Truien graag!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
vooral 98/104 of t valt zo. en schoenen en laarsjes maat 24/25
ik zal straks even een foto maken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, een zwarte kidscase, alhoewel, volgens mij meer een herfstjas
en een hema donkerblauwe/zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door L-E op 05-09-2014 09:54:38 ]
Jaaaquote:
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft iemand misschien een tuigje voor een tripptrapp in de aanbieding voor weinig? M'n kind zat net ineens op tafel
Werkt dat ja? Ik heb die voor de oudste toen ook een gekocht maar kreeg die niet bevestigdquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
Van de Kruidvat ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef L-E het volgende:
Jumpsuits en jasje in 74!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:Froy?! HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
roze aapies maat squote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef Sull het volgende:
Heeft iemand nog roze baby paws maat 4 of alvast 5. Of misschien Aapies?
OUD / Vraag en aanbod deel 146quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog zachte, effen (smalle) (jongens)broekjes maat 62/68?
Ik heb alleen maar gestreepte broekjes kwam ik achter
Thanks, maar heb m'n slag geslagen bij de Hema vanmiddag na de tip van Burdquote:Op woensdag 3 september 2014 21:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
OUD / Vraag en aanbod deel 146
Niet veel maar misschien zit hier iets bij?
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Thanks, maar heb m'n slag geslagen bij de Hema vanmiddag na de tip van Burd
ik heb roze babypaws M?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef Sull het volgende:
Heeft iemand nog roze baby paws maat 4 of alvast 5. Of misschien Aapies?
86quote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohh KZ! Als Kd niet wil ruilen dan hou ik me aanbevolen hoor welke maat is het?
Dacht dat je E er nog in wilde proppenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh![]()
. Dat duurt nog wel heel lang voor Zusje
Edit: goeie ruil!
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is prima voor Luus nu, met r 76 centimeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwlaarsjes officieel maat 26 maar vielen als 25
Maat 27... Overgenomen van een vriendinnetje van O die ze amper droeg. En O sloeg maat 27 praktisch over. Met pijn in haar hart want gouden veters
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ja!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
LB lees je mee ? Kun je hem alvast dibsen
Je kan ook draagdoeken lenen op sommige websitesquote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand hier nog een draagdoek toevallig voor een leuk prijsje? Ik wil het eens proberen. Maar om nou zoveel geld te betalen voor alleen 'proberen' vind ik wat overdreven
wat wil je voor dat setje met die neutrale sokjes en de socks on hebben?quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Kiwisoep het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17079968.html
Ben ik weer, met wat extra spulletjes en kleertjes tot maat 80, meisje. Neemt allen een kijkje!
is 7,50 redelijk?quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat wil je voor dat setje met die neutrale sokjes en de socks on hebben?
je bent m voor t zelfde geld vrijwel gelijk weer kwijtquote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand hier nog een draagdoek toevallig voor een leuk prijsje? Ik wil het eens proberen. Maar om nou zoveel geld te betalen voor alleen 'proberen' vind ik wat overdreven
ik stuur je morgen even een pm, ging net richting douche en bedquote:
Ik heb er wel eentje die weg mag.quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
mag ik ze even reserveren? Als ik zo thuis ben kijk ik er even naar met dochter (eigen mening enzoquote:Op maandag 8 september 2014 09:25 schreef octopussy het volgende:
Dochter 2 heeft een hogere wreef dan dochter 1 en past dus deze geweldige laarsjes niet![]()
Shoesme maat 24
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hip maat 25
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn dus geschikt voor meiden met een lage wreef. Vraagprijs is 10 euro per paar.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
mag ik ze even reserveren? Als ik zo thuis ben kijk ik er even naar met dochter (eigen mening enzo)
Edit:quote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit gebruikt voor zn baby'tje en interesse in heeft? Heb een aantal pakken gratis weg te geven.. al wordt een vrijwillige bijdrage aan KiKa gewaardeerd
Max 3 pp of 6pp als je een tweeling hebt. Meerdere beschikbaar en de THT verloopt komende week maar eerlijk is eerlijk, dat maakt geen ene kont uit want over 1 jaar is het nog goed.. Ongeopend verpakkingen dus allemaal..
Nutrilon omneo comfort 1, 800grams verpakkingen, dieetvoeding voor babykrampjes en bij moeizame ontlasting, zoals op de foto.. Voor 0-6 maanden.. de
Ook een paar H.A. (helpt allergie te voorkomen ofzo)
Interesse? PM graag..
Aanvulling: hier aangeboden omdat hier moeders zitten met kleine baby'tjes en hier dus de doelgroep ligt. Gratis, omdat het kan en vanwege de korte THT.
Volledig gratis =: als je het op komt halen/laat ophalen. Verzenden mogelijk, maar dan tegen vergoeding van de verzendkosten.
Tja.. Ik vind kleinzusje voor een volwassen vrouw (denk ik) ook wel wat raar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me, maar ik vind je user naam zo naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even gekeken naar de exacte data:
Nutrilon omneo comfort 1: tht 12/9/2014
Nitrulon omneo comfort 2: tht 18/9/2014
En van de H.A. weet ik het niet. Ook zoiets.
maar het is graag of niet.. Het kan hier desgewenst anoniem afgehaald worden mocht iemand dat willen trouwens. En morgen ga ik de voedselbank bellen.. als ze dan nog niet gereageerd hebben op de mail.
[ Bericht 2% gewijzigd door BloedendeVagina op 08-09-2014 23:10:52 ]Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Heb ik die graphic gedibst? Wantquote:Op maandag 8 september 2014 12:26 schreef klaprooss het volgende:
Jongens spul maat 56,62 en 68. Er zijn wat DIBS kleertjes maar als het goed is staat dat erbij en staan ze er wel al vast voor als ze toch naar iemand anders mogen.
Bij interesse een PM aub
http://www.mijnalbum.nl/Album=YFMP8YRW
___
Nog wat laatste positie spul
http://www.mijnalbum.nl/Album=CEWCJ3TO
en van ronde 1 voor babyspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=EP6UPKJ7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het zijn dat ik wat van J's broekjes en shirtjes herkenquote:Op maandag 8 september 2014 12:26 schreef klaprooss het volgende:
Jongens spul maat 56,62 en 68. Er zijn wat DIBS kleertjes maar als het goed is staat dat erbij en staan ze er wel al vast voor als ze toch naar iemand anders mogen.
Bij interesse een PM aub
http://www.mijnalbum.nl/Album=YFMP8YRW
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik wat van J's broekjes en shirtjes herken?
Die Nutrilon kun je ophalen in Delft of Rotterdam in overleg.quote:
Bij ophalen is het gratis, bij verzenden betaal je de verzendkosten a 6,95 euro.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:54 schreef DJMomo het volgende:
Tnx bv. Is voor mij nogal uit de richting.
fuck te laat dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Die Nutrilon kun je ophalen in Delft of Rotterdam in overleg.
Of kan evt langsgebracht worden op de route daartussen.
Ik verkoop mijn bondolino voor 75 inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
volgens mij lukt de pm niet mobiel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Die Nutrilon kun je ophalen in Delft of Rotterdam in overleg.
Of kan evt langsgebracht worden op de route daartussen.
Tja.. das dan jammerquote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef becky27 het volgende:
[..]
volgens mij lukt de pm niet mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Ik heb een girasol lampo maat zes voor 50 euro plus verzkn te koop!?quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb er verder totaal geen verstand van. Wat houd maat 6 in?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik heb een girasol lampo maat zes voor 50 euro plus verzkn te koop!?
Schoenmaat, maar dan Amerikaans.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb er verder totaal geen verstand van. Wat houd maat 6 in?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb er verder totaal geen verstand van. Wat houd maat 6 in?
Ehr, nee dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Schoenmaat, maar dan Amerikaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |