Denk dat je hem in december nodig kan hebben. Is een gok idd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek nog wel zo'n pak voor op de fiets, voor als het echt koud is, maar mup zit net in 80... dus ik twijfel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 02-09-2014 17:20:52 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
oooooh ge-wel-diggg!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Nu ik toch lekker bezig ben, hier 4 jasjes:
[spoiler][ afbeelding ]
Super leuk lief geel retrojasje. Maat 74 Licht beschadigd aan de mouwrandjes, maar zonde om weg te doen.
Ik ben verliefd op de effen broekjes van de HEMA van ¤3 per stukquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog zachte, effen (smalle) (jongens)broekjes maat 62/68?
Ik heb alleen maar gestreepte broekjes kwam ik achter
Je kuiken groeit te snel. Ik heb er nog 6 oid waar mijne nog in past.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand nog leuke jongens-onesies maat 74?
(Of een goed gevulde H&M in de buurt waar de nieuwe collectie al hangt? Ik zoek iets wat ze hier in A'foort niet hebben, en moet het voor donderdag in huis hebben).
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op de effen broekjes van de HEMA van ¤3 per stuk. Gaan alleen maar tot maat 68
.
Ik zie ze idd ook niet op de sitequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heen
Dat zijn toch van die hele basic collectie? Waar ze ook effen truitjes met lange mouwen van hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik zie ze niet op de site... of ik kijk erover heen
Bij de Action hebben ze ook dergelijke broekjes, die gaan wel groter maar vallen net iets minder mooi vind ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die hele basic collectie? Waar ze ook effen truitjes met lange mouwen van hebben?
Dat zijn een soort legging achtige broekjes en die hebben ze volgens mij altijd wel in de winkel als je tijd hebt om langs te lopen. Ik heb ze ook in alle (mannelijke) kleuren, als lekker thuis- of pyjamabroekje
Bij mijn dikbil zitten ze ook wel heel erg als legging, dus ik vind hem niet zo charmant voor buitenshuisquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze ook dergelijke broekjes, die gaan wel groter maar vallen net iets minder mooi vind ik.
Je hebt hemquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
oooooh ge-wel-diggg!
*gaat op handen zitten*
Welke maat is het?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hoop spul weer liggen. iemand interesse in jassen/schoenen/regenpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |