SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Martin van Geel 2quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kijk dit zou nou een echte paniekaankoop zijn. Oprotten met die gozert.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De boys van VAK410.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.![]()
Ah lekker, 2 klontjes suiker. Lekkere stuk vlaai er bijquote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
HAHAHAHHAHA xD xDquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
![]()
Stoere jongenquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.quote:![]()
Mike Verweij doet wel interessant de laatste tijd. Man man manHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We hebben een nieuwe bianconeri, alleen komt deze niet uit Groningen maar uit Limburg. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben je eerst gewaarschuwd, maar je bent hier nog steeds.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.
Zit al in de trein trouwens, achterstevoren natuurlijk.![]()
Jij loopt te focken kerel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.AJ
Forum Opties Forumhop: Hop naar: