede. Cristiano Ronaldo werd van een kleine kleuter een volwassen stervoetballer. David Beckham verkreeg wereldfaam. Bebe werd een superster nadat hij zwerver was.
Sir Alex Ferguson was een meester in het kneden van een selectie. Spelers als Young en Valencia werden weliswaar voor veel te veel geld aangekocht maar hebben zich altijd binnen het team kunnen schikken, er werd een plaatje voor gevonden en daarin konden zij meekomen. Gek is dat eigenlijk he? Het geheel is meer dan de som der delen. Een team kan soms boven zich uitstijgen. Valencia zou verzuipen als hij bij Aston Villa speelde.
Maar is dat zo? Is het geheel meer dan de som der delen of is het zo dat een coach in sommige gevallen een ijzeren greep heeft op een selectie. Een greep waarin elke speler lak heeft aan de media of aan de supporters, een greep waarin een speler alleen de trainer tevreden wilt stellen. Een greep waarin een collectief zo goed wordt dat middelmatige spelers door het uitvoeren van taken en herkenbare looplijnen per wedstrijd groeien?
Het geheel is niet meer dan de som der delen. Een goede speler kan wel een slechte wedstrijd spelen maar een slechte speler geen goede. De rol van de coach wordt soms schromelijk onderschat. Het is hij die een selectie kan laten floreren. Het is hij die een selectie kan laten knappen.
Sir Alex Ferguson liet een team achter waar hij kampioen mee werd. Frank de Boer laat een team achter waar hij kampioen mee werd. Maar wat gaat zijn opvolger ermee doen?![]()
Ik ken hem nietquote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef j95 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)gn=fbtransfernieuws1
Hadden we de portemonnee moeten trekken?![]()
Ik ken hem niet, maar hij zal vast niet slechter zijn dan Davy Pröpper.quote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef j95 het volgende:
Hadden we de portemonnee moeten trekken?AFCA!![]()
Groot talent zeker, maar 15 miljoen is te veelquote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef j95 het volgende:
Hadden we de portemonnee moeten trekken?![]()
Ik heb dit niet zelf gemaakt dit stond volgens mij op zo'n Ajaxfanaccount.quote:Op maandag 1 september 2014 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, wat de neuk met je Excel-lijstjes, je bent toch geen wijf?AFCA!![]()
Om Ajax te verslaan in het kampioenschap heb je op 1 maart 12 punten voorsprong nodig, zo leert de ervaring. Ik denk dat we gewoon in de winterstop eens moeten kijken hoe het ervoor staat en dan pas zonodig de beste spelers bij de concurrentie/armoedzaaiers weghalen.Wie dit leest is gek![]()
Het geeft wel goed de aankopen weer, 't is schrikbarend hoe weinig goede aankopen Ajax heeft gedaan de afgelopen tien jaar.quote:Op maandag 1 september 2014 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, wat de neuk met je Excel-lijstjes, je bent toch geen wijf?![]()
Dat is ook overdreven.Hij gokt er gewoon op weer kampioen te worden met droevig materiaal.quote:Op maandag 1 september 2014 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Overmars![]()
Helpt de hele club naar de tering.
![]()
Jaquote:Op maandag 1 september 2014 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om Ajax te verslaan in het kampioenschap heb je op 1 maart 12 punten voorsprong nodig, zo leert de ervaring. Ik denk dat we gewoon in de winterstop eens moeten kijken hoe het ervoor staat en dan pas zonodig de beste spelers bij de concurrentie/armoedzaaiers weghalen.
Of niet natuurlijk![]()
Babel was toch helemaal niet verkeerd? Deed het gewoon goed de wedstrijden dat hij erin stond. Was alleen ook in een periode waar ajax slecht draaide.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ziyech of een Mokotjo zijn onhaalbaar hoorquote:Op maandag 1 september 2014 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om Ajax te verslaan in het kampioenschap heb je op 1 maart 12 punten voorsprong nodig, zo leert de ervaring. Ik denk dat we gewoon in de winterstop eens moeten kijken hoe het ervoor staat en dan pas zonodig de beste spelers bij de concurrentie/armoedzaaiers weghalen.![]()
5e tussenjaar dus gewoon weer die schaalquote:Op maandag 1 september 2014 16:46 schreef TheTerminatorje het volgende:
neem jullie verlies gewoon al kerels en accepteer dat dit een TUSSENJAAR wordt!!!!![]()
![]()
Te Wierik en Jordy Deckers ookquote:Op maandag 1 september 2014 17:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech of een Mokotjo zijn onhaalbaar hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Nou, dat treft want Mokotjo zou ik met geld toe er nog niet bij willen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech of een Mokotjo zijn onhaalbaar hoorWie dit leest is gek![]()
Prima breedte aankoop geweest, wat als Viergever weg valt?quote:Op maandag 1 september 2014 17:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, dat treft want Mokotjo zou ik met geld toe er nog niet bij willen.![]()
Veltman doorschuiven en vd Hoorn centraal achterinquote:Op maandag 1 september 2014 17:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima breedte aankoop geweest, wat als Viergever weg valt?Wie dit leest is gek![]()
Inderdaad, tot 10 ofzo hadden ze hier wel voor kunnen gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groot talent zeker, maar 15 miljoen is te veel![]()
Van den Hoorn miskoop? Heeft beter staan spelen dan Veltman de eerste wedstrijden.quote:
Wat een bullshit tabeltje.![]()
Veltman kan er sowieso niks van.quote:Op maandag 1 september 2014 17:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van den Hoorn miskoop? Heeft beter staan spelen dan Veltman de eerste wedstrijden.
