SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Martin van Geel 2quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kijk dit zou nou een echte paniekaankoop zijn. Oprotten met die gozert.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De boys van VAK410.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.![]()
Ah lekker, 2 klontjes suiker. Lekkere stuk vlaai er bijquote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
Wie was degene die me kwam opzoeken? Dan zet ik de koffie ff klaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
HAHAHAHHAHA xD xDquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
![]()
Stoere jongenquote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan ze met de dikke reet op me zitten of me prikken met de dikke neus?![]()
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.quote:![]()
Mike Verweij doet wel interessant de laatste tijd. Man man manHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We hebben een nieuwe bianconeri, alleen komt deze niet uit Groningen maar uit Limburg. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben je eerst gewaarschuwd, maar je bent hier nog steeds.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.
Zit al in de trein trouwens, achterstevoren natuurlijk.![]()
Jij loopt te focken kerel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee jullie zijn stoer, mij op willen zoeken zogenaamd omdat ik mijn mening geef die jullie niet waarderen.AJ![]()
Dat was de hand van Martin en Cock Jol. Die wisten wel hoe je met geld moest smijten.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Marc van der Boog wel die haalde nog een pantelic etc.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uhu, de limburgse vlaai staat klaar.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben je eerst gewaarschuwd, maar je bent hier nog steeds.
Zit al in de trein trouwens, achterstevoren natuurlijk.![]()
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn twijfels aan over de selctie van ajacs die ver onder de maat is.![]()
El Ghazy is een toppert.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn twijfels aan over de selctie van ajacs die ver onder de maat is.AJ![]()
Ik mis die tijden.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was de hand van Martin en Cock Jol. Die wisten wel hoe je met geld moest smijten.AJ![]()
Gefrustreerd?quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.![]()
Een Feyenoorder die hier even gaat verkondigen dat we dit jaar geen kampioen gaan worden.
Het moet niet gekker worden.![]()
Beetje interessant doet hij inderdaad wel. Maar goed hij heeft de laatste tijd toch aardig wat breaking news gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:
Mike Verweij doet wel interessant de laatste tijd. Man man manAFCA!![]()
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Bok een eind op naar dat kanker feyenoord topic ofsow.![]()
Stop met trollen ga andere mensen vervelenquote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Met 1 man win je de oorlog niet.![]()
Geef Martin een zak met 50 miljoen en dan belt hij gewoon even naar Engeland, moet jij eens opletten wat een toppers er dan allemaal in een Ajax shirt zullen rondlopen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De Boer had hem na AZ gewaarschuwd,quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Met 1 man win je de oorlog niet.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2..AJ![]()
Kansloos figuur dit.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.![]()
Ga eens weg.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
hahahahahahaahhaahahhahaha mongol.AFCA!![]()
Tainio en Midotjes gewoon gratis opgehaalt.quote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef Martin een zak met 50 miljoen en dan belt hij gewoon even naar Engeland, moet jij eens opletten wat een toppers er dan allemaal in een Ajax shirt zullen rondlopen.AJ![]()
106 voor 20 tegenquote:Op maandag 1 september 2014 16:36 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Doe je crackpijp weg man, is niet gezond voor je.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
xDquote:Op maandag 1 september 2014 16:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De Boer had hem na AZ gewaarschuwd,
En een gewaarschuwd mens telt voor 2..
Mijn analyse over het elftal van ajacs;
cillessen; boerenlul kan aardig keepen maar word uit nl elftal gekeept door vermeer
van Rhijntje; komt zwaar te kort in deze vorm
denswil; middelmaat, iets voor groningen ofzo
moisander; goede speler opbouwend, verdedigend matig
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
klaassen; houten klaas komt tekort voor ajax
serero; klein ondervoed veegnegertje uit Afrika
viergever; az niveau, niks voor ajax
schone; prima speler voor de eredivisie
sigthorsson; waardeloos
el ghazi; aardig talent, komt omdat hij in rotterdam is opgeleid, langzaamaan zal ajax zijn kwaliteiten wel verprutsen
Bank van ajax: pure middelmaat![]()
ga wegquote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
xD
Mijn analyse over het elftal van ajacs;
cillessen; boerenlul kan aardig keepen maar word uit nl elftal gekeept door vermeer
van Rhijntje; komt zwaar te kort in deze vorm
denswil; middelmaat, iets voor groningen ofzo
moisander; goede speler opbouwend, verdedigend matig
boilesen;![]()
zeg ik maar niks over
klaassen; houten klaas komt tekort voor ajax
serero; klein ondervoed veegnegertje uit Afrika
viergever; az niveau, niks voor ajax
schone; prima speler voor de eredivisie
sigthorsson; waardeloos
el ghazi; aardig talent, komt omdat hij in rotterdam is opgeleid, langzaamaan zal ajax zijn kwaliteiten wel verprutsen
Bank van ajax: pure middelmaat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: