Succes met kaftenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog wat boeken kaften voor zoonlief en alles klaarzetten voor de eerste schooldag. Whoei regelmaat weer in huis
Van dat doorzichte kaftplastic, zo mooi en krasvast maar zo irritant met wegglijden de hele tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog wat boeken kaften voor zoonlief en alles klaarzetten voor de eerste schooldag. Whoei regelmaat weer in huis
Maar gelukkig ook geen Michael Jackson - BAD meerquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, want ik heb inmiddels een antwoord op je vraag van gisteren en ik neem aan dat je die nog wilt hebben.
moet je even een nieuwe batterijtje plaatsen een keer.... (en voordat je bios het begeeft )quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef ToT het volgende:
Oh godver, loopt de klok van mijn pc weer achter!
Sing for.. staat klaar, dus je hoeft me niet meer te helpen herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook geen Michael Jackson - BAD meer
Oh, dat is wel lastig. Ik kan er wel aardig tegen maar rook zelf ook niet. Bij mij is het voordeel dat ik er rustig van word omdat die geur me herinnert aan goede herinneringenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook....niet in de laatste plaats omdat ik ook niet zo gewend ben aan sigarettenrook.
Zeker niet als ik de enige in de kamer ben die niet rookt
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sing for.. staat klaar, dus je hoeft me niet meer te helpen herinneren
Nee, gewoon zwartquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van dat doorzichte kaftplastic, zo mooi en krasvast maar zo irritant met wegglijden de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |