Truien graag!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
vooral 98/104 of t valt zo. en schoenen en laarsjes maat 24/25
ik zal straks even een foto maken
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, een zwarte kidscase, alhoewel, volgens mij meer een herfstjas
en een hema donkerblauwe/zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door L-E op 05-09-2014 09:54:38 ]
Jaaaquote:
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft iemand misschien een tuigje voor een tripptrapp in de aanbieding voor weinig? M'n kind zat net ineens op tafel
Werkt dat ja? Ik heb die voor de oudste toen ook een gekocht maar kreeg die niet bevestigdquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
Van de Kruidvat ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuigjes van de Prenatal hebben wij er in bevestigd. Zijn 6 of 7 euro.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef L-E het volgende:
Jumpsuits en jasje in 74!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jongensspul 110/116:Froy?! HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
roze aapies maat squote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef Sull het volgende:
Heeft iemand nog roze baby paws maat 4 of alvast 5. Of misschien Aapies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |