quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat douchen, en dan richting bus. Tot morgenavond ergens
Doegdoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat douchen, en dan richting bus. Tot morgenavond ergens
Ik heb alles in 1 mapquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb gewoon alleen mapjes met de namen van de artiesten of bands in een map "MP3's" staan, waarin ook nog een lading losse staan.
Ik heb geen losse mapjes....maar wel een map diverse en een map overige, zonder enige vorm van logica.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb gewoon alleen mapjes met de namen van de artiesten of bands in een map "MP3's" staan, waarin ook nog een lading losse staan.
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .woei
Klinkt druk!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen verkeer regelen @ Visserij/Faunadagen Den Oever .woei
Suc6!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even weg...even klootviolen met mijn camera.
Ja, maar leuk. En ik kan mijn goede shirt nergens vinden. Nou ja dan maar backupshirt van het backupshirtquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezig
quote:
Coolcool!quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ergens van de overgang brons-ijzertijd. In die periode is er erg veel activiteit geweest in deze regio.
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmm
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
doe je goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...
[..]
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallen.
klikquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstrijk? Wat is dat? Jeetje, wat ingewikkeld allemaal...
[..]
Sterkte daarmee. Wil je daarna bij mij komen opruimen? *lief aankijkt*
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallen.
Ik ben vaak moe door mijn medicijnen. Dan wil het weleens gebeuren dat je opeens even niks van me hoort, en daarna "oh, ik was in slaap gevallen".quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Ik wil wel eens kijken hoor
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben vaak moe door mijn medicijnen. Dan wil het weleens gebeuren dat je opeens even niks van me hoort, en daarna "oh, ik was in slaap gevallen".
Een vriendin van me heeft er ook erg last van, die slikt dezelfde medicijnen. En bij haar gebeurt het ook geregeld. Oh, dat is die ene met wie ik samen op de foto sta trouwens
.
En ja... eens kijken... Ik zie het al voor me. Jij komt bij me thuis en dan zo "Ik heb gekeken, tabee!".
Oh, dat is nieuw voor me. Interessant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
klik
Ik wist eerst ook niet van het bestaan af hoor.. Om verflagen beter te laten hechten.
Lekker geslapen?
Hmmm ik zou toch wel eens richting bus moeten gaan Oh, bus is al weg. Over een uurtje dan maar
Cyproteronacetaat heet het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]Wat een vertrouwen weer zeg lol
![]()
Hmm welke meds als ik vragen mag?
Ik ben ook nog op zoek naar mijn tas, mijn zonnebril..quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is nieuw voor me. Interessant.
Ja hoor, alleen ik had een beetje last van brandend maagzuur. Maar ik heb een Rennie genomen en dat is nu wel over.
En jij moet niet zo uitstellen. Gewoon naar die bus gaan!.
Als in cypramil/citalopram? *shudder*quote:
Oh ja, jij zat in de rommel. Sorry dat ik zo streng was dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar mijn tas, mijn zonnebril..
Echt die dingen die ik nodig heb, kan ik niet vinden. Onnodige dingen dan weer wel.
Ik wordt wel eens Procrastinatrix Maximus genoemd
Onee, dit heeft niks te maken met mijn depressie. Dit is wat anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als in cypramil/citalopram? *shudder*
Dat was niet mijn leukste ervaring idd. Werkt het goed voor jou?
En je moet echt die?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in de rommel. Sorry dat ik zo streng was dan.
Dat klinkt als wat er in mijn fotoboek staat, wat mijn fulltime beroep is.
[..]
Onee, dit heeft niks te maken met mijn depressie. Dit is wat anders.
Klikkie
Nou, ik heb wel erg last van bijwerkingen. Maar dat schijnt normaal te zijn, heb ik begrepen. Zoals dat moe zijn, kortademig zijn, en nog wat andere dingen.
Van wat ik begrepen heb is dit eigenlijk het enige middel wat ze ervoor voorschrijven. Er zijn wel andere experimentele middelen, maar daar willen de meeste artsen niet aan.quote:
Ik ben een beetje chaotisch somsquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in de rommel. Sorry dat ik zo streng was dan.
lolquote:Dat klinkt als wat er in mijn fotoboek staat, wat mijn fulltime beroep is.
[..]
Oh ok, nee experimenteren doen ze maar op anderenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dit eigenlijk het enige middel wat ze ervoor voorschrijven. Er zijn wel andere experimentele middelen, maar daar willen de meeste artsen niet aan.
Klinkt bekendquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben een beetje chaotisch somslol
[..]
lolHerkenning enzo
Nee, precies! En ach... behalve dat we wat moe zijn valt het wel mee. Maar als we samen zijn pushen we elkaar wel erg qua energie. Na een date zijn we wel voor een paar dagen uitgeteldquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok, nee experimenteren doen ze maar op anderen
Gedeelte smart etc etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn bureau ligt vol met allerlei "projecten" waar ik nog niet aan toe gekomen ben om ze af te ronden.
[..]
Nee, precies! En ach... behalve dat we wat moe zijn valt het wel mee. Maar als we samen zijn pushen we elkaar wel erg qua energie. Na een date zijn we wel voor een paar dagen uitgeteld.
Ja, en het is gewoon leuk om samen te zijn en samen dingen te doen. Dus dan zijn we allebei wel weer ff opgeladen qua gelukkigheid. Bij mij kan het nog dagen blijven, dat ik me gelukkig voel omdat ik haar weer gezien en geknuffeld heb.quote:
Jullie wonen niet heel erg bij elkaar in de buurt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en het is gewoon leuk om samen te zijn en samen dingen te doen. Dus dan zijn we allebei wel weer ff opgeladen qua gelukkigheid. Bij mij kan het nog dagen blijven, dat ik me gelukkig voel omdat ik haar weer gezien en geknuffeld heb.
Nee, zij woont in het zuiden van het land, en ik woon in het noorden van het land.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie wonen niet heel erg bij elkaar in de buurt?
Dat ken ik inderdaad, ik zie mijn vriendinnen buiten de stad ook vaker dan binnen de stad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, zij woont in het zuiden van het land, en ik woon in het noorden van het land.
Wel lastig, maar ik heb haar de afgelopen tijd al vaker gezien dan al m'n andere vriendinnen, dus blijkbaar hoeft afstand niet uit te maken.
Oh, dat is wel grappig danquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ken ik inderdaad, ik zie mijn vriendinnen buiten de stad ook vaker dan binnen de stad.
Het wat?????quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel grappig dan.
Ik ben er eigenlijk ook wel blij mee, want zij is wel één van m'n favoriete vriendinnen (beste vriendin). Naast het chocolademelkmeisje die ook m'n beste vriendin is.
Nog geen datum gepland, ga een individueel examen aanvragen. Meerdere keren normaal examen gedaan maar ik klap telkens dichtquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Die ja. RadioSlut heet ze.
[..]
Goed bezig. Wanneer moet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |