SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Die heb ik dan toevallig weer nietquote:
Echt he... soms is het best wel irritant. Ik snap het ook niet, ze vinden alles schattig aan me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik word ook te vaak schattig genoemd. Zelfs mijn niesje wordt schattig genoemd
Die graagquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die heb ik dan toevallig weer niet![]()
Wel: Two Tribes, Relax, en The Power of Love.
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zegt dat mijn zelfbeeld misschien negatiever is dan het hoort te zijn.
Dat of jij bent net zo gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
ik heb zowat de hele discografie. 13 jaar geleden gedownload voor de moeder van iemandquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die heb ik dan toevallig weer niet![]()
Wel: Two Tribes, Relax, en The Power of Love.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet gek.zeg, ik ben hier het vliegtuig. jij bent een vogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja euhm... ik denk dat het voor jou minder erg is omdat je ermee geboren bent? In vergelijking met iemand die z'n vingers kwijtraakt door een ongeluk?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeg het maar tegen mij. Bij mij hetzelfde
Die goochelaar die ik op mijn 8e heb gezien, heb ik de stuipen op het lijf gejaagd![]()
Een vraag van de goochelaar nadat hij een marlboro sigaret doormidden knipte met een kleine guillotine: Dames en heren, jongens en meisjes. Ik wil nu graag een vrijwilliger uit het publiek om een vinger te lenen.
Ik stap naar voren: Kies maar uit.
(ik liet mijn knokkels zien. Foto's volgens spoedig
Moet kunnen tochquote:
[..]
Ik ben niet gek.Jij ook? Ik ben ook een vliegtuig. Daarom staat er op mijn ID kaart ook de V van vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geslacht: Vliegtuig
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Koen66 het volgende:
vakantie was tof, gisteren teruggekomen
Het is verschrikkelijk irritant!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Echt he... soms is het best wel irritant. Ik snap het ook niet, ze vinden alles schattig aan me.
Modderfokker.........quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zeg, ik ben hier het vliegtuig. jij bent een vogel
Identiteitscrisis bij Fogelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef bjanaan het volgende:
Stif eerste verzoekje van mij voor jou,
WD40 werkt wel tegen piepen inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Identiteitscrisis bij Fogel![]()
Fokker is te fixen met ducttape, Fogel heel heel misschien met WD40
Waardoor dequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Koen66 het volgende:
vakantie was tof, gisteren teruggekomen
te kortquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waardoor de
Vakantie was te kort, of je kwam terug en ontdekte dat je huis leeg geroofd was?
Ahh zoquote:
Ik zou zeggen hou de WD40 bij de hand voor een volgende show van mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
WD40 werkt wel tegen piepen inderdaad.
Ja, eindelijk een lotgenootquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik iemand gevonden die weet hoe het voelt.
5 dagen Parijs en 13 dagen Ardechequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ahh zo
Hoe lang ben je geweest, en waarheen ?
Very nicequote:
Je gaat jazz draaien?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hou de WD40 bij de hand voor een volgende show van mij
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
White Rabit
Ik voorspel dat die dit jaar wel in de Top 5 van de Top R49 komt
Waarom schattig gevonden worden een hel is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
We moeten in R&P maar een topic openen over ons lijden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat jazz draaien?
Dan spuit ik die kneut in mijn oren voor een mooi onderwatereffect.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom schattig gevonden worden een hel is?
Vast net zo erg als "het lieve broertje dat ik nooit heb gehad" gevonden worden!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom schattig gevonden worden een hel is?
Met gemakquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
White Rabit
Ik voorspel dat die dit jaar wel in de Top 5 van de Top R49 komt
Hij staat nu op 7quote:
OK OK, dan ben ik een fliegtuig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Duurt best lang, zo'n vliegtuig slachten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ook? Ik ben ook een vliegtuig. Daarom staat er op mijn ID kaart ook de V van vliegtuig. Geslacht: Vliegtuig
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat jazz draaien?
Dan spuit ik die kneut in mijn oren voor een mooi onderwatereffect.
Heb zo geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die videoclip waarbij die baby's uit een vliegtuig springen met parachutes en dat er op de grond dan een grote vrouw ligt?
En wat is het origineel ervan?
somebody to lovequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die videoclip waarbij die baby's uit een vliegtuig springen met parachutes en dat er op de grond dan een grote vrouw ligt?
Tja... die operatie was ook best duurquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK OK, dan ben ik een fliegtuig.
[..]
Duurt best lang, zo'n vliegtuig slachten.
Dat was toch de reclame van witte reus? "Nu met verbeterde formule tegen bloedvlekken" oidquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Links: http://p.twipple.jp/GSjH7quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja euhm... ik denk dat het voor jou minder erg is omdat je ermee geboren bent? In vergelijking met iemand die z'n vingers kwijtraakt door een ongeluk?
Voor de rest weet ik niet echt wat ik moet zeggen. Ik word altijd een beetje stil van dit soort dingen.
Mwah, groepje Polen bij elkaar zoeken en het is zo klaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duurt best lang, zo'n vliegtuig slachten.
Kurwa kurwaquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mwah, groepje Polen bij elkaar zoeken en het is zo klaar
Of deze: jij bent het liefste meisje ooit, snap niet waarom jij single bent!''quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast net zo erg als "het lieve broertje dat ik nooit heb gehad" gevonden worden!
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Links: http://p.twipple.jp/GSjH7
Rechts: http://p.twipple.jp/BfA1G
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Lekker is dat hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef Symphonic het volgende:
zo, ik moest even sprinten tijdens het roken, de kraan ging in 1 keer open
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
Tering wat gaan jullie weer snel....
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
17 luisteraarsquote:
"Mijn exen kunnen het niet navertellen" zeg je dan en je bent er vanaf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Of deze: jij bent het liefste meisje ooit, snap niet waarom jij single bent!''
Hmmm stom toevalligquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Mijn exen kunnen het niet navertellen" zeg je dan en je bent er vanaf.
Hele fucking avond al!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
Tering wat gaan jullie weer snel....
Ja. Maar ik was dus op zoek naar het origineel van dat nummer, maar ik wist niet hoe het heette en het enige wat ik me kon herinneren was dat er een remix van was met die videoclip.quote:
[..]
[..]
Teringquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Japanse Twitterclient op Androidquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]DAAAAAMN zeg!!!!!
Maar waarom op een japanse site trouwens?
Is een duits DJ duo met een remix van Jefferson Airplane.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Maar ik was dus op zoek naar het origineel van dat nummer, maar ik wist niet hoe het heette en het enige wat ik me kon herinneren was dat er een remix van was met die videoclip.
Bedankt maar die informatie zocht ik niet. Alleen Jefferson Airplanequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een duits DJ duo met een remix van Jefferson Airplane.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jong broekiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t als ouwe lul niet bij houden hoor...
quote:
broekiequote:
Kick back, relax en geniet van de muziekquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan t als ouwe lul niet bij houden hoor...
Ik sta hier geloof ik wel een beetje bekend om mijn overinformatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt maar die informatie zocht ik niet. Alleen Jefferson Airplane.
* AdoraBelle grinnikt om die baby die van die tiet af stuitert
echt he, gewoon de eerste die ik tegenkom ever, die hetzelfde heeft als ik!quote:
oke dondersquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ik kan er alles mee hoor. Ik heb zelfs onder de microscoop in een cleanroom kleine onderdelen voor een bestralingston, die gebruikt wordt voor kankerbestrijding in elkaar gezet.![]()
En ik doe Reiki... En ik kan verdienstelijk masseren![]()
En ik hoef veeeeeeeeeeeeeeel minder nagels te knippen
Kindertjes....quote:
ik las oveninformatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta hier geloof ik wel een beetje bekend om mijn overinformatie
Geeft nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooehquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |