Teringquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Mijn exen kunnen het niet navertellen" zeg je dan en je bent er vanaf.
Japanse Twitterclient op Androidquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]DAAAAAMN zeg!!!!!
Maar waarom op een japanse site trouwens?
Is een duits DJ duo met een remix van Jefferson Airplane.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Maar ik was dus op zoek naar het origineel van dat nummer, maar ik wist niet hoe het heette en het enige wat ik me kon herinneren was dat er een remix van was met die videoclip.
Bedankt maar die informatie zocht ik niet. Alleen Jefferson Airplanequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een duits DJ duo met een remix van Jefferson Airplane.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Mijn exen kunnen het niet navertellen" zeg je dan en je bent er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jong broekiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t als ouwe lul niet bij houden hoor...
quote:
broekiequote:
Kick back, relax en geniet van de muziekquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t als ouwe lul niet bij houden hoor...
Ik sta hier geloof ik wel een beetje bekend om mijn overinformatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt maar die informatie zocht ik niet. Alleen Jefferson Airplane.
* AdoraBelle grinnikt om die baby die van die tiet af stuitert
echt he, gewoon de eerste die ik tegenkom ever, die hetzelfde heeft als ik!quote:
oke dondersquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ik kan er alles mee hoor. Ik heb zelfs onder de microscoop in een cleanroom kleine onderdelen voor een bestralingston, die gebruikt wordt voor kankerbestrijding in elkaar gezet.![]()
En ik doe Reiki... En ik kan verdienstelijk masseren![]()
En ik hoef veeeeeeeeeeeeeeel minder nagels te knippen
Kindertjes....quote:
ik las oveninformatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta hier geloof ik wel een beetje bekend om mijn overinformatie
Geeft nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooehquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |