En jij aanbid een dergelijke zak met stront?quote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Chillings het volgende:
We shall send those who reject Our revelations to the (Hell) Fire. When their skins have been burned away, We shall replace them with new ones so that they may continue to feel the pain: God is Almighty, All-Wise. [4:56]
Er zijn ergere manieren van pijn. Waarom heeft die (wijze) God dat niet uitgekozen?quote:Op maandag 1 september 2014 13:56 schreef Chillings het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal, wanneer ik jou op een brandende stapel leg dan voel je nadat je huid eraf is gebrand weinig meer.
Uiteraard. Sterker nog, voordat mensen bestonden, was geen enkel dier een mens.quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Chillings het volgende:
[..]
Nergens in de geschiedenis waren mensen dieren
Volgens mij hebben mijn vader en moeder mij gecreëerd.quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Chillings het volgende:
O You jinn and men, if you can penetrate zones of the heavens and the Earth, then penetrate! You will never penetrate them except with (the) power (of science).
Niemand geloofde dat de mens naar boven kon, god moedigt dit zelfs aan.
Jullie gebruiken alles wat god zelf heeft geschapen als argument tegen hem, god heeft zelf de wetenschap gecreëerd en stimuleert iedereen om meer kennis te hebben van alles om zich heen.
wanneer iemand een wetenschappelijk feit probeert te gebruiken om de nietigheid van god te bewijzen dan zie ik dit zo:
wanneer een vader ( god ) voor zijn kleuter een kauwgombal-automaat ( wetenschap ) maakt, en deze in zijn slaapkamer legt.
Wanneer de vader terugkomt en zegt tegen de zoon dat hij de automaat voor hem gemaakt gheeft, dan zal de zoon dit natuurlijk ontkennen en zeggen dat deze al bestond en onafhankelijk is van de vader.
zo zie ik atheisten dus ook, ze zijn blind in het hart en blind in de ogen. arrogant als ze zijn en zeggen dat ze een goed persoon zijn?
jouw schepper heeft jou gecreeerd en jij ontkent zijn bestaan. triest
De reactie van dat kindje is toch juist de reactie die een gelovige zou geven? Dat kind zou zijn vader normaal gesproken gewoon geloven, behalve als hij gehersenspoeld is (zoals opgroeien in een religieus gezin) of gewoon niet zo'n helder licht is.quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Chillings het volgende:
wanneer een vader ( god ) voor zijn kleuter een kauwgombal-automaat ( wetenschap ) maakt, en deze in zijn slaapkamer legt.
Wanneer de vader terugkomt en zegt tegen de zoon dat hij de automaat voor hem gemaakt gheeft, dan zal de zoon dit natuurlijk ontkennen en zeggen dat deze al bestond en onafhankelijk is van de vader.
zo zie ik atheisten dus ook, ze zijn blind in het hart en blind in de ogen. arrogant als ze zijn en zeggen dat ze een goed persoon zijn?
Zonder je heilige boekje ben je nergens.quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Chillings het volgende:
O You jinn and men, if you can penetrate zones of the heavens and the Earth, then penetrate! You will never penetrate them except with (the) power (of science).
Jullie gebruiken alles wat god zelf heeft geschapen als argument tegen hem, god heeft zelf de wetenschap gecreëerd en stimuleert iedereen om meer kennis te hebben van alles om zich heen.
wanneer iemand een wetenschappelijk feit probeert te gebruiken om de nietigheid van god te bewijzen dan zie ik dit zo:
Waarom hebben zo veel gelovigen dan een hekel aan homo's? Terwijl wetenschap heeft bewezen dat ze zo geboren zijn, het geen keuze is en de hersenen de oorzaak zijn?quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Chillings het volgende:
god heeft dat in gang gezet, wanneer jij je vuile kleren in de wasmachine doet dan weet je toch ook dat iemand dit stuk techniek heeft gemaakt zodat jij ervan kan profiteren.quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn vader en moeder mij gecreëerd.
Zie je nu zelf niet in dat je geen steekhoudende argumenten geeft, maar enkel drogredenen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Chillings het volgende:
[..]
god heeft dat in gang gezet, wanneer jij je vuile kleren in de wasmachine doet dan weet je toch ook dat iemand dit stuk techniek heeft gemaakt zodat jij ervan kan profiteren.
Of heeft de wasmachine zichzelf gecreëerd?
waar is dat wetenschappelijk bewezen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom hebben zo veel gelovigen dan een hekel aan homo's? Terwijl wetenschap heeft bewezen dat ze zo geboren zijn, het geen keuze is en de hersenen de oorzaak zijn?
Miele is zo trots op hun wasmachines dat ze zelf hun naam erop plakken. God is de grote afwezige. Voor hetzelfde geld waren het de elfjes die het hele zwikje in gang hebben gezet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Chillings het volgende:
[..]
god heeft dat in gang gezet, wanneer jij je vuile kleren in de wasmachine doet dan weet je toch ook dat iemand dit stuk techniek heeft gemaakt zodat jij ervan kan profiteren.
Of heeft de wasmachine zichzelf gecreëerd?
quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Chillings het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Forbry het volgende:
(...)
Tot nu toe bleken alle dingen die in het verleden ook al aan goden werden toegeschreven, na verklaard te kunnen worden, totaal niet bij goden vandaan te komen.
(...)
Waar en wanneer heeft god dat gezegd?quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Chillings het volgende:
[..]
waar is dat wetenschappelijk bewezen.
en tevens is het hekel aan homo's een cultereel probleem.
God zal zijn schepping nooit haten als die zijn best doet voor hen. Als homo moet je dan je lusten bedwingen en vergiffenis vragen.
als dat zo is heb ik ook geen steekhoudende? argumenten van jou gehoord, alles wat jij zegt is zogenaamd van de wetenschap.quote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet in dat je geen steekhoudende argumenten geeft, maar enkel drogredenen?
Nee, dat is juist het mooie van de wetenschappelijke methode: omdat testmethoden en resultaten worden gepubliceerd, is het voor iedereen mogelijk proeven te herhalen om de uitkomsten te controleren. Dat houdt de zaak zuiver.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Chillings het volgende:
[..]
De wetenschap kan net zo goed corrupt zijn als dat je eigen regering dat is.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Chillings het volgende:
[..]
God zal zijn schepping nooit haten als die zijn best doet voor hen. Als homo moet je dan je lusten bedwingen en vergiffenis vragen.
Surely Allah loves those who turn much (to Him), and He loves those who purify themselves.quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar en wanneer heeft god dat gezegd?
De hersenen van een homo komen meer overeen met de hersenen van het andere geslacht dan van zijn of haar eigen geslacht.quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Chillings het volgende:
[..]
"Actually there is more money in religion than in Rock 'n Roll" - Bonoquote:
hoe wou jij testen of er nou een evolutie isquote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het mooie van de wetenschappelijke methode: omdat testmethoden en resultaten worden gepubliceerd, is het voor iedereen mogelijk proeven te herhalen om de uitkomsten te controleren. Dat houdt de zaak zuiver.
En wetenschap is altijd in beweging, het corrigeert zichzelf wel waar nodig.quote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het mooie van de wetenschappelijke methode: omdat testmethoden en resultaten worden gepubliceerd, is het voor iedereen mogelijk proeven te herhalen om de uitkomsten te controleren. Dat houdt de zaak zuiver.
Een van de belangrijkste eigenschappen van wetenschap is dat het herschreven kan worden. Dat zie je niet terug in een geloof.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Chillings het volgende:
De wetenschap kan net zo goed corrupt zijn als dat je eigen regering dat is. Alles draait om geld en dat is nu juist het probleem met de wereld.
Geloof is het enigste wat niet om geld draait, en dat willen sommige machtige personen niet en proberen dus met slappe wetenschappelijke feiten te komen die je niet 100% kan bewijzen.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Chillings het volgende:
[..] Alles draait om geld en dat is nu juist het probleem met de wereld.
Geloof is het enigste wat niet om geld draait, en dat willen sommige machtige personen niet en proberen dus met slappe wetenschappelijke feiten te komen die je niet 100% kan bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |