Jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kommaarop. Je komt er toch niet in (mijn deurbeltelefoonopenmaakknop is stucque).quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaa.
Je hebt geen vingers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
[..]
Jaaa.
Beschouw het als moderne kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Nee, je bent in de war met mijquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kommaarop. Je komt er toch niet in (mijn deurbeltelefoonopenmaakknop is stucque).
is toch mooiquote:
[..]
Jaaa.
WoeiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
WoeiiiigeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weetniet, ik las vanavond iets over vingerverven toen ik lurktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarbij aan iets anders denken!![]()
Ik kom net aan, dus nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
Maarre....heeft iemand Inso vanavond gezien met Surprise surprise?
Que ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
Maarre....heeft iemand Inso vanavond gezien met Surprise surprise?
quote:
Ik mis blijkbaar ergens ietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking
Ik vond hem wel garpigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking
Ik weet niet wat het is met dit nummer... ik vind het wel leuk op de één of andere manierquote:
Ja, is ook best wel onbekend. Eén van de meiden van WOW! schijnt te zijn omgekomen toen er zo een vliegtuig in een weiland neerstortte een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik was wat laat.
Dit ken ik dus echt niet....
Euhm... lang verhaal. Laten we het daar op houden.quote:
Ik heb een hekel aan moderne kunstquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beschouw het als moderne kunst
Ja laatst zei hij dat hij daar in kwam, om familie te bezoeken aangezien hij al een flinke tijd in Noorwegen zit.quote:
Oh dat heb ik niet gezien. Kwam net pas op Fok! vlak voor ik hier hoi zei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
weetniet, ik las vanavond iets over vingerverven toen ik lurkte
Gelukkig reeds gedraaidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muis heeft hem vast wel voor handen
Ik heb aan 1 hand geen vingersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik mis blijkbaar ergens iets
Iedereen kan op zich vingerverven, maar zonder vingers gaat dat niet. En dat is echt het enige wat ik momenteel kan bedenken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig reeds gedraaid
Ja, ik heb dik 3000+ Eminem nummers
een voor een, keer op keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Wo o wie zal je willen vingerverver?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
WoeiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nou...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan moderne kunst.
de rechterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat weet ik toch niet johquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
quote:
dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik toch niet joh
Sorry, wat niet lullig bedoeld.
alle 4 niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maaktquote:
Je bent serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat maakt niet uitweet volgens mij bijna niemand
2653 dubbele?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maakt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maakt
Ook die kan uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef bjanaan het volgende:
Die panter heeft een zwart bh'tje aan
Ach ja... dat ding is toch lelijk dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, nou...
Ik probeer alleen maar te helpen.
aangeborenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurd? (Als je het wil vertellen)
Em + D12 + Bad meets Evil + alle demo's en zo en nog veel oudere shitquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja... dat ding is toch lelijk dus wat maakt het uit.
idd!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
dit doet me aan iemand denken..... zeker met die pitch
Ik denk dat ik weet aan wie jij denkt, en ja.....................quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
dit doet me aan iemand denken..... zeker met die pitch
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ruler niet pitchen of spelen met Fout ventje ja, klassiekertje
Okee, als je het irritant vindt moet je het wel gewoon zeggen ja?quote:
Dit!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
RUler dit was weer een ouderwetsche heeeerlijke show![]()
![]()
Ja, tijden veranderenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]We staan ineens beiden aan de andere kant van waar we eerst stonden!
Als ik wat irritant vind? Ik ervaar tot nu toe nog niets als irritant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Okee, als je het irritant vindt moet je het wel gewoon zeggen ja?
ja baasquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ruler niet pitchen of spelen met Fout ventje ja, klassiekertje
Vooral een topper onder de "net op vakantie mogende" jeugdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef bjanaan het volgende:
Heb ik tegenwoordig ook me eigen boot? Moet niet gekker worden!
Mijn gedrag. Kan er niks aan doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik wat irritant vind? Ik ervaar tot nu toe nog niets als irritant.
Ik ben sowieso best relaxt geloof ik.
het was dan ook een hele toffe showquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
ik had er weer heel völle skik an
Ga op gedragscursus ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn gedrag. Kan er niks aan doen
Vooral Plork en de Aannemer heeft punten gescoord hčquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was dan ook een hele toffe show
Oh, geen last van hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn gedrag. Kan er niks aan doen
16 luisteraars dus je deed t goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
ik had er weer heel völle skik an
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vooral Plork en de Aannemer heeft punten gescoord hč
Lotgenoot gespot ... wtf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach welnee. Ik vind het juist lief!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, geen last van hoor. Ik vind het wel leuk. En vind je mij niet irritant dan?
. Mijn verliefde pubermeisjesgedrag....
Ja ik hoor het ook net... wel stom toevallig zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, whut?Serieus? Heeft je username daar mee te maken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn linkerhand voor de nieuwsgierigen:hmm, das best kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik vind het juist lief!
NJa, het voordeel is dat het aangeboren is en ik dus niet beter weet. kan er ook alles mee wat een ander ook kanquote:
Mijn linkerhand voor de nieuwsgierigen:Ik durf het bijna niet te vragen, maar... hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn linkerhand voor de nieuwsgierigen:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
aangeborenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar... hoe komt dat?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vind het wel ff fijn om me zo te voelen. Happy
.
Awhquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vind het wel ff fijn om me zo te voelen. Happy
.
dat is wel heel prettig ja (dat je er alles mee kan bedoel ik dan)quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NJa, het voordeel is dat het aangeboren is en ik dus niet beter weet. kan er ook alles mee wat een ander ook kan
Sterker nog. Ik werkte 10 maanden bij van der valk in de bediening. Komt er een chef naar me toe. Wat ik eigenlijk met mijn hand hadquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel prettig ja (dat je er alles mee kan bedoel ik dan)
Ik heb een penis die altijd meedraait als een vrouw tegen me praat....quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef bjanaan het volgende:
Naja ik heb een afwijkend oog wat niet meedraait als je met me in gesprek bent
godverdommequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik werkte 10 maanden bij van der valk in de bediening. Komt er een chef naar me toe. Wat ik eigenlijk met mijn hand had
lotgenoot gespotquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een penis die altijd meedraait als een vrouw tegen me praat....
Wat de neuk ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik werkte 10 maanden bij van der valk in de bediening. Komt er een chef naar me toe. Wat ik eigenlijk met mijn hand had
Ik heb 0 grote tenen, een van mijn grote tenen zit aan mijn rechtermiddelvinger.quote:
Ja oké, maar 10 maanden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het valt ook niet echt op als je er niet op let
Hee, een kennerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I'm gonna teach your mother to suck eggs.
[..]
Kusje trug.
Heb ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
heb je ook iets van frankie goes to hollywood?
dat geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het valt ook niet echt op als je er niet op let
16quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef bjanaan het volgende:
Stif op hoeveel luisteraars zitten we?
Ahh schattig. Sorryquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I'm gonna teach your mother to suck eggs.
[..]
Kusje trug.
Het feit dat ik je niet als verneukt opvat zegt vast wat over mij dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid daarmee. Waarom denk je dat ik zo verneukt ben?.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Godver... het is zo warm op m'n kamer dat al m'n chocolade helemaal zacht is. Ik gooi het maar snel weer in de koelkast.
Zeg het maar tegen mij. Bij mij hetzelfdequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik weet ff niet wat ik moet zeggen zonder dat het lomp overkomt.
welcome to the pleasuredome?quote:
Ik word ook te vaak schattig genoemd. Zelfs mijn niesje wordt schattig genoemdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent niet de eerste die me schattig noemt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeg het maar tegen mij. Bij mij hetzelfde
Die goochelaar die ik op mijn 8e heb gezien, heb ik de stuipen op het lijf gejaagd![]()
Een vraag van de goochelaar nadat hij een marlboro sigaret doormidden knipte met een kleine guillotine: Dames en heren, jongens en meisjes. Ik wil nu graag een vrijwilliger uit het publiek om een vinger te lenen.
Ik stap naar voren: Kies maar uit.
(ik liet mijn knokkels zien. Foto's volgens spoedig
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die goochelaar die ik op mijn 8e heb gezien, heb ik de stuipen op het lijf gejaagd![]()
Een vraag van de goochelaar nadat hij een marlboro sigaret doormidden knipte met een kleine guillotine: Dames en heren, jongens en meisjes. Ik wil nu graag een vrijwilliger uit het publiek om een vinger te lenen.
Ziet het bij jou ongeveer hetzelfde er uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Two Tribes natuurlijkquote:
Dat zegt dat mijn zelfbeeld misschien negatiever is dan het hoort te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het feit dat ik je niet als verneukt opvat zegt vast wat over mij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |