Raymannquote:
Nee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ken je die grap van GGMM die naar de bioscoop zou gaan met je?
Ik snap niet dat ze die erbij houden. Mulder is van zichzelf gewoon een normale kerel die zelfs zinnig over voetbal kan praten. Maar bij Studio Voetbal meent hij een domme rol aan te moeten nemen, en aan mensen als Van Halst (die een veel mindere carrière heeft gehad dan Mulder) domme vragen meen te gaan moeten stellen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:36 schreef Kerftminister het volgende:
Die Jan Mulder he, echt álles wat die man zegt, is compleet onwaar, het compleet tegenovergestelde is dan waar.
Flopshow, Bert is een lul.quote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond vanaf 22:30.
Het schijnt dat Bert van Marwijk weer komt.
Wat mis ik die hockeyopa zegquote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Grifte het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we een geweldige tafel hadden met Jan Mulder, Arno Vermeulen, Ronald Waterreus en Tom van het Hek.
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik dat nog mee heb mogen maken. Heerlijke tijden.quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Grifte het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we een geweldige tafel hadden met Jan Mulder, Arno Vermeulen, Ronald Waterreus en Tom van het Hek.
Was er prima op zijn plek iddquote:Op zondag 7 september 2014 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Wat een baas
Zat daar puur om het feit dat hij 's middags bij Radio1 werkte. En nu is hij naar (dacht ik) BNRradio troepquote:
Henk Kok moesten ze een keer uitnodigenquote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat daar puur om het feit dat hij 's middags bij Radio1 werkte. En nu is hij naar (dacht ik) BNRradio troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |