quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arno Vermeulen en Jan Mulder eruit zou een grote winst zijn voor het programma. Hugo Borst ervoor terug en ik ga het weer trouw kijken iedere week
Studio voetbal in huiskamer stijl met hond Messi. Zou dat niet geweldig zijn!!quote:
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Studio voetbal in huiskamer stijl met hond Messi. Zou dat niet geweldig zijn!!
als kanker een hondt was dan was het een teckel genaamd Messiquote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idd, zolang je die schoenen maar niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten Joep Schreuder gewoon aan tafel zetten ipv Arno
http://nos.nl/video/695078-column-joep-balkenendenorm.html
Hugo Borst is een soort van Johan Derksen. Geen werkelijk voetbalverstand en vooral zijn vijanden afzeiken en opkomen voor zijn vriendjes. Verder een bovenmatige interesse in het Rotterdamse en ondertussen vel minder weten van andere clubs of zelfs maar die interesse te hebben. En ook zichzelf vooral ontzettend belangrijk vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arno Vermeulen en Jan Mulder eruit zou een grote winst zijn voor het programma. Hugo Borst ervoor terug en ik ga het weer trouw kijken iedere week
Daarentegen heeft hij wel goede connecties binnen de voetbalwereld en weet hij vaak zaken anders te belichten. Alleen daarom al is hij een meerwaarde ten opzichte van Vermeulen die juist pretendeert veel kennis te hebben maar vaak een eind in de rondte zwetst.quote:Op zondag 7 september 2014 21:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hugo Borst is een soort van Johan Derksen. Geen werkelijk voetbalverstand en vooral zijn vijanden afzeiken en opkomen voor zijn vriendjes. Verder een bovenmatige interesse in het Rotterdamse en ondertussen vel minder weten van andere clubs of zelfs maar die interesse te hebben. En ook zichzelf vooral ontzettend belangrijk vinden.
Dat zou op zich wel helpen, zo'n klinische studio als dit is niets. Als ze gewoon normaal over voetbal blijven praten (ipv zoals die maloten van VI) in een leuke studio zou het een stuk beter programma zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het anders belichten moet op zichzelf wel van een meerwaarde zijn. Maar hier is Borst zo selectief als de pest in. Ik heb met Vermeulen ook niet veel en erger me aan zijn gebrekkige geheugen. Maar hij lijkt tenminste geen uitgesproken voorkeur te hebben, en het spelen van het Nederlands voetbalgeweten, wat Hugo Borst nogal eens doet, zul je Vermeulen ook nooit zien doen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarentegen heeft hij wel goede connecties binnen de voetbalwereld en weet hij vaak zaken anders te belichten. Alleen daarom al is hij een meerwaarde ten opzichte van Vermeulen die juist pretendeert veel kennis te hebben maar vaak een eind in de rondte zwetst.
Wie is Ronald? De Boer toch niet?quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Arno en Ronald nooit meer uitnodigen en ik ben tevreden.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, Borst is wel verdomd selectief. Maar then again, zijn ze dat allemaal niet? Jack die altijd zo opzichtig Ajax wilt vermijden om de schijn van zijn liefde voor Ajax weg te nemen, Pierre en Persie, Arno en AZ etc.quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het anders belichten moet op zichzelf wel van een meerwaarde zijn. Maar hier is Borst zo selectief als de pest in. Ik heb met Vermeulen ook niet veel en erger me aan zijn gebrekkige geheugen. Maar hij lijkt tenminste geen uitgesproken voorkeur te hebben, en het spelen van het Nederlands voetbalgeweten, wat Hugo Borst nogal eens doet, zul je Vermeulen ook nooit zien doen.
[..]
Wie is Ronald? De Boer toch niet?
En Arno is toch chef sport? Ik denk niet dat hij daar uitgenodigd wordt, maar daar gewoon zit...
Vind jij Ronald de Boer een goede analist? 10.000 keer hè in een uur, hij maakt zijn zinnen niet af, vergist zich in spelers en clubs, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wie is Ronald? De Boer toch niet?
En Arno is toch chef sport? Ik denk niet dat hij daar uitgenodigd wordt, maar daar gewoon zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |