Ik ben verliefd op de effen broekjes van de HEMA van ¤3 per stukquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog zachte, effen (smalle) (jongens)broekjes maat 62/68?
Ik heb alleen maar gestreepte broekjes kwam ik achter
Je kuiken groeit te snel. Ik heb er nog 6 oid waar mijne nog in past.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand nog leuke jongens-onesies maat 74?
(Of een goed gevulde H&M in de buurt waar de nieuwe collectie al hangt? Ik zoek iets wat ze hier in A'foort niet hebben, en moet het voor donderdag in huis hebben).
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op de effen broekjes van de HEMA van ¤3 per stuk. Gaan alleen maar tot maat 68
.
Ik zie ze idd ook niet op de sitequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heen
Dat zijn toch van die hele basic collectie? Waar ze ook effen truitjes met lange mouwen van hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heen
Bij de Action hebben ze ook dergelijke broekjes, die gaan wel groter maar vallen net iets minder mooi vind ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die hele basic collectie? Waar ze ook effen truitjes met lange mouwen van hebben?
Dat zijn een soort legging achtige broekjes en die hebben ze volgens mij altijd wel in de winkel als je tijd hebt om langs te lopen. Ik heb ze ook in alle (mannelijke) kleuren, als lekker thuis- of pyjamabroekje
Bij mijn dikbil zitten ze ook wel heel erg als legging, dus ik vind hem niet zo charmant voor buitenshuisquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze ook dergelijke broekjes, die gaan wel groter maar vallen net iets minder mooi vind ik.
Je hebt hemquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oooooh ge-wel-diggg!
*gaat op handen zitten*
Welke maat is het?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hoop spul weer liggen. iemand interesse in jassen/schoenen/regenpakken?
Truien graag!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
vooral 98/104 of t valt zo. en schoenen en laarsjes maat 24/25
ik zal straks even een foto maken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, een zwarte kidscase, alhoewel, volgens mij meer een herfstjas
en een hema donkerblauwe/zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door L-E op 05-09-2014 09:54:38 ]
Jaaaquote:
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft iemand misschien een tuigje voor een tripptrapp in de aanbieding voor weinig? M'n kind zat net ineens op tafel
Werkt dat ja? Ik heb die voor de oudste toen ook een gekocht maar kreeg die niet bevestigdquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
Van de Kruidvat ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef L-E het volgende:
Jumpsuits en jasje in 74!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:Froy?! HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
roze aapies maat squote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef Sull het volgende:
Heeft iemand nog roze baby paws maat 4 of alvast 5. Of misschien Aapies?
OUD / Vraag en aanbod deel 146quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog zachte, effen (smalle) (jongens)broekjes maat 62/68?
Ik heb alleen maar gestreepte broekjes kwam ik achter
Thanks, maar heb m'n slag geslagen bij de Hema vanmiddag na de tip van Burdquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
OUD / Vraag en aanbod deel 146
Niet veel maar misschien zit hier iets bij?
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Thanks, maar heb m'n slag geslagen bij de Hema vanmiddag na de tip van Burd
ik heb roze babypaws M?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef Sull het volgende:
Heeft iemand nog roze baby paws maat 4 of alvast 5. Of misschien Aapies?
86quote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohh KZ! Als Kd niet wil ruilen dan hou ik me aanbevolen hoor welke maat is het?
Dacht dat je E er nog in wilde proppenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh![]()
. Dat duurt nog wel heel lang voor Zusje
Edit: goeie ruil!
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is prima voor Luus nu, met r 76 centimeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwlaarsjes officieel maat 26 maar vielen als 25
Maat 27... Overgenomen van een vriendinnetje van O die ze amper droeg. En O sloeg maat 27 praktisch over. Met pijn in haar hart want gouden veters
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ja!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
LB lees je mee ? Kun je hem alvast dibsen
Je kan ook draagdoeken lenen op sommige websitesquote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand hier nog een draagdoek toevallig voor een leuk prijsje? Ik wil het eens proberen. Maar om nou zoveel geld te betalen voor alleen 'proberen' vind ik wat overdreven
wat wil je voor dat setje met die neutrale sokjes en de socks on hebben?quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Kiwisoep het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17079968.html
Ben ik weer, met wat extra spulletjes en kleertjes tot maat 80, meisje. Neemt allen een kijkje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |