In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
En dan Hugod terughalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
Kan Jan Mulder niet terug naar de Belgische WK-showtjes, daar was hij nog enigszins te pruimen. Werd bovendien nog goed ontvangen door de Belgjes ook.
Omdat ze hebben verloren van FC Groningen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef xzaz het volgende:
Dikke sjek, waarom hebben we het maar 2 minuten over Ajax?
Meer tijd voor Alba!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ze hebben verloren van FC Groningen.
Monchou? Wat de fuckquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Monchou wil het graag over RVP hebben met Pi-Air.
Ken je dat niet? Petjes doorknippen enzo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Pi-Air die het heeft over natuurlijk hiërarchie.
Petjes doorknippen? Haha wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Petjes doorknippen enzo.
Dat heeft dus niks met natuurlijke hiërarchie te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Petjes doorknippen enzo.
Oh ok, dat was ook niet het punt wat ik wilde maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks met natuurlijke hiërarchie te maken.
Is dit serieus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Petje van de Guzman, omdat ie een goed talent was. Dat doet een natuurlijke leider namelijk
Wist je dat niet? Pierre heeft nog wel treuriger dingen gedaan. Was ooit zo'n docu over die onvindbaar isquote:
Pierre was een enorme kutlul. Dat is algemeen bekend.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat het over Groningen - Ajax?
Studio Neus slaat weer toe
De enige Jessica is Jessica.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een toffe meid die Jennifer, maar het is nog geen Jessica.
Ik als autist vind dit niet kunnen. Normaal heeft Studio Voetbal altijd een inleidende gedeelte met 10 minuten lullen over Ajax.quote:
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo ergquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pierre was een enorme kutlul. Dat is algemeen bekend.
Toen Tiendalli in het duel met PSV te geblesseerd was om te spelen, hing Van Hooijdonk een luier boven zijn stoelquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo erg
De echte badboys komen nu eenmaal bij Studio Voetbal terecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo erg
Wat vind je van de blik in zijn ogen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schakel net in. Wat wordt sjoerd viesdik en wat een kapsel heeft hij zeg. Maffiamaatje lijkt het.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte badboys komen nu eenmaal bij Studio Voetbal terecht.
Ze hebben GGMM ook uitgenodigd maar hij heeft op het laatste moment afgezegd.
Ff lezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toen Tiendalli in het duel met PSV te geblesseerd was om te spelen, hing Van Hooijdonk een luier boven zijn stoel
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/68379/
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte badboys komen nu eenmaal bij Studio Voetbal terecht.
Ze hebben GGMM ook uitgenodigd maar hij heeft op het laatste moment afgezegd.
Wat een lulquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Pierre heeft nog wel treuriger dingen gedaan. Was ooit zo'n docu over die onvindbaar is
Terug van jodenjacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
John van den Brom terug in de Eredivisie
genot.
j0rdiii vindt dat ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een lulDat vond ik altijd al, maar goed.
Christus wat een soapquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Pierre heeft nog wel treuriger dingen gedaan. Was ooit zo'n docu over die onvindbaar is
quote:Ook knipte hij de pet van Jonathan de Guzman in vier stukken en hing er vijf euro aan. "Jonathan zat er erg mee", zo betuigt Boussaboun.
Geld?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom zou Van den Brom naar Heracles gaan?
?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat vind je van de blik in zijn ogen?
Raymannquote:
Nee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ken je die grap van GGMM die naar de bioscoop zou gaan met je?
Ik snap niet dat ze die erbij houden. Mulder is van zichzelf gewoon een normale kerel die zelfs zinnig over voetbal kan praten. Maar bij Studio Voetbal meent hij een domme rol aan te moeten nemen, en aan mensen als Van Halst (die een veel mindere carrière heeft gehad dan Mulder) domme vragen meen te gaan moeten stellen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:36 schreef Kerftminister het volgende:
Die Jan Mulder he, echt álles wat die man zegt, is compleet onwaar, het compleet tegenovergestelde is dan waar.
Flopshow, Bert is een lul.quote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond vanaf 22:30.
Het schijnt dat Bert van Marwijk weer komt.
Wat mis ik die hockeyopa zegquote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Grifte het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we een geweldige tafel hadden met Jan Mulder, Arno Vermeulen, Ronald Waterreus en Tom van het Hek.
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik dat nog mee heb mogen maken. Heerlijke tijden.quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Grifte het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we een geweldige tafel hadden met Jan Mulder, Arno Vermeulen, Ronald Waterreus en Tom van het Hek.
Was er prima op zijn plek iddquote:Op zondag 7 september 2014 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Wat een baas
Zat daar puur om het feit dat hij 's middags bij Radio1 werkte. En nu is hij naar (dacht ik) BNRradio troepquote:
Henk Kok moesten ze een keer uitnodigenquote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat daar puur om het feit dat hij 's middags bij Radio1 werkte. En nu is hij naar (dacht ik) BNRradio troep
quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arno Vermeulen en Jan Mulder eruit zou een grote winst zijn voor het programma. Hugo Borst ervoor terug en ik ga het weer trouw kijken iedere week
Studio voetbal in huiskamer stijl met hond Messi. Zou dat niet geweldig zijn!!quote:
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Studio voetbal in huiskamer stijl met hond Messi. Zou dat niet geweldig zijn!!
als kanker een hondt was dan was het een teckel genaamd Messiquote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idd, zolang je die schoenen maar niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten Joep Schreuder gewoon aan tafel zetten ipv Arno
http://nos.nl/video/695078-column-joep-balkenendenorm.html
Hugo Borst is een soort van Johan Derksen. Geen werkelijk voetbalverstand en vooral zijn vijanden afzeiken en opkomen voor zijn vriendjes. Verder een bovenmatige interesse in het Rotterdamse en ondertussen vel minder weten van andere clubs of zelfs maar die interesse te hebben. En ook zichzelf vooral ontzettend belangrijk vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arno Vermeulen en Jan Mulder eruit zou een grote winst zijn voor het programma. Hugo Borst ervoor terug en ik ga het weer trouw kijken iedere week
Daarentegen heeft hij wel goede connecties binnen de voetbalwereld en weet hij vaak zaken anders te belichten. Alleen daarom al is hij een meerwaarde ten opzichte van Vermeulen die juist pretendeert veel kennis te hebben maar vaak een eind in de rondte zwetst.quote:Op zondag 7 september 2014 21:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hugo Borst is een soort van Johan Derksen. Geen werkelijk voetbalverstand en vooral zijn vijanden afzeiken en opkomen voor zijn vriendjes. Verder een bovenmatige interesse in het Rotterdamse en ondertussen vel minder weten van andere clubs of zelfs maar die interesse te hebben. En ook zichzelf vooral ontzettend belangrijk vinden.
Dat zou op zich wel helpen, zo'n klinische studio als dit is niets. Als ze gewoon normaal over voetbal blijven praten (ipv zoals die maloten van VI) in een leuke studio zou het een stuk beter programma zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het anders belichten moet op zichzelf wel van een meerwaarde zijn. Maar hier is Borst zo selectief als de pest in. Ik heb met Vermeulen ook niet veel en erger me aan zijn gebrekkige geheugen. Maar hij lijkt tenminste geen uitgesproken voorkeur te hebben, en het spelen van het Nederlands voetbalgeweten, wat Hugo Borst nogal eens doet, zul je Vermeulen ook nooit zien doen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarentegen heeft hij wel goede connecties binnen de voetbalwereld en weet hij vaak zaken anders te belichten. Alleen daarom al is hij een meerwaarde ten opzichte van Vermeulen die juist pretendeert veel kennis te hebben maar vaak een eind in de rondte zwetst.
Wie is Ronald? De Boer toch niet?quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Arno en Ronald nooit meer uitnodigen en ik ben tevreden.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, Borst is wel verdomd selectief. Maar then again, zijn ze dat allemaal niet? Jack die altijd zo opzichtig Ajax wilt vermijden om de schijn van zijn liefde voor Ajax weg te nemen, Pierre en Persie, Arno en AZ etc.quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het anders belichten moet op zichzelf wel van een meerwaarde zijn. Maar hier is Borst zo selectief als de pest in. Ik heb met Vermeulen ook niet veel en erger me aan zijn gebrekkige geheugen. Maar hij lijkt tenminste geen uitgesproken voorkeur te hebben, en het spelen van het Nederlands voetbalgeweten, wat Hugo Borst nogal eens doet, zul je Vermeulen ook nooit zien doen.
[..]
Wie is Ronald? De Boer toch niet?
En Arno is toch chef sport? Ik denk niet dat hij daar uitgenodigd wordt, maar daar gewoon zit...
Vind jij Ronald de Boer een goede analist? 10.000 keer hè in een uur, hij maakt zijn zinnen niet af, vergist zich in spelers en clubs, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wie is Ronald? De Boer toch niet?
En Arno is toch chef sport? Ik denk niet dat hij daar uitgenodigd wordt, maar daar gewoon zit...
Dat klopt ook.quote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Bert en Ruud zeggen nu gewoon dat Hiddink tactisch faalt.
Ik ook niet. Sowieso een oefenwedstrijd besprekenquote:Op zondag 7 september 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen fan van de Nederlands Elftal uitzendingen.
'Wat een fantastische intro.'quote:Op zondag 7 september 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeetje, wat een fantastische intro zeg.
Wilde eerst met een krat bier in beeld. Beugel was de tweede optie.quote:Op zondag 7 september 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Arno niet eens een keer aan het kunstgebit moeten?
Misschien moeten ze Burgos uitnodigenquote:Op zondag 7 september 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niemand eens een keer Jan Mulder live in de uitzending een stevige stomp in z'n gezicht verkopen?
Resultaat, goed luisteren.quote:Op zondag 7 september 2014 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik ben een prestatievoetballer en JIJ niet!"
quote:Op zondag 7 september 2014 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Het is tijd om Memphis op te gaan hemelen. Alleen dat kan de uitzending nog redden.
Hij moet in the picture blijven anders komt zijn droomclub nooit.quote:Op zondag 7 september 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Bert een vaste gast geworden in dit programma?
Uitgebreid de selectie van de Tsjechen doornemen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker een oefenwedstrijd kapot analyseren terwijl het duel van dinsdag belangrijker is.
Het zit hem wel hoog. Hij is zelfs gestopt met scherenquote:Op zondag 7 september 2014 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij moet in the picture blijven anders komt zijn droomclub nooit.
Heb je je nieuwe PC eindelijk geïnstalleerd en kun je nu livetopics bijhouden?quote:Op zondag 7 september 2014 22:47 schreef tong80 het volgende:
Je gaat bijna naar Hans Kraaij jr verlangen en naar Zwartkruis als coach.
Baard kweken voor 5 december.quote:Op zondag 7 september 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit hem wel hoog. Hij is zelfs gestopt met scheren
Bert is door zijn vrouw er uit gezet denk ik. Zie die wallen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit hem wel hoog. Hij is zelfs gestopt met scheren
Je computer komt uit 1800?quote:Op zondag 7 september 2014 22:49 schreef tong80 het volgende:
Nee Guus-Geluk kan nog steeds niet quoten.
Die heeft die altijd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bert is door zijn vrouw er uit gezet denk ik. Zie die wallen.
Hopelijk heeft hij de 2 rottweilers van hem wel mee mogen nemen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bert is door zijn vrouw er uit gezet denk ik. Zie die wallen.
Kap nou eens met die Van Dijk verheerlijking.quote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
Als Roncrete er weer bij is terug naar het oude systeem, anders nu al met van Dijk. Dat perfectioneren en bazen.
Zoveel gasten zijn er niet. Door het vertrek van Waterreus moeten oa Bert er wat vaker zitten dan normaal.quote:Op zondag 7 september 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Bert een vaste gast geworden in dit programma?
Zijn vrouw schijnt daar nu van te genieten.quote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij de 2 rottweilers van hem wel mee mogen nemen.
Wil gewoon weten hoe hij het in het echte voetbal doet, zakt hij door de mand, dan kan hij altijd nog in de rust eruit.quote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap nou eens met die Van Dijk verheerlijking.
Eerder nog. Van Johan_Vermeer gekregen.quote:
Dat is alleen maar beter.quote:Op zondag 7 september 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist serieus niet dat Arno ook aan tafel zat
quote:Op zondag 7 september 2014 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder nog. Van Johan_Vermeer gekregen.
Trouwens wat een treurige aflevering. Dit is echt te slecht voor woorden. Neuk mekaar in de reet. En vraag achteraf wie er reet.
Zonder iets zinnigs te zeggen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Best knap dat ze al 20 minuten vol hebben kunnen lullen.
quote:Op zondag 7 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De 'romantiek' van het voetbal, pleur toch op joh.
Jan?quote:Op zondag 7 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die dat zegt heeft nog nooit met het schuim op z'n bek tegen een scheidsrechter staan schreeuwen omdat een doelpunt zomaar afgekeurd werd.quote:Op zondag 7 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Topwedstrijdquote:Op zondag 7 september 2014 22:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben ze nou echt zo weinig te bespreken dat ze de tijd zo maar vullen
Waar wil jij het over hebben?quote:Op zondag 7 september 2014 22:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben ze nou echt zo weinig te bespreken dat ze de tijd zo maar vullen
Gaan ze echt alles samenvatten?quote:Op zondag 7 september 2014 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Straks ook de goals van Denemarken - Armenië
quote:Op zondag 7 september 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Er bestaan geen kleine voetballanden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |