The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
The Saint eindelijk met pensioen:
[ afbeelding ]
Z'n aanvalsmaatje met wie hij +10 seizoenen de voetbalvelden onveilig maakte, is nu coach geworden (en niet eens zo'n goede):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel waard was ie niet hoor. Op z'n max 12 mln.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.
http://sortitoutsi.net/football-manager-data-updatequote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
Iemand al een Eredivisie update gevonden van na de transferperiode? Heb wel zin om met het nieuwe Feyenoord van start te gaan om de tijd tot fm15 te overbruggen.
Had het zelf graag gedaan (Feyenoord-transfers dan), maar heb geen editor.
Thanx!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
http://sortitoutsi.net/football-manager-data-update
Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen isquote:Op donderdag 4 september 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik vaak liever allemaal clausules heb bij het verkopen van spelers, omdat ik dan over langere periode geld krijg.
Vind het erg leuk om iedere keer te lezen dat ik een bedrag krijg na zoveel doelpunten, wedstrijden of interlands.
En natuurlijk is het leuk om te zien dat je oude spelers doorverkocht worden.
Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sta halverwege met 3-0 achter tegen WKE. Wat is dit?
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles
Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg.
Ach, deel van de fun.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen is
Misschien was dat het, ja. 3 wisselingen doorgevoerd in de rust en na penalties gewonnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelen
Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sta halverwege met 3-0 achter tegen WKE. Wat is dit?
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles
Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Transfervrij opgepiktme so happy
Ja, dat probeer ik ook meer te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.
Dat gaat niet goed samen met je huidige reputatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
En Man City ook:
[ afbeelding ]
Ik ga eens praten om gewoon te kijken hoeveel transferbudget ik krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |