abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2014 @ 14:22:08 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144061605
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 1 september 2014 @ 14:26:45 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144061764
Was al een reactie aan het typen, dus maar even nieuw deel geopend.

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
Tink, normaal lukt het me wel hoor. Maar ik heb zo'n bleh dag. Zo'n dag dat ik moe word van elke dag maar weer bedenken wat ik vanavond weer voor super gezonds en kh beperkts ga eten. Terwijl ik eigenlijk gewoon een keer lasagne wil ofzo.
En ik heb geen eten in huis omdat ik van t weekend geen boodschappen heb gedaan. Dat moet ik vanavond doen. Ik doe het normaal in t weekend met mn vriend, maar hij moest het hele weekend werken, dus ik dacht we doen maandag wel boodschappen. Ik had alleen niet verwacht dat ik vandaag dan niks meer zou hebben.

Tips voor lunch die ik mee kan nemen naar school zou ik wel heel fijn vinden.
En ontbijt ideeën zijn ook nooit verkeerd, want ik ben een slechte ontbijter.
Lunch- en ontbijtideeën vind je ook in het topic dat in de OP staat, maar goed:

Volkorenbrood met mager beleg, halvajam, sandwichspread, aardbeien of gebakken ei.
Yoghurt of kwark met muesli, fruit of allebei.
Omelet met lekker veel groente.
Eimuffins met groente en eventueel iets vlezigs.
Pastasalade met vis of gerookte kip.
Groene salade met watjemaarlekkervindt. Dressing eventueel apart meenemen.

Kun je daar al iets mee?

En ik snap niet zo goed dat je, als je bewust besluit geen boodschappen te gaan doen, niet even checkt wat er nog in huis is. Je had bovendien vanochtend ook nog wat kleine boodschappen kunnen gaan doen, zodat je in ieder geval iets mee naar school kon nemen. Sterker nog, het is nu half drie. Rijd op weg naar school even langs een supermarkt en haal een halfje brood, wat beleg en een stuk fruit en je kunt prima op school laat lunchen en een t nemen.

Overigens zitten er in het vorige topic ook recepten voor lasagne met spinazie die rond de 500-600 kcals p.p. zitten. Lasagne kan dus best. Lekker groene salade erbij en je hebt een heerlijke maaltijd!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_144061997
Sorry, had niet door dat ik hem dichtgooide. Peuter had hier ook even aandacht nodig..
pi_144062020
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef Tink89 het volgende:
Was al een reactie aan het typen, dus maar even nieuw deel geopend.

[..]

Lunch- en ontbijtideeën vind je ook in het topic dat in de OP staat, maar goed:

Volkorenbrood met mager beleg, halvajam, sandwichspread, aardbeien of gebakken ei.
Yoghurt of kwark met muesli, fruit of allebei.
Omelet met lekker veel groente.
Eimuffins met groente en eventueel iets vlezigs.
Pastasalade met vis of gerookte kip.
Groene salade met watjemaarlekkervindt. Dressing eventueel apart meenemen.

Kun je daar al iets mee?

En ik snap niet zo goed dat je, als je bewust besluit geen boodschappen te gaan doen, niet even checkt wat er nog in huis is. Je had bovendien vanochtend ook nog wat kleine boodschappen kunnen gaan doen, zodat je in ieder geval iets mee naar school kon nemen. Sterker nog, het is nu half drie. Rijd op weg naar school even langs een supermarkt en haal een halfje brood, wat beleg en een stuk fruit en je kunt prima op school laat lunchen en een t nemen.

Overigens zitten er in het vorige topic ook recepten voor lasagne met spinazie die rond de 500-600 kcals p.p. zitten. Lasagne kan dus best. Lekker groene salade erbij en je hebt een heerlijke maaltijd!
Thanks. Ik eet koolhydraat beperkt. Dus ik vind het gewoon lastiger om dingen te bedenken, aangezien er al een heleboel afvalt dan. En lasagne mag ik dus ook niet. Behalve courgette lasagne dan, maar dat is toch anders.
En ja je hebt gelijk over dat ik wel even langs de supermarkt had kunnen gaan vandaag.
Ik heb nu fruit mee naar school, want ik had nog wel appels.

Normaal maakte ik ook weekmenu qua avondeten idd. Dat hielp wel. Maar heb ik alweer tijdje niet gedaan. Denk dat ik dat maar ga doen!
pi_144062520
Dat was Jillian weer :) en vandaag alles met de zwaarste gewichtjes volgehouden.
Ik voel me ook alweer zoveel beter dan een week geleden.
Rotzooi eten zorgt er ook alleen maar voor dat je niet lekker in je vel zit.
pi_144063459
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef xuryah het volgende:

[..]

Thanks. Ik eet koolhydraat beperkt. Dus ik vind het gewoon lastiger om dingen te bedenken, aangezien er al een heleboel afvalt dan. En lasagne mag ik dus ook niet. Behalve courgette lasagne dan, maar dat is toch anders.
En ja je hebt gelijk over dat ik wel even langs de supermarkt had kunnen gaan vandaag.
Ik heb nu fruit mee naar school, want ik had nog wel appels.

Normaal maakte ik ook weekmenu qua avondeten idd. Dat hielp wel. Maar heb ik alweer tijdje niet gedaan. Denk dat ik dat maar ga doen!
Is daar met behulp van google niet genoeg over te vinden? Je bent niet de eerste die zo eet, daar zijn vast een shitload aan recepten over te vinden. Of via pinterest, als ik daar wat rondklik kom ik ook bij voedingsstijlen terecht waar ik nog nooit van gehoord had..
pi_144063850
Wij halen ook altijd boodschappen voor de hele week.. vaak doordeweeks nog wel even wat verse groente en fruit erbij halen :)
pi_144063881
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Wij halen ook altijd boodschappen voor de hele week.. vaak doordeweeks nog wel even wat verse groente en fruit erbij halen :)
Hier ook :Y
Moet er sowieso niet aan denken om meerdere keren per week boodschappen te doen :D
pi_144064846
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Doe ook eens een lijstje laiveneertiekje. Misschien kunnen we je nog wat tips geven?

[..]

Mooi lijstje ^O^ Wat is auberginesmoor?

En lekker he? Notenmelk in je cappuccino. Sinds ik hazelnootmelk gebruik (die één keer per maand dat ik koffie of chocomel maak) hoef ik écht geen sojamelk meer :N
zag deze nu pas :)

het is een surinaams iets. http://surinaams-eten.blo(...)ete-tomatensaus.html Alleen gooi ik er iets minder peper in.

En ik vind notenmelk erg lekker in cappuccino :D ik vind de goedkope sojamelk van de hoogvliet wel lekker, maar die is gezoet. Of de sojamelk met cocos.

En over het koolhydraat dieet; er bestaat wel koolhydraatarme pasta, maar die is zo kneiterduur.
pi_144065121
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef applemoose het volgende:

[..]

het is een surinaams iets. http://surinaams-eten.blo(...)ete-tomatensaus.html Alleen gooi ik er iets minder peper in.

En ik vind notenmelk erg lekker in cappuccino :D ik vind de goedkope sojamelk van de hoogvliet wel lekker, maar die is gezoet. Of de sojamelk met cocos.

En over het koolhydraat dieet; er bestaat wel koolhydraatarme pasta, maar die is zo kneiterduur.
Oeh dat ziet er lekker uit!
Lijkt een beetje op melanzane alla parmigiana?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144065958
Ik vond een koolhydraat arm dieet ook lastig op dagen dat ik niet thuis was. Je neemt een boterham of iets gewoon makkelijker mee. En ik ben me op school ook altijd erg bewust van dingen die sterker ruiken of iets dergelijks. Ik val liever niet op terwijl ik eet.

Dan vallen er nog eens een hoop dingen af.
pi_144066080
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef applemoose het volgende:

[..]

Klinkt goed!
  maandag 1 september 2014 @ 16:28:35 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144066203
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vond een koolhydraat arm dieet ook lastig op dagen dat ik niet thuis was. Je neemt een boterham of iets gewoon makkelijker mee. En ik ben me op school ook altijd erg bewust van dingen die sterker ruiken of iets dergelijks. Ik val liever niet op terwijl ik eet.

Kwark met fruit is nog steeds een eenvoudige optie. Net als gegrilde groente of een omelet.
pi_144066447
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kwark met fruit is nog steeds een eenvoudige optie. Net als gegrilde groente of een omelet.
Zuivel die niet koud is, vind ik niet lekker. :@ Omelet ruikt. En gegrilde groenten valt op.

Maar ik ben gewoon een beetje raar en heb erg veel dingen die ik niet "durf" te eten in het openbaar.

Daarom zou koolhydraatarm voor mij ook gewoon nooit lukken.
pi_144066470
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zuivel die niet koud is, vind ik niet lekker. :@ Omelet ruikt. En gegrilde groenten valt op.

Maar ik ben gewoon een beetje raar en heb erg veel dingen die ik niet "durf" te eten in het openbaar.

Daarom zou koolhydraatarm voor mij ook gewoon nooit lukken.
Je bent inderdaad raar :D maar vind het wel schattig.

Maar je doet het nu toch ook goed zonder koolhydraatarm?
pi_144067287
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent inderdaad raar :D maar vind het wel schattig.

Maar je doet het nu toch ook goed zonder koolhydraatarm?
Ja, erg goed zelfs. Met koolhydraatarm was het bij mij vooral dingen weglaten. In plaats van zoeken naar dingen die wel konden.

Ik ben nog steeds erg blij met hoe het nu gaat. O+ En met hoe makkelijk ik het eigenlijk vind. Vooral dat ik elke avond precies genoeg voor die avond kook, helpt mij enorm. Als ik voor twee avonden kook eet ik toch sneller teveel.

Ik ben op het moment ook bezig met over bepaalde angsten heen te komen. Zo heb ik gisteren volkorenpizza met chorizo op. Deeg, vet vlees en kaas. Dat is voor mij wel dubbel eng. Maar ging eigenlijk wel prima. Zou het nog niet bij een pizzeria eten, maar als ik precies weet hoeveel ik gebruik kan het wel.

Morgen uiteten. Menu van de chef, dus totaal geen invloed op. Ben benieuwd.
pi_144068154
Heel goed dat je steeds je angsten aanpakt.
Dat soort stapjes zijn erg belangrijk.
pi_144068370
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oeh dat ziet er lekker uit!
Lijkt een beetje op melanzane alla parmigiana?
Als ik melanzane alla parmigiana maak gooi ik er altijd heel veel basilicum bij, dus niet op de mijne. Maar ik vind beiden wel erg lekker. Deze smaakt wat tomateriger, en je hebt die duidelijke pittigheid :)
pi_144068505
Onze oplossing voor vanavond, ik pak een portie zonder de mascarpone, en daarna gooi ik het erdoor.
pi_144068698
En mascarpone vervangen door deels kwark mengen met roomkaas? Of ricotta mengen met een beetje mascarpone?
pi_144069845
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:46 schreef applemoose het volgende:
En mascarpone vervangen door deels kwark mengen met roomkaas? Of ricotta mengen met een beetje mascarpone?
Heb ik allebei niet in huis.

Stomme is, ik reken hem net even na met de hoeveelheden en spullen die ik gebruikt hebt, en kom dan op 2348 kcal voor het hele gerecht uit. Oftewel 587 kcal per persoon. En dat is inclusief mascarpone.

Dus dan valt het wel erg mee wat het oplevert. Ipv tomato frito heb ik tomatenblokjes uit blik gebruikt. Minder mascarpone(denk misschien de helft), en zelf dus zonder mascarpone gepakt.
pi_144070395
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:

precies wat Myraela zegt ja.
pi_144072599
En een soepje ofzo? Bij mij op de faculteit hadden ze, naast verschrikkelijk dure broodjes, ook kwark en soep.

En aangezien ik samen met Japans op een faculteit zat waren er veel meer studenten met Bento boxen en weet ik wat :P Dan val je gelijk niet meer op ;)
pi_144074462
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef applemoose het volgende:
En een soepje ofzo? Bij mij op de faculteit hadden ze, naast verschrikkelijk dure broodjes, ook kwark en soep.

En aangezien ik samen met Japans op een faculteit zat waren er veel meer studenten met Bento boxen en weet ik wat :P Dan val je gelijk niet meer op ;)
Aan soep kan weinig mis zijn denk ik idd! Das wel een goede om dan daar te kopen :) moeten ze er vast hebben! En anders in zo'n kan meenemen? Blijft volgens mij wel even warm..
pi_144074532
Pas op met roomsoep. Zelf meenemen is ook makkelijk :)
pi_144075559
Noten zijn trouwens ook wel handig om altijd in je tas te hebben zitten als je geen koolhydraten eet. Dan heb je in ieder geval altijd iets.
pi_144075795
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Noten zijn trouwens ook wel handig om altijd in je tas te hebben zitten als je geen koolhydraten eet. Dan heb je in ieder geval altijd iets.
Ja is ook een goede. Die heb ik altijd wel in huis ook :)

Ik voel me wel weer beter. Schooldag was leuk en ik heb weer boodschappen gedaan!

Mijn D werd een flinke tonijnsalade :) straks films kijken met mn vriend en kippenpootjes bakken! Kom ik toch nog aan mn kcal en eiwitten vandaag :P
pi_144075824
Tortilla's maken van amandelmeel is ook een optie. Die kun je makkelijk beleggen en meenemen.
pi_144076846
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef applemoose het volgende:
Tortilla's maken van amandelmeel is ook een optie. Die kun je makkelijk beleggen en meenemen.
Tortilla's O+ ik heb amandelmeel in huis! Even googlen naar een receptje dus :)
Is ei goed houdbaar buiten de koelkast? In een vorm van een quiche? Ik maak wel vaak een bodemloze quiche, maar ik heb altijd koelkast om me heen gehad. Was wel altijd heel lekker :) met broccoli enzo!
pi_144077159
Ik vond het volgende recept :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een quiche kun je makkelijk meenemen :D
pi_144077462
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef applemoose het volgende:
Is dat ook minder calorieën dan een gewone tortilla? Ik eet graag wraps maar die zijn altijd zo veel calorieën... Zelf maken zou minder zijn hoorde ik dus misschien moet ik me daar eens in verdiepen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144077620
nee, 100 gram amandelmeel is calorierijker dan bloem. Maar wel alle voordelen van noten natuurlijk.
pi_144077914
Morgen dat recept even overnemen.

Nu niet want slaappillen beginnen in te werken, lekker wegsuffen O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144078914
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef applemoose het volgende:
Ik vond het volgende recept :

SPOILER
en een quiche kun je makkelijk meenemen :D
Thankssss!
pi_144079149
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Hoe hebben noten geen koolhydraten? Qua kcals in verhouding weinig omdat veel vet maar noten zijn net zo goed KH-rijk als dat kwark eiwitrijk is. Vaak erger zelfs...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144079208
Wraps is gewoon bloem met water en een beetje olijfolie. Makkelijk om te maken, en ook makkelijk mee te varieren.
pi_144083762
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe hebben noten geen koolhydraten? Qua kcals in verhouding weinig omdat veel vet maar noten zijn net zo goed KH-rijk als dat kwark eiwitrijk is. Vaak erger zelfs...
Bijna alles heeft koolhydraten. Daarom is het een koolhydraatarm dieet en geen koolhydraatloos dieet.

10 gram koolhydraten in 100 gram noten is niet veel.
pi_144083874
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wraps is gewoon bloem met water en een beetje olijfolie. Makkelijk om te maken, en ook makkelijk mee te varieren.
O ja! Ik vergeet altijd dat dat kan, wraps zelf maken. Terwijl ik de ingrediënten gewoon in huis heb. Binnenkort dit maar eens maken:
wraps met falafel, tomatensalsa en yoghurtmuntsaus!
pi_144086254
Noten mag gewoon als je kh beperkt eet. Sommige dingen vind ik ook gewoon belangrijk om te eten. Fruit bijvoorbeeld. En qua groentes ga ik ook niet moeilijk doen. Die zijn gewoon nodig.
Ik laat alleen brood, pasta, aardappels, rijst staan. Maar af en toe eet ik wel iets met havermout. Of kh arm brood.
Havermout muffins met bosbessen zijn ook wel lekker om te maken voor naar school bedenk ik net :)

Wraps maakte ik vroeger idd gewoon van bloem enzo. Ben benieuwd of ze net zo lekker zijn met amandelmeel! Vrijdag eens uitproberen :)
pi_144086332
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bijna alles heeft koolhydraten. Daarom is het een koolhydraatarm dieet en geen koolhydraatloos dieet.

10 gram koolhydraten in 100 gram noten is niet veel.
Nee, maar maakt het ook niet automatisch goed.
Cashews zijn geen macadamias, liggen wel allebei in het notenschap.

[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 02-09-2014 10:49:00 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144088951
Maf lijf, vanmorgen ineens een kilo lichter weer. *O*

De komende vier dagen weer aan het werk, dus waterflesje mee, en zorgen dat ik dat genoeg drinken nu wel onder de knie krijg.
  dinsdag 2 september 2014 @ 07:28:25 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144089029
Ik snap soms zo geen reet van mezelf he... :{ :?
10 dagen Lyon, alleen maar restaurants en catering-voer, dan weet ik me keurig in te houden en hier thuis ga ik dan echt volledig los tot op het gestoorde af. -O-

Gisteren onwijze hoofdpijn en dat ga ik dan weg proberen te eten, maar ik ben ook ongelofelijk moe en dat helpt niet mee. Ging gisteren vlgs mij niet laat slapen, maar ik zit nu op mijn werk met een slaaphoofd en zou geloof ik zo nog minstens 4 uur kunnen slapen.
Vanavond maar eens echt om 22 uur het licht uit en slapen, kijken of het beter is na een nacht van 8 uur.
pi_144089386
Hier een beetje hetzelfde (zonder naar Lyon geweest te zijn dan. :P) Gisteravond moest ik nog een opdracht afmaken, mijn geplande soep liet ik op een of andere manier aanbranden, en vervolgens ging ik troep eten. Ik maakte mezelf nog wijs ook dat het voor een keertje niet zoveel gaf, als ik die opdracht daarmee maar af zou krijgen.

Terwijl ik best weet dat ik van al die voor-een-keertjes dik ben geworden. En die opdracht is bovendien verre van af. :+

Dat gaan we vandaag dus anders doen:

O: Havermout
T: Appel
L: 4 volkoren (2 met 30+-kaas; 2 met snijworst)
T: Banaan
D: Rode kool met appeltjes, tartaartje en aardappels

Voor de koolhydraatarm-aanhangers: ik las zojuist in nrc.next dat uit een nieuw onderzoek (gepubliceerd in de Annals of Internal Medicine) nu ook echt officieel blijkt dat kh-arm effectiever is dan weinig vet. Na een jaar waren de testpersonen die vet lieten staan 1,8 kg afgevallen gemiddeld, en bij kh-arm was dat 5,3. :)
pi_144089521
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:19 schreef Ruby88 het volgende:
Voor de koolhydraatarm-aanhangers: ik las zojuist in nrc.next dat uit een nieuw onderzoek (gepubliceerd in de Annals of Internal Medicine) nu ook echt officieel blijkt dat kh-arm effectiever is dan weinig vet. Na een jaar waren de testpersonen die vet lieten staan 1,8 kg afgevallen gemiddeld, en bij kh-arm was dat 5,3. :)
Aten beide groepen wel even veel kcal?

Kan ik in ieder geval nergens terug vinden. Anders zegt zo'n onderzoek in mijn ogen helemaal niets. Ik viel ook snel met koolhydraatarm. Voornamelijk omdat ik nooit wist wat ik moest eten en daarom maar niet at. Koolydraten weglaten en zeker als je onder de 40 gram per dag wilt blijven, is gewoon een stuk lastiger dan vet weglaten.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 september 2014 @ 08:37:53 #45
22592 crew  Ole
pi_144089580
Voor mij (!) werkt het gewoon niet. Ik vind brood veel te lekker, en daarbij voel ik me ook niet lekker als ik geen kh eet. Ken genoeg mensen waar het wel werkt hoor.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144089592
Ach, daar gaat het sowieso gewoon om. Voor jezelf iets vinden dat goed bij je past en wat je kunt volhouden.
pi_144089685
goedemorgen

Mijn lijst van vandaag:

O: yoghurt
T: liga
L: 3 boterhammen met filet americain en een ei
T: appel/mandarijn
D: rijst kip groente
S: zwemmen
T: kwark
pi_144089710
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Myraela het volgende:
ergens terug vinden. Anders zegt zo'n onderzoek in mijn ogen helemaal niets. Ik viel ook snel met koolhydraatarm. Voornamelijk omdat ik nooit wist wat ik moest eten en daarom maar niet at. Koolydraten weglaten en zeker als je onder de 40 gram per dag wilt blijven, is gewoon een stuk lastiger dan vet weglaten.
Het zal vast werken maar ik val nu ook goed af door gewoon te sporten , minder (tot geen) frisdrank, niet meer zoveel snoepen en meer groente te eten :) en dan eet ik gewoon mijn pasta/rijst en aardappelen :)
pi_144089766
Vervelend BE. Heb je de schade kunnen beperken? Misschien ben je toch niet helemaal fit. Hopelijk helpt extra slapen.

Koolhydraatarm werkt bij mij goed. Ik denk Zelf dat het goed werkt omdat de drang naar koolhydraten minder is en bij mij gaat het eten me op een gegeven moment tegen staan. Dus leuk voor even maar niet op de lange termijn voor mij.

Ik ben weer bijna op mijn laagste gewicht!
Vandaag weer de eerste schooldag. Zit helaas bij mensen die ik niet ken terwijl zij elkaar wel kennen en een paar van vorig jaar.

Lijstje
O: granola met melk
T: appel
L: 2 bth ham
T: ?
D: penne met spinazie
pi_144089769
En de weegschaal gaf opeens weer een kilo minder aan *O*
  dinsdag 2 september 2014 @ 08:53:30 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144089821
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Ach, daar gaat het sowieso gewoon om. Voor jezelf iets vinden dat goed bij je past en wat je kunt volhouden.
Precies. Ik eet bakken met koolhydraten volgens sommigen, maar ga daar nog steeds prima op. Zeker als lactose-intolerant persoon is het soms echt lastig om kh te minderen. Bovendien vind ik brood, pasta en aardappels enzo veel en veel te lekker.

Lijstje voor vandaag en weekmenuutje:
O: 2 grof volkoren met aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje cruesli. Ik blijf moeite hebben met het vervangen van de yoghurt-vulling. Muesli vind ik echt niet lekker en een banaan is meteen zo veel...
T: Twee kiwi's.
L: 4 grof volkoren met lv roomkaas, stukje komkommer, handje radijsjes.
T: Melbatoastjes met een cup-a-soupje.
D: AGV: Rozevalaardappeltjes, speklapje, mix van wortel, broccoli en bloemkool.

Weekmenu:
Ma: Gekruide aardappelpartjes, komkommer, speklapje *zaten er twee aan elkaar vast gevroren*.
Di: Rozevalaardappeltjes, groentemix, andere speklapje.
Woe: Vegetarische nasi van zilvervliesrijst met veel groente en een handje kroepoek.
Do: Tuinbonen-champignon-risotto met een handje spekjes, zonder kaas.
Vrij: Wraps met beetje lv roomkaas, gerookte zalm, rucola en pompoenpitjes.
Zat: Macaroni.

Heb een keer pasta, twee keer rijst, een keer wraps en twee keer aardappels. Volgens mij dus netjes gevarieerd. Elke dag bij de lunch wat groente in de vorm van radijsjes en komkommer en dan komt het helemaal goed.
pi_144089916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:19 schreef Ruby88 het volgende:
Hier een beetje hetzelfde (zonder naar Lyon geweest te zijn dan. :P) Gisteravond moest ik nog een opdracht afmaken, mijn geplande soep liet ik op een of andere manier aanbranden, en vervolgens ging ik troep eten. Ik maakte mezelf nog wijs ook dat het voor een keertje niet zoveel gaf, als ik die opdracht daarmee maar af zou krijgen.

Terwijl ik best weet dat ik van al die voor-een-keertjes dik ben geworden. En die opdracht is bovendien verre van af. :+

Dat gaan we vandaag dus anders doen:

O: Havermout
T: Appel
L: 4 volkoren (2 met 30+-kaas; 2 met snijworst)
T: Banaan
D: Rode kool met appeltjes, tartaartje en aardappels

Dat was al langer bekend uit longitudinaal onderzoek ;)

Na vijf jaar was het verschil verdwenen in die langere onderzoeken.
Kwak
pi_144089918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En de weegschaal gaf opeens weer een kilo minder aan *O*
Wauw gaat ineens hard bij jou! :D
pi_144089955
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:00 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wauw gaat ineens hard bij jou! :D
Ja denk dat dit gewoon een schommeling is.
Maar beter een schommeling naar beneden dan naar boven :)
pi_144090509
Ik heb dat artikel ook gelezen. Stond in de krant.
Volgens mij krijgen mensen die lowcarb eten juist meer kcal binnen dan normaal. Want als ik t goed heb, zitten er meer kcal in vet. Als ik mijn lijstjes invulde, schrok ik ook soms van mijn kcal die dag. Meer leek niks uit te maken, want ik viel gewoon af.

Lowcarb is beter voor het hart ook, blijkt.

Als je gewoon eet, wordt het aangeraden om 40 tot 70% van je kcal uit kh te halen. Dat vind ik echt mega veel... 70 % ?! :/
Dan heb je echt nog maar 20% over voor eiwitten en 10% voor vet... lijkt mij niet goed.
Maargoed, ik ga er straks alles over leren dus dan kan ik een betere mening geven :P
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:43:35 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144090556
Toen ik low carbde volgens de Heller methode, mocht ik overdag alles eten waar minder dan 5gr KH/100gr in zat. Dat was een prima leidraad en zo kon ik heel makkelijk bepalen of het wel of niet kon.
1 uur per dag at ik gewoon wel kh's. Dat deed ik meestal bij het avondeten, want dan hoefde ik niet apart te koken, maar ik kan me voorstellen dat als je geen kleine kinderen hebt, maar ook niet de mogelijkheden om spannende dingen voor de lunch te doen, dat je dan in de lunch wel brood eet maar dan voor je diner low/no carb eet.

Het werkte voor mij een tijdlang heel goed, ben er toen 20kg mee afgevallen. :Y Waarvan er uiteindelijk 10 permanent af gebleven zijn. ;)
pi_144090558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:41 schreef xuryah het volgende:
Ik heb dat artikel ook gelezen. Stond in de krant.
Volgens mij krijgen mensen die lowcarb eten juist meer kcal binnen dan normaal. Want als ik t goed heb, zitten er meer kcal in vet. Als ik mijn lijstjes invulde, schrok ik ook soms van mijn kcal die dag. Meer leek niks uit te maken, want ik viel gewoon af.

Lowcarb is beter voor het hart ook, blijkt.

Als je gewoon eet, wordt het aangeraden om 40 tot 70% van je kcal uit kh te halen. Dat vind ik echt mega veel... 70 % ?! :/
Dan heb je echt nog maar 20% over voor eiwitten en 10% voor vet... lijkt mij niet goed.
Maargoed, ik ga er straks alles over leren dus dan kan ik een betere mening geven :P
Wat je gaat leren is denk ik de NL richtlijn zoals geadviseerd door t Voedingscentrum ;) bereid je daar maar op voor...
Kwak
pi_144090576
Ik begin nu voor t eerst een beetje omhoog te schommelen van wat ik in de zwangerschap af was gevallen. Niet raar natuurlijk bij 33 weken zwangerschap maar toch vind ik t mentaal moeilijker dan ik dacht. :@
Kwak
pi_144090586
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat je gaat leren is denk ik de NL richtlijn zoals geadviseerd door t Voedingscentrum ;) bereid je daar maar op voor...
Het lijkt me niet dat ze daar een hele studie mee kunnen vullen...

Ik wil vandaag sporten maar dat gaat niet! Ik heb een studentenpas en nog geen nieuwe. Ik mort mijn diploma laten zien maar die krijg ik pas over 4 weken. Dus nu lopen de balie mutsjes vast in hun hoofd :')
Vandaag maar weer eens bellen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:46:37 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144090593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik begin nu voor t eerst een beetje omhoog te schommelen van wat ik in de zwangerschap af was gevallen. Niet raar natuurlijk bij 33 weken zwangerschap maar toch vind ik t mentaal moeilijker dan ik dacht. :@
Logisch idd. :Y Maar hou in je achterhoofd dat je strakjes gratis en voor niet al een kilo of 10 kwijt raakt dus dan blijf je volgens mij alsnog ruim onder je startgewicht toch? :s)
pi_144090724
Per dag is ongeveer de helft tot 2/3 koolhydraten bij mij.
Tot nu toe werkt het goed genoeg en wil ik het nog niet gaan aanpassen.
Wil niet teveel gaan nadenken wat ik wel en niet mag eten, dat gaat meestal niet zo goed bij mij :)

Gisteren trouwens echt een zware training gehad, goed gezweet *O*
pi_144090949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat ze daar een hele studie mee kunnen vullen...

Ik wil vandaag sporten maar dat gaat niet! Ik heb een studentenpas en nog geen nieuwe. Ik mort mijn diploma laten zien maar die krijg ik pas over 4 weken. Dus nu lopen de balie mutsjes vast in hun hoofd :')
Vandaag maar weer eens bellen
Nee, ook nog speciale diëten medisch etc. En dan de adviseringskant, rekenmethodes, voedselleer en voedselveiligheid, onderzoeksvaardigheden, voedselanamneses, etc. Dat is althans wat ik hoorde van iemand die ooit aan de opleiding begon.
Kwak
pi_144090981
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee.
Ik heb bijv. ook anatomie, fysiologie en chemie lessen dus ik ga leren hoe het lichaam werkt en wat het doet etc. Ik kan dan zelf mijn mening wel vormen over wat ik denk wat goed is voor t lichaam. Tis volgens mij niet zo dat we worden gehersenspoeld door het voedingscentrum.
Zelf altijd blijven nadenken.
pi_144091027
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee.
Ik heb bijv. ook anatomie, fysiologie en chemie lessen dus ik ga leren hoe het lichaam werkt en wat het doet etc. Ik kan dan zelf mijn mening wel vormen over wat ik denk wat goed is voor t lichaam. Tis volgens mij niet zo dat we worden gehersenspoeld door het voedingscentrum.
Zelf altijd blijven nadenken.
Ik vertelde alleen maar wat iemand anders mij vertelde die de opleiding deed.

Ik heb t niet over hersenspoelen hoor. Wat t Voedingscentrum uitdraagt is gewoon de overheids richtlijn gezonde voeding. Natuurlijk leer je wel achtergronden en kun je je eigen mening vormen etc, maar ze dragen ook gewoon overheidsbeleid aan bij een opleiding tot een gecertificeerd beroep, dat kan niet anders.
Kwak
  dinsdag 2 september 2014 @ 10:16:41 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144091164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
33 weken al! Wat gaat de tijd hard...
pi_144091184
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vertelde alleen maar wat iemand anders mij vertelde die de opleiding deed.

Ik heb t niet over hersenspoelen hoor. Wat t Voedingscentrum uitdraagt is gewoon de overheids richtlijn gezonde voeding. Natuurlijk leer je wel achtergronden en kun je je eigen mening vormen etc, maar ze dragen ook gewoon overheidsbeleid aan bij een opleiding tot een gecertificeerd beroep, dat kan niet anders.
Hersenspoelen was natuurlijk ook overdreven bedoeld.
Ik denk dat t wel goed komt!
pi_144091220
Het lijkt me sowieso een erg interessante opleiding xuryah :Y
pi_144091421
Ohmy. O+ Ik dacht vanochtend "wat zou het tof zijn als ik dat ene colbertje weer zou passen, zou perfect zijn voor vanavond" Eigenlijk zat die al te strak toen ik hem kocht.

ENNNNNN, hij past gewoon. O+! *O* *O* *O* *O*
pi_144091484
Owja, nieuwe ATL *O*

Ik ga echt als een speer. Eind september een nieuw tiental op de weegschaal (is mijn doel)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144091587
wat gaan jullie goed allemaal! *O*
Kwak
pi_144091672
Er zit iets in de lucht hier :D *O* goed bezig dames
pi_144091687
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ohmy. O+ Ik dacht vanochtend "wat zou het tof zijn als ik dat ene colbertje weer zou passen, zou perfect zijn voor vanavond" Eigenlijk zat die al te strak toen ik hem kocht.

Yay *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144091751
Ondanks dat het hier ook wel goed gaat voel ik me toch een beetje bleh.

SPOILER
pi_144091810
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:

Heerlijk gevoel is dat :)
Ik heb een giletje in de kast die aan t wachten is tot ik hem weer pas :P die paste ik 3 jaar geleden voor het laatst. Zou zo tof zijn O+
pi_144091816
Oeh jeetje dat is ook wel heel bloot.... Al zou ik haar lijf hebben dan zou ik nog niet weten of ik daarin wel mijn goodies wil shaken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144091835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Ik vind dat met de lange flappen wel mooi. Ik zou alleen de buik te bloot vinden, maar dat hoort er een beetje bij toch? :@ Wat vindt jij er niet mooi aan?
pi_144091858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Wauw, ik vind het wel enorm tof! Maar het is wel erg bloot ja..
pi_144091896
Het geheel vind ik heel erg bloot.
Buik ben ik wel gewend maar dan zijn onze benen (en armen soms) gewoon bedekt.
Maar goed het idee is wel heel mooi.

Het is pas voor over een paar jaar dus wie weet :D
  dinsdag 2 september 2014 @ 10:50:55 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144092070
Da's toch een mooi motivatiemiddel om alles nog wat strakker te krijgen, toch? Het is niet alsof je eronderuit kunt, dus dan maar zorgen dat je er zo mooi mogelijk uitziet in zo'n outfit.

Ik heb treeeeeek, maar de lunch duurt nog twee uur ofzo. Denk dat ik m'n middag-t maar deels vast vanochtend neem.
pi_144092099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:50 schreef Tink89 het volgende:
Da's toch een mooi motivatiemiddel om alles nog wat strakker te krijgen, toch? Het is niet alsof je eronderuit kunt, dus dan maar zorgen dat je er zo mooi mogelijk uitziet in zo'n outfit.

Gelukkig zouden we er eventueel wel onderuit kunnen :)
Er zijn zo'n 10 dansen en die kunnen we niet allemaal doen dus dan zou ik deze gewoon links laten liggen.
Het is een motivatiemiddel :Y dat wel.
pi_144092130
Maar nu eerst op het NK van begin oktober richten *O*
Daarvoor laten we een kostuum op maat maken dus daar ben ik blij mee (geen muffintops zoals bij sommige one size fits all rokken).
pi_144092218
Dat "one size fits all" vind ik sowieso zo'n kut term. :') Nee het past niet, het ziet er gewoon niet uit. Noem het dan maar gewoon een S/M want alles groter dan dat staat het voor geen meter.
pi_144092264
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef Myraela het volgende:
Dat "one size fits all" vind ik sowieso zo'n kut term. :') Nee het past niet, het ziet er gewoon niet uit. Noem het dan maar gewoon een S/M want alles groter dan dat staat het voor geen meter.
Ja echt :D
De band is dan van elastiek dus ja het past wel.....maar hoe.
pi_144092884
Wat bizar, een nieuwe sportkaart krijgen is echt even onmogelijk terwijl ik echt niet de enige kan zijn in deze situatie? Vanuit het sportcentrum kan het niet want die willen een bewijs van afstuderen maar mijn opleiding wil dat niet geven want ze zijn er mee bezig en doen dat per opleiding dus ik moet maar gewoon afwachten

Ik word echt helemaal onrustig van het idee dat ik niet kan sporten
Ja of ik moet per les betalen, misschien moet ik dat maar een tijdje doen dan maar dat vind ik ook zo onzinnig want het is kei duur en ik betaal toch al voor een jaar sporten met die sportkaart?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144092921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Wat bizar, een nieuwe sportkaart krijgen is echt even onmogelijk terwijl ik echt niet de enige kan zijn in deze situatie? Vanuit het sportcentrum kan het niet want die willen een bewijs van afstuderen maar mijn opleiding wil dat niet geven want ze zijn er mee bezig en doen dat per opleiding dus ik moet maar gewoon afwachten

Ik word echt helemaal onrustig van het idee dat ik niet kan sporten
Ja of ik moet per les betalen, misschien moet ik dat maar een tijdje doen dan maar dat vind ik ook zo onzinnig want het is kei duur en ik betaal toch al voor een jaar sporten met die sportkaart?
Wacht, je hebt een jaar abonnement. Maar daar is een speciale studentendeal of iets? En omdat het nieuwe studiejaar is begonnen moest je weer bewijzen dat je student bent?

Of begrijp ik het dan verkeerd?
pi_144093140
Hoe lang kan het duren rhubarbje?
Anders kan je in de tussentijd misschien buiten en thuis sporten (hardlopen, Jillian dat soort dingen).
pi_144093155
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wacht, je hebt een jaar abonnement. Maar daar is een speciale studentendeal of iets? En omdat het nieuwe studiejaar is begonnen moest je weer bewijzen dat je student bent?

Of begrijp ik het dan verkeerd?
Bijna
Ik heb een studentensportkaart maar inderdaad nieuw studiejaar -> nieuwe kaart
Maar ik ben vorige week afgestudeerd. Dat is geen probleem, je mag nog 1 jaar een kaart voor het studententarief, maar dan moet je dus bewijzen dat je afgestudeerd bent. Dat kan ik niet want ik heb nog geen bewijs. Dus kan ik nog geen sportkaart krijgen. Beide instellingen weigeren flexibel te zijn dus val ik even tussen de wal en het schip
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144093162
Doet iemand hier trouwens mee met de strakke buik challenge?
https://www.facebook.com/events/1472359319680543/?fref=ts

Wel een leuk idee.
Ga het alleen nu niet combineren met Jillian
pi_144093196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Hoe lang kan het duren rhubarbje?
Anders kan je in de tussentijd misschien buiten en thuis sporten (hardlopen, Jillian dat soort dingen).
tussen 1 dag en het eind van de maand eigenlijk

En ik was al veel aan het wandelen de afgelopen dagen maar ik zat net lekker in het ritme. Daarnaast mag ik veel dingen niet vanwege een blessure (waar ik ook juist nu last van heb) dus ik durf niet te veel aan te kloten.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 september 2014 @ 11:58:50 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144093962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met de strakke buik challenge?
https://www.facebook.com/events/1472359319680543/?fref=ts

Wel een leuk idee.
Ga het alleen nu niet combineren met Jillian
Ik schreef me in Juni in voor een en vergat het al meteen op dag 1, dat was bij mij dus geen succes! :D

Hier is de hoofdpijn van gisteren terug op komen zetten. -O- Echt naar, zo'n half-laf misselijk gevoel ervan, net niet genoeg om echt ziek te zijn, maar beeldschermwerken is ook net niet lekker zeg maar.

Zo eerst maar eens een half uurtje wandelen buiten, hopelijk voel ik me dan beter.
  Manager PR/Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 11:58:52 #91
269689 crew  Viv
pi_144093963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is geen probleem, je mag nog 1 jaar een kaart voor het studententarief, maar dan moet je dus bewijzen dat je afgestudeerd bent. Dat kan ik niet want ik heb nog geen bewijs.
Kun je niet (na inloggen bij je onderwijsinstelling) bij je credits? Dat je kan laten zien dat je alle benodigde studiepunten hebt behaald?

Edit: dit overzicht kon ik 2 maanden voor de diploma-uitreiking al printen:
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Viv op 02-09-2014 12:18:25 ]
pi_144095213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Kun je niet (na inloggen bij je onderwijsinstelling) bij je credits? Dat je kan laten zien dat je alle benodigde studiepunten hebt behaald?

Edit: dit overzicht kon ik 2 maanden voor de diploma-uitreiking al printen:
SPOILER
Nee dat telt niet. Het moet eigenlijk je diploma zijn maar ze nemen ook genoegen met een uitdraai uit duo. Maar daarin is het dus nog niet verwerkt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144097050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee dat telt niet. Het moet eigenlijk je diploma zijn maar ze nemen ook genoegen met een uitdraai uit duo. Maar daarin is het dus nog niet verwerkt
Wat stom allemaal......
pi_144098097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat stom allemaal......
I know! Volgens mij is het in theorie ook allemaal makkelijk op te lossen
Maar in praktijk dus niet :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144098642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

leuk die onderwijsinstellingen :( Wat ga je nu doen?
pi_144099375
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

leuk die onderwijsinstellingen :( Wat ga je nu doen?
Niks :P
Ik kan niks doen

Ik zal zo eens te voet boodschappen gaan doen of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Manager PR/Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 14:28:53 #97
269689 crew  Viv
pi_144099688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Wat stom zeg! :(
pi_144101858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Sjonge, echt irritant is dat.
Ik zou gewoon lekker thuis gaan sporten eventjes dan. Jillian ofzo. En fietsen/wandelen/zwemmen?
pi_144102202
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:28 schreef xuryah het volgende:

[..]

Sjonge, echt irritant is dat.
Ik zou gewoon lekker thuis gaan sporten eventjes dan. Jillian ofzo. En fietsen/wandelen/zwemmen?
zwemmen kan ik echt aanraden :) maar toch raar dat ze zo moeilijk doen!
pi_144102422
Ja zwemmen was dus wat ik deed
Fietsen en lopen doe ik ook praktisch elke dag, maar dat deed ik al
En zwemmen zet toch meer zoden aan de dijk denk ik

Nou kan ik wel tijdelijk een 10 baden kaart kopen of zo, maar dat is net zo duur als 25% van die pas! Dus dat is nu dus een principe ding en dat wil ik dus niet :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')