Nog niet, verwacht ik elk moment. Samen met Iniesta.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Veltman mocht van mij vechten voor zijn plek. Zo slecht was Mike niet.quote:Op maandag 1 september 2014 17:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van den Hoorn miskoop? Heeft beter staan spelen dan Veltman de eerste wedstrijden.
Iemand al de geldkluis van Netto gekraakt? KOPUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Dan word je maar fan van Manchester United.quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fuck breedte-aankopen, pure kwaliteit willen we zien.![]()
Volgens mij ben je vergeten dat Ajax als doelstelling heeft meedoen in Europa.quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan word je maar fan van Manchester United.AFCA!![]()
33quote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Goeie keeper.
, volgend jaar 34 alvast gereserveerd?
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik denk dat één van de twee niet klopt, of verdraaid is.quote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel dom van Marcje. Vejinovic willen, Vitesse wil niemand kwijt. Aankloppen bij Pröpper.
Fuck logic.![]()
Wat is jouw definitie van ''pure kwaliteit'', Rens.quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten dat Ajax als doelstelling heeft meedoen in Europa.![]()
Types als Huntelaar en Suarez naar Ajax halen voor circa 10 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van ''pure kwaliteit'', Rens.AFCA!![]()
Dan denk ik dat die van Pröpper verdraaid is aangezien de geruchten over Zimling sterker zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de twee niet klopt, of verdraaid is.![]()
Haha een type Suarez voor 10 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Types als Huntelaar en Suarez naar Ajax halen voor circa 10 miljoen.
Hahahahahaha.![]()
Die zijn er niet in de Eredivisie. Tevens is jouw ''10 miljoen'' waanzin.quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Types als Huntelaar en Suarez naar Ajax halen voor circa 10 miljoen.![]()
Zou zo dom zijn, Pröpper en Vejnogiets snap ik nog wel, maar Zimling lijkt me geen versterking.quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die van Pröpper verdraaid is aangezien de geruchten over Zimling sterker zijn.![]()
Boer is binnen, ik denk dat ze inmiddels richting de Chinees zijn gegaanquote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Goeie keeper.
![]()
![]()
We hadden afgelopen jaren altijd de minste tegendoelpunten, maar dat komt ook wel zeker door het middenveld waar we vele wedstrijden wonnen, nu is het gewoon triest.![]()
Dat hebben we toch gedaan?quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha een type Suarez voor 10 miljoen.
Hahahahahaha.AFCA!![]()
Ik heb geen idee aangezien hij maar 1 seizoen in de Eredivisie gespeeld heeft bij NEC. Seizoen 2010/11 speelde hij daar 26 wedstrijden. Al ben ik dat seizoen wel aardig vergeten.quote:Op maandag 1 september 2014 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou zo dom zijn, Pröpper en Vejnogiets snap ik nog wel, maar Zimling lijkt me geen versterking.![]()
Ja en enorm veel geluk mee gehad, het is niet vanzelfsprekend dat je weer één van de beste spelers van de wereld in wording gaat aantrekken (en dat deze uit de Eredivisie komt).quote:![]()
Dit inderdaad. Dat Suarez kwam heeft wel eeuwen geduurd en arbitragezaken moesten eraan te pas komen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja en enorm veel geluk mee gehad, het is niet vanzelfsprekend dat je weer één van de beste spelers van de wereld in wording gaat aantrekken (en dat deze uit de Eredivisie komt).![]()
Ze kunnen Schone ook gewoon op het middenveld zetten. Op zijn positie. Niet zo heel gek plan lijkt mij.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha een type Suarez voor 10 miljoen.
Hahahahahaha.quote:Luis Suarez heeft zijn zin: de aanvaller van FC Groningen vertrekt toch naar Ajax. Eerder vandaag leek een transfer van de baan toen de arbitragecommissie oordeelde dat FC Groningen vast mocht houden aan een vraagprijs van 9,5 miljoen euro, maar Ajax besloot vervolgens om alsnog de portemonnee te trekken. Naar verluidt betaalt de club nu acht miljoen euro voor de spits#FreeHat![]()
Begrijp t wel hoor. Dat soort spelers lopen er nu niet echt meer rond in de eredivisie(op Depay na).quote:Op maandag 1 september 2014 18:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel.
En buiten de eredivisie willen de toptalenten van ca. 20 jaar niet meer naar Nederland komen.#FreeHat![]()
Over 3 weken alle ballen hoog voor de pot gooien, appeltje eitje in de Kuip.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vind het nog een vrij net statement. Logisch dat veel supporters hier niet blij mee zijnquote:Op maandag 1 september 2014 18:09 schreef Tyron het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223549
Huilies.![]()
Ja, ik begrijp sowieso die haat niet maar ben ook geen diehard-supporter.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind het nog een vrij net statement. Logisch dat veel supporters hier niet blij mee zijn![]()
Nja als het een speler was geweest die twee jaartjes bij Ajax had gespeeld was er veel minder heisa geweest. Vermeer was echter een van de weinige ervaren echte Ajax jongens in de selectie. Men ging er wel vanuit dat hij een ''echte'' Ajacied was, daarom doet dit voor zoveel mensen pijn.quote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp sowieso die haat niet maar ben ook geen diehard-supporter.
Had hem liever ook niet naar Feyenoord zien gaan ( en Marc heeft hier dan ook ontzettend gefaald ) maar ik heb er wel gewoon vrede mee.![]()
Hoezo heeft Marc gefaald? Hij heeft Vermeer beloofd niet moeilijk te doen bij een transfer en vandaar de lage transfersom. Dat Vermeer dan naar Feyenoord gaat doet hij zelf.quote:Op maandag 1 september 2014 18:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja als het een speler was geweest die twee jaartjes bij Ajax had gespeeld was er veel minder heisa geweest. Vermeer was echter een van de weinige ervaren echte Ajax jongens in de selectie. Men ging er wel vanuit dat hij een ''echte'' Ajacied was, daarom doet dit voor zoveel mensen pijn.
Had hem liever ook niet naar Feyenoord zien gaan ( en Marc heeft hier dan ook ontzettend gefaald ) maar ik heb er wel gewoon vrede mee.![]()
Ontzettend nobel van Marc om zoiets te beloven, maar bij een topclub is het niet heel professioneel. Dit leidde ertoe dat je de een na beste keeper van de Eredivise aan de concurrent verkoopt. Om dan vervolgens ook nog eens een mindere 2e keeper voor meer geld dan de ontvangen som van Kenneth als vervanger te halen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo heeft Marc gefaald? Hij heeft Vermeer beloofd niet moeilijk te doen bij een transfer en vandaar de lage transfersom. Dat Vermeer dan naar Feyenoord gaat doet hij zelf.
Vermeer had echt niet raar opgekeken als Ajax had geweigerd om te onderhandelen met Feyenoord. Hij weet natuurlijk ook wel dat het een beetje ''krom'' is.![]()
Die werden geen kampioen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon weer 10 miljoen in 1 goede spits investeren net als destijds met Suarez en Huntelaar.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef j95 het volgende:
Gek idee, maar zou Bakkali niet wat zijn? Als we hem onder controle kunnen krijgen..AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Marokkaantje dus komt niet goedquote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef j95 het volgende:
Gek idee, maar zou Bakkali niet wat zijn? Als we hem onder controle kunnen krijgen..
#RacistRED ONS HENNIEGOD![]()
El Ghazi is beter.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef j95 het volgende:
Gek idee, maar zou Bakkali niet wat zijn? Als we hem onder controle kunnen krijgen..![]()
Hij had natuurlijk voorwaarden moeten stellen, niet naar PSV en Feyenoord maar de rest van de clubs mogen je voor een habbekrats hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo heeft Marc gefaald? Hij heeft Vermeer beloofd niet moeilijk te doen bij een transfer en vandaar de lage transfersom. Dat Vermeer dan naar Feyenoord gaat doet hij zelf.
Maar mij hoor je niet klagen, een van de zwakke plekken van de afgelopen flink versterkt bij ons.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:33:21Nadat target Van Ginkel is mislukt, gaat #Ajax vol voor Nikki Zimling van @Mainz05en 21-voudig international van #Denemarken. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:33:21Nadat target Van Ginkel is mislukt, gaat #Ajax vol voor Nikki Zimling van @Mainz05en 21-voudig international van #Denemarken. reageer retweet
![]()
![]()
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wordt gewoon faaljaarquote:Op maandag 1 september 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ginger ? gaat nog een hele tour worden daar om te winnenAFCA
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:35:50Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten. reageer retweet
![]()
![]()
kost 5 miljoen, is te veel.quote:Op maandag 1 september 2014 18:37 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Waarom nou niet een Pröpper of een Ruiz?AFCA
Ik weet bijna niets van Zimling. Wie wel?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Inderdaad, dan hou je van de 120 miljoen euro nog maar 115 miljoen overquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Heeft bij NEC, Club Brugge en Mainz gespeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik weet bijna niets van Zimling. Wie wel?![]()
Omg. Als Ajax betaal je nou eenmaal hoofdprijs, vooral als ze last minute opeens willen kopen. Paupers.quote:Op maandag 1 september 2014 18:37 schreef j95 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:35:50Daar zal het bij blijven, omdat #Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. In de winterstop meer aanwinsten te verwachten. reageer retweet
AFCA
Dat is ook het enige wat ik weet. Voor de rest echt helemaal niets.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft bij NEC, Club Brugge en Mainz gespeeld.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
NECquote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik weet bijna niets van Zimling. Wie wel?
AFCA
Zimling had niet eens een basisplaats bij Mainz wat ik zo zie. Kwam maar tot 15 duels vorig seizoen.![]()
Zie ook net op Wiki inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft bij NEC, Club Brugge en Mainz gespeeld.
Word er niet vrolijk van
Doe maar Maduro of Propper en Ruiz.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
En in de winter betaal je niet de hoofdprijs?quote:Op maandag 1 september 2014 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Gvd Overmars
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wat een wanbeleid. Als je ziet wat de concurrentie allemaal binnen heeft gehaald. Gewoon lachwekkend.![]()
28.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
Zimling had niet eens een basisplaats bij Mainz wat ik zo zie. Kwam maar tot 15 duels vorig seizoen.![]()
Daar zitten de wedstrijden van 2012/2013 bij.quote:
http://nl.soccerway.com/players/niki-zimling/11702/![]()
Ze zeggen wel eens: Geld is alleen belangrijk als je het niet hebt.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef JamFlava het volgende:
Wat een wanbeleid. Als je ziet wat de concurrentie allemaal binnen heeft gehaald. Gewoon lachwekkend.
Als je te veel geld hebt weet je niet meer wat je er mee moet doen, je wikt, weegt, kijkt rond en koopt uiteindelijk nietsOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
O, dan klopt wiki niet. Wat vreemd.quote:Op maandag 1 september 2014 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar zitten de wedstrijden van 2012/2013 bij.
http://nl.soccerway.com/players/niki-zimling/11702/![]()
wat hebben ze allemaal binnen gehaald? Of heb je het over PSG en Barcelonaquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef JamFlava het volgende:
Wat een wanbeleid. Als je ziet wat de concurrentie allemaal binnen heeft gehaald. Gewoon lachwekkend.![]()
Was wel een aardige speler bij NEC. Maar ook echt niet meer dan dat.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Black-Death het volgende:
Ik weet bijna niets van Zimling. Wie wel?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En Frank de Boer wilde dit jaar zo graag spectaculair aanvallend voetballen omdat het de afgelopen seizoen nergens op leek. En we hadden toch ambities in Europa of heb ik dat verkeerd?
BELACHELIJK!AFCA!![]()
Grootste club qua begroting, omzet en support. Grootste stadion, meeste prijzen, 4x achter elkaar kampioen, CL en meeste geld. Maar wij halen alleen subtoppers van de faalhazen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef JamFlava het volgende:
Wat een wanbeleid. Als je ziet wat de concurrentie allemaal binnen heeft gehaald. Gewoon lachwekkend.AFCA
We moeten Blind ook weer niet te belangrijk maken, het is geen Eriksen, dus de ambities in NL hoeven niet bijgesteld te worden, wat de Europese ambities betreft die zijn meer op hoop dan realiteit gebaseerdquote:Op maandag 1 september 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
En Frank de Boer wilde dit jaar zo graag spectaculair aanvallend voetballen omdat het de afgelopen seizoen nergens op leek. En we hadden toch ambities in Europa of heb ik dat verkeerd?
BELACHELIJK!![]()
PSV:quote:Op maandag 1 september 2014 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat hebben ze allemaal binnen gehaald? Of heb je het over PSG en Barcelona
Andrija Lukovic
Karim Rekik
Luuk de Jong
Remko Pasveer
Twente:
Darryl Lachman
Hakim Ziyech
Kamohelo Mokotjo
Kasper Kusk
Vooral Twente heeft leuke spelers gehaald, zeker als je ziet hoe weinig Twente op dit moment kan.![]()
Echt indrukwekkend vind ik het ook niet al ben ik wel van Ziyech gecharmeerdquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef JamFlava het volgende:
[..]
PSV:
Andrija Lukovic
Karim Rekik
Luuk de Jong
Remko Pasveer
Twente:
Darryl Lachman
Hakim Ziyech
Kamohelo Mokotjo
Kasper Kusk
Vooral Twente heeft leuke spelers gehaald, zeker als je ziet hoe weinig Twente op dit moment kan.![]()
Maar we wilden dus een grote stap vooruit. Nu ben je juist zwakker.quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
We moeten Blind ook weer niet te belangrijk maken, het is geen Eriksen, dus de ambities in NL hoeven niet bijgesteld te worden, wat de Europese ambities betreft die zijn meer op hoop dan realiteit gebaseerdAFCA!![]()
En Ajax komt met Zimlingquote:Op maandag 1 september 2014 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt indrukwekkend vind ik het ook niet al ben ik wel van Ziyech gecharmeerd![]()
![]()
PSV ook nog Guardado en Isimat-Mirin natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef JamFlava het volgende:
[..]
PSV:
Andrija Lukovic
Karim Rekik
Luuk de Jong
Remko Pasveer
Twente:
Darryl Lachman
Hakim Ziyech
Kamohelo Mokotjo
Kasper Kusk
Dat is toch tot nu toe elk seizoen zo geweest.quote:Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we wilden dus een grote stap vooruit. Nu ben je juist zwakker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Elk jaar beste spelers weg en mindere er voor terug, dus elk jaar zwakker. Ajax had (met name Frank de Boer) aangeven dit jaar een grote stap vooruit te willen maken, gaat zo dus niet lukken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch tot nu toe elk seizoen zo geweest.AFCA!![]()
Overmars zal wel weer dingen in die Zimling proberen te zien die anderen niet zien. Net als bij Sana, die scoorde volgens Overmars nooit in Zweden, omdat hij op de verkeerde positie stond, ofzo. Blijkt er gewoon niks van te kunnen.![]()
Die kan zelfs een transfer van Daantje Bovenberg goedlullenquote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Overmars zal wel weer dingen in die Zimling proberen te zien die anderen niet zien. Net als bij Sana, die scoorde volgens Overmars nooit in Zweden, omdat hij op de verkeerde positie stond, ofzo. Blijkt er gewoon niks van te kunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En maar goed ook.quote:Ajax is op de slotdag van de transfermarkt niet concreet geworden voor Pröpper en Vejinovic, zo meldt Vitesse directeur Joost de Wit. De club informeerde wel bij de zaakwaarnemer van Pröpper. 'Wij zijn gebeld door zaakwaarnemer Louis Laros. Hij wilde een bedrag horen. Wij zeiden doe maar een bod, maar er is niks meer teruggekomen', zegt De Wit tegenover Omroep Gelderland. 'Wij laten onze spelbepaler natuurlijk niet zomaar vertrekken. Er moet dus een extreem bod komen, dat is duidelijk. Hij heeft bovendien net voor drie jaar bijgetekend. Ik vind dit wel apart, zo op de laatste dag. Want hoewel wij een brede selectie hebben, kunnen we zo laat niet direct een vervanger terughalen', aldus De Wit.
Ajax Netwerk
Naar Marko Vejinovic is uiteindelijk helemaal niet geīnformeerd. 'Ik heb helemaal niets vernomen en blijf gewoon hier.'AFCA!![]()
Alleen wat supporters gekocht. Rens is overgekomen van SC Heerenveen om de druk op Overmars wat te vergroten.quote:Op maandag 1 september 2014 18:59 schreef superniger het volgende:
Zijn er nog aankopen gedaan vandaag?![]()
j0rdiii ik snap niet waarom jij dit beleid al dagenlang verdedigd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen wat supporters gekocht. Rens is overgekomen van SC Heerenveen om de druk op Overmars wat te vergroten.AFCA!![]()
500 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
Hoeveel zit er eigenlijk in de 'kas' bij Ajax? Daar ben ik wel benieuwd naarReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
4. Ajax zou ook alle salarissen kunnen verdubbelen om de sterspelers langer te kunnen behouden. Daardoor is er meer kans op echt Europees succes en ook weer meer inkomsten, de hoofdprijs in de Champions League is 100 miljoen euro. Nu wordt er 45 miljoen euro per seizoen betaald aan spelers, trainers en medische staf. 90 miljoen euro per jaar is op een begroting van 100 miljoen euro echter wel wat aan de forse kant en is zonder deelname aan de Champions League totaal onverantwoord.quote:
Welke sterspelers ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een debiele optie zeg. Dat stuk is volgens mij geschreven door een econoom met 0,0 voetbalkennis.quote:Op maandag 1 september 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4. Ajax zou ook alle salarissen kunnen verdubbelen om de sterspelers langer te kunnen behouden. Daardoor is er meer kans op echt Europees succes en ook weer meer inkomsten, de hoofdprijs in de Champions League is 100 miljoen euro. Nu wordt er 45 miljoen euro per seizoen betaald aan spelers, trainers en medische staf. 90 miljoen euro per jaar is op een begroting van 100 miljoen euro echter wel wat aan de forse kant en is zonder deelname aan de Champions League totaal onverantwoord.
Welke sterspelers ?![]()
Ik vind het wel zielig voor Frankie. Elk jaar krijgt hij een minder elftal. Had lekker naar Totenham moeten gaan.![]()
Belachelijk stukje verder, maar ik gaf antwoord op de vraag hoeveel geld Ajax momenteel kan besteden. Dat is ruim 100 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een debiele optie zeg. Dat stuk is volgens mij geschreven door een econoom met 0,0 voetbalkennis.AFCA!![]()
Ik bedoelde het ook niet als aanval tegen jou of zo, ik snap wat je bedoelde. Moest gewoon lachen om het idee van verdubbelen van alle salarissen om de "topspelers" te houden zodat je de CL wint.quote:Op maandag 1 september 2014 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Belachelijk stukje verder, maar ik gaf antwoord op de vraag hoeveel geld Ajax momenteel kan besteden. Dat is ruim 100 miljoen.![]()
Uiteraard , of door die RTL Z idioot met die pruikquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een debiele optie zeg. Dat stuk is volgens mij geschreven door een econoom met 0,0 voetbalkennis.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zimling Serero en Klaassen. Dit jaar overwinteren en kampioen.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Frank de Boer blij op voetbal gala..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat valt toch wel mee, al die paniek omdat je 2 keer achter elkaar verliestquote:Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we wilden dus een grote stap vooruit. Nu ben je juist zwakker.![]()
Die Guardado is best een aardige speler maar niet als CVM heb ik het idee, die andere zal ik even googelenquote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV ook nog Guardado en Isimat-Mirin natuurlijk![]()
Nee, beetje een schopper.quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan me Zimling niet echt herinneren van NEC. Is het wat?![]()
Wissel van Monaco. Deed nooit mee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Guardado is best een aardige speler maar niet als CVM heb ik het idee, die andere zal ik even googelen![]()
Speelde prima tegen Vitesse. Vond het achterin bij PSV beter ogen dan de wedstrijden er voor.quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Guardado is best een aardige speler maar niet als CVM heb ik het idee, die andere zal ik even googelen![]()
Weet niet, als ik het zo zie heeft hij bij mainz niet veel gespeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan me Zimling niet echt herinneren van NEC. Is het wat?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Prima nog wel, nou zo goed was hij niet tegen Vitesse, dat betekent niet dat ik hem niet goed vind of zo maar je moet niet overdrijven.quote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelde prima tegen Vitesse. Vond het achterin bij PSV beter ogen dan de wedstrijden er voor.
Wat ik al zei, lijkt me geen CVM maar meer een linkshalf![]()
Vermeer over transfer: "Dit was gewoon een kans die ik met beide handen moest grijpen."
Wie kopt 'm in?![]()
Klemvast dit keer?quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
Vermeer over transfer: "Dit was gewoon een kans die ik met beide handen moest grijpen."
Wie kopt 'm in?![]()
Maar de reden waarom vind ik wel echt hilarisch.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind het nog een vrij net statement. Logisch dat veel supporters hier niet blij mee zijnWat hier dus geīmpliceerd wordt is dat Vermeer niet naar Feyenoord zou mogen omdat de supporters vrije tijd in de club steken en sfeeracties voorbereiden. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?quote:Clubliefde en trouw zijn voor onze vele geweldige supporters wel een vanzelfsprekendheid, die kosten noch moeite besparen om Ajax waar ook ter wereld te steunen, door weer en wind sfeeracties voorbereiden en veel vrije tijd in de club steken. Het blijken eens te meer betrekkelijke begrippen.![]()
![]()
Schone en Duarte in één rijtje zettenquote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef Syntix het volgende:
.........
Breedte aankoop: Schöne, Duarte, nu ZimlingSchone was vorig jaar gewoon de belangrijkste man.
![]()
Schone is goud geblekenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Misschien Zimling ook. Als we er niets van verwachten kan het meevallenquote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik snap de heisa ook niet zo, verrassend dat wel, meer nietquote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de reden waarom vind ik wel echt hilarisch.
[..]
Wat hier dus geīmpliceerd wordt is dat Vermeer niet naar Feyenoord zou mogen omdat de supporters vrije tijd in de club steken en sfeeracties voorbereiden. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?![]()
Ajax gaat totaal de verkeerde kant op. Een paar maanden geleden gaf trainer Frank de Boer aan dat hij met Ajax een grote stap vooruit wilde maken, aantrekkelijk aanvallend voetbal en overwinteren in de CL. Dat zijn mooie ambities die Ajax gewoon moet nastreven. Sinds de Cruijff revolutie zijn er geen grote bedragen meer neergelegd voor matige spelers en is er meer ruimte gekomen voor jeugdspelers. Dat is allemaal erg goed.
Maar nu... Jonk klaagt dat hij te weinig budget krijgt voor de jeugdopleiding. Dit staat haaks op de filosofie van Cruijff, in de jeugd moet namelijk flink geīnvesteerd worden. Ajax heeft ruim 100 miljoen te besteden, waarom gaat er dan zo weinig naar de jeugdopleiding?
Het andere punt is het aankoopbeleid, werkelijk belachelijk. Al vier jaar lang raakt Frankie zijn beste spelers kwijt en komen er mindere voor in de plaats. In plaats van de stap vooruit wat de fans beloofd is en waar Johan Cruijff ook naar toe streeft gaan wij een duidelijke stap achteruit in kwaliteit. Dat stapje omhoog gaan we op deze manier nooooit behalen.
In de winterstop spelers halen? Ja als je al uitgeschakeld in Europa bent en 15 punten achterloopt op de koppositie in de Eredivisie? Er is gewoon niet goed geanticipeerd op de verkopen en al helemaal niet geīnvesteerd in dat stapje omhoog. Misschien worden we weer kampioen hoor, zal wel een wonder zijn maar dat kan best. Alleen zal Ajax nooit meer iets betekenen in Europa en blijft het voetbal niet om aan te zien.
ECHT BELACHELIJK!AFCA!![]()
Dat met die jeugd vind ik een beetje bs. Jonk wilde 1.6 mil EXTRA boven op de al 6 miljoen per jaar ofzo. Hij kreeg maar 9 ton, nou dat valt wel mee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax gaat totaal de verkeerde kant op. Een paar maanden geleden gaf trainer Frank de Boer aan dat hij met Ajax een grote stap vooruit wilde maken, aantrekkelijk aanvallend voetbal en overwinteren in de CL. Dat zijn mooie ambities die Ajax gewoon moet nastreven. Sinds de Cruijff revolutie zijn er geen grote bedragen meer neergelegd voor matige spelers en is er meer ruimte gekomen voor jeugdspelers. Dat is allemaal erg goed.
Maar nu... Jonk klaagt dat hij te weinig budget krijgt voor de jeugdopleiding. Dit staat haaks op de filosofie van Cruijff, in de jeugd moet namelijk flink geīnvesteerd worden. Ajax heeft ruim 100 miljoen te besteden, waarom gaat er dan zo weinig naar de jeugdopleiding?
Het andere punt is het aankoopbeleid, werkelijk belachelijk. Al vier jaar lang raakt Frankie zijn beste spelers kwijt en komen er mindere voor in de plaats. In plaats van de stap vooruit wat de fans beloofd is en waar Johan Cruijff ook naar toe streeft gaan wij een duidelijke stap achteruit in kwaliteit. Dat stapje omhoog gaan we op deze manier nooooit behalen.
In de winterstop spelers halen? Ja als je al uitgeschakeld in Europa bent en 15 punten achterloopt op de koppositie in de Eredivisie? Er is gewoon niet goed geanticipeerd op de verkopen en al helemaal niet geīnvesteerd in dat stapje omhoog. Misschien worden we weer kampioen hoor, zal wel een wonder zijn maar dat kan best. Alleen zal Ajax nooit meer iets betekenen in Europa en blijft het voetbal niet om aan te zien.
ECHT BELACHELIJK!AFCA
Je moet eerst eens goed lezen voor je begint te zeikenquote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!![]()
lolquote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!![]()
Je kunt het ook gewoon niet snappen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oke, bedankt Rens.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!![]()
bestuur tegen de muurquote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!![]()
Niet goed genoeg. Was de gehele transferperiode op te pikken bij Trencin maar dat heeft geen enkele club gedaan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef davyleiden het volgende:
Dus waarom werd het contract met Lobotka ook al weer niet verlengd?![]()
WIJ ZIJN AJAX!quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
ECHT BELACHELIJK!![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat met die jeugd vind ik een beetje bs. Jonk wilde 1.6 mil EXTRA boven op de al 6 miljoen per jaar ofzo. Hij kreeg maar 9 ton, nou dat valt wel mee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet eerst eens goed lezen voor je begint te zeikenquote:quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon niet snappen.quote:quote:Ik heb het gevoel dat jullie Rens niet serieus nemen. Vreemd.quote:![]()
Bedankt Hansquote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef JamFlava het volgende:
Twente heeft Ryo Miyaichi binnen gehaald.. PSV een verdediger van Monaco (huur).![]()
Wat hebben wij gedaan?quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef JamFlava het volgende:
Twente heeft Ryo Miyaichi binnen gehaald.. PSV een verdediger van Monaco (huur).![]()
Oke man. Plaats dat lekker in een ander topic.quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef JamFlava het volgende:
Dat wij weer een jaar hebben zonder vooruitgang? Weer geen overwintering in Europa? Weer een jaar met kut voetbal?quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon niet snappen.AFCA!![]()
Oke, bedankt Rens.quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wij weer een jaar hebben zonder vooruitgang? Weer geen overwintering in Europa? Weer een jaar met kut voetbal?![]()
Was het gezellig bij Heerenveen afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wij weer een jaar hebben zonder vooruitgang? Weer geen overwintering in Europa? Weer een jaar met kut voetbal?![]()
Een bankzitter van Mainz bellen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prima toch dat de concurrentie allerlei middelmatig materiaal binnenhaalt, ik zou dat soort spelers niet bij Ajax willen zien. Ze moeten echt wat toevoegen, laat anders maar zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alsof Ajax nu kutvoetbal speelt. In ieder geval in vier wedstrijden tien keer beter spel gezien van Ajax.![]()
Spelers als Duarte etc. voegen ook echt wat toe inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Prima toch dat de concurrentie allerlei middelmatig materiaal binnenhaalt, ik zou dat soort spelers niet bij Ajax willen zien. Ze moeten echt wat toevoegen, laat anders maar zitten.AFCA!![]()
Ben benieuwd of Zimling nog komt.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Prima toch dat de concurrentie allerlei middelmatig materiaal binnenhaalt, ik zou dat soort spelers niet bij Ajax willen zien. Ze moeten echt wat toevoegen, laat anders maar zitten.![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spelers als Duarte etc. voegen ook echt wat toe inderdaad.![]()
Nee, blijkt dus dat leuke spelertjes van Heracles, PEC en Heerenveen bijna nooit geschikt materiaal is voor Ajax. Of het moet een uitzonderlijk talent zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spelers als Duarte etc. voegen ook echt wat toe inderdaad.
Prima dus dat spelertjes als Ziyech en Mokotjo niet gekomen zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van der Hoorn doet het dan wel weer prima als pinch-hitter.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Cillesen, Boilesen, Moisander, Veltman, Van Rhijn, El Mahdaoui, Nouri, Schöne, Kishna, Zivkovic, El Ghazi
a.u.b.![]()
Genoeg gewerkt voor vandaag! Ik wil graag nummer 79 met nasi, twee keer nummer 18, nummer 66, en wat kroepoek. Sambal bij.quote:![]()
Maar die zijn lastigquote:Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef davyleiden het volgende:
Cillesen, Boilesen, Moisander, Veltman, Van Rhijn, El Mahdaoui, Nouri, Schöne, Kishna, Zivkovic, El Ghazi
a.u.b.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker Chineesje bestellen en daarna allemaal naar huis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schöne is idd belangrijk en nuttig gebleken, maar werd wel gehaald als breedte aankoop. Niemand hier die had verwacht, dat hij het zo goed zou doen. Duarte daarentegen is gewoon gokken op een zelfde ontwikkeling als Schönequote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone en Duarte in één rijtje zettenSchone was vorig jaar gewoon de belangrijkste man.
pure armoede (terwijl we rijk zijn).
![]()
Alsof Marc Overmars alleen maar slechte dingen doet. Hij heeft ook vaak genoeg pech gehad met spelers en ook goede spelers zoals Cillessen, Moisander, Viergever en Schöne binnengehaald. We hadden Assaidi en Van Ginkel bijvoorbeeld bijna binnen. Die hadden ook zeker een juiste functie vervuld in dit Ajax, vrijwel van overtuigd. Dat er kutaankopen bij zitten, dat valt onmogelijk te vermijden.
Ik vind het alleen jammer dat we dit seizoen nog steeds zitten met een zwakke MCL-positie en nog eeuwig aan moeten kijken tegen Sigthorsson. Het is ook te hopen dat Boilesen eens wat beter gaat presteren en nuttig zijn krachten verdeelt. Dat had in mijn ogen beter gekund. Des te meer jammer dat Frank terug blijft grijpen op Sigthorsson en Milik nu alweer in een hoekje gedrukt wordt.
Als het technisch hart dan vindt dat er alleen voor echte versterkingen 10 miljoen moet worden uitgetrokken, kan ik daar op zich mee leven want spelers van de buitencategorie lopen er echt niet rond in de Eredivisie. Ja, bij Vitesse bijvoorbeeld. Maar die staan ook dichtbij de top en willen met die spelers een extra stap maken. Dan is het begrijpelijk dat we het bijna zonder of weinig spectaculaire aankopen moeten doen. Ajax wil dus Europees overwinteren maar die spelers die daaraan bij kunnen dragen zijn niet haalbaar voor een normaal bedrag.
Laten we nu niet doen alsof de concurrentie wel geweldige spelers heeft binnengehaald. PSV huurt alleen spelers en die moeten volgend jaar ook weer opnieuw beginnen zonder Rekik, Guardado en die nieuwe vlegel Isimiat Marin oid. Verder gaan daar Depay en Wijnaldum vast en zeker vertrekken doordat ze stappen hebben gemaakt op het WK en nu een goed vervolg willen geven daaraan in de Eredivisie. Verdedigend blijven zij zeker vrij matig.
Feyenoord haalt naar mijn inziens leuke spelers die het bij de kleinere ploegen goed hebben gedaan. Zonder Pelle gaan ze nu eindelijk goed combinatievoetbal en positiespel inspelen. Maar het feit blijft dat die ook in het veld nog een jeugdig team hebben dat vaak genoeg op de bek zal gaan.
Ajax legt dan een betere basis voor de toekomst met, zoals ik mag geloven, veelbelovende spelers die in de jeugd rondlopen en ook een stap kunnen maken. Ajax heeft dan tenminste iets waar ze op kunnen terugvallen.
Het is dus niet zo dat Marc Netto alleen maar onverstandige dingen doet. De rest doet ook niet overdreven geweldige dingen of stuntjes op de transfermarkt. Er lopen echt geen spelers van geweldige klasse rond bij de andere ploegen. Ja, Depay en Wijnaldum bij PSV en voor de rest houdt het op.
Ik zeg, billenknijpen en blijven ergeren. We zien in januari wel hoe we ervoor staan op de ranglijst en hoeveel Ajax vooruit is gegaan.![]()
Soms, heel soms lees ik hier wel eens mee en zag toevallig deze opmerking...quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nu niet doen alsof de concurrentie wel geweldige spelers heeft binnengehaald. PSV huurt alleen spelers en die moeten volgend jaar ook weer opnieuw beginnen zonder Rekik, Guardado en die nieuwe vlegel Isimiat Marin oid.
Ik denk dat huur juist de redding van de Eredivisie in europa kan worden. Er zitten bij rijke clubs zat prima tot goede spelers op de bank die graag willen voetballen.
als je voor een jaar een (sub)top spits kan oppikken om mee te laten doen in de CL of EL, waarom niet.
Als je het mij vraagt (en ik ben gelukkig geen kenner) is het hele "we spelen volgens het schubbebkutteveensysteem" zwaar overrated en met wat trainen kan je iedereen in elk gewenst systeem laten spelen, het is maar net welke mentaliteit je spelers hebben. Kijk maar naar afgelopen wk waar van Gaal "het systeem" ook aardig op de schop nam.
En reken maar dat bankzitters graag willen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Meer versterkingen in winterstop
Door: Thorben Jansen Of Lorkeers - Bron: Twitter.com
Ajax gaat deze transferperiode alleen nog een middenvelder binnenhalen. En dat is hoogstwaarschijnlijk Niki Zimling. Verder zullen er geen nieuwe versterkingen naar Amsterdam komen deze transferperiode, zo meldt Mike Verweij van De Telegraaf op Twitter. De Ajax-watcher laat weten dat Marc Overmars op de laatste dag van de transfermarkt niet de hoofdpijn wil betalen. In de winterstop zouden er meer versterkingen kunnen komen.![]()
Ajax wordt sinds het technische hart elk jaar minder ipv elk jaar een stapje beter.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Zimling
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaquote:Op maandag 1 september 2014 16:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
Marc is gewoon lui.
Hij kent alleen mensen bij Go Ahead.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: