quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
Ik dacht bij mezelf, dit account niet dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef RetRy32 het volgende:
![]()
Die account kreeg een ban omdat het een trollkloon was
Derde keeper dit dat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik neem wel aan dat degene die verantwoordelijk is voor Hahn ontslagen wordt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Muto het volgende:
De reactie van HMF nadat hij zag dat Retry geband was en toch kon doorposten:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Haal dat plaatje van Vermeer eens uit de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom, dat is jullie steun en toeverlaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Haal dat plaatje van Vermeer eens uit de OP.
[ afbeelding ]
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
Oh, nog een Feyenoord-gerelateerde TT-suggestie iemand?
Welkom Kenneth.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
"Lood om oud ijzer"quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
Met Vermeer kraait geen Hahn meer naar Mulderquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met Vermeer kraait geen Hahn meer naar Mulder
"Waar Schaken wacht op verlenging"quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zou Vermeer Arabisch spreken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat Dr.Mikey van de komst van Vermeer vindt.
Goeie vondstquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zij noemen hem bananenplukker en veegneger.. wat zijn de andere donkere spelers bij ons dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een volk zit er toch onder onze supporters hé
Snap je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zij noemen hem bananenplukker en veegneger.. wat zijn de andere donkere spelers bij ons dan?
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Janneke verstegen is wel lekker, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbazenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zij noemen hem bananenplukker en veegneger.. wat zijn de andere donkere spelers bij ons dan?
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee man.Wie is Janneke Verstegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee man.Mwoa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik ben geen racist. Slechts een voorstander van het superieure ras.quote:
[..]
Nee man.Best te doen 14.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Slechts een voorstander van het superieure ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Waarom ben jij nog hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En ging zwaar de fout in bij het eerste doelpunt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hetzelfde hier, maakt het extra treurig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest om dat woord eigenlijk wel glimlachen
Lulquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
Maar vond deze leuker.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg maar de Nederlandse Eva Braun.
Jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
Maar vond deze leuker.
True.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef De_Pel het volgende:
ADWat gebeurt hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was retry32 in een nieuw jasje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou iemand posten met een kloon die hetzelfde plaatje heeft.. kan de logica niet ontdekken
Die was altijd al ver te zoeken bij hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou iemand posten met een kloon die hetzelfde plaatje heeft.. kan de logica niet ontdekken
Volgens mij heb ik 9 van de 10 keer gelijk met de dingen die ik zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Die was altijd al ver te zoeken bij hem.
"Nee."quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 9 van de 10 keer gelijk met de dingen die ik zeg.
Of niet?
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of niet?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of niet?
Zelfkennisquote:
Heeft niets met professioneel te maken, kanjerlijert probeert Erwin gewoon even een oor aan te naaien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lekker professioneel van die edwin evers om een transfer uit de doeken te doen die nog niet beklonken is
misselijkmakendquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft niets met professioneel te maken, kanjerlijert probeert Erwin gewoon even een oor aan te naaien.
Ok, over 1 week zegt iedereen hier dat Van Beek tekort komt terwijl ik dit 1 maanden geleden zei.quote:
Wat is er met Edwin Evers dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lekker professioneel van die edwin evers om een transfer uit de doeken te doen die nog niet beklonken is
Je zal 'm in de toekomst nog wel vaker tegen komen ben ik bangquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Kap eens met die topicvervuiling, veegneger.
TR gemaakt, racist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Kap eens met die topicvervuiling, veegneger.
Nee, dat heb je mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, over 1 week zegt iedereen hier dat Van Beek tekort komt terwijl ik dit 1 maanden geleden zei.
Blijft grappig dit topic.
frank de boerquote:
Tuurlijk, vaste gast.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je zal 'm in de toekomst nog wel vaker tegen komen ben ik bang
quote:
Nooit gehadquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
Kijk wat oude samenvattingen terug en dan vraag ik mij in godsnaam af wat er met Cabral is gebeurd, lijkt wel of hij in een keer al zijn talent is kwijtgeraakt
Over oude vleugelaanvallers gesproken. Andewele Slory traint mee bij FC Dordrecht, dus die zien we wellicht ook weer terug in de Eredivisie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
Kijk wat oude samenvattingen terug en dan vraag ik mij in godsnaam af wat er met Cabral is gebeurd, lijkt wel of hij in een keer al zijn talent is kwijtgeraakt
Haha, rustig maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat voor zwakbegaafde ben je dan, als je over een kampioenschap durft te spreken als je na 4 wedstrijden al 7 punten achter staat op PSV en zelfs Excelsior voor je moet dulden. Als je net 3 wedstrijden op rij niet weet te winnen. Als je 4 van je 5 beste spelers hebt verkocht. Als je een nieuwe trainert in moet passen. Als je een Nelom nog in de basis hebt staan. Als je tieners móét opstellen omdat je 30ers chronisch geblesseerd zijn. Als je een 3-0 achterstand in eigen huis weet weg te geven.
Nee
Inb4 retry die zegt dat we hem moeten halen, want negerquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over oude vleugelaanvallers gesproken. Andewele Slory traint mee bij FC Dordrecht, dus die zien we wellicht ook weer terug in de Eredivisie.
Die was toch gestopt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over oude vleugelaanvallers gesproken. Andewele Slory traint mee bij FC Dordrecht, dus die zien we wellicht ook weer terug in de Eredivisie.
Klopt, voetbalde bij een amateurclub. Maar traint nu mee met FC Dordrecht en gaan ze kijken of ze hem een contract gaan aanbieden.quote:
Kleine kans, speelde weer als een baas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, over 1 week zegt iedereen hier dat Van Beek tekort komt terwijl ik dit 1 maanden geleden zei.
Blijft grappig dit topic.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.eredivisielive(...)jn-met-een-punt.html
We klagen wel eens dat wij geen persoonlijkheden hebben, maar dit is de aanvoerder van Twente
BEDANKT VOOR DEZE HELDERE ANALYSE, DIRK.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ben blij met Vermeer. Goede keeper. Nu nog snel een LB en spits halen en we worden kampioen.
En Nelom speelt gewoon goed, de dingen die hij fout doet gaan er na 20 - 25 wedstrijden wel uit, en dan is het gewoon een hele goede back.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee ik zou het zonde van het geld vinden als we een LB halen
Nelom begon goed vandaag, maar het blijft een onbehouwen speler die niet weet wat 'ie doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En Nelom speelt gewoon goed, de dingen die hij fout doet gaan er na 20 - 25 wedstrijden wel uit, en dan is het gewoon een hele goede back.
Het is ook een speler die als het even te snel gaat meteen de bal inlevert.. maar ja, dat hebben er meer helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nelom begon goed vandaag, maar het blijft een onbehouwen speler die niet weet wat 'ie doet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nelom begon goed vandaag, maar het blijft een onbehouwen speler die niet weet wat 'ie doet.
Dit gaat na 20-25 wedstrijden gewoon eruit, deze jongen heeft weinig ervaring op hoog niveau.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is ook een speler die als het even te snel gaat meteen de bal inlevert.. maar ja, dat hebben er meer helaas.
Christus te paard manquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
We klagen wel eens dat wij geen persoonlijkheden hebben, maar dit is de aanvoerder van Twente
En dan Van Beek afbrandenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat na 20-25 wedstrijden gewoon eruit, deze jongen heeft weinig ervaring op hoog niveau.
Hij heeft genoeg ervaring hoor, gewoon een matige speler. Als 'ie blank was geweest had je dat ook gevonden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat na 20-25 wedstrijden gewoon eruit, deze jongen heeft weinig ervaring op hoog niveau.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel vreemd dat de directeur van Ajax nog steeds aandeelhouder is van een van de andere clubs uit de eredivisie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
vermakelijke tijden om op ajax fora te gluren
"Tijd voor Marc Overmars om 'per direct' zijn biezen te pakken! Zijn zuinigheid en weinig succesvolle en ondoordachte aankoopbeleid doen Ajax m.n. kwaad. Hij denkt nog dat hij voor GAE in de provincie zit te werken die pannenkoek."
Veel nieuwe spelers gehaald vind ik nog wel meevallen. Onder Gullit waren dat er meer gok ik zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is wel de meest bizarre transferperiode van Feyenoord ooit trouwens, denk ik.. zelfs 2007 kan daar niet aan tippen. Nooit eerder zoveel miljoenen binnen gehaald en ook niet eerder zoveel nieuwe spelers gehaald. Ben wel blij dat het er over een dag op zit.. met of zonder nieuwe spits
Ik zou met doen. Die pipo die nu voorin staat valt bij Telstar niet op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is wel de meest bizarre transferperiode van Feyenoord ooit trouwens, denk ik.. zelfs 2007 kan daar niet aan tippen. Nooit eerder zoveel miljoenen binnen gehaald en ook niet eerder zoveel nieuwe spelers gehaald. Ben wel blij dat het er over een dag op zit.. met of zonder nieuwe spits
Heb er niet echt een oordeel over want 020, maar Overmars is nogal zakelijk ingesteld, terwijl je een voetbalclub niet kan vergelijken met een normaal bedrijf. Je kapitaal zal voor een groot deel op het veld moeten staan en niet op de bank. Misschien heeft het ermee te maken dat ze een beursgenoteerde onderneming zijn, maar dan nog begrijp ik die krenterigheid niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
vermakelijke tijden om op ajax fora te gluren
"Tijd voor Marc Overmars om 'per direct' zijn biezen te pakken! Zijn zuinigheid en weinig succesvolle en ondoordachte aankoopbeleid doen Ajax m.n. kwaad. Hij denkt nog dat hij voor GAE in de provincie zit te werken die pannenkoek."
Sure. Afhankelijk van wat voor verkooprestricties er zijn moet je misschien wel meerdere clubcards hebben. Bij vrije verkoop hoeft dat niet. Gewoon even op Feyenoord.nl kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef Antaris het volgende:
Ik heb een vraagje.
Wij willen met 8 man naar een feijenoord thuis wedstrijd. Is dat mogelijk?
Ik keek net op viagogo en kon max 2 bestellen. Er gaan kinderen mee dus hoef nou niet per se tussen de harde kern te zitten.
Hmm, zou kunnen.. kan het me eerlijk gezegd niet goed herinneren. Types als Castelen en Bosschaart werden toen gehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel nieuwe spelers gehaald vind ik nog wel meevallen. Onder Gullit waren dat er meer gok ik zo.
Feyenoord - Ajax is al best snel ook. Als hij daar een blunder maakt kan je Vermeer alweer afschrijven gok ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien de transfer van Vermeer zijn die twee weken geen duels wel lekker tijd genoeg om de defensie te laten wennen aan een nieuwe doelman.
Volgens mij hadden we toen een selectie van 40-45 man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen.. kan het me eerlijk gezegd niet goed herinneren. Types als Castelen en Bosschaart werden toen gehaald.
nogal jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax is al best snel ook. Als hij daar een blunder maakt kan je Vermeer alweer afschrijven gok ik zo
dit is geen goede mentaliteit, zo krijgt vermeer faalangst..quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax is al best snel ook. Als hij daar een blunder maakt kan je Vermeer alweer afschrijven gok ik zo
Mark Wotte zal wel een groot netwerk hebben gehadquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toen een selectie van 40-45 man.
Dit soort reactiestwitter:Fey1908Rot twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:03:56Liever een soa aan mn zak dan Vermeer onder onze lat. reageer retweet
Mooi om te lezen welquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Caland het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum25/250-192.php
Daar balen ze ook wel.
quote:Waarom, waarom in godsnaam, moeten wij respect en begrip tonen voor iemand die 2 enorme dikke middelvingers naar ons opsteekt!
Want dat is wat hij doet he. Dit heeft natuurlijk geen reet met carričreplanning of goede gevoelens te maken. Dit heeft met negatieve gevoelens te maken. Negatieve gevoelens richting Ajax.
Hun elftal is uitgekleed met 5 of 6 vertrokken basisspelers, in Europa gaan ze zonder blikken en blozen na de eerste ronde er uit en financieel gaat hij er zeker weten op achteruit. Wat blijft er dan nog over? RANCUNE!!
Nou Kenneth Vermeer, een hele dikke FUCK YOU terug.
Hoop dat je tegen Ajax 1 blunder maakt. 1 Blunder waardoor wij de winnende maken. Dan gaat je kop er af. Dan staan er schuimbekkende kaalkopjes in je Rotterdamse voortuin om je af te schieten, letterlijk. Omdat ze daar zo debiel zijn dat ze dan werkelijk zullen geloven dat je een infiltrant bent die expres een blunder tegen Ajax gemaakt heeft.
Weet waar je terechtkomt Kenneth.
En p.s kom alsjeblieft niet vragen om respect en begrip en bladiebladiebla... Hij kiest er zelf voor om naar Feyenoord te gaan. Dit is een Amsterdammer die al van kinds af aan bij Ajax rondloopt, en die kiest er zelf voor om nu, zelfs zonder tussenstop, naar die teringclub te gaan. We hebben het hier niet over een Schone, Moisander, Poulsen of Charisteas. We hebben het over een Amsterdammer die hier van kinds af aan rondloopt. Ik heb hier geen respect en geen begrip voor.
Nogmaals, was het echt een sportieve keuze dan ala, maar als je alles op een rijtje zet weet je dat dat niet zo is. Dan weet je dat dit een overstap uit rancune is en daarom bij deze een hele dikke welgemeende FUCK YOU!
Sportief geen stap vooruit, financieel geen stap vooruit, wetende dat dit heel gevoelig ligt.. Als je er sportief en financieel niet op vooruit gaat, waarom doe je het dan? Omdat je dan wekelijks kan keepen tegen NAC, Dordt, Heerenveen etc? Dat had bij elke andere club ook gekund. Bij elke andere club had hij ook eerste keeper geweest. En als je dan niet voor de sportieve en niet voor de financiele aspecten kiest kies je dus voor de gevoeligheid van de transfer.
Die moet wel echt een bizar slechte indruk achterlaten op de trainingquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, die Hahn halen is dus schijnbaar een blunder van heb ik jou daar geweest.
Nou ja, op moment van aantrekken keepte die erg goed en hij was transfervrij, een goedkope gok en één die de concurrentie met Mulder aan moest kunnen. Toen de transfer bekend werd is die gaan blunderen en nooit meer op niveau gekomen (ja, of hij keepte boven niveau en dit is z'n eigenlijke niveau). Blunder vind wat overdreven, hooguit een verkeerd uitgepakte gok die niet heel veel gekost heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, die Hahn halen is dus schijnbaar een blunder van heb ik jou daar geweest.
Als het na 1 seizoen was geweest had ik je gelijk gegeven, maar nu? 1 voorbereidinkje verder zijn we.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, op moment van aantrekken keepte die erg goed en hij was transfervrij, een goedkope gok en één die de concurrentie met Mulder aan moest kunnen. Toen de transfer bekend werd is die gaan blunderen en nooit meer op niveau gekomen (ja, of hij keepte boven niveau en dit is z'n eigenlijke niveau). Blunder vind wat overdreven, hooguit een verkeerd uitgepakte gok die niet heel veel gekost heeft
Want het is zo "achterlijk" om naar een club toe te gaan waar je je wel kunt ontwikkelen en vrij grote kans hebt om in de basis te staan. Die lui zijn niet goed wijsquote:
Ja, dat moet wel toch? Al word ie van spelen bij Excelsior ook niet slechter natuurlijk, kunnen we Mulder volgend jaar weg doen, dan Haan wel als tweede keeper, seizoen daarna Vermeer voor 10 miljoen verkopen aan de hoogste bieder en tranen tellen in Amsterdam.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moet wel echt een bizar slechte indruk achterlaten op de training
Hij kan het niveau nu niet aan, Mulder is ook niet alles en Vermeer was redelijk goedkoop op te halen. Hahn wordt verhuurd in de hoop dat hij weer leert keepen / z'n niveau terugvind. Wellicht blijft het drama en zwaai je hem volgend jaar uit, wellicht keept die volgend jaar Vermeer naar de bankquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het na 1 seizoen was geweest had ik je gelijk gegeven, maar nu? 1 voorbereidinkje verder zijn we.
Het internet zit helaas vol met dat soort haatpubers.. als ik profvoetballer was zou ik dan ook nooit op twitter of fora gaan neuzen.. wat niet weet, wat niet deert.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:12 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Want het is zo "achterlijk" om naar een club toe te gaan waar je je wel kunt ontwikkelen en vrij grote kans hebt om in de basis te staan. Die lui zijn niet goed wijs
Ik zou het ook wel humor vinden als Mulder vanaf nu elke week een wereldpot keept en die Vermeer op de bank blijft zittenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel toch? Al word ie van spelen bij Excelsior ook niet slechter natuurlijk, kunnen we Mulder volgend jaar weg doen, dan Haan wel als tweede keeper, seizoen daarna Vermeer voor 10 miljoen verkopen aan de hoogste bieder en tranen tellen in Amsterdam.
Vind het een prima transfer hoor.. geen 2e Charisteas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel zuur klotst er nu bij jullie en bij ons door de straten met deze transfer? Ik zie links en rechts allemaal frusti's
Al die reacties op fora en social media kan mijn tokkie teller niet handelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel zuur klotst er nu bij jullie en bij ons door de straten met deze transfer? Ik zie links en rechts allemaal frusti's
Over het algemeen zie ik bijna alleen maar positieve reacties vanuit Feyenoordkant, het wat simpelere volk daargelaten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
hij zal wel een garantie op een basisplaats hebben gekregenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel humor vinden als Mulder vanaf nu elke week een wereldpot keept en die Vermeer op de bank blijft zitten
Tja ik vind het een meesterlijke zet weer, prima keeper voor weinig ophalen bij je rivaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik bijna alleen maar positieve reacties vanuit Feyenoordkant, het wat simpelere volk daargelaten.
0,0 Ik ben reuze blij met deze transferquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Die trainer van jullie is er anders goed ziek van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Andersom kan ik de reacties van lachende Ajacieden als hij over een paar weken een blunder maakt in de klassieker denk ik niet aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja ik vind het een meesterlijke zet weer, prima keeper voor weinig ophalen bij je rivaalandersom had ik het schitterend gevonden maar nu doet het toch wel een beetje zeer.
Ik vind jou een verstandige jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0,0 Ik ben reuze blij met deze transfer
Begrijpelijk wel, denk dat Marc een beetje beter had moeten communiceren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die trainer van jullie is er anders goed ziek van.
Gewoon hopen dat hij penalty van Siggy pakt. Dat is gegarandeerd vermaakquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Andersom kan ik de reacties van lachende Ajacieden als hij over een paar weken een blunder maakt in de klassieker denk ik niet aan
Welnee, hij pakt dan wss 3 100% kansen en gaan we gewoon met pakkie slaag naar huisquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Andersom kan ik de reacties van lachende Ajacieden als hij over een paar weken een blunder maakt in de klassieker denk ik niet aan
Oja. Vermeer is best een penaltykiller toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat hij penalty van Siggy pakt. Dat is gegarandeerd vermaak
Maar andersom zou het voor ons leedvermaak zijn als hij in de 95e minuut de 1-1 met een wereldredding paktquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Vermeer is best een penaltykiller toch?
De eerste wedstrijden dit seizoen toen Cillessen er nog niet was speelde hij prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Scrummie het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste fouten van Vermeer, want die maakt hij altijd. Hou het dan maar eens vol, en dan wil ik het nog wel eens zien of het hem lukt. Ben er bang voor maar we zien het wel.
Ja, meer dan Mulder/Cillessen iig (maar ja, dat is niet bijzonder moeilijk)quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
iedere keepert maakt fouten, hopelijk kan het publiek daar volwassen mee omgaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Scrummie het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste fouten van Vermeer, want die maakt hij altijd. Hou het dan maar eens vol, en dan wil ik het nog wel eens zien of het hem lukt. Ben er bang voor maar we zien het wel.
Dat snap ik. Verstandige mensen laten zich dan ook niet leiden door emotie. Die er zeker wel is omdat het een jood is. Maar deze man is gewoon 100x beter dan die clown die nu bij ons onder de lat staat. Een goede keeper pakt 6 tot 9 pts voor je in een seizoen. Mulden kóst je gewoon pts en kost je bijna dat Europese voetbal waar Feyenoord al zo lang naar hunkert.quote:
We zien het wel. Over twee weken pas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
iedere keepert maakt fouten, hopelijk kan het publiek daar volwassen mee omgaan
Zeker. Staat bekend als specialist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
we kunnen beter Graafland op de bank zetten, die straalt meer rust uitquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Maastoren het volgende:
Kan Mulder met z'n paniekerige hoofd lekker op 't bankie gaan zitten![]()
Omgekeerd ook: hopelijk kan Vermeer omgaan met de reacties die hij dan ongetwijfeld gaat krijgenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
iedere keepert maakt fouten, hopelijk kan het publiek daar volwassen mee omgaan
Helemaal mee eens, ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Verstandige mensen laten zich dan ook niet leiden door emotie. Die er zeker wel is omdat het een jood is. Maar deze man is gewoon 100x beter dan die clown die nu bij ons onder de lat staat. Een goede keeper pakt 6 tot 9 pts voor je in een seizoen. Mulden kóst je gewoon pts en kost je bijna dat Europese voetbal waar Feyenoord al zo lang naar hunkert.
Als je dan in het achterhoofd houdt dat je een Clasie hebt die verlengd heeft. Een terugkerende El Amahdi en een gecontracteerde Toornstra + een eventuele Dost die nog kan komen, dan heb je het als Feyenoordzijnde gewoon erg goed gedaan, toch?
Getuige de dikke middelvinger die hij nu opsteekt naar 'zijn' fans, denk ik dat dat wel goed komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omgekeerd ook: hopelijk kan Vermeer omgaan met de reacties die hij dan ongetwijfeld gaat krijgen
Ach. Zijn fans bekogelden hem nog niet zo heel lang geleden met vuurwerk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Getuige de dikke middelvinger die hij nu opsteekt naar 'zijn' fans, denk ik dat dat wel goed komt.
Toch apart dat ook internationaal niemand hem wouquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wel apart dat Twente Vermeer niet oppikt. Die hebben een nog grotere drollenvanger dan Mulder op doel.
Dat viel best mee toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Wel apart dat Twente Vermeer niet oppikt. Die hebben een nog grotere drollenvanger dan Mulder op doel.
Nee, Marsman is echt nog 30x slechter dan Mulderquote:
Vermeer heeft ook wel het voordeel dat iedereen Mulder echt schijtzat is. Hadden ze pak 'em beet Sightorsson gehaald als spits was de pleuris weer losgebrokenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik bijna alleen maar positieve reacties vanuit Feyenoordkant, het wat simpelere volk daargelaten.
Het moment is inderdaad goed omdat Mulder nu echt wordt uitgekotst. Ben er ook wel een beetje klaar mee, terwijl ik volgens mij de enige was die hem het voordeel van de twijfel bleef geven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vermeer heeft ook wel het voordeel dat iedereen Mulder echt schijtzat is. Hadden ze pak 'em beet Sightorsson gehaald als spits was de pleuris weer losgebroken
ik denk dat hij iets te klein is voor de competitie in Engeland en Duitslandquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Toch apart dat ook internationaal niemand hem wou
twitter:janmersbergen twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:29:59In 1937 kocht Rotterdams Museum Boijmans Van Beuningen een Vermeer. Het bleek een vervalsing. http://t.co/6DR5UdGLLR reageer retweet
Net zo lang als Michel Vorm en die deed het prima bij swansea, Casillas ook maar 2cm langerquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat hij iets te klein is voor de competitie in Engeland en Duitsland
Alleen maar omdat hij blank is bleef je hem het voordeel geven [/RetRy modus]quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moment is inderdaad goed omdat Mulder nu echt wordt uitgekotst. Ben er ook wel een beetje klaar mee, terwijl ik volgens mij de enige was die hem het voordeel van de twijfel bleef geven.
Waarom zuur als we een keeper binnenhalen die 100x beter is dan Mulder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zuur als we een keeper binnenhalen die 100x beter is dan Mulder.
De joden wilden hem laatst nog dood hebben, getuige het vuurwerk naar zijn kop. Dus zo'n engnek als de meeste ajacieden kan het niet zijn. En dan nog, meer dan welkom, als Mulder maar van het doel gehaald wordt.
Toch was het wel een van de weinige ras-ajacieden bij hunnie. Opmerkelijk wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vermeer heeft ook wel het voordeel dat iedereen Mulder echt schijtzat is. Hadden ze pak 'em beet Sightorsson gehaald als spits was de pleuris weer losgebroken
Was later toch weer gecorrigeerd naar 1 miljoen? Werd eerst 750k gezegd, maar later 1 miljoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef Sunri5e het volgende:
Btw het transferbedrag is niet 1 miljoen maar 750.000 euro. Wat een koopje
En over 3 weken moeten we tegen 020quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Henrys het volgende:
Hij heeft trouwens wel lef dat hij deze stap maakt. Hij wist wat de gevolgen ervan zouden zijn
Dat komt omdat het toen op het veld stond en nu op de bank.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef elCholo het volgende:
Wat nu wel erg lekker is, in vergelijking met voorgaande jaren, is de kwaliteit van onze bank.
Dat wel, ontbeerde de laatste jaren wel flink aan goede vervangers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef elCholo het volgende:
Wat nu wel erg lekker is, in vergelijking met voorgaande jaren, is de kwaliteit van onze bank.
dan zal hij wel ''geblesseerd'' zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
[..]
En over 3 weken moeten we tegen 020
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Vasion het volgende:
Ze waren Vermeer toch weleens vergeten op een elftal foto?
Juist andersom. Was 1 miljoen gecorrigeerd naar 750.000quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was later toch weer gecorrigeerd naar 1 miljoen? Werd eerst 750k gezegd, maar later 1 miljoen
Zat vandaag op de tribune bij Club Brugge - Anderlecht, zal morgen contract tekenen (waarschijnlijk)quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Caland het volgende:
Dit dus ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Toch apart dat ook internationaal niemand hem wou
Het is ook wel lullig, want het is gewoon een goede jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moment is inderdaad goed omdat Mulder nu echt wordt uitgekotst. Ben er ook wel een beetje klaar mee, terwijl ik volgens mij de enige was die hem het voordeel van de twijfel bleef geven.
Ik las immers en dacht aan een trollquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook wel lullig, want het is gewoon een goede jongen.
En hij heeft een topmentaliteit volgens mij. Alleen het talent gewoonweg niet. Zonde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook wel lullig, want het is gewoon een goede jongen.
twitter:Andreaatje12 twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:48:45Ondertussen bij #dekuip #Feyenoord #vermeer #mulder #keeper #rotterdam http://t.co/5hBco2Z2Qv reageer retweet
Mulder?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hij heeft een topmentaliteit volgens mij. Alleen het talent gewoonweg niet. Zonde.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat dit onzin is
[ afbeelding ]twitter:Andreaatje12 twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:48:45Ondertussen bij #dekuip #Feyenoord #vermeer #mulder #keeper #rotterdam http://t.co/5hBco2Z2Qv reageer retweet
Ik hoop dat dit onzin is
[ afbeelding ]twitter:Andreaatje12 twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:48:45Ondertussen bij #dekuip #Feyenoord #vermeer #mulder #keeper #rotterdam http://t.co/5hBco2Z2Qv reageer retweet
Hahahaha watquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat dit onzin is
Ik hoop dat dit onzin is
Ik hoop dat dit onzin is
Ik hoop dat dit onzin is
Wat een randdebielen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat dit onzin is
Ik hoop dat dit onzin is
Tja, te verwachten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat dit onzin is
Mijn hemel...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat dit onzin is
Zie de spandoeken hierbovenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zuur als we een keeper binnenhalen die 100x beter is dan Mulder.
De joden wilden hem laatst nog dood hebben, getuige het vuurwerk naar zijn kop. Dus zo'n engnek als de meeste ajacieden kan het niet zijn. En dan nog, meer dan welkom, als Mulder maar van het doel gehaald wordt.
Ik hoop dat dit onzin is
Debielen heb je overal. Daardoor zal Vermeer bijvoorbeeld ook wel geen afscheid krijgen bij Ajax.quote:
Ik hoop dat dit onzin is
Ik hoop dat dit onzin is
Klopt, al zitten we nu collectief in de fase dat Vermeer er ineens helemaal niks van kan. We naderen het moment dat hij een verrader is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Debielen heb je overal. Daardoor zal Vermeer bijvoorbeeld ook wel geen afscheid krijgen bij Ajax.
Retards heb je altijd. Volgens mij denkt het overgrote deel er hetzelfde over als ik. Daarbij, hoe die 'fans' van ajax met Vermeer zijn omgesprongen, denk ik dat hij meer reden heeft een pleureshekel te hebben aan ajacieden als de meeste Feyenoorders.quote:
De Boer had de transfer toch gewoon kunnen tegenhouden lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kunnen we die mensen niet opsporen en gewoon ergens op een eiland stallen, kunnen ze daar lekker de mongool uit gaan hangen.
Verder is dit echt een meesterlijke zet als ik er zo over nadenk. Niet alleen versterkt Van Goud onze selectie, maar hij creëert ook een rel van jewelste bij Ajax, want de selectie en Frankie zijn nu verbaasd, verbijsterd en woest op Overmars.
Heeft HMF al een spandoek gemaakt denk je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Retards heb je altijd. Volgens mij denkt het overgrote deel er hetzelfde over als ik. Daarbij, hoe die 'fans' van ajax met Vermeer zijn omgesprongen, denk ik dat hij meer reden heeft een pleureshekel te hebben aan ajacieden als de meeste Feyenoorders.
Maar de retards zien helaas niet verder als clubverbanden. Zo heb je hier hmf rondlopen die serieus denkt dat Vermeer expres ballen door gaat laten om ajax te helpen.Niks aan te doen.
Kennelijk niet, althans, dat bleek niet uit de persconferentiequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Boer had de transfer toch gewoon kunnen tegenhouden lijkt me.
Hij had er geen weet van, maar Overmars dus wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kennelijk niet, althans, dat bleek niet uit de persconferentie
Die debielen heb je ook overal. Leroy Ferrader etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Debielen heb je overal. Daardoor zal Vermeer bijvoorbeeld ook wel geen afscheid krijgen bij Ajax.
Nee serieus, fuck hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die debielen heb je ook overal. Leroy Ferrader etc
Die was terecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Absurd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had er geen weet van, maar Overmars dus wel.
Nou, vertel..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Idioten heb je bij elke club.
Overigens zie je veel vaker bij Feyenoord racistische uitlatingen dan bij Ajax.
Ongelofelijk. Ik ben een uitstervend ras.quote:
Niet te vergelijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mulder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik ben een uitstervend ras.
Hij is geen goed eerste doelman omdat het een neus is. En ja hij is in alle opzichten beter dan Mulder.
Lekker tyfus slim trouwens hoe omgegaan wordt met Mulder door Rutten. Een kind van de club, kapot gemaakt door de opmerkingen van Rutten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertrouwen komt NOOIT meer terug op deze manier bij deze jongen. Kan nu net zo goed stoppen met voetballen.
Nee, alleen vredelievende zionisten vlaggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Idioten heb je bij elke club.
Overigens zie je veel vaker bij Feyenoord racistische uitlatingen dan bij Ajax.
Stuur je dat kratje op? Een bon is ook wel goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mulder.
Vermeer is een topper.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat Dr.Mikey van de komst van Vermeer vindt.
Gaat goed komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur je dat kratje op? Een bon is ook wel goed.
Die gaat gewoon weer rustig verder vissen in de forelvijver in Pannerden. Sjekkie op zijn lip.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lekker belangrijk wat Mulder hier allemaal van vindt
Mulder is gewogen en te licht bevonden, zo simpel is het. Als Mulder daar niet tegen kan moet'ie een ander vak kiezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Vertrouwen komt NOOIT meer terug op deze manier bij deze jongen. Kan nu net zo goed stoppen met voetballen.
Je bent zelf een neus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik ben een uitstervend ras.
Hij is geen goed eerste doelman omdat het een neus is. En ja hij is in alle opzichten beter dan Mulder.
Lekker tyfus slim trouwens hoe omgegaan wordt met Mulder door Rutten. Een kind van de club, kapot gemaakt door de opmerkingen van Rutten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er ook echt bij gaan staan met je melikquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker Nederlands uit.
Als Mulder objectief naar zichzelf kijkt dan moet hij gewoon trots zijn op het feit dat hij met zo weinig talent zoveel wedstrijden in Feyenoord 1 heeft mogen spelen. Maar hij lijkt me niet zo snugger, dus hij zal wel op zijn pik getrapt zijn nu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer rustig verder vissen in de forelvijver in Pannerden. Sjekkie op zijn lip.
Geel doet t fantastico.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Verstandige mensen laten zich dan ook niet leiden door emotie. Die er zeker wel is omdat het een jood is. Maar deze man is gewoon 100x beter dan die clown die nu bij ons onder de lat staat. Een goede keeper pakt 6 tot 9 pts voor je in een seizoen. Mulden kóst je gewoon pts en kost je bijna dat Europese voetbal waar Feyenoord al zo lang naar hunkert.
Als je dan in het achterhoofd houdt dat je een Clasie hebt die verlengd heeft. Een terugkerende El Amahdi en een gecontracteerde Toornstra + een eventuele Dost die nog kan komen, dan heb je het als Feyenoordzijnde gewoon erg goed gedaan, toch?
Als dit hem al knakt, dan is hij niet geschikt voor professioneel voetbal. Mulder heeft ons een paar wedstrijden echt wel gered, maar vele malen vaker heeft hij ons punten gekost. Ik mag toch hopen dat Mulder wel enige zelfreflectie heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulder vond tot enkele weken geleden nog van zichzelf dat hij in z'n tijd bij Feyenoord enorme stappen had gemaakt en zichzelf had ontwikkeld, las ik ergens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Mulder objectief naar zichzelf kijkt dan moet hij gewoon trots zijn op het feit dat hij met zo weinig talent zoveel wedstrijden in Feyenoord 1 heeft mogen spelen. Maar hij lijkt me niet zo snugger, dus hij zal wel op zijn pik getrapt zijn nu.
utrechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mulder vond tot enkele weken geleden nog van zichzelf dat hij in z'n tijd bij Feyenoord enorme stappen had gemaakt en zichzelf had ontwikkeld, las ik ergens.
Benieuwd hoe z'n carriere verder gaat verlopen. Z'n contract loopt af en ik denk niet dat hij bij Feyenoord blijft. Heb hem eerlijk gezegd uberhaupt nooit een keeper gevonden voor een club uit het linkerrijtje, dus ben benieuwd waar hij terecht gaat komen uiteindelijk.
Nou nog hopen dat Kazim wonderen gaat verrichten. Zou zo zonde zijn als je de competitie ingaat zonder fatsoenlijke spits. Met een beetje spits doe je geenszins onder voor de andere 'topploegen'.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad. Zelfs Mulder vervangen door een goede keeper
eensquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon genoeg om mee te doen in de Nederlandse top dus. Had ik een maand geleden niet verwacht
Wilkshire valt me trouwens 100% mee. Opa doet het goed
Mwah... ik vind zijn transfer toch anders dan die van bv Charisteas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Hij is geen goed eerste doelman omdat het een neus is.
Ik hoop dat dit onzin is
Ajax heeft hem altijd goed behandeld hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mwah... ik vind zijn transfer toch anders als die van bv Charisteas.
Dit vinden ze in Amsterdam echt niet tof, en dit is gewoon een overduidelijke "fuck you" van Vermeer naar alles en iedereen bij Ajax.
Als die het hier nu goed doet worden ze helemaal gek daar. Gezien daarnaast het mooie bedrag en het feit dat we van Mulder af zijn, vind ik dit een prima transfer.
Let maar op, in de winterstop komt er alsnog een spits bijquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat Kazim wonderen gaat verrichten. Zou zo zonde zijn als je de competitie ingaat zonder fatsoenlijke spits. Met een beetje spits doe je geenszins onder voor de andere 'topploegen'.
Ik geloof dat helemaal niet. Het is wel het eerste wat ik roep als die jood er een tegen krijgt tegen de joden. Dan is het gewoon een pleuresjood die ons genaaid heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Maar de retards zien helaas niet verder als clubverbanden. Zo heb je hier hmf rondlopen die serieus denkt dat Vermeer expres ballen door gaat laten om ajax te helpen.Niks aan te doen.
Meh. Kreeg onlangs nog vuurwerk naar zijn kop gesmeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft hem altijd goed behandeld hoor.
Aanslagen op hem plegen met vuurwerk etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft hem altijd goed behandeld hoor.
Is het me niet waard hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft HMF al een spandoek gemaakt denk je?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft HMF al een spandoek gemaakt denk je?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Kreeg onlangs nog vuurwerk naar zijn kop gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |