quote:
broekie, broertje, achjaquote:
Reikt is toch Tukrse sterke drank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ik kan er alles mee hoor. Ik heb zelfs onder de microscoop in een cleanroom kleine onderdelen voor een bestralingston, die gebruikt wordt voor kankerbestrijding in elkaar gezet.![]()
En ik doe Reiki... En ik kan verdienstelijk masseren![]()
En ik hoef veeeeeeeeeeeeeeel minder nagels te knippen
?quote:
reiki is toch een Aziatische massage/behandelmethode?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Reikt is toch Tukrse sterke drank?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
verzoekje: Proud Mary
Je ,ag zelf kiezen van wie
En de fabels:quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke donders
ja, ik kan het me zo even niet voorstellen. ik hoop wel dat ik mijne nog lang mag houden
tjah, noorwegen hequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef Fogel het volgende:
Is weer terug nu. Zal wel een lokale hik zijn geweest.
Uh, ja daar heb ik ook wel eens last van..... het weerbericht willen voorlezen en de oventemperatuur vermelden voor een stukje gebraadquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben voor de CCR versie gegaan
Oh het is Raki die drank na ja zat weer dicht in de buurtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
reiki is toch een Aziatische massage/behandelmethode?
Zolang je maar weer kan luisteren is het allang goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef Fogel het volgende:
Is weer terug nu. Zal wel een lokale hik zijn geweest.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga ff mijn enkel wat rust geven, want die heb ik verstuikt toen ik op m'n hakjes liep.
Dus ik lees en luister wel mee, maar het typen wordt wat minder uitgebreid omdat ik in bed lig.
ja, dat geloof ik welquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de fabels:
Nee het doet geen pijn. Ook niet eng![]()
Ik heb er zelf ook geen problemen mee, het zou problematisch worden als ik morgen wakker zou worden met "normale" vingers. Ik ben er heul op ingesteld
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja daar heb ik ook wel eens last van..... het weerbericht willen voorlezen en de oventemperatuur vermelden voor een stukje gebraad
en morgen wordt het 220 graden voorverwarmdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja daar heb ik ook wel eens last van..... het weerbericht willen voorlezen en de oventemperatuur vermelden voor een stukje gebraad
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Oh het is Raki die drank na ja zat weer dicht in de buurt
Ik zal jou is voorverwarmen !quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en morgen wordt het 220 graden voorverwarmd
gewoon henig an doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga ff mijn enkel wat rust geven, want die heb ik verstuikt toen ik op m'n hakjes liep.
Dus ik lees en luister wel mee, maar het typen wordt wat minder uitgebreid omdat ik in bed lig.
Jij bedoelt Rakiquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Reikt is toch Tukrse sterke drank?
quote:
zo heel vlees zit er niet aan mijquote:
gebakken banaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo heel vlees zit er niet aan mij
En dan verder met Red Army Choir ft The Leningrad Cowboys?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk hoort nu ook Doe Maar - De Bom
Of
Vader Abraham - laat de russen maar komen
of
Herman van Veen - de Bom valt nooit
Bij mij welquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo heel vlees zit er niet aan mij
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan verder met Red Army Choir ft The Leningrad Cowboys?
ik heb maar een banaan gehad. dat wordt wel een heel krokant korstjequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik wist wat dat betekent, zou ik het doen.
quote:
bbq bij/van jou?quote:
rustig aan doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil wel even helpenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
*zucht*
Skinny jeans uittrekken... wat een kutwerk.
Rustig aan doen op zijn twentsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |