Dat heeft dus niks met natuurlijke hiërarchie te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Petjes doorknippen enzo.
Oh ok, dat was ook niet het punt wat ik wilde maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks met natuurlijke hiërarchie te maken.
Is dit serieus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Petje van de Guzman, omdat ie een goed talent was. Dat doet een natuurlijke leider namelijk
Wist je dat niet? Pierre heeft nog wel treuriger dingen gedaan. Was ooit zo'n docu over die onvindbaar isquote:
Pierre was een enorme kutlul. Dat is algemeen bekend.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat het over Groningen - Ajax?
Studio Neus slaat weer toe
De enige Jessica is Jessica.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een toffe meid die Jennifer, maar het is nog geen Jessica.
Ik als autist vind dit niet kunnen. Normaal heeft Studio Voetbal altijd een inleidende gedeelte met 10 minuten lullen over Ajax.quote:
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo ergquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pierre was een enorme kutlul. Dat is algemeen bekend.
Toen Tiendalli in het duel met PSV te geblesseerd was om te spelen, hing Van Hooijdonk een luier boven zijn stoelquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo erg
De echte badboys komen nu eenmaal bij Studio Voetbal terecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist dat hij een lul was en Van Persie pestte, maar niet zo erg
Wat vind je van de blik in zijn ogen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schakel net in. Wat wordt sjoerd viesdik en wat een kapsel heeft hij zeg. Maffiamaatje lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |