quote:
Ik vind t goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zal ik anders na Ruler nog even overnemen ?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook sinds ik de K4 versie heb gehoord!
Niet zozeer alleen maar metal neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t goed.Als je maar geen metal show gat doen.
En dan vraag jij je af waarom ik altijd om K4 vraag!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even zachtjes huilen
Kutjesdag is veel leuker
Hoe heet ze mag er wel wezen hoor, Josje!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 overrijpe wijven die zich kleden als een kleuter, echt
shoot mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Wie draait er eigenlijk? Ik heb nog een verzoekje, maar ik ben bang dat je die niet zo makkelijk kunt vinden.
Gewoon verzoekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Wie draait er eigenlijk? Ik heb nog een verzoekje, maar ik ben bang dat je die niet zo makkelijk kunt vinden.
Weet jij niks vanquote:
LineaalofDoodquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
je staat eropquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen maar metal nee
Je klonk goed hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. ik ga het maar niet terugluisteren
gooi maar. moet je wel snel zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Keer Op Keer van WOW!
Ik heb 'm eventueel als zipje als je wilt...
Liever helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen maar metal nee
quote:
quote:Stiffs Banana Boat
ik heb 'm trouwens welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Keer Op Keer van WOW!
Dat is mijn schuld, ik liep al 3 minuten uitquote:
Daar kan ik niet aan beginnenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 overrijpe wijven die zich kleden als een kleuter, echt
Roep eens welke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Motte we matte jonguhquote:
Die van André of van Harryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
en Stiff zoekt zich nu het lazarus naar de banana boat
jaquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]is toch al weer een paar dagen geleden.
Ik zal de jongens van TVSC even roepen
Wil je fittie maken vriend?quote:
Logisch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen
wil je klappen jonguhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wil je fittie maken vriend?
Huh huh?
Put up dem dukes ... FIGHT!
Heb ik net gedaanquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Keer Op Keer van WOW!
eventjes danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Doe maar, niet, even gewoon lief zijn voor elkaar
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
en Stiff zoekt zich nu het lazarus naar de banana boat
Jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kommaarop. Je komt er toch niet in (mijn deurbeltelefoonopenmaakknop is stucque).quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaa.
Je hebt geen vingers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
[..]
Jaaa.
Beschouw het als moderne kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Nee, je bent in de war met mijquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kommaarop. Je komt er toch niet in (mijn deurbeltelefoonopenmaakknop is stucque).
is toch mooiquote:
[..]
Jaaa.
WoeiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
WoeiiiigeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weetniet, ik las vanavond iets over vingerverven toen ik lurktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarbij aan iets anders denken!![]()
Ik kom net aan, dus nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
Maarre....heeft iemand Inso vanavond gezien met Surprise surprise?
Que ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
Maarre....heeft iemand Inso vanavond gezien met Surprise surprise?
quote:
Ik mis blijkbaar ergens ietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking
Ik vond hem wel garpigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking
Ik weet niet wat het is met dit nummer... ik vind het wel leuk op de één of andere manierquote:
Ja, is ook best wel onbekend. Eén van de meiden van WOW! schijnt te zijn omgekomen toen er zo een vliegtuig in een weiland neerstortte een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik was wat laat.
Dit ken ik dus echt niet....
Euhm... lang verhaal. Laten we het daar op houden.quote:
Ik heb een hekel aan moderne kunstquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beschouw het als moderne kunst
Ja laatst zei hij dat hij daar in kwam, om familie te bezoeken aangezien hij al een flinke tijd in Noorwegen zit.quote:
Oh dat heb ik niet gezien. Kwam net pas op Fok! vlak voor ik hier hoi zei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
weetniet, ik las vanavond iets over vingerverven toen ik lurkte
Gelukkig reeds gedraaidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muis heeft hem vast wel voor handen
Ik heb aan 1 hand geen vingersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik mis blijkbaar ergens iets
Iedereen kan op zich vingerverven, maar zonder vingers gaat dat niet. En dat is echt het enige wat ik momenteel kan bedenken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig reeds gedraaid
Ja, ik heb dik 3000+ Eminem nummers
een voor een, keer op keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Wo o wie zal je willen vingerverver?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
WoeiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nou...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan moderne kunst.
de rechterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat weet ik toch niet johquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
quote:
dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik toch niet joh
Sorry, wat niet lullig bedoeld.
alle 4 niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maaktquote:
Je bent serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat maakt niet uitweet volgens mij bijna niemand
2653 dubbele?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maakt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, inmiddels wat minder zie ik. Ik heb ontdubbeld. Alhoewel 2653+602 nog steeds +3000 maakt
Ook die kan uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef bjanaan het volgende:
Die panter heeft een zwart bh'tje aan
Ach ja... dat ding is toch lelijk dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, nou...
Ik probeer alleen maar te helpen.
aangeborenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurd? (Als je het wil vertellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |