abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:31:19 #101
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_144026231
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef mig72 het volgende:
Als je nergens in gelooft, hoe kun je in moraliteit geloven? Hoe kun je verkrachting, moord, diefstal, of mishandeling verbieden en demoniseren, zonder jouw moraliteit aan anderen op te dringen? Waarom respecteren jullie andermans geloof niet en dringen jullie jouw eigen visie op als de enige juiste?

Hoe ga je voorbij aan het feit dat het universum, de zon, de sterren, en planeten door geen mens gecreëerd kunnen zijn? Hoe ga je voorbij aan het feit dat alles in de wereld, ook het ontstaan en functioneren van bovenstaande, schijnt met een bepaalde reden, en logica te gebeuren?

Hoe verklaar je dat goede mensen en daden doorgaans beloond worden en slechte mensen en daden bestraft (wet van karma)?

Hoe verklaar je dat we allemaal op een gegeven dag gaan sterven en dat noemand het geringste idee heeft van wat er komen gaat?

Klacht: Atheïsten zijn de plaag van de samenleving
Opsodemieteren met je kutgeloof

Moslims :')
Cristenen :')

Atheisten _O_
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
pi_144027366
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Waarom ben je ziek dan? Heb je geen remmingen? Laat je je leiden door je lustgevoelens? Heb je moeite om je te beheersen? Vind je je bestaan nihilistisch?
Nihilistisch is weer zo'n zwaar begrip, Als solipsist hou ik er een andere filosofie op na, ben er alleen nog niet geheel van overtuigd.

Overigens, nee, nee en neen.

Ik heb/had buitengewone waarnemingen en gedachtes. Ik ben er van op de hoogte dat deze geen onderdeel van de werkelijkheid zijn, maar ik erken het.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144027716
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nihilistisch is weer zo'n zwaar begrip, Als solipsist hou ik er een andere filosofie op na, ben er alleen nog niet geheel van overtuigd.

Ik heb/had buitengewone waarnemingen en gedachtes. Ik ben er van op de hoogte dat deze geen onderdeel van de werkelijkheid zijn, maar ik erken het.
Ok, je zit op medicatie wrs?
Het is wat, Belg zijn.
pi_144027800
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:06 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Ok, je zit op medicatie wrs?
Nein man, liever gestoord dan onder zeil. Heb het wel geprobeerd, maar ik ben gezonder zonder medicatie. Een psycholoog die polshoogte houd is voldoende.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144027894
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nein man, liever gestoord dan onder zeil. Heb het wel geprobeerd, maar ik ben gezonder zonder medicatie. Een psycholoog die polshoogte houd is voldoende.
Dat is al positief. Verder veel succes met je filosofische zoektocht.
Het is wat, Belg zijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:26:44 #106
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144028601
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

heb ik ook, ik hoor stemmen als geluid en als gedachten, ik erken ze als demonen.
In welke vorm neem jij waar?
pi_144028846
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef Manke het volgende:

[..]

heb ik ook, ik hoor stemmen als geluid en als gedachten, ik erken ze als demonen.
In welke vorm neem jij waar?
Ik heb god en satan zelf horen praten, en toen nam ik maar medicatie, omdat ik erkende dat het in mijn hoofd was.
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:40:34 #108
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144029127
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik heb god en satan zelf horen praten, en toen nam ik maar medicatie, omdat ik erkende dat het in mijn hoofd was.
welke medicatie kreeg je en hoe ben je er van afgekomen?
Wat zeiden ze zo ongeveer bij jou? :P
pi_144029231
quote:
Als je nergens in gelooft, hoe kun je in moraliteit geloven? Hoe kun je verkrachting, moord, diefstal, of mishandeling verbieden en demoniseren, zonder jouw moraliteit aan anderen op te dringen? Waarom respecteren jullie andermans geloof niet en dringen jullie jouw eigen visie op als de enige juiste?

Hoe ga je voorbij aan het feit dat het universum, de zon, de sterren, en planeten door geen mens gecreëerd kunnen zijn? Hoe ga je voorbij aan het feit dat alles in de wereld, ook het ontstaan en functioneren van bovenstaande, schijnt met een bepaalde reden, en logica te gebeuren?

Hoe verklaar je dat goede mensen en daden doorgaans beloond worden en slechte mensen en daden bestraft (wet van karma)?

Hoe verklaar je dat we allemaal op een gegeven dag gaan sterven en dat noemand het geringste idee heeft van wat er komen gaat?

:')
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Religie is ontstaan door menselijke waarden te formaliseren. Religie is dus afhankelijk van moraal, niet andersom.

Gelovigen zijn dom.
En dit _O_
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:10:17 #110
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_144030213
quote:
Waarom respecteren jullie andermans geloof niet en dringen jullie jouw eigen visie op als de enige juiste?

Dit is echt zo fucking ironisch en hypocriet
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:00:30 #111
427108 flufffy
totò schillaci
pi_144032006
god is lid van al qaida :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:51:37 #112
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_144037897
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik respecteer, als atheïst of pastafari zijnde, ieders mening/opvatting, mits ze mijne ook respecteren. En een aantal gelovigen heeft daar zeer veel moeite mee, die blijven door zeuren over hoe superieur ze zijn en weten van geen ophouden, totdat je ze op hun nummer zet. Maar dan zijn ze weer op hun teentjes getrapt vermits zij dat dan opeens te grof vinden.
Klinkt meer als een deel van de atheïsten.
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:53:45 #113
384601 HCFeestbeest
pi_144038056
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Opsodemieteren met je kutgeloof

Atheisten _O_
Je moet niet praten over iets wat je niet kan spellen :)
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:54:58 #114
431252 Balo45telli
pi_144038150
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:53 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Je moet niet praten over iets wat je niet kan spellen :)
Je moet geen zinnen typen als je er geen punt achter zet. :)
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:56:18 #115
384601 HCFeestbeest
pi_144038238
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:54 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Je moet geen zinnen typen als je er geen punt achter zet. :)
Je moet geen woorden met een hoofdletter schrijven als ze niet het eerste woord zijn van een zin. :)
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:59:44 #116
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_144038494
nee, doei
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:00:44 #117
224960 highender
Travellin' Light
pi_144038558
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
Je moet geen woorden met een hoofdletter schrijven als ze niet het eerste woord zijn van een zin. :)
quote:
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:04:41 #118
384601 HCFeestbeest
pi_144038779
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef highender het volgende:

[..]

[..]

Ik verdien een hoofdletter, aangezien ik de Keizer ben.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_144039384
quote:
Het verband ontgaat me enigszins. Ik ben niet gelovig, en mijn ouders ook niet. Dat betekent dan toch niet dat ik geen normen of waarden bezit? Ik weet heus wel dat moord en diefstal verkeerd zijn, daar heb ik geen 10 geboden voor nodig, of een extrinsieke motivatie zoals vrees voor de Dag des Oordeels. Overigens is het absoluut niet zo dat ik mijn visie aan anderen opdring.
quote:

Daar ga ik helemaal niet aan voorbij. Maar jij trekt de conclusie dat alles wat niet door de mens geschapen is, dan wel door een God geschapen moet zijn, dus dat het of het een of het ander is, en dat er geen derde mogelijkheid bestaat. Voor wat God betreft is het precies omgekeerd: niet God schiep de mensen, maar de mensen schiepen een God, om te kunnen verklaren wat ze niet begrepen en om hoop uit te putten (het leven is kut, maar straks kom je in de hemel).

quote:

Dat hoef ik niet te verklaren, want dat is pertinent onjuist. Alleen bij Kuifje en Suske & Wiske overwint steevast het goede, en wordt het kwade bestraft. En ken legio mensen in mijn omgeving die de goedheid zelve zijn, en aan wie desondanks allerlei ellende is overkomen. En ik ken de grootste schoften die er zijn, die in een dikke auto rondrijden en in een villa wonen.
quote:

Ben je serieus? Je sterft omdat je lichaam op een gegeven moment versleten is, of door een ziekte, ongeluk of misdrijf. Dat niemand weet wat er hierna komt is logisch, omdat je niet uit de dood kunt terugkeren om te vertellen hoe het was. Mijn persoonlijke overtuiging is overigens dat er na de dood helemaal niks meer is. Je bent dood, het is over, het is voorbij, er is NIETS meer.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_144039622
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het verband ontgaat me enigszins. Ik ben niet gelovig, en mijn ouders ook niet. Dat betekent dan toch niet dat ik geen normen of waarden bezit? Ik weet heus wel dat moord en diefstal verkeerd zijn, daar heb ik geen 10 geboden voor nodig, of een extrinsieke motivatie zoals vrees voor de Dag des Oordeels. Overigens is het absoluut niet zo dat ik mijn visie aan anderen opdring.

[..]

Daar ga ik helemaal niet aan voorbij. Maar jij trekt de conclusie dat alles wat niet door de mens geschapen is, dan wel door een God geschapen moet zijn, dus dat het of het een of het ander is, en dat er geen derde mogelijkheid bestaat. Voor wat God betreft is het precies omgekeerd: niet God schiep de mensen, maar de mensen schiepen een God, om te kunnen verklaren wat ze niet begrepen en om hoop uit te putten (het leven is kut, maar straks kom je in de hemel).

[..]

Dat hoef ik niet te verklaren, want dat is pertinent onjuist. Alleen bij Kuifje en Suske & Wiske overwint steevast het goede, en wordt het kwade bestraft. En ken legio mensen in mijn omgeving die de goedheid zelve zijn, en aan wie desondanks allerlei ellende is overkomen. En ik ken de grootste schoften die er zijn, die in een dikke auto rondrijden en in een villa wonen.

[..]

Ben je serieus? Je sterft omdat je lichaam op een gegeven moment versleten is, of door een ziekte, ongeluk of misdrijf. Dat niemand weet wat er hierna komt is logisch, omdat je niet uit de dood kunt terugkeren om te vertellen hoe het was. Mijn persoonlijke overtuiging is overigens dat er na de dood helemaal niks meer is. Je bent dood, het is over, het is voorbij, er is NIETS meer.
Ik denk dat dat laatste voor gelovigen heel erg moeilijk te bevatten is en dat de reden is dat ze iets zoeken zodat ze toch nog weten dat er "iets" is.
Waz met jou!
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:21:08 #121
431252 Balo45telli
pi_144039708
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Waar heb ik dat dan precies gedaan? :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:16:55 #122
384601 HCFeestbeest
pi_144043146
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Waar heb ik dat dan precies gedaan? :')
quote:

Atheisten _O_
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:26:54 #123
431252 Balo45telli
pi_144043762
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

[..]

Dat moet gewoon met hoofdletter.
Gelukkig begint morgen de bassisschool weer voor jou.
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:30:06 #124
384601 HCFeestbeest
pi_144043908
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Dat moet gewoon met hoofdletter.
Gelukkig begint morgen de bassisschool weer voor jou.
Atheïsten niet.
Je hebt overigens christen verkeerd gespeld.
Wie moet hier nou naar de basisschool?

Ten slotte heb je 'Opsodemieteren met je kutgeloof' geschreven zonder uitroepteken, terwijl het toch echt een uitroep is.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_144045545
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Vind je je bestaan nihilistisch?
Veel atheïsten zijn juist het tegenovergestelde. Zoveel mogelijk je best doen om van de wereld een betere plek te maken aangezien er geen God is die het zelf doet.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:25:10 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144046769

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144047305
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Veel atheïsten zijn juist het tegenovergestelde. Zoveel mogelijk je best doen om van de wereld een betere plek te maken aangezien er geen God is die het zelf doet.
Nee, dat zou nogal makkelijk zijn, we zijn hier uiteindelijk om te leren.
Het is wat, Belg zijn.
pi_144047769
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Nee, dat zou nogal makkelijk zijn, we zijn hier uiteindelijk om te leren.
Dus al die kinderen de met kanker die doodgaan nog voordat ze op de basisschool zitten, die miljoenen mensen in afrika die omkomen van de honger, oorlogen, verkrachtingen etc zijn er uiteindelijk puur zodat we een idee krijgen hoe we een goed leven moeten leiden? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinKoala op 31-08-2014 23:58:46 ]
pi_144048700
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Dus al die kinderen de met kanker die doodgaan nog voordat ze op de basisschool zitten, die miljoenen mensen in afrika die omkomen van de honger, oorlogen, verkrachtingen etc zijn er uiteindelijk zodat we een idee krijgen hoe we een goed leven moeten leiden? :')
Ja, dat is een proces van reïncarnatie. Een mens heeft talloze levens op aarde. Zolang we fouten maken, keren we terug naar de Aarde.
Het is wat, Belg zijn.
pi_144048834
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Ja, dat is een proces van reïncarnatie. Een mens heeft talloze levens op aarde. Zolang we fouten maken, keren we terug naar de Aarde.
Hoe kan het dan dat het aantal mensen op aarde zo sterkt groeit als een deel van de mensen die doodgaan reïncarneert en een deel naar de de Hemel gaat?
  maandag 1 september 2014 @ 00:12:01 #131
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144049033
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

they're :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_144049247
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat het aantal mensen op aarde zo sterkt groeit als een deel van de mensen die doodgaan reïncarneert en een deel naar de de Hemel gaat?
Je gaat er nogal diep op in en ik wil niet ongeloofwaardig overkomen. Er bestaat een (geestes)wereld van het onbewuste waar een ziel wacht om aangetrokken te worden wanneer twee mensen geslachtsgemeenschap hebben. Alsook zijn er nog andere planeten waar mensen leven en die reïncarneren ook om naar de aarde te komen, welke de eindplaneet is in ons universum.
Het is wat, Belg zijn.
  maandag 1 september 2014 @ 00:21:05 #133
267651 Klaploper
pi_144049348
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Je gaat er nogal diep op in en ik wil niet ongeloofwaardig overkomen. Er bestaat een (geestes)wereld van het onbewuste waar een ziel wacht om aangetrokken te worden wanneer twee mensen geslachtsgemeenschap hebben. Alsook zijn er nog andere planeten waar mensen leven en die reïncarneren ook om naar de aarde te komen, welke de eindplaneet is in ons universum.
maar iemand anders zei dat we allemaal kikkers waren in een kikkeruniversum en dat sit een hologram was. WAT IS NU WAAR
OPEN JE OGEN MENSEN
RIA EN DE KIDS, OPEN JE OGEN
EMIMICH OFZO, OPEN JE OGEN
KEES KACHEL, OPEN JE OGEN
BAAS ONUR, OPEN JE OGEN
ALLE CHINEZEN, OPEN JE OGEN

gr gr
pi_144049378
kwak
Het is wat, Belg zijn.
pi_144050183
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Klaploper het volgende:
Als ik god ooit tegen zou komen zou ik op zijn hoofd diarreeën. Ik leef al jaren exclusief op Indiaas voer opdat ik zeker weet dat ik aan de billenplas ben mocht ik god ooit tegenkomen.
stoer man
  maandag 1 september 2014 @ 00:52:11 #136
267651 Klaploper
pi_144050229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:50 schreef Chillings het volgende:

[..]

stoer man
Bedankt.
pi_144050277
dit soort discussies leiden nergens toe, het enige wat te zeggen valt is er zijn twee opties vanuit ieder zijn standpunt:

A : als de atheisten gelijk hebben, dan zullen we het nooit weten omdat we niet meer zullen bestaan

B : als de gelovigen gelijk hebben, zullen de atheisten eeuwig gaan branden.

Gelovigen zijn zwaar in het voordeel.
  maandag 1 september 2014 @ 01:01:22 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144050387
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:54 schreef Chillings het volgende:
dit soort discussies leiden nergens toe, het enige wat te zeggen valt is er zijn twee opties vanuit ieder zijn standpunt:

A : als de atheisten gelijk hebben, dan zullen we het nooit weten omdat we niet meer zullen bestaan

B : als de gelovigen gelijk hebben, zullen de atheisten eeuwig gaan branden.

Gelovigen zijn zwaar in het voordeel.
Als je echt geloofd dat mensen die altijd goed hebben geleefd, een ander nooit kwaad hebben gedaan maar naar de hel gaan omdat ze simpelweg niet geloven in een God, dan zou ik me doodschamen om gelovig te zijn. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 1 september 2014 @ 01:03:26 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144050422
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 00:12 schreef Klaploper het volgende:

[..]

they're :')
There :')
pi_144050446
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef snakelady het volgende:
Als je echt geloofd dat mensen die altijd goed hebben geleefd,
Definieer goed.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_144050468
Ik kan hier duizenden pagina's over vol schrijven maar gelovigen houden toch voet vij stuk en ipv bewijzen te geven blijven ze aan het bewijs van wetenschap klagen.

Bewijs hiervoor: het topic van spongeboss dat iedereen zich nog wel herinnert.

Maar goed. Is iemand al met een soort van bewijs voor God gekomen in dit topic of is het nog steeds je zaken berusten op een boek, eigen overtuiging en onverklaarbaarheden?
pi_144050494
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je echt geloofd dat mensen die altijd goed hebben geleefd, een ander nooit kwaad hebben gedaan maar naar de hel gaan omdat ze simpelweg niet geloven in een God, dan zou ik me doodschamen om gelovig te zijn. ;)
Inderdaad. Waarom zou een God straffen voor het gebruiken van logica? Als dat zo zou zijn was ik liever niet eens geboren.
  maandag 1 september 2014 @ 01:07:26 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144050501
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Definieer goed.
Goed dat ze een andere persoon nooit bewust kwaad hebben gedaan. Nooit hebben gemoord, verkracht, gestolen enz. uit eigen gewin in plaats van uit noodzaak.
pi_144050515
Maar goed. Met een evolutietheorie die voor 99,9% bewezen is, en een godstheorie die alleen rust op onverklaarbare dingen vraag ik nu:

Waarom geloven dieren niet in god?
pi_144050524
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:08 schreef GhpH het volgende:
Waarom geloven dieren niet in god?
Omdat dieren helemaal niets geloven of denken.
pi_144050531
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Definieer goed.
Goed volgens de definitie van de bijbel, want zo zal men, volgens de religekkies, beoordeeld worden.
pi_144050548
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

:') dieren kunnen wel denken.. alleen niet filosoferen. Maar waarom zou een God dan alleen de mens laten geloven?
  maandag 1 september 2014 @ 01:14:28 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144050601
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen dieren wel denken, anders zouden ze ook niks kunnen leren.
Er zijn zelfs chimpansees die gebarentaal hebben geleerd en kunnen communiceren met mensen.
pi_144050617
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:10 schreef GhpH het volgende:

[..]

:') dieren kunnen wel denken.. alleen niet filosoferen. Maar waarom zou een God dan alleen de mens laten geloven?
Omdat een dier in den beginnen al niet naar een hemel gaat.
  maandag 1 september 2014 @ 01:16:49 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144050640
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat een dier in den beginnen al niet naar een hemel gaat.
Wat gebeurd er dan met de ziel van een dier? Of hebben dieren geen ziel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')