te kortquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waardoor de
Vakantie was te kort, of je kwam terug en ontdekte dat je huis leeg geroofd was?
Ahh zoquote:
Ik zou zeggen hou de WD40 bij de hand voor een volgende show van mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
WD40 werkt wel tegen piepen inderdaad.
Ja, eindelijk een lotgenootquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik iemand gevonden die weet hoe het voelt.
5 dagen Parijs en 13 dagen Ardechequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ahh zo
Hoe lang ben je geweest, en waarheen ?
Very nicequote:
Je gaat jazz draaien?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hou de WD40 bij de hand voor een volgende show van mij
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
White Rabit
Ik voorspel dat die dit jaar wel in de Top 5 van de Top R49 komt
Waarom schattig gevonden worden een hel is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
We moeten in R&P maar een topic openen over ons lijden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat jazz draaien?
Dan spuit ik die kneut in mijn oren voor een mooi onderwatereffect.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom schattig gevonden worden een hel is?
Vast net zo erg als "het lieve broertje dat ik nooit heb gehad" gevonden worden!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom schattig gevonden worden een hel is?
Met gemakquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
White Rabit
Ik voorspel dat die dit jaar wel in de Top 5 van de Top R49 komt
Hij staat nu op 7quote:
OK OK, dan ben ik een fliegtuig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zeg, ik ben hier het vliegtuig. jij bent een vogel
Duurt best lang, zo'n vliegtuig slachten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ook? Ik ben ook een vliegtuig. Daarom staat er op mijn ID kaart ook de V van vliegtuig. Geslacht: Vliegtuig
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat jazz draaien?
Dan spuit ik die kneut in mijn oren voor een mooi onderwatereffect.
Heb zo geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die videoclip waarbij die baby's uit een vliegtuig springen met parachutes en dat er op de grond dan een grote vrouw ligt?
En wat is het origineel ervan?
somebody to lovequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die videoclip waarbij die baby's uit een vliegtuig springen met parachutes en dat er op de grond dan een grote vrouw ligt?
En wat is het origineel ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |