abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:59:33 #51
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144004599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er is nooit vrede geweest op aarde.
ongelovige varken
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:09:38 #52
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_144004961
Ga aub weg.
Kunnen we niet gewoon elkaars opvattingen respecteren, ookal zijn we het er niet mee eens?
Gr gr. de KLB Keizer
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:16:22 #53
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_144005215
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef Klaploper het volgende:

[..]

nee hoor want toen jezus de baas was was er nog veel oorlog en moord maar toen kwam mohammed en toen was het pas vrede
Inderdaad, sinds Mohammed is het een en al pais en vree op aard.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:31:33 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144005857
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

ongelovige varken
En dan zijn atheisten niet respectvol genoeg. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  FOK!fotograaf zondag 31 augustus 2014 @ 01:55:37 #55
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144011338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ga aub weg.
Kunnen we niet gewoon elkaars opvattingen respecteren, ookal zijn we het er niet mee eens?
Ik respecteer, als atheïst of pastafari zijnde, ieders mening/opvatting, mits ze mijne ook respecteren. En een aantal gelovigen heeft daar zeer veel moeite mee, die blijven door zeuren over hoe superieur ze zijn en weten van geen ophouden, totdat je ze op hun nummer zet. Maar dan zijn ze weer op hun teentjes getrapt vermits zij dat dan opeens te grof vinden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_144011634
mensen hebben religie verzonnen, dus is het logisch dat atheisten gewoon moraal hebben, net als gelovigen. er is geen verschil, behalve dat atheisten niet in sprookjes geloven.
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:00:21 #57
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144013713
Bimp
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144014002
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef mig72 het volgende:
Als je nergens in gelooft, hoe kun je in moraliteit geloven? Hoe kun je verkrachting, moord, diefstal, of mishandeling verbieden en demoniseren, zonder jouw moraliteit aan anderen op te dringen? Waarom respecteren jullie andermans geloof niet en dringen jullie jouw eigen visie op als de enige juiste?
Waarom zou moraal verbonden moeten zijn met ergens in geloven?
quote:
Hoe ga je voorbij aan het feit dat het universum, de zon, de sterren, en planeten door geen mens gecreëerd kunnen zijn? Hoe ga je voorbij aan het feit dat alles in de wereld, ook het ontstaan en functioneren van bovenstaande, schijnt met een bepaalde reden, en logica te gebeuren?
Evolutie. Simpel, kijk om je heen en je ziet alles evolueren. Nou zal jij wel zeggen dat de mensen al eeuwen hetzelfde zijn, en dus evolutie niet bestaat, maar de mens heeft het apparaat uitgevonden waar ik nu op zit te tiepen. 25 jaar geleden moest ik dit op een papier schrijven met pen, in envelop douwen en naar de bus lopen voorzien van postzegel. Ja dat is ook evolutie.
quote:
Hoe verklaar je dat goede mensen en daden doorgaans beloond worden en slechte mensen en daden bestraft (wet van karma)?
Als ik het nieuws zo volg heb ik 't idee dat slechte mensen beter worden beloond dat goeie mensen.. Zorggraaiers met mega oprot premie's etc.. En ik maar werken voor een hongerloontje.
quote:
Hoe verklaar je dat we allemaal op een gegeven dag gaan sterven en dat noemand het geringste idee heeft van wat er komen gaat?
Tja, op een gegeven moment is het lichaam op en dan ga je dood.. Persoonlijk hoop ik dat re-incarnatie toch bestaat, want dan kan ik nog een rondje in draaimolen des levens.
quote:
Klacht: Atheïsten zijn de plaag van de samenleving
Dank voor het compliment. :P
Dit is een Signature....
pi_144014107
Als het enige wat een persoon goed houdt de onterechte verwachting op een mooi leven na de dood te hebben is, dan is deze persoon een egoïstische idioot.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 31 augustus 2014 @ 09:26:18 #60
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_144014180
Niet geloven in Zijne Noedeligheid :')

_O_ _O_ _O_
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_144014291
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 09:26 schreef MichaelScott het volgende:
Niet geloven in Zijne Noedeligheid :')

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Pastafari's _O_ _O_ _O_
pi_144014902
quote:
Hoe verklaar je dat goede mensen en daden doorgaans beloond worden en slechte mensen en daden bestraft (wet van karma)?
Eigenlijk is dit gewoon een wet van oorzaak en gevolg. Karma heeft te maken met reïncarnatie. Ik kan je wat lectuur aanbevelen, indien je daar interesse in hebt.
Het is wat, Belg zijn.
pi_144015296
Kan ts misschien nog geaborteerd worden? Wat een ongelooflijk kansloze pauper zeg.
pi_144015871
Terechte klacht11!!!1!1!!
Veel atheïsten zijn minstens even dogmatisch als orthodox-gelovigen. Maar intussen voelen ze zich wel superieur. Ik zorg er altijd voor dat ik niet met dergelijke dogmatici hoef om te gaan, anders erger ik me rot aan hun domheid.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:58:44 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144016866
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:22 schreef Dominusquinonolet het volgende:
Veel atheïsten zijn minstens even dogmatisch als orthodox-gelovigen. Maar intussen voelen ze zich wel superieur. Ik zorg er altijd voor dat ik niet met dergelijke dogmatici hoef om te gaan, anders erger ik me rot aan hun domheid.
Ehm...tja...

quote:
Religious people are likely to be less intelligent than their atheist counterparts, a study claims. The analysis, which looked at almost a century of data, found a negative correlation between high IQs and religiosity.
http://rt.com/news/atheists-more-intelligent-religious-433/

:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144018009
quote:
Dat je de staatspropaganda van een uiterst matig zender als Russia Today (RT) werkelijk als argument gebruikt is veelzeggend :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Dominusquinonolet op 31-08-2014 12:44:57 (beter) ]
.
pi_144018161
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef Dominusquinonolet het volgende:
Dat je de staatspropaganda van het uiterst matige zender Russia Today (RT) werkelijk als argument gebruikt is veelzeggend :')
Dat je onbewezen teksten uit een sprookjesboek als waarheid gebruikt is veelzeggend :')
pi_144018215
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat je onbewezen teksten uit een sprookjesboek als waarheid gebruikt is veelzeggend :')
Ha, de koning van de drogredenen. Dat heb ik allemaal nooit gezegd. Lees even terug svp. :')
.
pi_144018396
Troll :')
pi_144021093
quote:

[..]

Dat je de staatspropaganda van een uiterst matig zender als Russia Today (RT) werkelijk als argument gebruikt is veelzeggend :')
RT is gewoon een perfecte zender die één kant van het verhaal laat zien. Ze doen dit echter in hoge kwaliteit. Gewoon na RT even wat NU.nl lezen, heb je ook meteen de andere kant van het verhaal.

Overigens is de Science categorie van RT gewoon goed. Als je geen propaganda wil horen over politiek, dan zijn hun Science artikelen altijd uitgebreid en gedetailleerd.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:20:58 #71
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_144021483
quote:
Russia Today. _O_ _O_ _O_
pi_144021513
Bijten in deze troll. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144021633
quote:

[..]

Als je even wat verder kijkt, staat daar ook waar dat onderzoek vandaan komt, RT rapporteert het alleen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_144021877
quote:
Hoe ga je voorbij aan het feit dat het universum, de zon, de sterren, en planeten door geen mens gecreëerd kunnen zijn? Hoe ga je voorbij aan het feit dat alles in de wereld, ook het ontstaan en functioneren van bovenstaande, schijnt met een bepaalde reden, en logica te gebeuren?
Wij waren er inderdaad niet bij toen het universum ontstond, en er zit inderdaad een logica in dit alles. Alleen schrijven religieuzen dit wel heel makkelijk toe aan een god als ze er zelf niets van begrijpen.

Bijvoorbeeld van die kneuzen die alleen maar kunnen zeggen 'kijk maar om je heen' als ik ze vraag om een verklaring voor het bestaan van hun god. Ik zie dan voornamelijk dingen die wij hebben gemaakt trouwens, maar ze bedoelen natuurlijk dat de natuur zo complex in elkaar zit dat hun god het wel gemaakt moet hebben. Want iets dat complex is en goed werkt is per definitie door een god gemaakt. Mijn computer is complex en werkt goed, dus tja dat moet wel een product zijn geweest van een hogere macht.
Ze leggen een willekeurige link die ze niet kunnen onderbouwen, en zo werkt het met alle beweringen in een religie.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:36:14 #75
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144022047
quote:
Als je nergens in gelooft, hoe kun je in moraliteit geloven? Hoe kun je verkrachting, moord, diefstal, of mishandeling verbieden en demoniseren, zonder jouw moraliteit aan anderen op te dringen? Waarom respecteren jullie andermans geloof niet en dringen jullie jouw eigen visie op als de enige juiste?

Hoe verklaar je dat we allemaal op een gegeven dag gaan sterven en dat noemand het geringste idee heeft van wat er komen gaat?

Klacht: Atheïsten zijn de plaag van de samenleving
de moraliteit zit in ons wezen, omdat we het evenbeeld van God zijn. Veel van die slechte dingen komen door de duivel en kornuiten die verleiding tot slechte dingen tot ons influisteren, het is aan onze wil om ernaar te handelen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:46:16 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144022381
quote:

[..]

RT rapporteert het alleen, het komt natuurlijk niet van hun vandaan.

Deze beter dan?

http://psr.sagepub.com/co(...)88868313497266.short

quote:
First, intelligent people are less likely to conform and, thus, are more likely to resist religious dogma. Second, intelligent people tend to adopt an analytic (as opposed to intuitive) thinking style, which has been shown to undermine religious beliefs. Third, several functions of religiosity, including compensatory control, self-regulation, self-enhancement, and secure attachment, are also conferred by intelligence. Intelligent people may therefore have less need for religious beliefs and practices.
Of een van de duizenden andere?

https://www.google.nl/sea(...)%E2%80%9D&aqs=chrome..69i57j69i64.349j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:01:24 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_144022852
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef Henno het volgende:

[..]

Mijn computer is complex en werkt goed, dus tja dat moet wel een product zijn geweest van een hogere macht.
Dat is niet zo'n sterk argument, want computers zijn ook een product van een hogere macht, namelijk wijzelf, de mens. Je kunt gelovigen beter overtuigen door te laten zien dat complexe structuren ook kunnen ontstaan door evolutie en natuurlijke selectie. Niet alles hoeft van te voren bedacht te zijn, er hoeft geen plan achter te zitten. Overigens is informatica hier ook een mooi voorbeeld van, want geen van de zaken die we tegenwoordig normaal vinden (het internet, websites, e-mail, tablets, smartphones, laptops etc.) zijn van te voren bedacht toen men halverwege de 20e eeuw begon met het fabriceren van computers. Dat is allemaal zo gegroeid door nieuwe ontwikkelingen op vorige ontwikkelingen te stapelen, net zoals de natuur zichzelf organiseert zonder dat iemand de regie heeft.
pi_144024064
quote:
11s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

RT is gewoon een perfecte zender die één kant van het verhaal laat zien. Ze doen dit echter in hoge kwaliteit. Gewoon na RT even wat NU.nl lezen, heb je ook meteen de andere kant van het verhaal.

Overigens is de Science categorie van RT gewoon goed. Als je geen propaganda wil horen over politiek, dan zijn hun Science artikelen altijd uitgebreid en gedetailleerd.
quote:
17s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Russia Today. _O_ _O_ _O_
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef Henno het volgende:

[..]

Als je even wat verder kijkt, staat daar ook waar dat onderzoek vandaan komt, RT rapporteert het alleen.
Kinders toch, RT is vergelijkbaar met FOX of de Telegraaf. En zelfs in het artikel zelf staat dat het onderzoek wellicht niet representatief is. En een goed nieuwszender dat 1 kant van t verhaal laat zien?? :')
.
pi_144024160
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

RT rapporteert het alleen, het komt natuurlijk niet van hun vandaan.

Deze beter dan?

http://psr.sagepub.com/co(...)88868313497266.short

[..]

Of een van de duizenden andere?

https://www.google.nl/sea(...)%E2%80%9D&aqs=chrome..69i57j69i64.349j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
Nee. Nog altijd 1 kant van het verhaal. In dit geval is zelfs RT (dat dingen matig weergeeft) beter, best triest.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:42:29 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024240
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kinders toch, RT is vergelijkbaar met FOX of de Telegraaf. En zelfs in het artikel zelf staat dat het onderzoek wellicht niet representatief is. En een goed nieuwszender dat 1 kant van t verhaal laat zien?? :')
Maar dat betekend niet dat het onderzoek niet waar is. :')
Ze rapporteren het alleen, net als iedere andere nieuwssite.
Ik laat je ook andere betrouwbare bronnen zien alleen die negeer je voor het gemak.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:44:10 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024311
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:40 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

Nee. Nog altijd 1 kant van het verhaal. In dit geval is zelfs RT (dat dingen matig weergeeft) beter, best triest.
Er staat meerdere wetenschappelijke bronnen tussen.
Dat is dus het probleem met gelovigen, je laat ze bewijs zien maar weigeren het te geloven of het te lezen.

Je blijft nu doorgaan over RT terwijl dat er compleet los van staat.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:46:45 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144024401
Mensen die een geloof nodig hebben om zichzelf in het gareel te houden :')
pi_144024403
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar dat betekend niet dat het onderzoek niet waar is. :')
Ze rapporteren het alleen, net als iedere andere nieuwssite.
Ik laat je ook andere betrouwbare bronnen zien alleen die negeer je voor het gemak.
Nee? Betekend dat het niet? OF laten ze horen wat men zou willen horen? :')

Bovendien wijkt deze falende discussie een beetje af van mn punt. Dat dogmatici zowel onder Orthodoxen als Atheïsten zijn te vinden, en ik dogmatici mijd omwille van hun domheid, en daar blijf ik bij.
.
pi_144024479
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er staat meerdere wetenschappelijke bronnen tussen.
Dat is dus het probleem met gelovigen, je laat ze bewijs zien maar weigeren het te geloven of het te lezen.

Je blijft nu doorgaan over RT terwijl dat er compleet los van staat.
Waar staat dat ik gelovig ben? Je gebruikt drogredenen (woorden in de mond leggen) om niet in je water van onzin te verdrinken..
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:50:37 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024531
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

Nee? Betekend dat het niet? OF laten ze horen wat men zou willen horen? :')

Bovendien wijkt deze falende discussie een beetje af van mn punt. Dat dogmatici zowel onder Orthodoxen als Atheïsten zijn te vinden, en ik dogmatici mijd omwille van hun domheid, en daar blijf ik bij.
Het zijn wetenschappelijke onderzoeken, 63 tezamen in een looptijd van meerdere jaren.
Dat is nu eenmaal wat er uit is gekomen.

De enige die nu dom over komt ben jij, en het wijkt dus niet af van de discussie aangezien ik aan toon dat atheïsten over het algemeen gemiddeld genomen juist intelligenter zijn dan gelovige mensen.
pi_144024568
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het zijn wetenschappelijke onderzoeken,63 tezamen in een looptijd van meerdere jaren.
Dat is nu eenmaal wat er uit is gekomen.

De enige die nu dom over komt ben jij, en het wijkt dus niet af van de discussie aangezien ik aan toon dat atheïsten over het algemeen gemiddeld genomen juist intelligenter zijn dan gelovige mensen.
En dat was dus precies NIET het punt dat ik maakte.

Edit: je gebruikt wederom drogredenen.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:54:30 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024659
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

Waar staat dat ik gelovig ben? Je gebruikt drogredenen (woorden in de mond leggen) om niet in je water van onzin te verdrinken..
Sorry als ik aannam dat je gelovig bent, dat kwam nogal naar voren in je negatieve gevoelens jegens ongelovigen.
Als je niet gelovig bent waarom dan zo'n haat naar andere niet gelovigen toe?

Als je in de veronderstelling bent dat atheisten allemaal dogmatiserende randdebielen zijn kan ik je uit een droom helpen, uiteraard zijn er extremen, maar de meerderheid ziet atheist zijn puur en alleen als niet in een of meerdere Goden te geloven.
pi_144024743
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Sorry als ik aannam dat je gelovig bent, dat kwam nogal naar voren in je negatieve gevoelens jegens ongelovigen.
Als je niet gelovig bent waarom dan zo'n haat naar andere niet gelovigen toe?
'Haat' naar ------>DOGMATICI<-----. Dat is het punt dat ik nu al tig keer poog te maken. En die zijn in beide kampen te vinden. Dat is het punt. Niets meer, Niets minder.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:57:36 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024784
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

'Haat' naar ------>DOGMATICI<-----. Dat is het punt dat ik nu al tig keer poog te maken. En die zijn in beide kampen te vinden. Dat is het punt. Niets meer, Niets minder.
Als je in de veronderstelling bent dat atheisten allemaal dogmatiserende randdebielen zijn kan ik je uit een droom helpen, uiteraard zijn er extremen, maar de meerderheid ziet atheist zijn puur en alleen als niet in een of meerdere Goden te geloven.
pi_144024822
Zij waren fout.
Het is wat, Belg zijn.
pi_144024881
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Neeeeee. Hou nou eens op met woorden in de mond leggen. Ik zeg helemaal niet dat ze allemaal dogmatisch zijn. Enkel dat ze in beide kampen te vinden zijn. (capslock voor duidelijkheid): DAT IS HET PUNT. NIETS ANDERS. |:(
.
pi_144024933
Als je het nu nog niet begrijpt (of wil begrijpen) dat geef ik het op overigens. Voor veel anderen zal mn punt wel duidelijk zijn.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:02:08 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144024961
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

Neeeeee. Hou nou eens op met woorden in de mond leggen. Ik zeg helemaal niet dat ze allemaal dogmatisch zijn. Enkel dat ze in beide kampen te vinden zijn. (capslock voor duidelijkheid): DAT IS HET PUNT. NIETS ANDERS. |:(
Je hebt zelf dit getypt.

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:22 schreef Dominusquinonolet het volgende:
Veel (aanzienrijk, in overvloed, legio )is bij mij iets heel anders dan ''dat ze er te vinden zijn''
Misschien helpt het dus als je zelf herinnert wat je hebt getypt. ;)
pi_144025090
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt zelf dit getypt.

[..]

Veel is bij mij iets heel anders dan ''dat ze er te vinden zijn''
Misschien helpt het dus als je zelf herinnert wat je hebt getypt. ;)
Ja, er staat toch dat ik met DERGELIJKE DOGMATICI niet wens om te gaan??? En je kan er ook uit halen dat ze in beide kampen te vinden zijn. Tering zeg.

Pittig jammer dat zoveel verduidelijkingen niet mochten baten. :N

Edit 2: ik stop nu met deze discussie, daar ik geen vertrouwen meer in je heb dat je het gaat begrijpen, spijtig, maar realistisch.
.
pi_144025226
Ik krijg honger van al dat gepraat over noedels/pasta en varkens. :{

Voor ik het vergeet; Onterechte klacht; theïsten zijn gewoon geestesziek. Ik ook, maar daar ben ik van op de hoogte en ik durf het toe te geven, dat is een stuk minder gevaarlijk.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144025295
quote:
2s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over noedels/pasta en varkens. :{

Voor ik het vergeet; Onterechte klacht; theïsten zijn gewoon geestesziek. Ik ook, maar daar ben ik van op de hoogte en ik durf het toe te geven, dat is een stuk minder gevaarlijk.
Alsof de wetenschap de geest al helemaal doorgrond heeft.
Het is wat, Belg zijn.
pi_144025317
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:10 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Oh, en dit idd.
.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:12:32 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144025373
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:05 schreef Dominusquinonolet het volgende:

[..]

Ja, er staat toch dat ik met DERGELIJKE DOGMATICI niet wens om te gaan??? En je kan er ook uit halen dat ze in beide kampen te vinden zijn. Tering zeg.
Je had je ook anders kunnen verwoorden, dan was het geheel duidelijker geweest.
pi_144025577
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:10 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Wie claimt dat dan? Een ieder die meer dan 5 minuten objectief naar een theïstisch geloof kijkt, kan de absolute overtuiging in de gegeven "waarheid" zonder moeite als waan identificeren.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144026135
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Wie claimt dat dan? Een ieder die meer dan 5 minuten objectief naar een theïstisch geloof kijkt, kan de absolute overtuiging in de gegeven "waarheid" zonder moeite als waan identificeren.
Waarom ben je ziek dan? Heb je geen remmingen? Laat je je leiden door je lustgevoelens? Heb je moeite om je te beheersen? Vind je je bestaan nihilistisch?
Het is wat, Belg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')