Zelf opgeleid, of gescout?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef Zenit- het volgende:
Ik kijk net voor de grap op Geniescout, m'n linksback heeft een PA van 198![]()
Gescout. Op z'n 18e bij Velez Sarsfield weggeplukt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf opgeleid, of gescout?
Ik zag dat een verdediger die ik vorig seizoen had verkocht, een PA had van 199.![]()
![]()
Kreeg er 19 miljoen voor, zoals in zijn contract stond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:22 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Gescout. Op z'n 18e bij Velez Sarsfield weggeplukt.
[ afbeelding ]
Heb je er nog een redelijk prijsje voor gekregen? Wel balen zeg
Meer speeltijd geven?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:42 schreef Zhero het volgende:
Wat kan je in vredesnaam doen aan slecht moraal van spelers? De prestaties van mijn club zijn bovengemiddeld goed na 5 wedstrijden, maar het moraal van 10 spelers is dramatisch. Een teamgesprek kan ik het niet houden ofzo en individueel heb ik ook niet veel keuzes.
Altijd loven om vorige wedstrijd en vorm, en spelers nooit fel bekritiseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:42 schreef Zhero het volgende:
Wat kan je in vredesnaam doen aan slecht moraal van spelers? De prestaties van mijn club zijn bovengemiddeld goed na 5 wedstrijden, maar het moraal van 10 spelers is dramatisch. Een teamgesprek kan ik het niet houden ofzo en individueel heb ik ook niet veel keuzes.
Binnenhengelen, verkopen kun je altijd nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef Zenit- het volgende:
Ik zit te denken om deze speler te halen. Het ziet er allemaal wel goed uit, wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Edit: Ik zie dat het een vrijwel identieke kopie is van mijn topscorer Facundo Ferreyro, op de kracht na.
Klopt. En ik ben te gulzig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb altijd te veel spitsen. Loopt te veel talent rond
Hij vraagt een behoorlijk exorbitant salaris.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Binnenhengelen, verkopen kun je altijd nog.
Bied aan voor 0 procent salaris.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb momenteel teveel keepers en spitsen.
En niemand wil ze huren.
Het zit wel eens mee, het zit wel eens tegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Zenit- het volgende:
Uit bij PSV 2-1 verloren.Dat was het dus dit CL-seizoen, terwijl we echt niet slecht speelden.
2016/2017. Mijn contract loopt nog tot eind dit seizoen, ik hoop dat ze me nog willen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zit wel eens mee, het zit wel eens tegen.
Volgend seizoen beter.
Welk jaar zit je?
>long throw 11quote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn beste speler al 1,5 seizoen geleden verkocht. Mijn een na en twee na beste speler deze zomer verkocht en nu in de winter mijn op 3 na beste speler ook weg. 25,5 miljoen rijker. Ik moet maar weer wat jonge talentjes scouten, want het wordt wat karig.
[ afbeelding ]
Wil in het totaal iets van 90 miljoen bij kunnen schrijven.
Idd niet slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Zenit- het volgende:
Facundo Ferreyra is na 5 seizoenen in dienst van Shakhtar de all-time clubtopscorer geworden met z'n 115e goal. Niet slecht toch
The Saint?quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd niet slecht.
Mijn 35jarige spits heeft 364 League Appearances gemaakt, en daarin 252 goals gemaakt. Al weet ik niet of dat alleen Eredivisiewedstrijden zijn, of dat de beker- en Europese wedstrijden erbij zijn geteld.
Hij is nu bezig met z'n 14e seizoen bij Cambuur, al speelt hij dit seizoen vooral in de reserves
Vorig seizoen heeft ie toch 19 wedstrijden gespeeld, waarin hij 13x scoorde en 9 assists gaf.
quote:
Is het nog wel leuk op die manier?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef DeHovenier het volgende:
Was wel ff billenknijpen. Eennalaatste wedstrijd v/h seizoen, ik tegen RKC (14e) en naaste belager Twente tegen Emmen (10e). Ik stond toen 2 punten los van Twente. Ik kom eerst achter door een knullige goal, en Twente scoort in dezelfde minuut tegen Emmen. Dan in de laatste minuten van de wedstrijd maak ik er twee (88e en 91e minuut) en Twente heeft inmiddels 3 Emmense goals moeten accepteren
Nu ben ik dus 5 punten los, met nog 1 wedstrijd te gaan, dus KAMPIOENEN
Voor de 8e keer op rij
Nog steeds leuk ja. Ik wil nog de CL winnen, en daarna zie ik het wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog wel leuk op die manier?
Ik heb op de laatste transferdag van januari nog 8 spelers verhuurt.
Nu is mijn selectie wat overzichtelijker. Er moeten in de zomer nog wel wat spelers vertrekken, de jacht naar talenten is weer geopend.
Is je 6e keus CM wat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, 5 van mijn centrale middenvelders zijn geblesseerd. Dat wordt puzzelen de komende weken.
Ik ben nu verplicht mijn aanvallende en verdedigende middenvelders daar neer te zetten. Die gebruikte ik daar al, maar toch. Gutierrez zal ik daar opstellen, met waarschijnlijk Bjelland naast hem.quote:
Ik denk dat er zoveel mogelijk Nederlandse ploegen in Europa moeten spelen, en dan ook nog eens hoog eindigen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de rating van de competitie omhoog kan?
Ik neem aan dat meerdere clubs het goed moeten doen in Europa. Misschien aantal toeschouwers. Misschien hoeveelheid geld.
Onmogelijke opgave dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk dat er zoveel mogelijk Nederlandse ploegen in Europa moeten spelen, en dan ook nog eens hoog eindigen.
Het gaat wel beter als je zelf 5c achtereen de CL wint ofzo. Maarjaquote:
Geen idee, ik heb nooit een stadion gekocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Cara het volgende:
Heeft het kopen van je eigen stadion nog gevolgen voor het eventuele bouwen van een nieuw stadion in de toekomst?
Hoeveel zit je nu?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit een stadion gekocht.
De mijne is weer aan t uitbreiden, maarliefst 2,500 plaatsen erbij
Jippie.
Best aardig al.quote:
Ga je dan wel de beker pakken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best aardig al.
Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik twijfel of ik het kampioenschap zal verspelen zodat PSV zich ook voor de CL kan plaatsen. De play-offs verliezen ze iedere keer.
Die heb ik al verloren. Het team is een beetje uit vorm. We waren de bovenliggende partij tegen Excelsior in de halve finale, iets van 26 schoten. Maar geen goals.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je dan wel de beker pakken?
Nooit doen, altijd voor eigen succes gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best aardig al.
Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik twijfel of ik het kampioenschap zal verspelen zodat PSV zich ook voor de CL kan plaatsen. De play-offs verliezen ze iedere keer.
Echt een beest die portugees ga je voor veel verkopenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Wat aangetrokken talentjes, allemaal gratis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:26 schreef TonyTanter het volgende:
[..]
Echt een beest die portugees ga je voor veel verkopen
Ik verkocht bij m'n eerste seizoen bij Shakhtar 40k aan seizoenskaarten (52000 plekjes), nu 4x kampioen later, zitten er 50k seizoenskaarthouders in het stadion, en bijna elke wedstrijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind het zo stom, ik ben 8x achtereen kampioen geworden en dan verkoop je maar 18k seizoenskaarten. Ajax presteert tijden al niks meer (behalve de beker vorig seizoen), en zij verkopen 43k seizoenskaarten
Ben kampioen geworden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit doen, altijd voor eigen succes gaan
Het helpt bij mij om ze aan te bieden tegen lage prijzen, maar ook om ze in de etalage te zetten door ze op te stellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:07 schreef donroyco het volgende:
Wat spelers binnengehengeld
Brescia, seizoen 16/17, Serie A
[ afbeelding ]
Clubs komen bij mij niet mijn overbodige spelers ophalen.Wat is de gouden tip?
Ik heb geen prijs gezet, maar ze zijn ook geen basisspeler waard.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het helpt bij mij om ze aan te bieden tegen lage prijzen, maar ook om ze in de etalage te zetten door ze op te stellen.
Ik bedoel ook in de voorbereiding of iets.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb geen prijs gezet, maar ze zijn ook geen basisspeler waard.
Wel gedaan, maar het is moeilijk ze alsnog te slijten.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook in de voorbereiding of iets.
Ik merk dat als ik spelers op de transferlijst dan mee laat spelen, clubs vaker interesse tonen.
The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
The Saint eindelijk met pensioen:
[ afbeelding ]
Z'n aanvalsmaatje met wie hij +10 seizoenen de voetbalvelden onveilig maakte, is nu coach geworden (en niet eens zo'n goede):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel waard was ie niet hoor. Op z'n max 12 mln.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.
http://sortitoutsi.net/football-manager-data-updatequote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
Iemand al een Eredivisie update gevonden van na de transferperiode? Heb wel zin om met het nieuwe Feyenoord van start te gaan om de tijd tot fm15 te overbruggen.
Had het zelf graag gedaan (Feyenoord-transfers dan), maar heb geen editor.
Thanx!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
http://sortitoutsi.net/football-manager-data-update
Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen isquote:Op donderdag 4 september 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik vaak liever allemaal clausules heb bij het verkopen van spelers, omdat ik dan over langere periode geld krijg.
Vind het erg leuk om iedere keer te lezen dat ik een bedrag krijg na zoveel doelpunten, wedstrijden of interlands.
En natuurlijk is het leuk om te zien dat je oude spelers doorverkocht worden.
Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sta halverwege met 3-0 achter tegen WKE. Wat is dit?
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles
Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg.
Ach, deel van de fun.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen is
Misschien was dat het, ja. 3 wisselingen doorgevoerd in de rust en na penalties gewonnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelen
Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sta halverwege met 3-0 achter tegen WKE. Wat is dit?
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles
Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Transfervrij opgepiktme so happy
Ja, dat probeer ik ook meer te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.
Dat gaat niet goed samen met je huidige reputatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
En Man City ook:
[ afbeelding ]
Ik ga eens praten om gewoon te kijken hoeveel transferbudget ik krijg.
Dat viel wel mee, Ajax wilde me uit alle macht behouden. Kreeg maar 19 miljoen transferbudget en 11.25 miljoen per maand wage budget.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed samen met je huidige reputatie.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, Ajax wilde me uit alle macht behouden. Kreeg maar 19 miljoen transferbudget en 11.25 miljoen per maand wage budget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |