Mijn gedrag. Kan er niks aan doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik wat irritant vind? Ik ervaar tot nu toe nog niets als irritant.
Ik ben sowieso best relaxt geloof ik.
het was dan ook een hele toffe showquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
ik had er weer heel völle skik an
Ga op gedragscursus ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn gedrag. Kan er niks aan doen
Vooral Plork en de Aannemer heeft punten gescoord hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was dan ook een hele toffe show
Oh, geen last van hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn gedrag. Kan er niks aan doen
16 luisteraars dus je deed t goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen bedankt voor het luisteren
ik had er weer heel völle skik an
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vooral Plork en de Aannemer heeft punten gescoord hè
Lotgenoot gespot ... wtf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach welnee. Ik vind het juist lief!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, geen last van hoor. Ik vind het wel leuk. En vind je mij niet irritant dan?
. Mijn verliefde pubermeisjesgedrag....
Ja ik hoor het ook net... wel stom toevallig zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, whut?Serieus? Heeft je username daar mee te maken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn linkerhand voor de nieuwsgierigen:hmm, das best kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik vind het juist lief!
NJa, het voordeel is dat het aangeboren is en ik dus niet beter weet. kan er ook alles mee wat een ander ook kanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn linkerhand voor de nieuwsgierigen:Ik durf het bijna niet te vragen, maar... hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |