Je bent 70?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:56 schreef Kutmanager het volgende:
Klacht: Ik ga er waarschijnlijk niet meer bij zijn als tong zijn miljoenste post haalt.
ChevyCaprice, aangenaamquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie ben jij dan precies?
Fixed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef Kutmanager het volgende:
Mensen die na voor een bepaalde leeftijd nog op fok zitten.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?
Ik plas in je kont roepen op een internetforum ....![]()
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriëre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
Dit dus. Ga gewoon achter de geraniums zitten. Doe een midlife-crisis motorcursus. Ga bingoën. Bezoek je nog oudere moeder. Sponsor je favoriete hoertje. Neem eens een nieuw kunstgebit. Herdenk Zwarte Piet. Al die users van boven de 50 bevuilen het FOK!forum. De jeugd heeft de toekomst, de ouderen zijn versleten met roestplekken. Eigenlijk zou er een leeftijdslimiet moeten komen. Ook voor bondscoaches trouwens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef Kutmanager het volgende:
Mensen die na een bepaalde leeftijd nog op fok zitten.
Go tong.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ga gewoon achter de geraniums zitten. Doe een midlife-crisis motorcursus. Ga bingoën. Bezoek je nog oudere moeder. Sponsor je favoriete hoertje. Neem eens een nieuw kunstgebit. Herdenk Zwarte Piet. Al die users van boven de 50 bevuilen het FOK!forum. De jeugd heeft de toekomst, de ouderen zijn versleten met roestplekken. Eigenlijk zou er een leeftijdslimiet moeten komen. Ook voor bondscoaches trouwens.
Bestuur van m'n fanclub heb ik al op de hoogte gesteld van dit topic.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Go tong.Gewoon dit topic volbeuken dan ben je weer een stapje dichterbij.
Wel veel vrouwen in je fanclub. Doe er wat mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bestuur van m'n fanclub heb ik al op de hoogte gesteld van dit topic.
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo?quote:
Die FOK!ed in het Engels tegenwoordig.quote:
Ik ben bang dat ik het niet helemaal snapquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die FOK!ed in het Engels tegenwoordig.
Geeft niks. Als je maar in mannen in jurk blijft geloven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het niet helemaal snap
wtf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geeft niks. Als je maar in mannen in jurk blijft geloven.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geeft niks. Als je maar in mannen in jurk blijft geloven.
Nee, bier in m'n oor. Vond het eens wat anders dan een banaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |