Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft altijd af.
Of tenminste in mijn tijd.
kaften blijft kutwerkquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.
En zowaar de explicit versie ipv de cleanquote:
Ik vind het leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaften blijft kutwerk
Ik heb het geduld er niet voor
Speciaal op geletquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zowaar de normale versie ipv de clean
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Speciaal op gelet
En De Possie map staat klaar om uit te pakken, gaat ook bijna gebeuren
Van dat kraftpapier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet aan mijn handen, die van mij vroeger ook ja. Dit is wel ander papier, ik had dat glimmende, dit is meer inpakpapier-achtig, dat groene geribbelde wat je meestal bij de bodyshop krijt.
Ja daar lijkt het wel wat op jaquote:
robquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal een zedig handkusje van mij
Mag ik een onzedige?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal een zedig handkusje van mij
Sterktequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoeken
Oeps....quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff opletten als je die via Musicbrainz laat retaggen. Hij heeft zowel de clean als de explicit versies van een paar albums, bij mij ben ik nu alle (explicit) en (clean) tags kwijt, dus ben het hele weekend al bezig om dat weer uit te zoeken
Jij mag van mij een passionele zoen op de lippen, met een afdwalende hand richting je linkerbil.quote:
Ik denk dat ik mijn oogjes weer eventjes dicht moet doen..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij mag van mij een passionele zoen op de lippen, met een afdwalende hand richting je linkerbil.
En ik blijf heel stug op zoek naar nog meer versiesquote:
tofquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik blijf heel stug op zoek naar nog meer versies
Vorige week nog een deephouse versie gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |