Jethro op links. Murillo als cb.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef donroyco het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede opkomende links- en rechtsback, een centrale eindbaas. Daarnaast ook nog een linksbuiten, nu aan het proberen om Iancu (Steaua) te halen, maar het laat lang op zich wachten. Prijs 10 - 20 miljoen per positie.
Brescia, seizoen 4.
Willems speelt bij Arsenal. Iancu ging naar Real Madrid, Stanciu is gekomenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jethro op links. Murillo als cb.
Stanciu boven Iancu trouwens.
Dit gaat zo maar doorquote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef donroyco het volgende:
Wat is dat toch? Als ik bij clubs een bod op een speler doe, moet ik 3x zoveel betalen en als zij op mijn spelers gaan bieden, gaan ze er vanuit dat ik onder de waarde accepteer.
Altijd, ja.quote:
Mijn spits, Ezequiel Rescaldani, is gewoon 26,5 miljoen waard. Komt Tottenham aankakken met 3,7 miljoen cash en 24 miljoen verdeeld over 30 maanden inclusief nog wat extra premies. Dacht het nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd, ja.
Mijn rechtsback, international van Portugal. Was 8 miljoen waard. Bieden ze gewoon 5. En langzamerhand hoger, tot 7,5.
Denk het niet.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het seizoen zit er al weer op.
De JCS werd weer gewonnen, de beker werd weer gewonnen, we werden weer landskampioen en we hebben zojuist de Europa League gewonnen! Onze eerste Europese prijs!
[ afbeelding ]
Onze sterren zijn behouden, een paar talenten zijn beter geworden geworden.
Het enige jammere is het stadion, dat niet meer groter kan worden en het bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen.
Dank je.quote:
Ik heb nog 26 miljoen euro over, dus ik denk dat ik nu maar wat talenten ga kopen voor dat geld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
En passant nog 2 prestaties unlocked.
Ik zit nog geen eens op 50% daarvan. Ik heb dus nog genoeg te spelen.
Maak je je geld altijd op dan? Ik ben altijd zuinig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb nog 26 miljoen euro over, dus ik denk dat ik nu maar wat talenten ga kopen voor dat geld.
Ik kreeg 80 miljoen euroquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak je je geld altijd op dan? Ik ben altijd zuinig.
Sterallures meteen de kop indrukkenquote:Op zondag 14 september 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn keeper, hoewel vrij goed, wil een salaris van 3,2 miljoen euro en geen cent minder.
Dit heb ik geweigerd, want dat is een miljoen meer dan mijn beste spelers.
Hij heeft een aflopend contract, dus ik ga hem maar proberen te verpatsen. Zijn vervangers staan al klaar.
Precies. Dus hij is voor 10 miljoen naar Porto verhuist.quote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sterallures meteen de kop indrukken
1-5-2-1-1quote:Op maandag 15 september 2014 11:35 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft iemand een goede counter of "park the bus" tactiek? Tegen grotere clubjes lukt het nog niet echt.
Ja, de sweeper. Dan vijf verdedigers, 2 DM's, een links- of rechtsbuiten (snelheid) en een snelle spits voor het counterenquote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
1-5-2-1-1? En de eerste 1 is dan de laatste man?
quote:Op maandag 15 september 2014 11:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, de sweeper. Dan vijf verdedigers, 2 DM's, een links- of rechtsbuiten (snelheid) en een snelle spits voor het counteren
Kan, je kunt ook nog een middenvelder in plaats van een verdediger pakken. Ik heb het wel eens gebruikt tegen écht sterke tegenstanders, maar ligt ook aan je kwaliteiten.quote:
Totdat je 4-0 verliest van Real Madrid of Barcelona of Bayern Münchenquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Leonos het volgende:
Zo spelen
Niet bang zijn, gewoon in de aanval. De beste verdediging is de aanval
En dan wil hij zelf nietquote:Op maandag 15 september 2014 14:17 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel, mensen van het bestuur
Een willekeurige oefenwedstrijd tegen Bayer Leverkusen U19 - Özil in de basis. Direct een prachtige goal, man of the match en geen enkele fout gemaaktquote:
Waar kun je dat ook alweer zien?quote:Op dinsdag 16 september 2014 05:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de nieuwe Wesley Sneijder uitgeleend aan Southmpton voor een half seizoen. Mja, kerel is 18 jaar maar heeft FK taking op 12 staan
Nee, eerst de demo spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier al mensen FM15 in de pre-order staan?
Wanneer komt ie uit ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Koop ik ergens in januari wel voor ¤8quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dit. Als alle bugs een beetje weggetrokken zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ik ergens in januari wel voor ¤8
Hierzo:quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar kun je dat ook alweer zien?
Thanks.quote:
SPOILER: DepayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dan ook totaal niet vreemd dat hij na 10 seizoenen Ajax een testimonial kreeg. En wel tegen Basel (:')).
Wat echter hoogstens opvallend is, is dat Depay zijn grootste prijs uit zijn carrière kan halen met Nederland door op 12 juli Argentinië te verslaan:
Hij heeft dus niet gespeeld op z'n eigen testimonial![]()
!
Komt niet vaak voor hoor, maar is altijd wel geinig om zo'n speler te hebben.quote:
Sinds 2010 kocht ik FM eigenlijk altijd op of rond de release, maar ben nu net een nieuwe LLM-game begonnen met FC United of Manchester en daar kan ik mij voorlopig nog wel mee vermaken denk ik. Kijk rond de kerst wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Netjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
San Marino mag naar het EK 2040
Inmiddels heeft de UEFA 48 landen toegelaten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
San Marino mag naar het EK 2040
Dacht t niet. Het gebeurt gewoon willekeurig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kun je daar ook op scouten? Volgens mij niet, of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |