Ah, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ze gisteren in het topic gepost.
Ja je ziet 2 glazen met chocolademelk en een deel van een t-shirt en wat armen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan gemist.
Maar ik snap dat het een meisje is met chocolademelk
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je ziet 2 glazen met chocolademelk en een deel van een t-shirt en wat armen!
Whehe!quote:
Geen warm water gebruiken, probeer te deppen met zout water.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Pleister van de buren helpt geen kut.
Bloedvlek in het houten blad van mijn bureau getrokken!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen warm water gebruiken, probeer te deppen met zout water.
Oh, minderquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nog geen datum gepland, ga een individueel examen aanvragen. Meerdere keren normaal examen gedaan maar ik klap telkens dicht
Ik ook, ik ga zo maar eens wat maken.quote:
Oh even kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga zo maar eens wat maken.
Die foto staat in mijn fotoboek trouwens, ik weet niet of je die kunt zien?
Stoere dame ben jequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga zo maar eens wat maken.
Die foto staat in mijn fotoboek trouwens, ik weet niet of je die kunt zien?
Whahahaquote:
Hoe kan dat dan?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hallo Naomi, ik ben een vliegtuig
Nou ik weet niet wat er met mijn vloer is gebeurd maar die zag eruitquote:
Suc6 morgen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Kally het volgende:
Hoi Fylax en Naomi
Duik vanaaf maar eens vroeg mijn bed in. Morgen hele drukke dag op het werk
Ja was echt super gezellig, zo'n leuke groep mensenquote:
Ja geen idee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat er met mijn vloer is gebeurd maar die zag eruit
Maar het was echt een gezellig feest
Dank je. Ach komt wel goed, zal alleen wel een dik oor hebben van alle telefoontjesquote:
Ik heb dus op mijn knietjes de hele vloer gedaan vandaagquote:
Ah, dan is het wel goed als je morgen uitgerust bentquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Kally het volgende:
Hoi Fylax en Naomi
Duik vanaaf maar eens vroeg mijn bed in. Morgen hele drukke dag op het werk
Dat lijkt me zo pijnlijk... maar misschien ben ik de enige die niet op haar knieën kan zitten zonder pijn te hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dus op mijn knietjes de hele vloer gedaan vandaag
Nou het is in elk geval weer lekker fris.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dus op mijn knietjes de hele vloer gedaan vandaag
Hooiquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hallo Naomi, ik ben een vliegtuig
Precies. Dus straks lekker onder de douche en dan onder de dekensquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel goed als je morgen uitgerust bent.
Oh, lekker! Ga ik zo ook maar doen... In ieder geval douchen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies. Dus straks lekker onder de douche en dan onder de dekens
Nee heb ik ook last van. Maar het maakt beter schoon (vind ik danquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo pijnlijk... maar misschien ben ik de enige die niet op haar knieën kan zitten zonder pijn te hebben?
Ik ook hoor, dan ben ik 3x zo snel klaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heb ik ook last van. Maar het maakt beter schoon (vind ik dan)
Zou je het dan ook bij mij kunnen komen doen? Ik kan dus niet op m'n knieën zittenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook....niet in de laatste plaats omdat ik ook niet zo gewend ben aan sigarettenrook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
Oh en Uc, ik ben mijn stem kwijt
Nou ja nog veel heser dan normaal
Uhhh neequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je het dan ook bij mij kunnen komen doen? Ik kan dus niet op m'n knieën zitten.
* Rafeiro maakt wijselijk geen opmerking nu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dan ben ik 3x zo snel klaar.
Ja het was ergquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook....niet in de laatste plaats omdat ik ook niet zo gewend ben aan sigarettenrook.
Zeker niet als ik de enige in de kamer ben die niet rookt
Lijkt me een goed plan, want ik heb inmiddels een antwoord op je vraag van gisteren en ik neem aan dat je die nog wilt hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro maakt wijselijk geen opmerking nu.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Succes met kaftenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog wat boeken kaften voor zoonlief en alles klaarzetten voor de eerste schooldag. Whoei regelmaat weer in huis
Van dat doorzichte kaftplastic, zo mooi en krasvast maar zo irritant met wegglijden de hele tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog wat boeken kaften voor zoonlief en alles klaarzetten voor de eerste schooldag. Whoei regelmaat weer in huis
Maar gelukkig ook geen Michael Jackson - BAD meerquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, want ik heb inmiddels een antwoord op je vraag van gisteren en ik neem aan dat je die nog wilt hebben.
moet je even een nieuwe batterijtje plaatsen een keer.... (en voordat je bios het begeeft )quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef ToT het volgende:
Oh godver, loopt de klok van mijn pc weer achter!
Sing for.. staat klaar, dus je hoeft me niet meer te helpen herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook geen Michael Jackson - BAD meer
Oh, dat is wel lastig. Ik kan er wel aardig tegen maar rook zelf ook niet. Bij mij is het voordeel dat ik er rustig van word omdat die geur me herinnert aan goede herinneringenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook....niet in de laatste plaats omdat ik ook niet zo gewend ben aan sigarettenrook.
Zeker niet als ik de enige in de kamer ben die niet rookt
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sing for.. staat klaar, dus je hoeft me niet meer te helpen herinneren
Nee, gewoon zwartquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van dat doorzichte kaftplastic, zo mooi en krasvast maar zo irritant met wegglijden de hele tijd.
Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft altijd af.
Of tenminste in mijn tijd.
kaften blijft kutwerkquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.
En zowaar de explicit versie ipv de cleanquote:
Ik vind het leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaften blijft kutwerk
Ik heb het geduld er niet voor
Speciaal op geletquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zowaar de normale versie ipv de clean
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Speciaal op gelet
En De Possie map staat klaar om uit te pakken, gaat ook bijna gebeuren
Van dat kraftpapier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.
Ja daar lijkt het wel wat op jaquote:
robquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal een zedig handkusje van mij
Mag ik een onzedige?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal een zedig handkusje van mij
Sterktequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoeken
Oeps....quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoeken
Jij mag van mij een passionele zoen op de lippen, met een afdwalende hand richting je linkerbil.quote:
Ik denk dat ik mijn oogjes weer eventjes dicht moet doen..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij mag van mij een passionele zoen op de lippen, met een afdwalende hand richting je linkerbil.
En ik blijf heel stug op zoek naar nog meer versiesquote:
tofquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik blijf heel stug op zoek naar nog meer versies
Vorige week nog een deephouse versie gevonden
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij mag van mij een passionele zoen op de lippen, met een afdwalende hand richting je linkerbil.
Smijten met verfpottenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef ToT het volgende:
Zo, was ik weer.Was ff met een Paintbattle bezig!
quote:
ik voel een BBQ meet aankomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Er zit een lief, klein, wit konijntje met zwarte oortjes paardenbloemen in mijn voortuin te eten!
Zolang-ie maar niet in de buurt van mijn planten komt, vind ik het best!
Met een vliegje op z'n neus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Er zit een lief, klein, wit konijntje met zwarte oortjes paardenbloemen in mijn voortuin te eten!
Zolang-ie maar niet in de buurt van mijn planten komt, vind ik het best!
Oh, ik dacht even dat er iets mis was gegaan met het vervenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Dit topic: ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #49. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! en met dat plaatje wat je daar ziet, moet je iets maken.
OMG.... hoe fout...quote:
Nu wil ik Flappie horenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat er iets mis was gegaan met het verven.
[..]
OMG.... hoe fout....
UIteraardquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Kan ik al een verzoekje doen trouwens?
ik draaiquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Draait er nu wel iemand dan? Anders dan doe ik het voor niks.
Oh, kun je voor mij draaien: Paulina Rubio - Boys Will Be Boys (Cahill Club Remix)quote:
Hij is meesterlijkquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh bah... niet dit... dan moet ik huilen. Ik zet snel ff de stream uit.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik vind de ontknoping gewoon briljant
zeker wel :quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, kun je voor mij draaien: Paulina Rubio - Boys Will Be Boys (Cahill Club Remix)
Pretty please??
Oké, dan zet ik mijn boxen weer aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker wel :
En Flappie zit weer in zijn hok hoor
Correctquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor een man en een gitaar...klopt dit?
als je iets riverdance achtigs hoort klopt hetquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor een man en een gitaar...klopt dit?
Ok!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je iets riverdance achtigs hoort klopt het
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Dit klinkt wel lekker trouwens. Dat riverdance achtige. Ik word er wel blij van.
met 9 gaatjesquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het was vast een hele mooie fluit
Ik niet...ik raakte een verkeerde veerquote:
Damn. Dat is echt een hele mooie fluitquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met 9 gaatjes
en een welgevormd momdstuk
auw...quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet...ik raakte een verkeerde veer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |