Totdat je 4-0 verliest van Real Madrid of Barcelona of Bayern Münchenquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Leonos het volgende:
Zo spelen
Niet bang zijn, gewoon in de aanval. De beste verdediging is de aanval
En dan wil hij zelf nietquote:Op maandag 15 september 2014 14:17 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel, mensen van het bestuur
Een willekeurige oefenwedstrijd tegen Bayer Leverkusen U19 - Özil in de basis. Direct een prachtige goal, man of the match en geen enkele fout gemaaktquote:
Waar kun je dat ook alweer zien?quote:Op dinsdag 16 september 2014 05:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de nieuwe Wesley Sneijder uitgeleend aan Southmpton voor een half seizoen. Mja, kerel is 18 jaar maar heeft FK taking op 12 staan
Nee, eerst de demo spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier al mensen FM15 in de pre-order staan?
Wanneer komt ie uit ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Koop ik ergens in januari wel voor ¤8quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dit. Als alle bugs een beetje weggetrokken zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ik ergens in januari wel voor ¤8
Hierzo:quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar kun je dat ook alweer zien?
Thanks.quote:
SPOILER: DepayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dan ook totaal niet vreemd dat hij na 10 seizoenen Ajax een testimonial kreeg. En wel tegen Basel (:')).
Wat echter hoogstens opvallend is, is dat Depay zijn grootste prijs uit zijn carrière kan halen met Nederland door op 12 juli Argentinië te verslaan:
Hij heeft dus niet gespeeld op z'n eigen testimonial![]()
!
Komt niet vaak voor hoor, maar is altijd wel geinig om zo'n speler te hebben.quote:
Sinds 2010 kocht ik FM eigenlijk altijd op of rond de release, maar ben nu net een nieuwe LLM-game begonnen met FC United of Manchester en daar kan ik mij voorlopig nog wel mee vermaken denk ik. Kijk rond de kerst wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Netjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
San Marino mag naar het EK 2040
Inmiddels heeft de UEFA 48 landen toegelaten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
San Marino mag naar het EK 2040
Dacht t niet. Het gebeurt gewoon willekeurig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kun je daar ook op scouten? Volgens mij niet, of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |