abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144136553
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
The Saint eindelijk met pensioen:

[ afbeelding ]

Z'n aanvalsmaatje met wie hij +10 seizoenen de voetbalvelden onveilig maakte, is nu coach geworden (en niet eens zo'n goede :')):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.
pi_144137900
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

The Saint was na 2020 eigenlijk al klaar bij jou zo te zien. Toen had je hem weg moeten doen, had je flink kunnen cashen.
Zoveel waard was ie niet hoor. Op z'n max 12 mln.
Children of the night. What music they make.
pi_144138034
CL groepsloting net geweest:

Twente zit in Groep A met Arsenal, Porto en Shamrock Rovers. Ik zit in Groep F met PSG, Espanyol en Dynamo Kiev.
Children of the night. What music they make.
pi_144147059
Iemand al een Eredivisie update gevonden van na de transferperiode? Heb wel zin om met het nieuwe Feyenoord van start te gaan om de tijd tot fm15 te overbruggen.

Had het zelf graag gedaan (Feyenoord-transfers dan), maar heb geen editor. :')
pi_144147112
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
Iemand al een Eredivisie update gevonden van na de transferperiode? Heb wel zin om met het nieuwe Feyenoord van start te gaan om de tijd tot fm15 te overbruggen.

Had het zelf graag gedaan (Feyenoord-transfers dan), maar heb geen editor. :')
http://sortitoutsi.net/football-manager-data-update
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144147354
quote:
Thanx! :D
Effe checken.

Are you watching Van Geel?
:+

Een spits is op FM ook wel nodig merk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 21:27:53 ]
pi_144165828
Leeds United game begonnen. Kijken of ik die weer terug naar de top kan brengen.
Seizoen 1 via de play-offs gepromoveerd. Zit nu in de voorbereiding op seizoen 2.
Ondanks dat ik 1,7miljoen in de min stond kreeg ik toch 20 miljoen transferbudget. Gedeelte daarvan gebruikt om Memphis Depay aan te trekken en ik heb John Guidetti voor 1 seizoen gehuurd.
Nu nog even kijken of ik mijn verdediging en middenveld kan versterken en of ik misschien nog wat spelers die het bij de grote clubs net niet halen kan huren.
  donderdag 4 september 2014 @ 13:17:24 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144166178
Ik merk dat ik vaak liever allemaal clausules heb bij het verkopen van spelers, omdat ik dan over langere periode geld krijg.
Vind het erg leuk om iedere keer te lezen dat ik een bedrag krijg na zoveel doelpunten, wedstrijden of interlands.

En natuurlijk is het leuk om te zien dat je oude spelers doorverkocht worden. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 september 2014 @ 13:35:12 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144166593
Zojuist een bod geaccepteerd op mijn linksbuiten, de beste speler van mijn club. Kwam toen hij 16 ofzo was over van Heracles (want zij produceren wel goede jeugdspelers) voor 7 ton en een doorverkoop percentage.
Nu een bod geaccepteerd van 45 miljoen. Hiervan moet 4,5 miljoen naar Heracles (zullen ze blij mee zijn, ik heb ze deze zomer al 5 miljoen gegeven voor 2 jeugdspelers, rijke tata's) en 6 ton naar de speler. Helaas zit de transferdeadline voor mij er al op.

De rest van dit seizoen maar iets meer mijn reserve linksbuiten gebruiken die vorig seizoen gratis overkwam van Dinamo. :) En een 17-jarige jongen van Volendam nu als reserve linksbuiten. Of Guttierez. Goede zaken.

Helaas kan ik niet nog eens mijn stadion uitbreiden en een nieuw stadion aanvragen lukt ook niet. Verdikkeme.

pi_144168217

realisme
  donderdag 4 september 2014 @ 15:11:39 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144169233
Sta halverwege met 3-0 achter tegen WKE. Wat is dit?
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles _O-

Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg. :')
pi_144172287
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik vaak liever allemaal clausules heb bij het verkopen van spelers, omdat ik dan over langere periode geld krijg.
Vind het erg leuk om iedere keer te lezen dat ik een bedrag krijg na zoveel doelpunten, wedstrijden of interlands.

En natuurlijk is het leuk om te zien dat je oude spelers doorverkocht worden. :)
Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen is :P
  donderdag 4 september 2014 @ 18:44:18 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144176349

Sjelsie :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_144177027
PSV - Feyenoord. Ik ben een stuk beter en sta op 0-1. Bij de eerste keer dat PSV de middenlijn overgaat komt er een voorzet naar Depay. Die kopt ver naast. Om een of andere reden wil Nelom de bal binnenhouden en in die poging loopt hij de bal over de achterlijn. Uit de corner wordt 1-1 gescoord.

Kutspel :r :r
pi_144184862
Simpele vraag; kan je een targetmen met toevoer diepgaan ook een vrije rol geven? Of is dit teveel dubbelop? Ik heb een hele creatieve en snelle spits, dus wil eigenlijk van beide gebruik maken.
pi_144197036
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geef een paar spelers rust, onder andere mijn keeper, maar dit slaat weer alles _O-

Ik heb al een aantal keepers de deur uit gedaan deze zomer, maar Joe van der Sar is de volgende. Mijn god zeg. :')
Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:57:00 #92
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144197556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb alleen altijd een hekel aan de meldingen dat de clausule vervalt omdat de speler gratis van club verandert of transfervrij is omdat zijn contract afgelopen is :P
Ach, deel van de fun.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Teveel wisselingen in een team gaat bij mij ook vaak fout... meestal moet je niet meer dan 3 wijzigingen doorvoeren lijkt het, of juist het hele B-team opstellen omdat die dan wel weer gewend zijn om samen te spelen :D
Misschien was dat het, ja. 3 wisselingen doorgevoerd in de rust en na penalties gewonnen. :)
pi_144198277
quote:
17s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144198864

Transfervrij opgepikt :9~ me so happy
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:56:54 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144199508
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Transfervrij opgepikt :9~ me so happy
Wat een baas. :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Vaker spelers speeltijd geven zodat ze meer 'gellen'.
Ja, dat probeer ik ook meer te doen.
Heb gratis een keeper opgepikt uit Rusland deze zomer. Hij gaat mijn nieuwe nummer 1 worden denk ik, over 2 jaar. Mijn eerste keeper komt uit Peru en is best goed. Daarachter had ik van der Sar, een Cyprioot, een Duitser, een Fransman en een Mexicaan. Allemaal gratis gekomen, behalve de Peruaan. Daarvan heb ik er 3 verkocht voor een klein winstje, omdat ze niet beter werden. Waren allemaal van het potentiële niveau top eredivisie, maar mijn Peruaan en Rus zijn beter. :)

PSV heeft wel de potentieel beste keeper ter wereld uit hun jeugd gekregen. Het gaat nog eens wat worden met PSV. :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:57:54 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144199541
Hebben jullie trouwens ook dat Ajax, PSV, AZ en Feyenoord erg veel spelers huren uit Italië?
Niet dat het perse slecht is, maar ze ontwikkelen daardoor niet hun eigen spelers en kunnen ook minder verkopen. Ajax zakt erg af de laatste jaren. ;(
pi_144200776
FC Barcelona wil me als hoofd coach. Voel me gevleid, maar mijn missie met Ajax is nog niet voorbij!

pi_144201536
En Man City ook:

Ik ga eens praten om gewoon te kijken hoeveel transferbudget ik krijg.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:02:12 #99
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_144201710
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
En Man City ook:

[ afbeelding ]

Ik ga eens praten om gewoon te kijken hoeveel transferbudget ik krijg.
Dat gaat niet goed samen met je huidige reputatie.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:04:08 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144201786
Mijn eerste spits is niet echt in vorm, alleen voor Denemarken. ;( Daarvoor heeft hij er al 40 gescoord in 50 wedstrijden ofzo.
Dus mijn 2de spits krijgt speeltijd dit seizoen. In de Eredivisie nu 12 wedstrijden gespeeld, 21 goals. Ik ben tevreden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')