SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Lunch- en ontbijtideeën vind je ook in het topic dat in de OP staat, maar goed:quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
Tink, normaal lukt het me wel hoor. Maar ik heb zo'n bleh dag. Zo'n dag dat ik moe word van elke dag maar weer bedenken wat ik vanavond weer voor super gezonds en kh beperkts ga eten. Terwijl ik eigenlijk gewoon een keer lasagne wil ofzo.
En ik heb geen eten in huis omdat ik van t weekend geen boodschappen heb gedaan. Dat moet ik vanavond doen. Ik doe het normaal in t weekend met mn vriend, maar hij moest het hele weekend werken, dus ik dacht we doen maandag wel boodschappen. Ik had alleen niet verwacht dat ik vandaag dan niks meer zou hebben.
Tips voor lunch die ik mee kan nemen naar school zou ik wel heel fijn vinden.
En ontbijt ideeën zijn ook nooit verkeerd, want ik ben een slechte ontbijter.
Thanks. Ik eet koolhydraat beperkt. Dus ik vind het gewoon lastiger om dingen te bedenken, aangezien er al een heleboel afvalt dan. En lasagne mag ik dus ook niet. Behalve courgette lasagne dan, maar dat is toch anders.quote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef Tink89 het volgende:
Was al een reactie aan het typen, dus maar even nieuw deel geopend.
[..]
Lunch- en ontbijtideeën vind je ook in het topic dat in de OP staat, maar goed:
Volkorenbrood met mager beleg, halvajam, sandwichspread, aardbeien of gebakken ei.
Yoghurt of kwark met muesli, fruit of allebei.
Omelet met lekker veel groente.
Eimuffins met groente en eventueel iets vlezigs.
Pastasalade met vis of gerookte kip.
Groene salade met watjemaarlekkervindt. Dressing eventueel apart meenemen.
Kun je daar al iets mee?
En ik snap niet zo goed dat je, als je bewust besluit geen boodschappen te gaan doen, niet even checkt wat er nog in huis is. Je had bovendien vanochtend ook nog wat kleine boodschappen kunnen gaan doen, zodat je in ieder geval iets mee naar school kon nemen. Sterker nog, het is nu half drie. Rijd op weg naar school even langs een supermarkt en haal een halfje brood, wat beleg en een stuk fruit en je kunt prima op school laat lunchen en een t nemen.
Overigens zitten er in het vorige topic ook recepten voor lasagne met spinazie die rond de 500-600 kcals p.p. zitten. Lasagne kan dus best. Lekker groene salade erbij en je hebt een heerlijke maaltijd!
Is daar met behulp van google niet genoeg over te vinden? Je bent niet de eerste die zo eet, daar zijn vast een shitload aan recepten over te vinden. Of via pinterest, als ik daar wat rondklik kom ik ook bij voedingsstijlen terecht waar ik nog nooit van gehoord had..quote:Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks. Ik eet koolhydraat beperkt. Dus ik vind het gewoon lastiger om dingen te bedenken, aangezien er al een heleboel afvalt dan. En lasagne mag ik dus ook niet. Behalve courgette lasagne dan, maar dat is toch anders.
En ja je hebt gelijk over dat ik wel even langs de supermarkt had kunnen gaan vandaag.
Ik heb nu fruit mee naar school, want ik had nog wel appels.
Normaal maakte ik ook weekmenu qua avondeten idd. Dat hielp wel. Maar heb ik alweer tijdje niet gedaan. Denk dat ik dat maar ga doen!
Hier ookquote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Wij halen ook altijd boodschappen voor de hele week.. vaak doordeweeks nog wel even wat verse groente en fruit erbij halen
zag deze nu pasquote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Doe ook eens een lijstje laiveneertiekje. Misschien kunnen we je nog wat tips geven?
[..]
Mooi lijstjeWat is auberginesmoor?
En lekker he? Notenmelk in je cappuccino. Sinds ik hazelnootmelk gebruik (die één keer per maand dat ik koffie of chocomel maak) hoef ik écht geen sojamelk meer
Oeh dat ziet er lekker uit!quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef applemoose het volgende:
[..]
zag deze nu pas
het is een surinaams iets. http://surinaams-eten.blo(...)ete-tomatensaus.html Alleen gooi ik er iets minder peper in.
En ik vind notenmelk erg lekker in cappuccinoik vind de goedkope sojamelk van de hoogvliet wel lekker, maar die is gezoet. Of de sojamelk met cocos.
En over het koolhydraat dieet; er bestaat wel koolhydraatarme pasta, maar die is zo kneiterduur.
Klinkt goed!quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef applemoose het volgende:
[..]
zag deze nu pas
het is een surinaams iets. http://surinaams-eten.blo(...)ete-tomatensaus.html Alleen gooi ik er iets minder peper in.
Kwark met fruit is nog steeds een eenvoudige optie. Net als gegrilde groente of een omelet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vond een koolhydraat arm dieet ook lastig op dagen dat ik niet thuis was. Je neemt een boterham of iets gewoon makkelijker mee. En ik ben me op school ook altijd erg bewust van dingen die sterker ruiken of iets dergelijks. Ik val liever niet op terwijl ik eet.
Dan vallen er nog eens een hoop dingen af.
Zuivel die niet koud is, vind ik niet lekker.quote:Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kwark met fruit is nog steeds een eenvoudige optie. Net als gegrilde groente of een omelet.
Je bent inderdaad raarquote:Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zuivel die niet koud is, vind ik niet lekker.Omelet ruikt. En gegrilde groenten valt op.
Maar ik ben gewoon een beetje raar en heb erg veel dingen die ik niet "durf" te eten in het openbaar.
Daarom zou koolhydraatarm voor mij ook gewoon nooit lukken.
Ja, erg goed zelfs. Met koolhydraatarm was het bij mij vooral dingen weglaten. In plaats van zoeken naar dingen die wel konden.quote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent inderdaad raarmaar vind het wel schattig.
Maar je doet het nu toch ook goed zonder koolhydraatarm?
Als ik melanzane alla parmigiana maak gooi ik er altijd heel veel basilicum bij, dus niet op de mijne. Maar ik vind beiden wel erg lekker. Deze smaakt wat tomateriger, en je hebt die duidelijke pittigheidquote:Op maandag 1 september 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit!
Lijkt een beetje op melanzane alla parmigiana?
Heb ik allebei niet in huis.quote:Op maandag 1 september 2014 17:46 schreef applemoose het volgende:
En mascarpone vervangen door deels kwark mengen met roomkaas? Of ricotta mengen met een beetje mascarpone?
precies wat Myraela zegt ja.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vond een koolhydraat arm dieet ook lastig op dagen dat ik niet thuis was. Je neemt een boterham of iets gewoon makkelijker mee. En ik ben me op school ook altijd erg bewust van dingen die sterker ruiken of iets dergelijks. Ik val liever niet op terwijl ik eet.
Dan vallen er nog eens een hoop dingen af.
Aan soep kan weinig mis zijn denk ik idd! Das wel een goede om dan daar te kopenquote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef applemoose het volgende:
En een soepje ofzo? Bij mij op de faculteit hadden ze, naast verschrikkelijk dure broodjes, ook kwark en soep.
En aangezien ik samen met Japans op een faculteit zat waren er veel meer studenten met Bento boxen en weet ik watDan val je gelijk niet meer op
Ja is ook een goede. Die heb ik altijd wel in huis ookquote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Noten zijn trouwens ook wel handig om altijd in je tas te hebben zitten als je geen koolhydraten eet. Dan heb je in ieder geval altijd iets.
Tortilla'squote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef applemoose het volgende:
Tortilla's maken van amandelmeel is ook een optie. Die kun je makkelijk beleggen en meenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een quiche kun je makkelijk meenemen![]()
Is dat ook minder calorieën dan een gewone tortilla? Ik eet graag wraps maar die zijn altijd zo veel calorieën... Zelf maken zou minder zijn hoorde ik dus misschien moet ik me daar eens in verdiepenquote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef applemoose het volgende:
Tortilla's maken van amandelmeel is ook een optie. Die kun je makkelijk beleggen en meenemen.
quote:Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef applemoose het volgende:
Ik vond het volgende recept :Thankssss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een quiche kun je makkelijk meenemen
Hoe hebben noten geen koolhydraten? Qua kcals in verhouding weinig omdat veel vet maar noten zijn net zo goed KH-rijk als dat kwark eiwitrijk is. Vaak erger zelfs...quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Noten zijn trouwens ook wel handig om altijd in je tas te hebben zitten als je geen koolhydraten eet. Dan heb je in ieder geval altijd iets.
Bijna alles heeft koolhydraten. Daarom is het een koolhydraatarm dieet en geen koolhydraatloos dieet.quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe hebben noten geen koolhydraten? Qua kcals in verhouding weinig omdat veel vet maar noten zijn net zo goed KH-rijk als dat kwark eiwitrijk is. Vaak erger zelfs...
O ja! Ik vergeet altijd dat dat kan, wraps zelf maken. Terwijl ik de ingrediënten gewoon in huis heb. Binnenkort dit maar eens maken:quote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wraps is gewoon bloem met water en een beetje olijfolie. Makkelijk om te maken, en ook makkelijk mee te varieren.
Nee, maar maakt het ook niet automatisch goed.quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna alles heeft koolhydraten. Daarom is het een koolhydraatarm dieet en geen koolhydraatloos dieet.
10 gram koolhydraten in 100 gram noten is niet veel.
Aten beide groepen wel even veel kcal?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:19 schreef Ruby88 het volgende:
Voor de koolhydraatarm-aanhangers: ik las zojuist in nrc.next dat uit een nieuw onderzoek (gepubliceerd in de Annals of Internal Medicine) nu ook echt officieel blijkt dat kh-arm effectiever is dan weinig vet. Na een jaar waren de testpersonen die vet lieten staan 1,8 kg afgevallen gemiddeld, en bij kh-arm was dat 5,3.
Het zal vast werken maar ik val nu ook goed af door gewoon te sporten , minder (tot geen) frisdrank, niet meer zoveel snoepen en meer groente te etenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Myraela het volgende:
ergens terug vinden. Anders zegt zo'n onderzoek in mijn ogen helemaal niets. Ik viel ook snel met koolhydraatarm. Voornamelijk omdat ik nooit wist wat ik moest eten en daarom maar niet at. Koolydraten weglaten en zeker als je onder de 40 gram per dag wilt blijven, is gewoon een stuk lastiger dan vet weglaten.
Precies. Ik eet bakken met koolhydraten volgens sommigen, maar ga daar nog steeds prima op. Zeker als lactose-intolerant persoon is het soms echt lastig om kh te minderen. Bovendien vind ik brood, pasta en aardappels enzo veel en veel te lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Ach, daar gaat het sowieso gewoon om. Voor jezelf iets vinden dat goed bij je past en wat je kunt volhouden.
Dat was al langer bekend uit longitudinaal onderzoekquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:19 schreef Ruby88 het volgende:
Hier een beetje hetzelfde (zonder naar Lyon geweest te zijn dan.) Gisteravond moest ik nog een opdracht afmaken, mijn geplande soep liet ik op een of andere manier aanbranden, en vervolgens ging ik troep eten. Ik maakte mezelf nog wijs ook dat het voor een keertje niet zoveel gaf, als ik die opdracht daarmee maar af zou krijgen.
Terwijl ik best weet dat ik van al die voor-een-keertjes dik ben geworden. En die opdracht is bovendien verre van af.![]()
Dat gaan we vandaag dus anders doen:
O: Havermout
T: Appel
L: 4 volkoren (2 met 30+-kaas; 2 met snijworst)
T: Banaan
D: Rode kool met appeltjes, tartaartje en aardappels
Voor de koolhydraatarm-aanhangers: ik las zojuist in nrc.next dat uit een nieuw onderzoek (gepubliceerd in de Annals of Internal Medicine) nu ook echt officieel blijkt dat kh-arm effectiever is dan weinig vet. Na een jaar waren de testpersonen die vet lieten staan 1,8 kg afgevallen gemiddeld, en bij kh-arm was dat 5,3.
Wauw gaat ineens hard bij jou!quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En de weegschaal gaf opeens weer een kilo minder aan
Ja denk dat dit gewoon een schommeling is.quote:
Wat je gaat leren is denk ik de NL richtlijn zoals geadviseerd door t Voedingscentrumquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:41 schreef xuryah het volgende:
Ik heb dat artikel ook gelezen. Stond in de krant.
Volgens mij krijgen mensen die lowcarb eten juist meer kcal binnen dan normaal. Want als ik t goed heb, zitten er meer kcal in vet. Als ik mijn lijstjes invulde, schrok ik ook soms van mijn kcal die dag. Meer leek niks uit te maken, want ik viel gewoon af.
Lowcarb is beter voor het hart ook, blijkt.
Als je gewoon eet, wordt het aangeraden om 40 tot 70% van je kcal uit kh te halen. Dat vind ik echt mega veel... 70 % ?! :/
Dan heb je echt nog maar 20% over voor eiwitten en 10% voor vet... lijkt mij niet goed.
Maargoed, ik ga er straks alles over leren dus dan kan ik een betere mening geven
Het lijkt me niet dat ze daar een hele studie mee kunnen vullen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat je gaat leren is denk ik de NL richtlijn zoals geadviseerd door t Voedingscentrumbereid je daar maar op voor...
Logisch idd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik begin nu voor t eerst een beetje omhoog te schommelen van wat ik in de zwangerschap af was gevallen. Niet raar natuurlijk bij 33 weken zwangerschap maar toch vind ik t mentaal moeilijker dan ik dacht.
Nee, ook nog speciale diëten medisch etc. En dan de adviseringskant, rekenmethodes, voedselleer en voedselveiligheid, onderzoeksvaardigheden, voedselanamneses, etc. Dat is althans wat ik hoorde van iemand die ooit aan de opleiding begon.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze daar een hele studie mee kunnen vullen...
Ik wil vandaag sporten maar dat gaat niet! Ik heb een studentenpas en nog geen nieuwe. Ik mort mijn diploma laten zien maar die krijg ik pas over 4 weken. Dus nu lopen de balie mutsjes vast in hun hoofd
Vandaag maar weer eens bellen
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat je gaat leren is denk ik de NL richtlijn zoals geadviseerd door t Voedingscentrumbereid je daar maar op voor...
Ik vertelde alleen maar wat iemand anders mij vertelde die de opleiding deed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Ik heb bijv. ook anatomie, fysiologie en chemie lessen dus ik ga leren hoe het lichaam werkt en wat het doet etc. Ik kan dan zelf mijn mening wel vormen over wat ik denk wat goed is voor t lichaam. Tis volgens mij niet zo dat we worden gehersenspoeld door het voedingscentrum.
Zelf altijd blijven nadenken.
33 weken al! Wat gaat de tijd hard...quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik begin nu voor t eerst een beetje omhoog te schommelen van wat ik in de zwangerschap af was gevallen. Niet raar natuurlijk bij 33 weken zwangerschap maar toch vind ik t mentaal moeilijker dan ik dacht.
Hersenspoelen was natuurlijk ook overdreven bedoeld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vertelde alleen maar wat iemand anders mij vertelde die de opleiding deed.
Ik heb t niet over hersenspoelen hoor. Wat t Voedingscentrum uitdraagt is gewoon de overheids richtlijn gezonde voeding. Natuurlijk leer je wel achtergronden en kun je je eigen mening vormen etc, maar ze dragen ook gewoon overheidsbeleid aan bij een opleiding tot een gecertificeerd beroep, dat kan niet anders.
Yayquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ohmy.Ik dacht vanochtend "wat zou het tof zijn als ik dat ene colbertje weer zou passen, zou perfect zijn voor vanavond" Eigenlijk zat die al te strak toen ik hem kocht.
ENNNNNN, hij past gewoon.!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk gevoel is datquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ohmy.Ik dacht vanochtend "wat zou het tof zijn als ik dat ene colbertje weer zou passen, zou perfect zijn voor vanavond" Eigenlijk zat die al te strak toen ik hem kocht.
ENNNNNN, hij past gewoon.!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Ondanks dat het hier ook wel goed gaat voel ik me toch een beetje bleh.Ik vind dat met de lange flappen wel mooi. Ik zou alleen de buik te bloot vinden, maar dat hoort er een beetje bij toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vindt jij er niet mooi aan?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Ondanks dat het hier ook wel goed gaat voel ik me toch een beetje bleh.Wauw, ik vind het wel enorm tof! Maar het is wel erg bloot ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zouden we er eventueel wel onderuit kunnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:50 schreef Tink89 het volgende:
Da's toch een mooi motivatiemiddel om alles nog wat strakker te krijgen, toch? Het is niet alsof je eronderuit kunt, dus dan maar zorgen dat je er zo mooi mogelijk uitziet in zo'n outfit.
Ja echtquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef Myraela het volgende:
Dat "one size fits all" vind ik sowieso zo'n kut term.Nee het past niet, het ziet er gewoon niet uit. Noem het dan maar gewoon een S/M want alles groter dan dat staat het voor geen meter.
Wacht, je hebt een jaar abonnement. Maar daar is een speciale studentendeal of iets? En omdat het nieuwe studiejaar is begonnen moest je weer bewijzen dat je student bent?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Wat bizar, een nieuwe sportkaart krijgen is echt even onmogelijk terwijl ik echt niet de enige kan zijn in deze situatie? Vanuit het sportcentrum kan het niet want die willen een bewijs van afstuderen maar mijn opleiding wil dat niet geven want ze zijn er mee bezig en doen dat per opleiding dus ik moet maar gewoon afwachten
Ik word echt helemaal onrustig van het idee dat ik niet kan sporten
Ja of ik moet per les betalen, misschien moet ik dat maar een tijdje doen dan maar dat vind ik ook zo onzinnig want het is kei duur en ik betaal toch al voor een jaar sporten met die sportkaart?
Bijnaquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht, je hebt een jaar abonnement. Maar daar is een speciale studentendeal of iets? En omdat het nieuwe studiejaar is begonnen moest je weer bewijzen dat je student bent?
Of begrijp ik het dan verkeerd?
tussen 1 dag en het eind van de maand eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Hoe lang kan het duren rhubarbje?
Anders kan je in de tussentijd misschien buiten en thuis sporten (hardlopen, Jillian dat soort dingen).
Ik schreef me in Juni in voor een en vergat het al meteen op dag 1, dat was bij mij dus geen succes!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met de strakke buik challenge?
https://www.facebook.com/events/1472359319680543/?fref=ts
Wel een leuk idee.
Ga het alleen nu niet combineren met Jillian
Kun je niet (na inloggen bij je onderwijsinstelling) bij je credits? Dat je kan laten zien dat je alle benodigde studiepunten hebt behaald?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is geen probleem, je mag nog 1 jaar een kaart voor het studententarief, maar dan moet je dus bewijzen dat je afgestudeerd bent. Dat kan ik niet want ik heb nog geen bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Viv op 02-09-2014 12:18:25 ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kun je niet (na inloggen bij je onderwijsinstelling) bij je credits? Dat je kan laten zien dat je alle benodigde studiepunten hebt behaald?
Edit: dit overzicht kon ik 2 maanden voor de diploma-uitreiking al printen:Nee dat telt niet. Het moet eigenlijk je diploma zijn maar ze nemen ook genoegen met een uitdraai uit duo. Maar daarin is het dus nog niet verwerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Wat stom allemaal......quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat telt niet. Het moet eigenlijk je diploma zijn maar ze nemen ook genoegen met een uitdraai uit duo. Maar daarin is het dus nog niet verwerkt
I know! Volgens mij is het in theorie ook allemaal makkelijk op te lossenquote:
leuk die onderwijsinstellingenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! Volgens mij is het in theorie ook allemaal makkelijk op te lossen
Maar in praktijk dus niet
Niksquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
leuk die onderwijsinstellingenWat ga je nu doen?
Wat stom zeg!quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat telt niet. Het moet eigenlijk je diploma zijn maar ze nemen ook genoegen met een uitdraai uit duo. Maar daarin is het dus nog niet verwerkt
Sjonge, echt irritant is dat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! Volgens mij is het in theorie ook allemaal makkelijk op te lossen
Maar in praktijk dus niet
zwemmen kan ik echt aanradenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sjonge, echt irritant is dat.
Ik zou gewoon lekker thuis gaan sporten eventjes dan. Jillian ofzo. En fietsen/wandelen/zwemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |