quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
ajaxciedquote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Thunder0x het volgende:
Oh het is een ajaxcied dus niet welkom hier. Doe ff normaal man al die hersenloze uitspraken altijd. Laat je lekker door emoties lijden dan kom je nooit hogerop.
Feit is dat Mulder nooit punten pakt voor Feyenoord. Hij was er bijna eigenhandig verantwoordelijk voor dat Feyenoord uit Europa lag. Dan had de wereld er totaal anders uitgezien als nu.
Hij zit al pak em weg 4 jaar bij Feyenoord, blinkt misschien in 34 wedstrijden hooguit 3 of 4 keer uit. Misschien wat gegroeid in die jaren maar nog altijd geen leider van de achterhoede en bijzonder slecht op afstandschoten en nog een paar punten, waar hij blijkbaar niet beter in kan worden.
Volgens mij nog nooit geselecteerd voor Oranje, hoe zou dat toch komen ? Als je voor 7 a 8 ton een international kan oppikken en daarmee een uitstekende concurrent hebt maakt dat je alleen maar sterker als team.
Deze wakeup call had al veel eerder moeten komen, misschien beseft Mulder dat hij het nu zelf heeft verziekt aangezien hij nooit een concurrent heeft gehad.
En wat betreft van hanegem, iemand die roept dat Immers Te Vrede moet vervangen neem ik totaal niet serieus. En dat doet de directie blijkbaar ook niet anders had hij wel een functie gehad nu bij Feyenoord.
Vermeer
Dikke bam.quote:
Dat wisten we al gisteren ja, Dirk-Kuijt.quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Sunri5e het volgende:
Voor de zeikerds zoals HMFtwitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:29:43Geinig dingetje: Feyenoord heeft nu vier oud-keepers van Ajax onder contract staan. Hahn, Lamprou, Graafland, Vermeer. (C) @Kok_Nik reageer retweet
Lijdenquote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Thunder0x het volgende:
Oh het is een ajaxcied dus niet welkom hier. Doe ff normaal man al die hersenloze uitspraken altijd. Laat je lekker door emoties lijden dan kom je nooit hogerop.
Feit is dat Mulder nooit punten pakt voor Feyenoord. Hij was er bijna eigenhandig verantwoordelijk voor dat Feyenoord uit Europa lag. Dan had de wereld er totaal anders uitgezien als nu.
Hij zit al pak em weg 4 jaar bij Feyenoord, blinkt misschien in 34 wedstrijden hooguit 3 of 4 keer uit. Misschien wat gegroeid in die jaren maar nog altijd geen leider van de achterhoede en bijzonder slecht op afstandschoten en nog een paar punten, waar hij blijkbaar niet beter in kan worden.
Volgens mij nog nooit geselecteerd voor Oranje, hoe zou dat toch komen ? Als je voor 7 a 8 ton een international kan oppikken en daarmee een uitstekende concurrent hebt maakt dat je alleen maar sterker als team.
Deze wakeup call had al veel eerder moeten komen, misschien beseft Mulder dat hij het nu zelf heeft verziekt aangezien hij nooit een concurrent heeft gehad.
En wat betreft van hanegem, iemand die roept dat Immers Te Vrede moet vervangen neem ik totaal niet serieus. En dat doet de directie blijkbaar ook niet anders had hij wel een functie gehad nu bij Feyenoord.
Vermeer
pak em wegquote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Thunder0x het volgende:
Vermeer
Viermans middenveld met Toorn, Ton, Ham, Claas.quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de kinderen van de rekening gaan worden op het middenveld. Immers en Clasie lijken zeker van hun plaats. El Ahmadi ook en Toornstra haal je ook niet voor de bank. Kan me ook niet voorstellen dat Tonny ineens naar de bank verhuist.
Bilal/De Boeet/De Schaak definief naar de bank als Dost er bij komt?quote:Op maandag 1 september 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Viermans middenveld met Toorn, Ton, Ham, Claas.
Mulder heeft gisteren punten gepakt. Zweefde naar de bovenhoek bij de pegel van Mokotjoquote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Thunder0x het volgende:
Vermeer
Oh don't you worry child. Die komt nogquote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
Feest is compleet als die pleuresjood Dost op 't laatste moment nog blijkt te komen.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bilal/De Boeet/De Schaak definief naar de bank als Dost er bij komt?
Gaat Rutten niet doen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Viermans middenveld met Toorn, Ton, Ham, Claas.
Jij gaat natuurlijk ook niet juichen als Vermeer punten voor je pakt, of wel? Of als Dost komt en er 20 maakt en je wellicht kampioen wordt, of overwinterd in de EL?quote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
Feest is compleet als die pleuresjood Dost op 't laatste moment nog blijkt te komen.
Verwacht een 3 mans middenveld met El Ahmadi - Clasie - Toornstra.quote:
Nee natuurlijk niet, iedereen die nu tegen de komst van Vermeer is zal niet juichen als hij een pingel pakt over twee weken.quote:Op maandag 1 september 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook niet juichen als Vermeer punten voor je pakt, of wel? Of als Dost komt en er 20 maakt en je wellicht kampioen wordt, of overwinterd in de EL?
Ik hoop op dit:quote:
Ik juich altijd voor mijn team, nooit voor individuele spelers. Hun dansjes kunnen me de tyfus genieten.quote:Op maandag 1 september 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook niet juichen als Vermeer punten voor je pakt, of wel? Of als Dost komt en er 20 maakt en je wellicht kampioen wordt, of overwinterd in de EL?
Die had Lamprou ook gepakt.quote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder heeft gisteren punten gepakt. Zweefde naar de bovenhoek bij de pegel van Mokotjo. Sensationele redding.,
Daar hoop ik zo hard op hé.quote:Op maandag 1 september 2014 12:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht een 3 mans middenveld met El Ahmadi - Clasie - Toornstra.
Uh ok.quote:Op maandag 1 september 2014 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik juich altijd voor mijn team, nooit voor individuele spelers. Hun dansjes kunnen me de tyfus genieten.
Dit mag ik toch niet serieus hopen he.quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de kinderen van de rekening gaan worden op het middenveld. Immers en Clasie lijken zeker van hun plaats. El Ahmadi ook en Toornstra haal je ook niet voor de bank. Kan me ook niet voorstellen dat Tonny ineens naar de bank verhuist.
Immers werd gister anders ook gewoon gewisseld, die is echt niet zeker van zijn plaats hoor. Enige zekerheidje nu lijkt mij Te Vrede..quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie Immers nimmer uit de basis verdwijnen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook gewoon niet erbij zetten van wie ze hem kopentwitter:Feyenoord twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:49:25Feyenoord heeft zich versterkt met Kenneth Vermeer. De 28-jarige doelman heeft een contract voor vier jaar getekend. http://t.co/1dr1OHeRpE
reageer retweet
quote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder heeft gisteren punten gepakt. Zweefde naar de bovenhoek bij de pegel van Mokotjo. Sensationele redding.,
Vilhena omvormen tot linksback zoals Gio.quote:Op maandag 1 september 2014 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook, en dan Vilhena af en toe wisselen met De Toorn.
Bizar hé.quote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie Immers nimmer uit de basis verdwijnen.
Ik word er ook niet vrolijk van, maar hij lijkt onomstreden.quote:Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit mag ik toch niet serieus hopen he.
Heb verdomme gisteren de 2e helft voor het eerst sinds jaren combinaties gezien op het middenveld.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef Grifte het volgende:
Ook gewoon niet erbij zetten van wie ze hem kopentwitter:Feyenoord twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:49:25Feyenoord heeft zich versterkt met Kenneth Vermeer. De 28-jarige doelman heeft een contract voor vier jaar getekend. http://t.co/1dr1OHeRpE[ afbeelding ] reageer retweet
Hij kijkt niet heel erg blij.quote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef Grifte het volgende:
Ook gewoon niet erbij zetten van wie ze hem kopentwitter:Feyenoord twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:49:25Feyenoord heeft zich versterkt met Kenneth Vermeer. De 28-jarige doelman heeft een contract voor vier jaar getekend. http://t.co/1dr1OHeRpE[ afbeelding ] reageer retweet
Ditquote:Op maandag 1 september 2014 12:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna altijd als het om wat gevoeligere transfers gaatquote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef Grifte het volgende:
Ik snap er ook geen klote van. Vorige week ook bij SV. Dat die zo belangrijk is voor dit Feyenoord.quote:
Jawel man, Immers werd gisteren ook in de rust al gewisseld.quote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie Immers nimmer uit de basis verdwijnen.
Ik zou wellicht met 3 verdedigers gaan spelen. Kongolo, Van Beek en Matijsen. Clasie, Ahmadi, Tonny en Toornstra. Boëtius en Bilal voorin. Dan mis je een echte spits maar heb je wel heel veel diepgang. Helaas alleen Toornstra als komende speler terwijl de andere drie passers zijn. En in geval van dat laatste heb je een aanspeelpunt nodig.
Fredje voert voor de camera's een act op, maar achter de schermen is hij een killerquote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel man, Immers werd gisteren ook in de rust al gewisseld.
Die is echt niet zeker meer van z'n plek.
Vertrouw er nu maar op, Mulder leek ook ongenaakbaar en daar is nu ook mee afgerekend.
Bron: FR12 en FRFC toch?quote:
Ik hoop het van ganser harte. Die man die het woord beperkt, eer aan doet.quote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vertrouw er nu maar op, Mulder leek ook ongenaakbaar en daar is nu ook mee afgerekend.
FRFC jaquote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron: FR12 en FRFC toch?
Weet niet hoe betrouwbaar dit gerucht is. Maar zouden dat bruikbare versterkingen zijn?
Sowieso zou ik een extra CV wel toejuichen.
Over de wissel van Immers zei hij ook iets als "ja ik vond dat hij niet helemaal fit meer was", lekker wazig antwoord.quote:Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fredje voert voor de camera's een act op, maar achter de schermen is hij een killer
Dat spitsje heeft vorig seizoen 24x gescoord in 33 wedstrijden bij Varese in de serie B. Hmm.quote:
Alles wat FRed zegt is wazigquote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over de wissel van Immers zei hij ook iets als "ja ik vond dat hij niet helemaal fit meer was", lekker wazig antwoord.
Ja, Serie B ja.quote:Op maandag 1 september 2014 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat spitsje heeft vorig seizoen 24x gescoord in 33 wedstrijden bij Varese in de serie B. Hmm.
Goed nieuws hé. Nu nog Dost als spits erbij en het plaatje is compleet.quote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Linksback?quote:Op maandag 1 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed nieuws hé. Nu nog Dost als spits erbij en het plaatje is compleet.
Goede degelijke keeper. Een middenveld met Toornstra/El Amadhi / Clasie en een spits.YELLOW
Dost zou een goede aankoop zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed nieuws hé. Nu nog Dost als spits erbij en het plaatje is compleet.
