quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat douchen, en dan richting bus. Tot morgenavond ergens
Doegdoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat douchen, en dan richting bus. Tot morgenavond ergens
Ik heb alles in 1 mapquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb gewoon alleen mapjes met de namen van de artiesten of bands in een map "MP3's" staan, waarin ook nog een lading losse staan.
Ik heb geen losse mapjes....maar wel een map diverse en een map overige, zonder enige vorm van logica.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb gewoon alleen mapjes met de namen van de artiesten of bands in een map "MP3's" staan, waarin ook nog een lading losse staan.
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .woei
Klinkt druk!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .woei
Suc6!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even weg...even klootviolen met mijn camera.
Ja, maar leuk. En ik kan mijn goede shirt nergens vinden. Nou ja dan maar backupshirt van het backupshirtquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezig
quote:
Coolcool!quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ergens van de overgang brons-ijzertijd. In die periode is er erg veel activiteit geweest in deze regio.
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmm
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
doe je goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...
[..]
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallen.
klikquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...
[..]
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallen.
Ik ben vaak moe door mijn medicijnen. Dan wil het weleens gebeuren dat je opeens even niks van me hoort, en daarna "oh, ik was in slaap gevallen".quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Ik wil wel eens kijken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |