abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2014 @ 14:19:17 #251
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_144061513
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Chillings het volgende:

[..]

Geloof is het enigste wat niet om geld draait
_O-

Ooit van de Katholieke Kerk gehoord?
pi_144061528
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En wetenschap is altijd in beweging, het corrigeert zichzelf wel waar nodig.
als wetenschap zou almachtig is, waarom is de halve oceaan nog niet onderzocht.
maar weten ze wel dat we apen waren 2 miljoen jaar geleden.

BS
pi_144061572
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

_O-

Ooit van de Katholieke Kerk gehoord?
nogmaals ik sta los van het christendom en jodendom, deze religies zijn corrupt geworden door veranderingen van de mens.
pi_144061613
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Chillings het volgende:

[..]

BS
Om jou dwars te zitten.

Of omdat we ietsje eerder de schep uit hadden gevonden dan de duikboot?
  maandag 1 september 2014 @ 14:22:23 #255
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144061614
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Chillings het volgende:

[..]

BS
Sorry dat ik het zeg, maar je bent niet goed snik. Je mag van mij best geloven, je kan denken dat wij ongelijk hebben, maar alles wat je hier in het topic neerpoept slaat gewoon nergens op. Zoek eens op wikipedia naar drogredenen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  Forum Admin maandag 1 september 2014 @ 14:22:25 #256
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144061616
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Chillings het volgende:

[..]

Surely Allah loves those who turn much (to Him), and He loves those who purify themselves.

—Quran , Sura 02 (Al-Baqara), ayah 222[5]

Als jij als homo zijnde jezelf in bewang kan houden is er geen probleem.
Dat is ook maar overlevering van een openbaring aan 1 persoon. Net zoveel waarde als ik opschrijf "God verklaarde aan mij dat hij nooit bestaan heeft".
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144061751
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') Geloof is een grote scam voor geld.

Ik probeer geloof trouwens niet te ontkrachten. Ik probeer jou te laten inzien dat jouw 'argumenten' TOTAAL NIET laten zien dat god moet bestaan.
niks is zeker, daarom heet het ook geloof.
Als je op een 100% zekere wetenschappelijke manier het bestaan van god zou kunnen bewijzen door middel van zicht geur etc. Wat zou dan het nut van de aarde zijn, de bedoeling hier is dat we getest worden op onze goedheid en vanuit hier worden beoordeeld naar welke hel en hemel je gaat.

De islam is de grootste religie in de wereld ( in praktijk is dit het christendom, maar mensen die alleen kerst vieren en zichzelf christen noemen neem ik niet serieus.)
Zoveel mensen zijn bekeerd naar de Islam, iedereen probeert hier te zeggen dat je niet intelligent ben als je in een almachtig wezen gelooft dat alles onder controle heeft.

Dan wil ik die mensen vragen, zou je mij ook niet intelligent hebben genoemd als ik een eeuw geleden had gezegd dat er iemand gaat lopen op de maan
  maandag 1 september 2014 @ 14:29:07 #258
267651 Klaploper
pi_144061848
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef Chillings het volgende:

[..]
Dan wil ik die mensen vragen, zou je mij ook niet intelligent hebben genoemd als ik een eeuw geleden had gezegd dat er iemand gaat lopen op de maan
Nee, dat zou een logisch gevolg zijn met de staat van wetenschap op dat moment, of een goede gok. Als je het op dezelfde manier zou beargumenteren als je in dit topic doet, denk ik dat mensen je nog steeds dom zouden vinden.

Jij bent degene die met citaten komt en stelt dat ze aantonen dat god bestaat. Als je dat daadwerkelijk denkt dan denk ik dat je in een waan leeft. Je hebt tot nu toe aangetoond dat je niet rationeel kan denken, terwijl uit je posts blijkt dat je wel denkt dat je dat doet.
pi_144061862
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar je bent niet goed snik. Je mag van mij best geloven, je kan denken dat wij ongelijk hebben, maar alles wat je hier in het topic neerpoept slaat gewoon nergens op. Zoek eens op wikipedia naar drogredenen.
daarentegen is zowaat de hele wetenschap gekomen uit de arabische wereld, maar hier hoor je natuurlijk niets over en bij geschiedenis schenken ze hier 0,0 tijd aan maar wanneer het aankomt op wie twerkt er nou het beste is het een hele hype

Ik vraag me af wie er nou echt gehersenpoeld worden jij of ik?
  maandag 1 september 2014 @ 14:31:47 #260
267651 Klaploper
pi_144061929
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:29 schreef Chillings het volgende:

[..]

daarentegen is zowaat de hele wetenschap gekomen uit de arabische wereld, maar hier hoor je natuurlijk niets over en bij geschiedenis schenken ze hier 0,0 tijd aan maar wanneer het aankomt op wie twerkt er nou het beste is het een hele hype

Alsof dat ook maar iets te maken heeft met het al dan niet bestaan van een god.
pi_144062037
quote:

[..]

Twerken is geen product van de wetenschap. Ik geloof dat dit ergens in een hadith beschreven stond.
pi_144062046
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef Chillings het volgende:

[..]

ja tijdmeting, maar alles duurt even lang. dat bedoel ik -.-
er zit een systeem achter, hoe kunnen er elk jaar 4 seizoenen zijn is dit toeval
Nee daar zit geen systeem achter, en vroeger duurde ook niet alles even lang. Dagen worden bijvoorbeeld steeds langer, 600 miljoen jaren geleden duurde een dag ongeveer 22 uur en zaten er ongeveer 400 dagen in een jaar.
  maandag 1 september 2014 @ 14:36:16 #263
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144062059
quote:

[..]

Hoewel dat verders niks met geloof te maken heeft. Nu lopen Arabische landen nog achter op wetenschappelijk gebied.
Ze liepen een millennium geleden inderdaad voor, maar geloof heeft er voor gezorgd dat ze nu achter lopen.

quote:
Decline in science resulted from many factors, including the erosion of large-scale agriculture and irrigation systems, the Mongol and other Central Asian invasions, political instability, and the rise of religious intolerance. In particular, the great theologian Abu Hamid Muhammad al-Ghazali (1059-1111) used the tools of the philosophers to undermine philosophical and scientific inquiry.
http://www.meforum.org/30(...)world-lag-in-science
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144062092
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar iets te maken heeft met het al dan niet bestaan van een god.
Het Islamitische gouden tijdperk is een historische periode die duurde van circa 750 tot 1257
net na de openbaring van de quran, belangerijke feiten kwamen aan het licht door de quran hierdoor kwam er een boost in de wetenschap.

Daar weet je niets van, omdat jou bronnen de media zijn.
En ra ra laat dat nou eens de nummer 1 vijand van het geloof zijn.
pi_144062168
quote:
8s.gif Op maandag 1 september 2014 13:59 schreef highender het volgende:

[..]

En jij aanbid een dergelijke zak met stront?
Of we hebben te maken met één of andere schepper in training, die behoorlijk faalt ("all-wise" and "all-mighty"... laat me niet lachen) of het is gewoon een sadist in hart en nieren. Either way, echt vrolijk word ik niet van hem/haar/het, terwijl ik dat van (de) wetenschap juist wel word.
Tails tell tales
pi_144062204
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef Chillings het volgende:

[..]

Het Islamitische gouden tijdperk is een historische periode die duurde van circa 750 tot 1257
net na de openbaring van de quran, belangerijke feiten kwamen aan het licht door de quran hierdoor kwam er een boost in de wetenschap.

Nee zo zat het niet echt, kennis zoals bijvoorbeeld wiskunde kwam verder uit het oosten (en westen) en werd verder ontwikkeld. De quran had daar niet zoveel mee te maken, handel en (verlichte) despoten wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 15:38:14 ]
pi_144062269
Hoi ik loop even achter in dit topic. Is er al bewijs geleverd voor een God?
  Forum Admin maandag 1 september 2014 @ 14:47:11 #268
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144062424
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef GhpH het volgende:
Hoi ik loop even achter in dit topic. Is er al bewijs geleverd voor een God?
God openbaarde zich aan mij, nu voor een tweede keer "Zweedse gehaktballetjes zijn het werk van de duivel"
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144062428
Gadver, weer zo'n figuur met zijn moraal uit een boekje, onder dreiging van hel en verdoemenis in de pas lopen....

Ik heb 1000x meer respect voor mensen die een fatsoenlijke moraal hebben, zonder dreigementen van hel en verdoemenis.

Pfff.... een beetje op scheppen met een opgelegde moraal.
60 HRC
pi_144062845
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef Pharkus het volgende:

[..]

God openbaarde zich aan mij, nu voor een tweede keer "Zweedse gehaktballetjes zijn het werk van de duivel"
shit.
pi_144063130
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef HardMetal het volgende:
Gadver, weer zo'n figuur met zijn moraal uit een boekje, onder dreiging van hel en verdoemenis in de pas lopen....

Ik heb 1000x meer respect voor mensen die een fatsoenlijke moraal hebben, zonder dreigementen van hel en verdoemenis.

Pfff.... een beetje op scheppen met een opgelegde moraal.
Ik ook.
Tails tell tales
  maandag 1 september 2014 @ 15:09:24 #272
267651 Klaploper
pi_144063184
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef Chillings het volgende:

[..]

Daar weet je niets van, omdat jou bronnen de media zijn.
En ra ra laat dat nou eens de nummer 1 vijand van het geloof zijn.
Je doet alsof dat geheim gehouden wordt, terwijl dat totaal niet zo is. Dat heeft meer metbjouw scholing te maken.
Bovendien zijn er veel historici die van mening zijn dat de kennis niet daar verworven is, maar geroofd van andere volkeren. Arabieren hebben vroeger hele bibliotheken geroofd en mee terug genomen.
pi_144065016
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef Chillings het volgende:

[..]

niks is zeker, daarom heet het ook geloof.
Als je op een 100% zekere wetenschappelijke manier het bestaan van god zou kunnen bewijzen door middel van zicht geur etc. Wat zou dan het nut van de aarde zijn, de bedoeling hier is dat we getest worden op onze goedheid en vanuit hier worden beoordeeld naar welke hel en hemel je gaat.

De islam is de grootste religie in de wereld ( in praktijk is dit het christendom, maar mensen die alleen kerst vieren en zichzelf christen noemen neem ik niet serieus.)
Zoveel mensen zijn bekeerd naar de Islam, iedereen probeert hier te zeggen dat je niet intelligent ben als je in een almachtig wezen gelooft dat alles onder controle heeft.

En wat is daar precies het nut van dan?
Tails tell tales
pi_144065122
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

En wat is daar precies het nut van dan?
De hemel is een natuurlijke evolutie van de mens. Het is het 'hoger gaan', iets wat elke mens zou moeten ambiëren.
Het is wat, Belg zijn.
  maandag 1 september 2014 @ 16:07:25 #275
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144065345
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:01 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

De hemel is een natuurlijke evolutie van de mens. Het is het 'hoger gaan', iets wat elke mens zou moeten ambiëren.
Waarom? en hoger gaan is niet per definitie vooruitgang. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')