Goede degelijke keeper. Een middenveld met Toornstra/El Amadhi / Clasie en een spits.YELLOW
Jij noemt dat falen? Heeft betere statistieken dan Pelle had, en is 3 jaar jonger. Verder weet ik ook geen reet van deze speler af.quote:
Nieuwe CV en Kongolo naar LB duwen?quote:Op maandag 1 september 2014 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Linksback?
#Rokenkanechtnietmeer
#Mathijsenkanechtnietmeer
quote:Op maandag 1 september 2014 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest hij nog langs wat supporters lopen voordat hij naar binnen liep.
Als je op die leeftijd Serie B speelt kan je er geen kut vanquote:Op maandag 1 september 2014 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij noemt dat falen? Heeft betere statistieken dan Pelle had, en is 3 jaar jonger. Verder weet ik ook geen reet van deze speler af.
1.88 , wel een kapstok dus.
VERHOEK WEGquote:Op maandag 1 september 2014 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe plaats je Twitterberichten hier?
Een vage ADO-Twitteraar meldt dat Feyenoord de mogelijkheden onderzoekt om Kramer naar De Kuip te halen (en mogelijk Verhoek te ruilen).
Kramer heeft ook een keer een goede wedstrijd gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe plaats je Twitterberichten hier?
Een vage ADO-Twitteraar meldt dat Feyenoord de mogelijkheden onderzoekt om Kramer naar De Kuip te halen (en mogelijk Verhoek te ruilen).
Gast, Koekoek weg niet zeiken doenquote:Op maandag 1 september 2014 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kramer heeft ook een keer een goede wedstrijd gehad.
Jij volgt naast jouw 7 master natuurlijk ook nog de Serie B of niet?quote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
Beide hoop ik van niet. Die spits faalde in de Serie B al en die verdediger ken ik niet dus zal wel niet veel wezen anders had ik 'm wel gekend ja toch of niet dan
twitter:433_ADODenHaag twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:36:47Feyenoord maakt serieus werk van de tip van Henk Fraser, de havenclub kijkt wat de mogelijkheden zijn met Michiel Kramer reageer retweet
Is een Rotterdammerquote:Op maandag 1 september 2014 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VERHOEK WEG
Ken die hele Kramer niet maar DOEN
Kazim wordt de nieuwe Armenteros.quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim wordt al ons Pelleverhaal
Waarom neem jij reacties van mensen op dat forum voor verstandelijk beperkten serieus?quote:Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verhoek weg, wees blij
[ afbeelding ]
Feyenoordsupporters!!!
[..]
Waarschijnlijk moest hij nog langs wat supporters lopen voordat hij naar binnen liep.
Die kan er echt helemaal niets van.quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim wordt al ons Pelleverhaal
Omdat deze geestelijk gehandicapten voor een groot deel de club vertegenwoordigen. Zelfs hier in het Feyenoordtopic dendert het niveau week in week uit naar beneden met al die gekkenquote:Op maandag 1 september 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neem jij reacties van mensen op dat forum voor verstandelijk beperkten serieus?
Jij als levende legende en de meest wijze van de stam zou toch wel beter moeten weten.
Jij wel dan?quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niets van.
Hij kan wel goed dansen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niets van.
Verhoek moet gewoon wegquote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Kramer lijkt me ook niet zo'n geweldige aankoop. Laat af en toe mooie dingen zien bij ADO hoor, maar dat geldt ook voor Van Duinen bij ADO Den Haag.
Kramer is al 25 en loopt nog altijd slechts 1 op 4, zie hem dan ook niet veel meer doorgroeien.
Misschien een leuk spelertje voor de breedte, maar daar hebben we er inmiddels al genoeg van.
Jawel.quote:
Waar halen jullie dat vandaan?quote:
De best scoutende club van Nederland gezien hun middelen wil Hahn.quote:
Die gast loopt altijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Sunri5e het volgende:
Waar is Krabby? Ik mis zijn nieuwtjes.
Op vakantie.quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Sunri5e het volgende:
Krabby weet het allemaal even niet meer.quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Sunri5e het volgende:
Vergelijkbaar met de Eredivisie dus.quote:
Wie en wie?quote:
Voor het eerst ook een uitspraak van van Geel over Mulder.twitter:johanvanboven twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:09:10Martin van Geel: Erwin Mulder heeft zich onvoldoende ontwikkeld en Warner Hahn is nog niet klaar voor Feyenoord 1. reageer retweet
Gast hou toch opquote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De best scoutende club van Nederland gezien hun middelen wil Hahn.
Bewijst WEDEROM dat die jongen gewoon het niveau zwáár aan kan.
quote:De komst van Vermeer betekent een kleine revolutie onder de keepers bij Feyenoord. Erwin Mulder krijgt een enorme tik te verwerken omdat hij zijn basisplaats na enkele jaren zal moeten inleveren. De pas deze zomer van FC Dordrecht overgekomen Warner Hahn wordt door Van Geel per direct bij Excelsior gestald. Ronald Graafland mag gewoon als routinier en derde keeper blijven fungeren.
Hahn heeft Excelsior afgezegd en gaat naar PEC.quote:Op maandag 1 september 2014 13:11 schreef MoriniStylr het volgende:
Hahn gaat naar Excelsior volgens het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)voor-discussie.dhtml
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast hou toch opJe maakt jezelf nu echt een beetje belachelijk, voor zover je dat niet al had gedaan. Ze moesten gewoon een keepertje hebben aangezien Boer naar Ajax is omdat Vermeer naar jullie is. Drie keer raden welke club een keeper 'over had', dus drie keer raden waar PEC bij uitkomt, zeker gezien de tijd dringt?
Ik ben er nou nog steeds niet uit of je aan het trollen bent. Ik hoop van wel.quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat deze geestelijk gehandicapten voor een groot deel de club vertegenwoordigen. Zelfs hier in het Feyenoordtopic dendert het niveau week in week uit naar beneden met al die gekken
[ afbeelding ]
HELD?? OP BASIS VAN WAT! HET IS EEN NEUS.
N-E-U-S.
Nogmaals, wat is de bron hiervoor? Heb alleen voetbalzone als bron kunnen vinden tot nu toe.quote:Op maandag 1 september 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahn heeft Excelsior afgezegd en gaat naar PEC.
VI.quote:Op maandag 1 september 2014 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de bron hiervoor? Heb alleen voetbalzone als bron kunnen vinden tot nu toe.
Dan hecht ik voorlopig nog even wat meer waarde aan Rijnmond en het AD die melden dat Hahn naar Excelsior vertrekt.
quote:Op maandag 1 september 2014 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de bron hiervoor? Heb alleen voetbalzone als bron kunnen vinden tot nu toe.
Dan hecht ik voorlopig nog even wat meer waarde aan Rijnmond en het AD die melden dat Hahn naar Excelsior vertrekt.
+ VItwitter:johanvanboven twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:10:37Warner Hahn niet naar Excelsior waar Feyenoord al akkoord mee was, maar hij wil liever naar PEC Zwolle. reageer retweet
twitter:dennisvanbergen twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:07:10Akkoord is er nog niet wat betreft Hahn en #PECZwolle. Maar doelman heeft Excelsior inmiddels afgezegd. Dit bevestigt Rotterdamse club reageer retweet
Beterquote:Op maandag 1 september 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahn heeft Excelsior afgezegd en gaat naar PEC.
Blijkt dalijk een fantastisch keepjequote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Beter, kunnen we hem eens een keer in actie zien. Heb tot nu toe alleen die wedstrijd van Feyenoord-Dordrecht van de beker/voorbereiding gezien, daar deed die het niet slecht op zich.
quote:Op maandag 1 september 2014 13:13 schreef Grifte het volgende:
[..]+ VItwitter:johanvanboven twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:10:37Warner Hahn niet naar Excelsior waar Feyenoord al akkoord mee was, maar hij wil liever naar PEC Zwolle. reageer retweet
twitter:dennisvanbergen twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:07:10Akkoord is er nog niet wat betreft Hahn en #PECZwolle. Maar doelman heeft Excelsior inmiddels afgezegd. Dit bevestigt Rotterdamse club reageer retweet
Hou gewoon even op HMFquote:Op maandag 1 september 2014 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkt dalijk een fantastisch keepje
Zitten wij met die jood
Dat gaat hij dan nu een jaar bewijzen, waarna Vermeer voor 3 miljoen verkocht wordt, Mulder toch nog 2e keeper blijft en Hahn de sterren van de hemel keept in onze Kuip?quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De best scoutende club van Nederland gezien hun middelen wil Hahn.
Bewijst WEDEROM dat die jongen gewoon het niveau zwáár aan kan.
De keeper van Zwolle vertrekt naar Ajax.quote:Op maandag 1 september 2014 13:15 schreef elCholo het volgende:
Bij Excelsior zal die meer kans maken op een basisplaats lijkt mij.
Ik ken die keeper van Zwolle verder niet echt, maar die doet het volgens mij niet slecht toch?
Toch blijft het raar. Een keeper met zo een naam zou je niet verwachten bij een neger.quote:Op maandag 1 september 2014 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zitten wij met die jood
Schijnt de achterkleinzoon te zijn van de schilder. Uitgeschoten met de bruine verf.quote:Op maandag 1 september 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch blijft het raar. Een keeper met zo een naam zou je niet verwachten bij een neger.
Hij is van Feyenoord, dus dan hebben we volgend seizoen 2 goede keepers.quote:Op maandag 1 september 2014 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zitten wij met die jood
Volgens mij gaat het over Hahn.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt de achterkleinzoon te zijn van de schilder. Uitgeschoten met de bruine verf.
Ik moet altijd aan Günther is German denken.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt de achterkleinzoon te zijn van de schilder. Uitgeschoten met de bruine verf.
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:18:57Bas Dost komt definitief niet naar #Feyenoord. Transfer Vormer naar Club Brugge in afrondende fase. Sleegers op weg naar club 1e divisie. reageer retweet
Zijn ook van die typische hoerenlopersquote:Op maandag 1 september 2014 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Dat Lunatic news is echt enorm triest bezig vandaag![]()
Wat moeten die lui achter die site een slecht seksleven hebben zeg. Wat een frustraties
Beste nieuws van de dag op Karim na dan.quote:Op maandag 1 september 2014 13:19 schreef Muto het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:18:57Bas Dost komt definitief niet naar #Feyenoord. Transfer Vormer naar Club Brugge in afrondende fase. Sleegers op weg naar club 1e divisie. reageer retweet
eensquote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
Jammer dat we niks meer horen over die Kramaric, dat leek me wel wat..
Mij ook inderdaad. Maar wie weet. Van Geel is best goed in het geheim houden van transfers.quote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
Jammer dat we niks meer horen over die Kramaric, dat leek me wel wat..
eens2quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beste nieuws van de dag op Karim na dan.
Je kent ze?quote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn ook van die typische hoerenlopers
Ergens maar beter. Feijenoord zou niet achter die Graaf Tel aan moeten lopen, het is graag of niet.quote:Op maandag 1 september 2014 13:19 schreef Muto het volgende:
Dat is ook wel een understatement dit jaarquote:Op maandag 1 september 2014 13:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook inderdaad. Maar wie weet. Van Geel is best goed in het geheim houden van transfers.
Inderdaad. Graag of niet hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 13:22 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ergens maar beter. Feijenoord zou niet achter die Graaf Tel aan moeten lopen, het is graag of niet.
Als er maar nog een spits komt vandaag.quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beste nieuws van de dag op Karim na dan.
kazimquote:Op maandag 1 september 2014 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als er maar nog een spits komt vandaag.
Een fatsoenlijke althans.
Komt omdat hij altijd op de bank zit.quote:Op maandag 1 september 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt Kazim nog nooit zien spelen, WC-eend.
[..]
Mwah, met onder andere De Jong en die IJslander hebben ze wel spitsen gehad die veruit beter zijn/waren dan Te Vrede hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 13:26 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk stom dat transferperiode nu pas sluit. De voorbereiding kan nu pas beginnen terwijl we al lang en breed onderweg zijn.
Opzich wel tevreden met de selectie die er nu staat. Alleen een goede spits ontbreekt, hoewel Ajax vier jaar op rij zonder spits kampioen is geworden.
quote:Op maandag 1 september 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt omdat hij altijd op de bank zit.
Ach, nog 10 uur de tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
Weinig actie vandaag. Waar blijft de spits en linksback?
Geruchten genoeg hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
Nou, met deze uitspraak wordt in 1 klap duidelijk dat Vermeer niet eens hoeft te strijden om zijn basisplek.quote:Op maandag 1 september 2014 13:10 schreef Sunri5e het volgende:
Voor het eerst ook een uitspraak van van Geel over Mulder.twitter:johanvanboven twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:09:10Martin van Geel: Erwin Mulder heeft zich onvoldoende ontwikkeld en Warner Hahn is nog niet klaar voor Feyenoord 1. reageer retweet
heujtwitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:18:57Bas Dost komt definitief niet naar #Feyenoord. Transfer Vormer naar Club Brugge in afrondende fase. Sleegers op weg naar club 1e divisie. reageer retweet
het is nog geen 12 uur héquote:Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:23:44Martin van Geel heeft laten weten dat Bas Dost definitief niet naar @Feyenoord komt. Van Geel verder hard over Mulder:te weinig progressie. reageer retweet
Dat hoefde hij sowieso al niet, Vermeer is een factor 10 beter dan Mulder.quote:Op maandag 1 september 2014 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, met deze uitspraak wordt in 1 klap duidelijk dat Vermeer niet eens hoeft te strijden om zijn basisplek.
Ja, maar geen spits gehad die er 20 maakte.quote:Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, met onder andere De Jong en die IJslander hebben ze wel spitsen gehad die veruit beter zijn/waren dan Te Vrede hoor.
Kramer zie ik ook niet echt iets in inderdaad. Dan liever met Kazim proberen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik denk dat ik toch liever Dost had gezien, dan Kramer.
Kramer is prima voor ADO, maar ik zie in hem geen verbetering tov Te Vrede.
Maar wel een paar jaar kampioen achter elkaar.quote:Op maandag 1 september 2014 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar geen spits gehad die er 20 maakte.
Waar geeft ie dat aan?quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
Van Geel geeft net aan dat er nu niets meer gaat komen. Transferperiode is voorbij voor Feyenoord.
Nee toch hé?quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
Van Geel geeft net aan dat er nu niets meer gaat komen. Transferperiode is voorbij voor Feyenoord.
Van Geel houdt de deur open.quote:Bas Dost wordt niet de nieuwe spits van Feyenoord. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Dost zal deze transferwindow niet komen, het is nu klaar. Gisteren hield ik de kans van de komst van Dost nog op 50 procent, maar ik kan nu zeggen dat die kans is geslonken naar minder dan 10 procent. Hij komt dus niet', concludeerde Van Geel tegenover Telesport.nl
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:29:27Van Geel: 'Dit is de meest hectische transferperiode die ik in 20 jaar tijd heb meegemaak.' (Telegraaf) #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:29:07Martin van Geel: 'We wikkelen de transfer van Ruud Vormer naar Club Brugge af en Clasie tekent vanmiddag nog officieel bij. Dat is het.' reageer retweet
quote:Vermeer 'kan niet wachten' op aantrekken Feyenoord-shirt
De overstap van Kenneth Vermeer van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord ligt extreem gevoelig, maar de doelman zegt enorm uit te kijken naar zijn debuut voor de Rotterdammers.
De viervoudig international werd maandagmiddag officieel gepresenteerd in De Kuip. Bij Ajax zou hij dit seizoen fungeren als tweede keeper, waarna hij naar de grote concurrent vertrok. 'Er was een aantal clubs geïnteresseerd, maar Feyenoord sprak me het meest aan', laat de keeper op de website van zijn nieuwe werkgever weten.
'Dit is een mooie en grote club met een trouwe aanhang. Dat heb ik de laatste jaren ervaren als tegenstander, ik kan niet wachten om nu in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen. Bovendien is Feyenoord vol ambitie om voor het hoogst haalbare te gaan. Dat is wat ik zoek in een club. Daarom is dit een heel bewuste keuze', aldus Vermeer, die liet weten een heel goed gevoel te hebben bij Feyenoord.
De Amsterdammer lijkt in Rotterdam-Zuid de eerste keeper te gaan worden. Technisch directeur Martin van Geel meldde na het ondertekenen van het contract dat de club niet tevreden is over de progressie die doelman Erwin Mulder de laatste jaren heeft gemaakt. 'Op het moment dat we de kans kregen om zo’n uitstekende doelman toe te voegen aan onze selectie, wilden we die niet laten liggen', aldus Van Geel.
'Kenneth is een heel goede keeper, heeft veel ervaring in de Eredivisie en hij heeft tevens een flink aantal wedstrijden op Champions League-niveau gekeept. We zijn ervan overtuigd dat Kenneth met zijn kwaliteiten een meerwaarde zal zijn voor Feyenoord.' Warner Hahn, voor de komst van Vermeer derde doelman bij Feyenoord, lijkt op huurbasis op weg naar PEC Zwolle.
Oh, hij zegt het dus niet zo onomwonden.quote:Op maandag 1 september 2014 13:32 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:29:27Van Geel: 'Dit is de meest hectische transferperiode die ik in 20 jaar tijd heb meegemaak.' (Telegraaf) #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:29:07Martin van Geel: 'We wikkelen de transfer van Ruud Vormer naar Club Brugge af en Clasie tekent vanmiddag nog officieel bij. Dat is het.' reageer retweet
DAT IS HET?quote:Op maandag 1 september 2014 13:32 schreef Sunri5e het volgende:
Bla bla bla. Het standaard riedeltje wordt weer gedraaid. Mooie club, mooie supporters, dit dat.quote:
Gaat geen minuut maken, geen zorgen.quote:
Ik heb al 4 keer op het leidseplein gestaan maar de coolsingel is ook leukquote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Bla bla bla. Het standaard riedeltje wordt weer gedraaid. Mooie club, mooie supporters, dit dat.
Een nietszeggend voetbalinterview. Het is godverdomme ongekend.quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Bla bla bla. Het standaard riedeltje wordt weer gedraaid. Mooie club, mooie supporters, dit dat.
Inderdaad, en gisteren zei hij op televisie dat de komst van Bas Dost hooguit 5% was. Nu zegt hij dat hij gisteren die kans op 50% schatte.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Merkie het volgende:
Transfer van Vermeer is nog wel de beste. Scheelt zomaar 10 punten per jaar.
en hij had altijd al een feyenoord dekbedquote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Die uitzendingen van bij Kees aan tafel zijn niet terug te kijken of wel?quote:Op maandag 1 september 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en gisteren zei hij op televisie dat de komst van Bas Dost hooguit 5% was. Nu zegt hij dat hij gisteren die kans op 50% schatte.
Nu zegt hij dat hij de komst op hooguit 10% schat tegen de media, maar hoe hoog zal hij de kans zelf inschatten....
Speculatie, altijd leuk.
_o-quote:Op maandag 1 september 2014 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer op het leidseplein gestaan maar de coolsingel is ook leuk
Molsachtige uitspraken
Wat wil je dan horen? Hoe groot ze piemel is?quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie een wereldpartij keept waardoor we winnenquote:Op maandag 1 september 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
ik vraag me af hoe vermeer het tegen de joden gaat doen, stiekem zie ik hem er nog wel 3 doorlaten
ik hoop het voor hem.quote:Op maandag 1 september 2014 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie een wereldpartij keept waardoor we winnen![]()
Dan wordt hij een klein beetje mijn vriend.quote:Op maandag 1 september 2014 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie een wereldpartij keept waardoor we winnen![]()
Ik hoor jou wel als hij 2 keer blundert tegen de neuzen, vuile teringhypocrietquote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop het voor hem.
Laat de HMFjes van deze wereld zn naam maar schreeuwen, terwijl ze nu huilen dat het een kankerjood is en dood moet
Dat is vragen naar de bekende weg. Het is een neger hè.quote:Op maandag 1 september 2014 13:38 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Hoe groot ze piemel is?
Klopt, zodra ie de bal doorlaat gaan is het matchfixing en vriendjespraktijken en mag ie voortaan in het hondenhok slapenquote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor jou wel als hij 2 keer blundert tegen de neuzen, vuile teringhypocriet
quote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof hij dat dan expres doet.quote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij Vermeer weet je het nooit. De grabbelaar.quote:Op maandag 1 september 2014 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof hij dat dan expres doet.Houd op schei uit aub.
Ik zal eerlijk zijn: er was sprake van lichte teleurstellingquote:Op maandag 1 september 2014 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is HMF een beetje knorrig omdat er bij die enorme celebrity nude leak geen foto's zaten van Taylor Swift.
Met donkere keepers moet je dat op de koop toenemen. Het blijft sowieso een geweldige lijnkeeper met super-reflexen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Om het enthousiasme even te temperen.
En hij ziet er ouder dan 8 uit en durft zich ook zowaar uit te spreken.quote:Op maandag 1 september 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met donkere keepers moet je dat op de koop toenemen. Het blijft sowieso een geweldige lijnkeeper met super-reflexen.
En hij komt gewoon op een Harley naar het trainingsveld.quote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij ziet er ouder dan 8 uit en durft zich ook zowaar uit te spreken.
[ afbeelding ]
Het verband met de huidskleur ontgaat mij een beetje.quote:Op maandag 1 september 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met donkere keepers moet je dat op de koop toenemen. Het blijft sowieso een geweldige lijnkeeper met super-reflexen.
Inderdaad ja, maar goed, nu kan ik wel met gerust hart weer aan het werk dus.quote:Op maandag 1 september 2014 13:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
We waren net zo lekker op dreef. Languit op de bank, laptopje op schoot, lekker refreshen.
Ik durf te zeggen dat dat het verschil is tussen mee doen voor het kampioenschap of strijden om het laatste EL playoff-plekje.quote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Als er geen spits meer wordt aangetrokken zou er toch sprake zijn van lichte teleurstelling eerlijk gezegd.
Heb je er ook 1 van Mulder, dan kunnen we vergelijken?quote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Om het enthousiasme even te temperen.
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Als er geen spits meer wordt aangetrokken zou er toch sprake zijn van lichte teleurstelling eerlijk gezegd.
Vermeer gaat zo te zien dikke vriendjes worden met Mr. Bless.quote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij ziet er ouder dan 8 uit en durft zich ook zowaar uit te spreken.
[ afbeelding ]
Tenzij Kazim natuurlijk een topper blijkt te zijn, zoals HMF zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat dat het verschil is tussen mee doen voor het kampioenschap of strijden om het laatste EL playoff-plekje.
hooptquote:Op maandag 1 september 2014 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tenzij Kazim natuurlijk een topper blijkt te zijn, zoals HMF zegt.
Vermeer zal ongetwijfeld een vooruitgang zijn, maar het is ook een grabbelaar geweest in zijn laatste weken als eerste doelman van de Amsterdammers. Benieuwd in wat voor vorm wij 'm zullen zien.quote:Op maandag 1 september 2014 13:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je er ook 1 van Mulder, dan kunnen we vergelijken?
Ik ook, dat is de ontbrekende schakel. We hebben op zich nu een heel aardige en brede selectie, zij het dat we wat krap in verdedigende vervangers zitten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat dat het verschil is tussen mee doen voor het kampioenschap of strijden om het laatste EL playoff-plekje.
Dat doet Mulder standaard, geen verschil dusquote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft al punten gekost.quote:Op maandag 1 september 2014 13:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ook, dat is de ontbrekende schakel. We hebben op zich nu een heel aardige en brede selectie, zij het dat we wat krap in verdedigende vervangers zitten.
Maar aanvallend is het echt te pover. Te Vrede voldoet niet voor de basis, en Kazim is nog afwachten maar dus nog geen zekerheidje.
We hebben een prachtig brede selectie, ook in aanvallend opzicht, maar een scorende spits ontbreekt nog, en kan je gewoon punten gaan kosten dit seizoen.
GVDquote:Wesley Verhoek speelt ook het komende seizoen voor Feyenoord. De aanvaller werd maandag benaderd door Heracles Almelo, maar heeft geen interesse in een transfer. Dat meldt de regionale krant TC/Tubantia.
Tja, als die het daar ook zou verkloten, komt hij echt nooit meer aan de bak.quote:
Ach, hij maakt een goede kans als er 4 geblesseerd raken.quote:Wesley Verhoek speelt ook het komende seizoen voor Feyenoord. De aanvaller werd maandag benaderd door Heracles Almelo, maar heeft geen interesse in een transfer. Dat meldt de regionale krant TC/Tubantia.
De 27-jarige Verhoek lijkt bij Feyenoord geen enkel uitzicht te hebben op een basisplaats. Toch heeft de rechtsbuiten Heracles Almelo vriendelijk bedankt voor de interesse. De voormalig smaakmaker van ADO Den Haag wil nog één jaar voor zijn kans gaan in De Kuip alvorens hij kiest voor een vertrek.
Of dit een verstandige keuze is van Verhoek, is nog maar zeer de vraag. Trainer Fred Rutten lijkt niet erg onder de indruk van de vleugelspits en geeft de voorkeur aan Ruben Schaken, Bilal Basacikoglu en Colin Kazim-Richards op de positie van rechtsbuiten. Bovendien kan ook Elvis Manu op die positie uit de voeten.
Hij is gewoon een echte Feijenoorder die de club trouw blijftquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die heeft dus een veel te hoog salaris voor een speler van zijn doen en vindt het prima om gewoon zijn contract uit te blijven cashen.
LEUK MAN ALLE NEGERS LIJKEN OP ELKAAR GOED GRAPJEquote:Op maandag 1 september 2014 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
WILFRIED BONY IN FEYENOORD SHIRT GESPOT BIJ DE KUIP!
Op 1.28 op dit filmpje is hij te zien!!!!
Walgelijk idd. Begrijp ook totaal niet waar dat vandaan komt. Als er 1 club tolerant was altijd naar donkere spelers waren wij het wel.quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
Echt, al die discriminatie en racistische uitingen bij onze club tegenwoordig, misselijkmakend.
pics?quote:Op maandag 1 september 2014 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is HMF een beetje knorrig omdat er bij die enorme celebrity nude leak geen foto's zaten van Taylor Swift.
hey is dat karim ?quote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
n hij ziet er ouder dan 8 uit en durft zich ook zowaar uit te spreken.
het ziet idd zwart van de spelers bij onsquote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Scrummie het volgende:
ook totaal niet waar dat vandaan komt. Als er 1 club tolerant was altijd naar donkere spelers waren wij het wel.
Eerste 5 minuten. Daarna was het weer bagger.quote:Op maandag 1 september 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach, hij maakt een goede kans als er 4 geblesseerd raken.
Maar, geef toe, dat eerste half uur tegen Besiktas was hij goed.
Stanley Menzo disagrees...quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walgelijk idd. Begrijp ook totaal niet waar dat vandaan komt. Als er 1 club tolerant was altijd naar donkere spelers waren wij het wel.
wat een matige woord grap. heel erg matigquote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het ziet idd zwart van de spelers bij ons
Hou gewoon ff op met die gekkigheid man. Misstaat je.quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het ziet idd zwart van de spelers bij ons
dat is de tumor op mn lachspier, kan er weinig aan doenquote:Op maandag 1 september 2014 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hou gewoon ff op met die gekkigheid man. Misstaat je..
.
Jij hebt dus nooit meegedaan met discriminerende uitlatingen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
Echt, al die discriminatie en racistische uitingen bij onze club tegenwoordig, misselijkmakend.
Ik niet in elk geval. Ik heb 1x Cisse en Fernandez (terecht) voor klotenegers uitgemaakt, ieder Feyenoorder weet nog wel wanneer en waarom...quote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit meegedaan met discriminerende uitlatingen?
Ik scandeerde Allah Allah, je moeder is een hoer. Dat is discriminerend noch racistisch.quote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit meegedaan met discriminerende uitlatingen?
Bij mij kwam er meer "GDFDEKUTKNRKERRAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH" uit.quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval. Ik heb 1x Cisse en Fernandez (terecht) voor klotenegers uitgemaakt, ieder Feyenoorder weet nog wel wanneer en waarom...
Joden hoeven van jou niet aan het gas oid?quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik scandeerde Allah Allah, je moeder is een hoer. Dat is discriminerend noch racistisch.
Verder weet ik niet waar je op doelt.
Je bedoelt discriminatie jegens Ajaxsupporters?quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joden hoeven van jou niet aan het gas oid?
O en vriend van het CIDIquote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joden hoeven van jou niet aan het gas oid?
WAAROM HALEN ZE DIE KRAMER OF DE LEEUW NIET, HAAL JE EEN KEEPER.quote:Op maandag 1 september 2014 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
WILFRIED BONY IN FEYENOORD SHIRT GESPOT BIJ DE KUIP!
Op 1.28 op dit filmpje is hij te zien!!!!
Wie?quote:
twitter:fr12nI twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:09:32Volgens de @telegraaf is Dario Cvitanić gesignaleerd bij De Kuip! Lukt het Martin Van Geel dan toch een spits naar Rotterdam te halen? reageer retweet
Dat zou een serieus goede speler zijnquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:fr12nI twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:09:32Volgens de @telegraaf is Dario Cvitanić gesignaleerd bij De Kuip! Lukt het Martin Van Geel dan toch een spits naar Rotterdam te halen? reageer retweet
quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Sunri5e het volgende:
1 tweetquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Sunri5e het volgende:
GAST GA TOCH WEGquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou een serieus goede speler zijn
Wat?quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou een serieus goede speler zijn
quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GAST GA TOCH WEGDat is een 'ex-jood' die moeten op de brandstapel volgens jou
Is ook een tyfusjoodquote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Óf ga zelf weg natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaromquote:
En dit gaat op FB rond in 070quote:Op maandag 1 september 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach, hij maakt een goede kans als er 4 geblesseerd raken.
Maar, geef toe, dat eerste half uur tegen Besiktas was hij goed.
quote:"Feyenoord zou Wesley Verhoek willen betrekken in de deal. Verhoek zal bij een mogelijke transfer van Kramer naar Feyenoord de overstap naar ADO Den Haag maken."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Rightquote:Op maandag 1 september 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaromDit wordt op deze manier ook een beetje 'ons' topic natuurlijk, als jullie allemaal ex-Ajacieden binnenhalen. Gezellig joh, wellicht kopen we eerdaags gewoon heel Feyenoord van die 120 mio op de bank.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Vermeer heeft Ajax vaak zat punten gekost. Was hij dan toch echt altijd al een Feyenoorder?
Mooi stadion veel fans mooiste club van NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme bijna 30 jaar en nog zo'n debielquote:Op maandag 1 september 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaromDit wordt op deze manier ook een beetje 'ons' topic natuurlijk, als jullie allemaal ex-Ajacieden binnenhalen. Gezellig joh, wellicht kopen we eerdaags gewoon heel Feyenoord van die 120 mio op de bank.
Dankjequote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme bijna 30 jaar en nog zo'n debiel
Wees er maar trots op
Kansloze debielquote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik scandeerde Allah Allah, je moeder is een hoer. Dat is discriminerend noch racistisch.
Verder weet ik niet waar je op doelt.
Geen homo-orgie's meer in de rust.quote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi stadion veel fans mooiste club van NL
Ik zou als ik jullie was ons maar terug pakken door gewoon immers en verhoek te kopenquote:Op maandag 1 september 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo'n typische ajacied. Een seizoentje niet winnen en hij staat in Zwolle te juichenquote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme bijna 30 jaar en nog zo'n debiel
Wees er maar trots op
iddquote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo'n typische ajacied. Een seizoentje niet winnen en hij staat in Zwolle te juichen
Marc is nogal van de (mis)koopjes, dus het zou me niks verbazen. En dan gewoon 2x5 er voor neertellen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zou als ik jullie was ons maar terug pakken door gewoon immers en verhoek te kopen
Aah, dus behalve gierig zijn ze daar ook blind?quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zou als ik jullie was ons maar terug pakken door gewoon immers en verhoek te kopen
Ik heb moeite met het laatste seizoen herinneren dat we niks wonnen, is al ff geleden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo'n typische ajacied. Een seizoentje niet winnen en hij staat in Zwolle te juichen
Good times.quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik scandeerde Allah Allah, je moeder is een hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |